صفر تا ۱۰۰ ساخت کفش طبی ارتوپدی کودکان 

۰
(۰)

در این مطلب به عوامل تأثیر گذار بر قیمت ساخت کفش طبی ارتوپدی کودکان خواهیم پرداخت. آیا از ویژگی های کفش طبی کودکان مطلع هستید؟ آیا به دنبال بهترین مرکز ساخت کفش طبی ارتوپدی کودکان هستید و نمی دانید به کجا مراجعه کنید؟ امروزه به کمک تجهیزات ارتوپدی نظیر انواع ارتز، بریس، کفش و کفی طبی، می توان بسیاری از ناهنجاری ها و دفورمیتی های پای کودکان را درمان نمود. بنابراین در صورتی که به دنبال راه حلی برای بد شکلی پای کودکتان هستید، با ما در این مطلب همراه باشید تا ضمن شرح مزایای کفش طبی و قیمت ساخت کفش طبی ارتوپدی کودکان، با کلینیک کاویان طب که یکی از بهترین کلینیک های ارتوپدی در تهران می باشد آشنا شوید.

اهمیت کفش طبی برای کودکان

قطعا می دانید که پای کودکان نسبت به پای بزرگسالان از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل احتمال آسیب دیدگی در پای آن ها بالاتر می باشد. بنابراین توجه به کفش کودکان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید کفش تهیه شده، علاوه بر کیفیت بالا، استانداردهای لازم را دارا باشد.

در کلینیک های ارتوپدی معتبر، کفش های طبی ارتوپدی کودکان با هدف حمایت از پای این کودکان، پیشگیری از درد و آسیب پا و بهبود ناهنجاری های پای کودکان طراحی و تولید می شود. قطعا استفاده از کفش نامناسب و غیر استاندارد برای کودکان زمینه ساز مشکلاتی در ناحیه پا خواهد بود.

کدام ناهنجاری های پا به کمک کفش طبی ارتوپدی قابل درمان است؟

پیش از آن که به شرح قیمت ساخت کفش طبی ارتوپدی کودکان و نحوه ساخت آن بپردازیم، قصد داریم پرتکرارترین دفورمیتی های پای کودکان که به طور مستقیم و غیر مستقیم با کفش ارتوپدی قابل درمان است را شرح دهیم. همان طور که گفته شد، در صورت مشاهده دفورمیتی در پای کودکان در حال رشد، مراجعه به متخصصین ارتوپد و استفاده از روش های درمانی نظیر کفش طبی ارتوپدی الزامی می باشد، زیرا هر گونه ناهنجاری در پای کودک، سایر نقاط بدن را نیز تحت تاثیر قرار داده و سبب بروز مشکلات جدی تر در بزرگسالی خواهد شد. از جمله این دفورمیتی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

زانوی پرانتزی در کودکان

یکی از ناهنجاری های پای کودکان، زانوی پرانتزی می باشد که معمولا با افزایش سن، از بین خواهد رفت. اما گاهی اوقات این عارضه در پای کودک باقی مانده و جهت بهبود آن نیاز به مداخله پزشکی می باشد. عوامل ژنتیکی، کمبود ویتامین D، اضافه وزن، استفاده از پوشک غیر استاندارد برای کودک و جوش خوردن نامناسب استخوان را می توان از جمله علل ایجاد زانوی پرانتزی در کودکان دانست که یکی از روش های درمان آن، استفاده از زانوبند، کفی و کفش طبی می باشد.

کلینیک کاویان طب با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه ساخت انواع ارتز، کفش و کفی های طبی، بهترین و مناسب ترین کفش طبی ارتوپدی کودکان را متناسب با ناهنجاری ایجاد شده در پا به صورت سفارشی طراحی و تولید می کند تا هر چه سریع تر این عارضه بهبود یافته و کودک به وضعیت عادی باز گردد.

زانوی ضربدری کودکان

احتمالا تا به حال با کودکانی مواجه شده اید که به هنگام ایستادن، پاهای خود را به صورت ضربدری قرار می دهند، به گونه ای که زانوها به یکدیگر نزدیک و مچ پا از یکدیگر دور می باشد. در صورتی که احتمال می دهید کودک شما نیز از این ناهنجاری رنج می برد، می توانید جهت اطمینان خاطر به کلینیک کاویان طب مراجعه کرده تا کودک توسط متخصصین متبحر این مجموعه تخصصی معاینه شده و در صورت نیاز بهترین روش درمان به کار گرفته شود.

عقب زدگی زانو

از دیگر ناهنجاری هایی که ممکن است در مفصل زانوی کودکان دیده شود، عقب زدگی زانو می باشد که به دلایلی از قبیل ضعف عضله چهار سر ران، شلی ذاتی لیگامان های مفصل زانو، راستای نامناسب استخوان ها، دیستروفی عضلانی، فلج مغزی و … بروز می کند. در صورتی که پزشک این ناهنجاری را در کودک تشخیص دهد، می توانید کفش طبی ارتوپدی کودکان را به عنوان بخشی از روند درمان از کلینیک کاویان طب تهیه کنید.

بدشکلی های ساق

از اصلی ترین اختلالات ایجاد شده، می توان به اختلالات ساق پای کودکان اشاره نمود که با علائمی نظیر عدم تعادل در راه رفتن، کج گام برداشتن، بی حسی پاها و پا درد همراه است. این ناهنجاری را نیز می توان به کمک کفش طبی ارتوپدی و ارتزها به طور غیر مستقیم درمان کرد.

کف پای صاف در کودکان

با وجود این که صافی کف پا در کودکان نو پا، امری طبیعی طلقی می شود، اما عدم رفع آن تا سنین ۲ تا ۳ سالگی نیاز به پیگیری دارد. در صورتی که صافی کف پای ایجاد شده در پای کودکان تا این سنین برطرف نشد، باید ضمن مراجعه به کلینیک های ارتوپدی نظیر کلینیک کاویان طب و انجام اسکن کف پا، از کفی و کفش های طبی استفاده کرد. از سایر ناهنجاری هایی که به کمک کفش طبی ارتوپدی قابل درمان می باشد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برگشتگی انگشتان پا به هنگام راه رفتن
  • کلاب فوت یا پا چنبری
  • راه رفتن روی پنجه پا

شایان به ذکر است که کفش های ساخته شده در کلینیک کاویان طب علاوه بر کمک به درمان ناهنجاری های ذکر شده در بالا، از بروز بسیاری از ناهنجاری ها نیز جلوگیری کرده و کمک کننده به حفظ سلامت پاها می باشد.

ساخت کفش طبی کودکان در کلینیک های ارتوپدی

در صورتی که کودکتان از ناهنجاری های پا رنج می برد و با خواندن این مطلب تا به این جا متوجه ضرورت مراجعه به کلینیک ارتوپدی شده اید، ادامه این مطلب را از دست ندهید، زیرا علاوه بر قیمت ساخت کفش طبی ارتوپدی کودکان، نحوه ساخت آن و مراحل طی شده جهت تهیه آن را شرح خواهیم داد:

معاینه توسط متخصصین مجرب

پس از مراجعه به کلینیک ارتوپدی کاویان طب، کودکان شما توسط متخصصین مجرب این مجموعه معاینه می شوند و جهت اطمینان خاطر از نوع ناهنجاری، اسکن کف پا را انجام خواهند داد. سپس به کمک نتایج به دست آمده از اسکن، بهترین روش درمان را تجویز خواهند کرد.

تحلیل و تفسیر اسکن جهت ساخت کفش طبی

پس از انجام اسکن، داده ها به طور دقیق بررسی شده و ناهنجاری ایجاد شده در پا تشخیص داده می شود. سپس در صورت نیاز و با توجه به محل قوس و بر آمدگی های کف پا، طراحی و قالب گیری کفش و کفی طبی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که در کلینیک کاویان طب علاوه بر در نظر گرفتن وضعیت و فرم پا، ظاهر کفش نیز مطابق با سلیقه شما طراحی خواهد شد.

رفع مشکلات کفش طبی ساخته شده

در نهایت پزشکان این مجموعه از شما درخواست می کنند که در صورت احساس ناراحتی در پای کودک، مجددا به کلینیک مراجعه کرده تا به رفع مشکلات کفش بپردازند و کودک احساس راحتی زیادی با کفش خود داشته باشد. شایان به ذکر است که متخصصین این مجموعه حتی پس از پایان یافتن مرحله رفع ایرادات کفش، به صورت مداوم وضعیت پای کودک شما را بررسی کرده تا هر چه سریع تر بهبودی حاصل شود.

کاویان طب

قیمت ساخت کفش طبی در کلینیک کاویان طب

همان طور که گفته شد، کفش های طبی ارتوپدی در انواع مختلفی و به جهت رفع بسیاری از ناهنجاری های پا و پیشگیری از بروز هر گونه مشکل در پا به صورت سفارشی طراحی و تولید می شوند. به همین جهت تعیین قیمت دقیق آن ها، امکان پذیر نبوده و قیمت این کفش ها پس از بررسی و معاینه توسط پزشک نسبت به اپشن های ویژه، طراحی و مدل کفش، طول و سایز پای کودک و متریال به کار برده شده متفاوت خواهد بود.

البته در صورتی که قصد آگاهی از قیمت ساخت کفش طبی ارتوپدی کودکان را دارید، می توانید با کارشناسان سایت کاویان طب تماس گرفته و پس از ذکر شرح حال کودک خود، از قیمت کفش طبی مطلع شوید. بی شک کارشناسان این مجموعه شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.

خرید کفش طبی کودکان از بهترین کلینیک ارتوپدی

در کلینیک کاویان طب جهت ساخت کفش طبی کودکان از مواد طبیعی و با کیفیت استفاده می شود و مواردی نظیر ثابت بودن پاشنه، داشتن فضای خالی مناسب برای انگشتان، ضخیم بودن لبه های کفش، کفی های ضد لغرش و … در نظر گرفته می شود. بنابراین با آسودگی خاطر جهت رفع ناهنجاری های ارتوپدی پای کودک به این کلینیک معتبر، با سابقه و حرفه ای مراجعه کرده و ضمن آگاهی از قیمت ساخت کفش طبی ارتوپدی کودکان، از مزایای متعدد آن ها بهره مند شوید و سلامت را به پای کودکان خود هدیه دهید.

/سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ویکی درمان در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد./

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

نگار عظیمی

من سرپرست محتوای رسانه ویکی درمان هستم، ما در ویکی درمان در تلاشیم اطلاعات دقیق، کاربردی و هدفمند را در اختیار مردم ایران قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *