خواص ماسک ورقه ای صورت | خرید انواع ماسک ورقه ای آبرسان

۰
(۰)

برای داشتن پوستی سالم و درخشان با گذشت زمان راه های زیادی به وجود آمده است. امروزه استفاده از ماسک‌های جوانسازی پوست برای صورت در بین خانم ها بسیار پرطرفدار شده است. یکی از انواع ماسک‌های زیبایی، ماسک ورقه ای صورت یا همان ماسک نقابی است.  ماسک ورقه ای صورت بسیار کاربردی برای انواع پوست است و با ظاهر جذابی که دارد طرفداران خودش را در بین بانوان پیدا کرده است. استفاده از ماسک ورقه ای صورت یکی از موثرترین روش‌ها برای مراقبت از پوست است. در این مقاله با انواع ماسک ورقه ای صورت و فواید آنها آشنا میشوید.

ماسک ورقه ای صورت به دلیل استفاده کاربردی و راحت محبوبیت زیادی در بین همه افراد پیدا کرده است. مهم ترین هدف این ماسک‌ها روشن کنندگی پوست، رطوبت رسانی کافی و جان بخشیدن به پوست است. ماسک صورت ورقه ای به مواد مغذی و مایعی اسانس دار آغشته شده است. جنس ماسک ورقه ای صورت از پنبه و سلولز است. لایه پارچه ای این ماسک از خروج این مواد جلوگیری میکند.

مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین کلینیک زیبایی در تهران

انواع ماسک ورقه ای صورت 

ماسک صورت ورقه ای برای هر نوع پوستی با هر رنگی وجود دارد. از انواع ماسک های صورت ورقه ای میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماسک صورت ورقه ای برای رفع جوش و آکنه.
  • ماسک صورت ورقه ای با خاصیت روشن کنندگی پوست.
  • ماسک صورت ورقه ای با خاصیت نرم کنندگی صورت.
  • ماسک صورت ورقه ای با ترکیباتی طبیعی.
لوگو دیگنیتی
ماسک ورقه ای دیگنیتی

تولید کننده بهترین ماسک های صورت ورقه ای در ایران

اطلاعات تماس با دیگنیتی ماسک

وبسایت :

آدرس :

تهران، اکباتان، فاز ۱

شبکه‌های اجتماعی :

شرکت ویستا تجهیز سینا در سال هزار و سیصد نود و هفت با یاری خدا و تلاش مدیران محترم بنیان گذاری و ثبت گردید.برند دیگنیتی محصولِ مشترک همکاری دو کشور ایران و کره جنوبی می باشد. مواد اولیه مورد نیاز برای تولید از کشور کره جنوبی و برای ادامه فرایند تولید از قبیل بسته بندی وارد کشور ایران می شود. تمامی محصولات این شرکت با مجوز از وزارت بهداشت، غذا و دارو می باشد.

نحوه صحیح استفاده از ماسک ورقه ای صورت چگونه است؟

  1. باید قبل از استفاده از ماسک ورقه ای،  پوست صورت را به خوبی بشویید.
  2. باید سوراخ‌هایی که در ماسک برای چشم‌ها، بینی و دهان تعبیه شده است درست سرجای خود قرار بگیرند.
  3. ماسک باید بدون چین و چروک بر روی پوست صورت پهن شود.
  4. برای تاثیرگذاری بیشتر ماسک صورت ورقه ای بر روی پوست، ابتدا برای مرطوب کردن سطح پوست صورت از یک تونر استفاده کنید. تونر با کنترل چربی پوست کمک زیادی به تاثیر گذاری ماسک می‌گذارد.
  5. پس از قرار دادن ماسک ورقه ای بر روی صورت خود تنها ۲۰ دقیقه نیاز دارید تا مواد مغذی به پوست نفوذ کنند. قرار گرفتن ماسک بیشتر از این زمان موجب ملتهب شدن پوست صورت می‌شود.
  6. می‌توانید برای برداشتن ماسک ورقه ای از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
  7. باید دقت داشته باشید که ماسک ورقه ای مناسب نوع پوست خود را تهیه کنید.
  8. اگر در طول روز از ماسک ورقه ای استفاده کردید، حتما بعد از آن به صورت خود ضدآفتاب بزنید.

مقاله پیشنهادی: جوانسازی سریع با مزونیدلینگ

فواید ماسک ورقه ای صورت

برای انواع پوست باید از کدام ماسک صورت ورقه ای استفاده کنید؟

برای استفاده از ماسک صورت ورقه ای حتما دقت کنید که بر روی پوشش ماسک کلمه ارگانیک نوشته شده باشد. به هیچ عنوان از ماسک‌هایی که در ترکیبات خود از رنگ‌های مصنوعی، پارابن یا روغن‌های معدنی دارند استفاده نکنید. موارد زیر انواع مختلف از ماسک های صورت ورقه ای است:

  • ماسک آلوئه ورا: جای زخم بجا مانده از آکنه و جوش را درمان می‌کند و مناسب برای افراد با هر نوع پوستی است.
  • ماسک ماست: منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد و مناسب پوست‌های چرب است.
  • ماسک کیوی: خاصیت سفت کنندگی و درخشان تر کردن پوست را دارد. مناسب برای همه افراد با هر نوع پوستی که دارند.
  • ماسک عصاره حلزون: مناسب افراد با پوست معمولی است و به حذف آکنه از روی پوست کمک می‌کند.
  • ماسک آبرسان طبیعی: اگر نقاطی از صورتتان خشک است و بعضی نقاط چرب است باید از این نوع ماسک استفاده کنید. بهتر است در ترکیبات این نوع ماسک از خزه های دریایی استفاده شده باشد.

فواید استفاده از ماسک ورقه ای صورت چیست؟

  • آرامش بخشیدن به پوست صورت و تغذیه کردن پوست تنها در زمانی کم.
  • استفاده آسان نسبت به ماسک‌های طبیعی.
  • روشن کردن لکه‌های تیره پوست.
  • از بین بردن چین و چروک‌های سطحی پوست.

ماسک صورت

نکات مهم در استفاده از ماسک ورقه ای صورت

  • به یاد داشته باشید که این ماسک‌ها کاربرد ماسک های لایه بردار را ندارند، صرفا هدف این نوع ماسک ها فقط تغذیه و آبرسانی پوست است. در نتیجه نباید جایگزین آنها شوند.
  • نیازی نیست که حتما ماسک‌هایی با قیمت گزاف بگیرید، اما بخاطر داشته باشید که گول قیمت ماسک‌های ارزان را نیز نخورید. زیرا در این نوع ماسک‌ها از مایع های بی کیفیت استفاده شده است که به صورت آسیب می‌زند.
  • برای مراقبت از این نوع ماسک‌ها باید آنها را در یخچال نگهداری کرد. زیرا اگر در هوای آزاد قرار بگیرند باعث افزایش دمای پوست صورت و رشد باکتری‌ها در سطح پوست می‌شوند.
  • برای برداشتن ماسک از روی صورت، ماسک را از زیر چانه بلند کنید و به سمت بالا بکشید.
  • بعد از برداشن ماسک، صورتتان را نشویید. سعی کنید بعد از این مرحله از سرم های ویتامینه مانند سرم ویتامین سی استفاده کنید.
  • اگر بعد از استفاده از ماسک ورقه ای قصد دارید در معرض نور خورشید قرار بگیرد، حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  • حداقل مدت زمان ماندن ماسک ورقه ای ۲۰ دقیقه است و بیشتر از این می تواند پوست را دچار التهاب بکند.

معرفی انواع ماسک ورقه ای صورت برای پوست های مختلف

ماسک آبرسان طبیعی مناسب پوست های مختلط

اگر روی بینی و پیشانی تان چرب و بقیه قسمت ها خشک است، نوع پوست شما مختلط است. بهترین ماسک ورقه ای صورت برای شما عزیزان، ماسک های آبرسان و پاک کننده است. این ماسک ها از مواد طبیعی تشکیل شده که می تواند به صورت همزمان صورتتان را مرطوب کند و آلاینده های روی پوست را پاک نماید. ماسک هایی از جنس خزه دریایی، خیار، آلوئه ورا  و.. در این گروه از انواع ماسک ورقه ای صورت قرار میگیرند.

ماسک ورقه ای مناسب برای رفع آکنه

افرادی که صورت آکنه دار و چربی دارند نیازمند این هستند که، پوست آسیب دیده خود را ترمیم و آبرسانی کنند. یکی از بهترین انواع ماسک ورقه ای صورت، ماسک با عصاره حلزون است. البته افرادی که در این گروه قرار میگیرند، بهتر است از ماسک های صورت ژله ای استفاده کنند تا ماسک ورقه ای پنبه ای.

مطلب پیشنهادی:  معرفی بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

ماسک مناسب برای پوست های چرب

افرادی که پوست های چرب دارند به دنبال این هستند که بتوانند از روشی چربی تولید شده توسط پوستشان را کنترل کنند. ماسک ماست یکی از بهترین انواع ماسک صورت ورقه ای برای شما سات. این نوع ماسک، منافذ باز پوست را کاهش می دهد، چربی تولید شده را کنترل میکنند و پوست را به عمیقا تمیز و لایه برداری میکند.

ماسک مناسب برای پوست های اگزما

پوست هایی که ملتهب هستند و دردی زیادی را بابت اگزما پوستی تجربه می کنند، می بایست از ماسک های ژلی شفاف که تسکین دهنده التهاب پوستی هستند استفاده کنند. این ماسک ها التهاب را التیام میبخشد و پوست را نرم و مرطوب میکند.

آنچه در مقاله ماسک ورقه ای صورت خواندیم:

امروزه این نوع ماسک‌های صورت ورقه ای جایگاه خود را در بین افراد پیدا کرده اند و محبوبیت آنها ثابت شده است. ماسک‌های صورت ورقه ای تغییرات مثبت زیادی هم بر روی پوست می‌گذارند. باید قبل از خرید این نوع ماسک ها حتما دقت کنید که ماسک مناسب پوست خود را تهیه کنید. قبل از خرید به برچسب روی محصول دقت کنید تا ماسکی که خریداری میکنید مناسب شرایط پوستی شما باشد.

ماسک ورقه ای چیست؟

این ماسک ها از جنس پنبه تهیه می شوند و همانند ماسک های دیگر چرب و روغنی نیستند.

برای گرفتن نتایج بهتر چه نکاتی باید رعایت شود؟

قبل از استفاده صورت را تمیز بشوئید. ماسک های ورقه ای روی پوست کثیف و شسته نشده هیچ تاثیری نخواهد داشت . با ترکیب یک شوینده و آب گرم کف درست کنید و صورت خود را با آن ماساژ دهید و سپس پوست صورت را شسته و با حوله ای خشک کنید.

برای خرید ماسک ورقه ای به چه نکاتی باید توجه کرد؟

توجه به برچسب روی محصول، نوع مناسب پوست معمولا بر روی بسته بندی ماسک های ورقه ای درج می شود . برای پی بردن به این موضوع به اطلاعات روی بسته بندی توجه کنید.

ماسک ژلی ورقه ای چه نوع ماسکی است؟

این ماسک با مرطوب کردن مناطق ملتهب، باعث تسکین آن می شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۱۵ دیدگاه

  1. من ماسک ذغال خریدم تقریبا دو سه دیقه که روی پوستم موند بشدت پوستم شروع به سوختن کرد بلافاصله دراوردم و صورتمو با اب خنک شستم دلیلش چی بود الان میترسم باز ماسک بخرم استفاده کنم الان نمیدونم چی با چه مارکو طعمی بخرم ک باز پوستم نسوزه

    1. دوست عزیز احتمالا پوست شما در دسته پوست هاس حساس قرار داره. لطفا قبل از زدن ماسک روی کل صورت، روی یک قسمت کوچیک پوستتون تست کنید اگر مشکلی نداشت روی کل صورتتون انجام دهید.

    1. اینکه در چه موقعی از روز از ماسک صورت استفاده کنید، به نوع پوست و ماسکی که می خواهید بستگی دارد. معمولا پوست در شب نسبت به ترمیم خود اقدام می کند. ولی اگر ماسکی دارید که می خواهید برای آبرسانی و سرحال کردن پوست خود استفاده کنید، می توانید در طول روز آن را بر روی صورت خود قراردهید. در کل هیچ تایم مشخص و بخصوصی برای استفاده از ماسک های ورقه ای صورت مشخص نشده است.

    1. درود دوست عزیز، همان‌طور که در مقاله گفته شده، پوست شما از نوع مختلط هست و از ماسک مربوط به نوع پوستتون میتوانید استفاده کنید.

    2. سلام من ۱۲ سالمه پیشونیم داره جوش های ریز میزنه الان ماسک ورقه ای شیر گذاشتم یکم بهتر شد
      جنس پوستم هم معمولی اگر فوم شست و شو بخرم و استفاده کنم ایا پوستم بیشتر جوش میزنه ؟

    1. ماسک سیب زمینی یکی از بهترین و ارزان ترین نوع ماسک های خونگی است که می تونید خیل یراحت تهیه کنید. ماسک سیب زمینی به برطرف کردن جای جوش، برطرف کردن چین و چروک پوست، از بین بردن پف زیر چشم کمک کنه. رنگ پوست و شفاف تر و سفیدتر میکند. به دلیل اینکه ویتامین سی دارد، باعث کاهش خشکی پوست میشه و پوسته پوسته شدن های پوست را کم میکنه. فقط سعی کنید از سیب زمینی تازه استفاده کنید که مواد مغذی بیشتری دارد. سیب زمینی هایی که سبز شده اند و جوانه زده دارای مواد سمی است و بهتره که استفاده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *