بهترین مرکز لیزر مو قیطریه – لیست ۱۰تایی ۱۴۰۲ ❤️

۵
(۱)

اگر ساکن قیطریه و شمال تهران هستید به لیست بهترین مرکز لیزر مو قیطریه تهیه شده توسط ویکی درمان توجه فرمایید. لیست فوق از بهترین مراکز لیزر مو قیطریه بر اساس میزان رضایت مشتریان می باشد.

لیزر موهای زائد به در سال های اخیر به یکی از پرطرفدارترین روش برای رفع موهای زائد و آزاردهنده تبدیل شده است که روز به روز تقاضا برای لیزر موهای زائد به طور چشمگیری در حال افزایش می باشد. در حالی که لیزر موهای زائد عموما روشی دائمی نوبده اما نتایج آن نسبت به اصلاح یا اپیلاسیون بهتر و موثرتر می باشد.

لیزر مو قیطریه، روشی غیر تهاجمی در از بین بردن موهای زائد محسوب می شود که در نواحی مختلفی از بدن کاربرد دارد.

اکثر افرادی که از لیزر موهای زائد استفاده می کنند، حداقل به شش جلسه درمان احتیاج دارند که تعداد جلسات متغیر بوده و به تشخیص متخصص زیبایی بستگی خواهد داشت. لیزر موهای زائد معمولا روشی بی خطر بوده اما عوارض جانبی آن شامل زخم، سوختگی بیش از حد پوست می باشد. از این رو سعی کنید برای انتخاب بهترین مرکز لیزر در تهران بیشتر تحقیق کنید.

مرکز زیبایی و لیزر کلارینس

لیزر مو زائد

شریعتی، ۴۰۰ متر بالاتر از مترو قیطریه، بن بست حقیقت خواه، پ۱۷۷۷،ساختمان ستاره سروش واحد ۳

۰۲۱۲۲۲۳۴۰۱۲  |  ۰۲۱۲۲۲۱۲۹۵۲

کلینیک زیبایی ...

لیزر مو زائد

قیطریه،…

…۰۲۱  |  …۰۹۱۲

فرایند لیزر مو قیطریه چگونه است ؟

لیزر مو در قیطریه

به طور کاملا ساده نور لیزر هر چیزی که بر روی پوست تیره رنگ باشد را حرارت داده و می سوزاند. شاید تا به حال شنیده باشید که اگر رنگ پوست روشن تر باشد و رنگ موها تیره تر، فرایند لیزر مو موثر تر و بهتر خواهد بود. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب دیده و از بین خواهد رفت.

هر کدام از موهای بدن دارای یک چرخه رشد و استراحت هستند. در یک زمان خاص اکثر موهای بدن در مرحله استراحت بوده و تعداد کمی از آنها در فاز رشد می باشند.

اگر هنگام لیزر موهای زائد فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن تاثیر خاصی نخواهد داشت. به همین دلیل است برای از بین بردن تمامی موهای زائد به چندین جلسه نیاز خواهید داشت. مراکز لیزر مو قیطریه با به کارگیری جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر و افراد متخصص به بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران تبدیل شده اند

لیزر موهای زائد برای چه کسانی توصیه نمی شود ؟

بدون شک هر فردی از موهای زائد بدن خود در نقاط مختلف، احساس نارضایتی دارد، می توانید با مراجعه به مراکز لیزر مو قیطریه در کوتاه ترین زمان ممکن از شر موهای زائد خود خلاص شوید. لیزر مو قیطریه برای افرادی که نمی توانند به طور مرتب موهای خود را مرتب و اصلاح کنند، بسیار مفید و کاربردی به شمار می رود.

به هر حال قبل از مراجعه به مراکز لیزر مو قیطریه بهتر است بدانید که فرایند لیزر موهای زائد برای تمام افراد توصیه نمی شود :

  •       وجود اختلالات هورمونی
  •       مصرف داروهای خاص
  •       وجود برخی از بیماری های خاص
  •       سابقه تبخال مکرر
  •       سابقه عفونت فعال مثل جوش های چرکی
  •       برنزه بودن بدن
  •       وجود تاتو، خال، کک و مک در محل لیزر
  •       سابقه بیمار لوپوس
  •       زنان باردار

نکات مهم در مورد لیزر مو قیطریه

  • ناحیه مورد نظر لیزر را باید در ابتدا بتراشید.
  • در حین لیزر کردن موهای زائد، باید از عینک محافظ استفاده کنید.
  • سه روز اول پس از لیزر کردن رفتن به سونا و استخر توصیه نمی شود.
  • حداقل یک هفته بعد از لیزر موهای زائد در معرض نور مستقیم آفتاب برای طولانی مدت قرار نگیرید.

در نهایت بهتر است بدانید مراکز لیزر مو قیطریه با به کارگیری دستگاه لیزر الکساندرایت برای انواع پوست و مو (موهای ضخیم و نازک، تیره و روشن) موثر بوده به همین دلیل این دستگاه برای ایرانی ها به شدت توصیه می شود.

چه افرادی می توانند به مرکز لیزر مو قیطریه مراجعه کنند ؟

لیزر مو آقایان

تمام افراد اعم از زنان و مردان می توانند تمام قسمت های مختلف بدن خود را لیزر کرده و از شر تمام موهای زائد و آزاردهنده خود خلاص شوند. همان طور که در ابتدا گفته شد هر چه میزان روشنی پوست بیشتر و رنگ مو تیره تر باشد، لیزر تاثیر بیشتری خواهد داشت. معمولا برای استفاده از لیزر موهای زائد باید حداقل ۱۲ سال سن داشته باشید.

مراکز لیزر مو قیطریه چه مزایایی دارد ؟

  • بدون عارضه
  • بدون درد
  • اثر بخشی سریع
  • نسبت به روش های دیگر بدون ناراحتی و درد می باشد.
  • پوست در این روش درگیر نخواهد شد.
  • با سرعت می توان مناطق وسیعی را درمان نمود.
  • خوشبختانه بنابر مناطق حساس بدن قابل تنظیم می باشد و در لیزر موهای زائد زیر بغل عوارض آن بسیار کم است.

سخن آخر

در این مطلب از ویکی درمان به معرفی بهترین مراکز لیزر مو قیطریه پرداختیم اگر ساکن شمال و شمال غرب تهران هستید و قصد حذف طولانی مدت موهای زائد خود را دارید، مانند بهترین مرکز لیزر در قلهک همین حال به مراکز لیزر مو قیطریه مراجعه کنید و از شر موهای زائد خود در کوتاه ترین زمان ممکن خلاص شوید.

سوالات متداول

لیزر کردن موهای زائد برای چه افرادی اکیدا ممنوع می باشد ؟

اشخاصی که روی پوست آنها زخم های عفونی، آکنه دائمی، اگزما و یا کیست مویی دارند، نباید لیزر کردن موهای زائد را نجام دهند، چون انجام لیزر موجب پخش شدن عفونت داخل خون شده و بسیار خطرناک است. همچنین لیزر کردن مو در دوران بارداری و شیردهی نیز توصیه نمی شود.

آیا لیزر موهای زائد باعث سرطان یا ناباروری می شود ؟

خیر! شاید تاکنون در مورد سرطان زا بودن لیزر کردن مو شنیده باشید؛ اما واقعیت این است که تاکنون هیچ گونه تحقیقات علمی این امر را ثابت نکرده است. بنابراین لیزر موهای زائد باعث سرطان و ناباروری زنان نمی شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *