بهترین دستگاه جوانسازی پوست در سال ۲۰۲۳

۰
(۰)

بهترین دستگاه جوانسازی پوست در مدل‌ها و کاربردهای مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. امروزه به کمک این دستگاه‌ها عمل‌های زیبایی صورت انجم می‌شود. در واقع این دستگاه‌ها یک ابزار مفید برای پزشکان و مشتریان عمل‌های زیبایی پوست هستند.

آشنایی با بهترین دستگاه جوانسازی پوست

در این مقاله از ویکی درمان قصد داریم که بهترین دستگاه جوانسازی پوست را در مدل‌ها و کاربردهای مختلف به شما معرفی کنیم. این دستگاه‌ها همگی تست شده‌اند و در بازار طرف‌دارهای بسیار زیادی دارند.

اگرچه استفاده از محصولات ضد پیری برای مراقبت از چین‌وچروک پوست ممکن است به بهبود استحکام پوست کمک کند، اما بیشتر کاربرد آن‌ها کوتاه‌مدت است و در برای طولانی‌مدت احتمالاً نیاز شما را برطرف نکنند.

برخلاف مرطوب‌کننده‌ها، سرم‌ها و کرم‌های پوست که معمولاً لایه اول پوست را بازسازی می‌کنند، این دستگاه‌های فرکانس رادیویی نوآورانه با نفوذ به اعماق پوست، ترمیم بافت آسیب‌دیده و تشویق تولید کلاژن و الاستین برای محکم‌تر، صاف‌تر و کشیده‌تر شدن پوست، باعث نوسازی سلول‌ها می‌شوند.

دستگاه جوانسازی پوست TRIPOLLAR STOP VX RF

این دستگاه در ردهٔ بهترین دستگاه جوانسازی قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای آن:

  • صاف و اصلاح‌کننده بافت
  • منافذ پوست را محکم می‌کند
  • باعث ازبین‌رفتن چین‌وچروک‌ها
  • سفت شدن پوست شل (گونه، چانه، فک و چشم)
  • کمک به شادابی پوست، لطیف‌تر شدن و جوان‌تر شدن پوست

این دستگاه دستی و کوچکی است. جریان فرکانس رادیویی دوقطبی را به لایه دوم پوست شما می‌فرستد. در آنجا، این جریان RF در بافت‌های شما با مقاومت روبرو می‌شود که گرمای ملایمی ایجاد می‌کند. این گرما فیبرهای کلاژن شما را سفت می‌کند، و فعالیت فیبروبلاست را تحریک می‌کند تا به‌تدریج ساختارهای کلاژن و الاستین در پوست شما را بازسازی کند.

از نظر بالینی ثابت شده است که این دستگاه ها پوست شما را سفت کرده و چین‌وچروک را کاهش می‌دهد. کلاژن افزایش‌یافته همچنین سفت و محکم می‌شود و پوست می‌شود.

مطلب پیشنهادی: کلاژن سازی پوست در خانه

جوانسازی-پوست

دستگاه سفت کننده پوست ضد پیری Silk’n Titan

دستگاه سفت کننده پوست ضد پیری Silk’n Titan چین‌وچروک‌های صورت را از داخل به بیرون محکم می‌کند و انرژی تجدید شده کلاژن و الاستین را مستقیماً به سلول‌ها تحریک می‌کند تا کلاژن را تحریک کرده و پوست آسیب‌دیده را ترمیم کند. می‌شود گفت که این دستگاه یکی از بهترین دستگاه جوانسازی پوست است.

پس از چندین روش درمانی، شاهد کاهش خطوط ریز اطراف صورت ، درعین‌حال حال بهبود لکه‌های های تیره، لکه های آفتاب و درخشندگی کلی پوست خواهید بود.

دستگاه تقویت‌کننده پوست صورت NuFace Trinity

این دستگاه ترکیبی از مزایای تقویت‌کننده پوست از فن آوری میکرو جریان و ماساژور صورت است. به همین خاطر یکی از بهترین دستگاه جوان پوست سازی است. دستگاه تقویت‌کننده صورت NuFace Trinity Advanced به‌آرامی یک میکرو جریان تحریک‌کننده کلاژن ساطع می‌کند تا از ظهور خطوط ریز و چین‌وچروک در پیشانی، فک، گونه‌ها و گردن بکاهد.

این دستگاه مجهز به مارک ژل پرایمر است که از پوست شما در برابر تحریک محافظت می‌کند و به دستگاه اجازه می‌دهد تا به‌صورت یکپارچه در سطح پوست سر بخورد. فقط در عرض پنج دقیقه، پوست فوراً محکم، سفت و درخشان شود. به خاطر کاربردهای مختلفی که این دستگاه دارد، در گروه بهترین دستگاه جوانسازی پوست قرار می گیرد.

مطلب پیشنهادی: میکرونیدلینگ

دستگاه سفت کننده پوست MLAY RF

برای محکم کردن پوست صورت و بدن، ماشین سفت کننده پوست MLAY RF از فناوری رادیویی درجه حرفه‌ای با فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز برای نفوذ به بافت پوست و تشویق پوست شما برای تولید الیاف کلاژن و الاستین بیشتر استفاده می‌کند بهترین دستگاه جوانسازی پوست برای کسانی که به دنبال کاهش خطوط ظریف، افتادگی پوست، سلولیت و تیرگی پوست هستند.

برای یک روش درمانی ایمن و سفت کننده پوست در خانه، این دستگاه مجهز به سه سطح شدت و سه تنظیمات تایمر قابل تنظیم است.

دستگاه پوست درمانی LED LightStim یکی از بهترین دستگاه جوانسازی پوست

با استفاده از قدرت نوردرمانی LED و فناوری طول موج LightStim MultiWave مارک تجاری، LightStim LED Therapy Skin Device با تقویت فرایند تجدید طبیعی بدن و ترمیم بافت، چین‌وچروک و پوست را شل می‌کند.

این دستگاه چندمنظوره علاوه بر تقویت و سفت کردن پوست، درعین‌حال تصفیه منافذ پوست و تغییر رنگ آن، درخشندگی طبیعی پوست شما را بازیابی می‌کند. دستگاه نامبرده نیز یکی از انواع بهترین دستگاه جوانسازی پوست است.

مطلب پیشنهادی: جوانسازی پوست دست

دستگاه جوانسازی پوست Iluminage

این دستگاه با از استفاده از انرژی حرارتی، به‌عنوان یک لیفت صورت موقت عمل می‌کند. Illuminage Youth Activator Device به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ترکیبی از فرکانس رادیویی و فناوری‌های نور LED مادون‌قرمز، خطوط صورت را بهبود ببخشید، همچنین این دستگاه برای تقویت تولید کلاژن و تشویق تجدید پوست بسیار مناسب است.

این دستگاه مجهز به سرم Youth Activator است که طول موج را قادر می‌سازد تا با موفقیت به پوست نفوذ کند، این دستگاه چهره صاف‌تری ایجاد می‌کند و به کاهش قابل‌توجه خطوط ریز و چین‌وچروک کمک می‌کند. می‌توان این دستگاه را به‌عنوان بهترین دستگاه جوانسازی پوست معرفی کرد.

دستگاه جوانسازی پوست TriPollar STOP X

دستگاه TriPollar Stop X علاوه برداشتن همه امکانات مراقبت از پوست و ضد پیری، از طریق استراتژیک فرکانس‌های رادیویی محرک کلاژن را به پوست منتقل می‌کند و پس از هر بار درمان، چهره‌ای صاف‌تر و شاداب تر ایجاد می‌کند.

این دستگاه نوآورانه با استفاده از سنسور دما برای اطمینان از یک درمان ایمن در خانه، به شما کمک می‌کند تا با استفاده مداوم، انعطاف‌پذیری، استحکام و درخشندگی طولانی‌مدت داشته باشید. این دستگاه نیز در رده بهترین دستگاه جوانسازی پوست قرار می‌گیرد.

دستگاه Skin Inc. Optimizer Voyage Tri-Light ++

دستگاهSkin Inc. Optimizer Voyage Tri-Light ++ یک دستگاه چند وظیفه‌ای است که باعث تسکین، روشنایی، ترمیم و سفت کردن پوست می‌شود. این دستگاه به‌عنوان یک راه‌حل برای همه مشکلات مراقبت از پوست شما عمل کند. همچنین در رده یکی از بهترین دستگاه جوانسازی پوست قرار می‌گیرد.

چراغ قرمز دستگاه که به پنج چراغ LED مختلف مجهز است و نگرانی‌های مختلف پوستی شما را برآورده می‌کند، با تابش نور آبی، به احیای پوست کمک می‌کند. نور بنفش فواید احیاکننده و تسکین‌دهنده را با هم ترکیب می‌کند. نور زرد لکه‌های تیره را کاهش می‌دهد و نور نارنجی پوست را درخشان می‌کند.

دستگاه جوانسازی پوست

دستگاه جوانسازی پوست Ziip Beauty Ziip Nano

دستگاه Ziop Nano Current Ziip Beauty برای مقابله با علائم رایج پیری در صورت و گردن طراحی شده است. این دستگاه نانو جریان‌های الکتریکی قدرتمندی را نفوذ می‌دهد که به عمق پوست نفوذ می‌کند تا روند بازسازی طبیعی بدن را تحریک کرده و کلاژن را تحریک کند و باعث ایجاد ثبات و انعطاف‌پذیری بیشتری شود.

این دستگاه چندمنظوره علاوه بر کاهش ظاهر چین‌وچروک‌ها، باکتری‌های ایجاد کننده آکنه را از اعماق پوست نیز پاک می‌کند و به پاک‌سازی و جلوگیری از بروز آن کمک می‌کند. طراحی ارگونومیک و صفحات خنک کننده آن همچنین به شما کمک می‌کند ماساژ لنفاوی را در خانه انجام دهید. همچنین بدن را از سموم پاک‌کرده و مایعات را برای پوست‌های پاک شده و سالم ترشح کنید.

دستگاه Skin Gym

Skin Gym با فرکانس بالا دارای یک طراحی ارگونومیک و دارای امکانات مختلف است. این دستگاه جریان الکتریکی کوچک اما قدرتمندی را در پوست آزاد می‌کند.

این جریان تولید کلاژن را تحریک کرده و پوستی سفت‌تر ایجاد کند. فناوری فرکانس بالا در سطح آبگرم، پوست را نیز اکسیژن می‌کند که به ازبین‌بردن باکتری‌ها کمک می‌کند.

همچنین این ویژگی آن را به‌عنوان یک درمان مؤثر برای پاک‌کردن شکستگی پوست و یک روش کاهش‌دهنده چین‌وچروک تبدیل می‌کند. در نتیجه می‌توان گفت این دستگاه نیز یکی از بهترین دستگاه جوانسازی پوست به شمار می‌آید.

جوانسازی پوست برای چه مشکلاتی انجام می شود؟

جوانسازی پوست برای از بین بردن تمامی چین و چروک های پوست ، ازی بین بردن لک های موجود در پوست ، لیفت صورت و غیره انجام می گیرد.

انواع روش های جوانسازی پوست کدام است ؟

لیفت با نخ ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، کربوکسی تراپی ، مزوتراپی ، هایفوتراپی و غیره .

آیا جوانسازی پوست درد دارد؟

برای اینکه بیمار در حین جوانسازی پوست دردی احساس نکند معمولا پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند.

هزینه جوانسازی پوست چقدر می باشد؟

هزینه جوانسازی پوست با توجه به دستمزد بهترین پزشک زیبایی ، نوع روش ، تعداد جلسات درمان ، ناحیه تحت درمان و غیره تعیین می شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *