بهترین مرکز لیزر مو قلهک تهران (۱۴۰۳)

۰
(۰)

پیدا کردن بهترین مرکز لیزر در قلهک به دلیل وجود مراکز و کلینیک های زیاد، کار بسیار سخت و زمانبری می باشد. ما در این مقاله از ویکی درمان تصمیم گرفتیم، بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در قلهک را معرفی و مشخصات بهترین مرکز لیزر در قلهک را بررسی کنیم.

اگر محل زندگی یا محل کارتان در منطقه قلهخک است و تصمیم دارید به مرکز لیزر خوب قلهک مراجعه کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مرکز لیزر هیلدا

لیزر مو زائد

جنب مترو میرداماد، خیابان کازرون شمالی، کوچه نیک رای، پلاک ۲ ، واحد ۱۱

دارای بروزترین دستگاه های لیزر (جوابدهی در ۴ تا ۵ جلسه – تضمینی) تحت نظر پزشک مجرب

۰۹۱۲۰۶۲۱۳۳۴ – ۰۲۱۲۸۴۲۴۵۳۳
کلینیک زیبایی ...

لیزر مو زائد

خیابان شریعتى جنب مترو قلهک- ابتداى کدویى – نبش کوچه باغانى – پلاک ۶- واحد ١۵- طبقه چهارم

…۰۹۱۲ | …۰۲۱

بهترین مراکز لیزر مو قلهک

مقاله پیشنهادی: ۵ مزایا و معایب لیزر مو چانه + عوارض مهم آن

ویژگی مرکز لیزر مو قلهک

  • محیطی کاملا بهداشتی و استریل برای مراجعه کنندگان
  • دستگاه های لیزر موجود بهترین برند هستند و پیشرفته ترین در حوزه خود هستند.
  • لیزر مو قلهک دارای مجوز است.
  • پزشک های متخصص در این مراکز حضور دارند.
  • قبل از انجام و شروع لیزر از مراجعه کننده اطلاعات تکمیلی را می گیرند و از او در مورد سابقه بیماری، مصرف دارو و … سوال می پرسند.
  • هزینه لیزر موهای زائد در نواحی مختلف در مرکز لیزر مو قلهک بسیار معقول و منصفانه است.
  • تست و مشاوره در مراکز به صورت رایگان انجام می شود.
  • این مراکز رضایت مراجعه کنندگان قبلی را دارند.

میزان موثر بودن لیزر مو قلهک

لیزر مو تنها راه برای از بین بردن همیشگی موهای بدن است. شما باید لیزر مو را به روش درست و با استفاده از بهترین دستگاه برای نوع پوست شما و برنامه توصیه شده انجام دهید. اگر در این شرایط لیزر را انجام دهید اثر دائمی آن را می بینید.

مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین مرکز لیزر در تهران

معمولا گفته شده است که لیزر نمی تواند تمام مو های شما را از بین ببرد و ممکن است ۳۰ تا ۵۰ درصد از مو های شما باقی بماند. در کل میزان موثر بودن لیزر مو قلهک به این صورت است که ۷۰ تا ۹۰ درصد موهای بدن به صورت دائمی حذف می شوند و ۱۰ تا ۳۰ درصد انها می مانند.

عوارض لیزر مو قلهک

بعصی از عوارض در لیزر نوعی عوارض طبیعی هستند مانند قرمزی، تورم و احساس گرما که شما انها را بعد از لیزر مشاهده می کنید. برای درمان این عوارض و کاهش آنها بهتر است از بعضی اقدامات استفاده کنید مانند کرم های رطوبت رسان و گذاشتن یخ که باعث کاهش این عوارض می شوند.

عوارض دیگر برای لیزر مو قلهک را می توان خشکی پوست، پوسته پوسته شدن در بعضی مواقع نام برد.

ویژگی بهترین مرکز لیزر مو
عوارض لیزر مو قلهک

یکی دیگر از عوارض طبیعی لیزر که شما آن را مشاهده می کنید، ضخیم شدن موهای کرکی و نازک بدن شما است. به دلیل از بین رفتن موهای اصلی، موهای کرکی فرصت رشد پیدا کردند می کنند و ضخیم می شوند.

جلسات شارژ لیزر مو به کم کردن و از بین بردن این موها کمک می کند.

یکی دیگر از عوارض مهم لیزر مو مشکلات پوستی در بدن است که می توان تبخال، اگزما و زگیل را نام برد که در صورت مشاهده سریع باید برای درمان ان اقدام کرد. معمولا این اتفاق در مکانی می افتد که دچار آلودگب شده باشد و یا از فرد آلوده، آلودگی به دستگاه منتقل شده است.

سخن آخر

برای به حداقل رساندن این عوارض بر روی بدن شما باید به مراکز عالی و مناسب بروید که در این مقاله ما برای شما مراکز لیزر مو قلهک که بسیار استریل و مطمئن هستند را جمع بندی کرده ایم.

تمامی خدمات باید زیر نظر پزشکان انجام شوند با اصول و قواعد درست، از لیزر مناسب با جنس و نوع پوست شما استفاده شود.

توصیه های مراقبتی اپراتور های لیزر خود را کامل انجام دهید.

بعد از انجام لیزر مو در معرض آفتاب قرار نگیرید. از کرم های مراقبتی ضد آفتاب استفاده کنید و آن را هر دو ساعت تا سه ساعت یکبار تمدید کنید. همچنین برای لیزر موهای زائد می‌توانید به بهترین مرکز لیزر جردن مراجعه کنید.

سوالات متداول

عوارض و خطرات لیزر موهای زاید چیست؟

در اکثر مواقع خطر زخم، جوش زدن، سوختگی وجود خواهد داشت. بعد از عمل لیزر، اندکی قرمزی، تورم و گرمی احساس خواهید کرد. در این مواقع باید کمپرس یخ استفاده شود تا از التهاب محل کاهش یابد.

مزیت لیزر موهای زائد چیست؟

از لیزر موهای زائد برای تمامی نقاط بدن می‌توان استفاده کرد. به دلیل اثرات طولانی مدت و ماندگاری جزء محبوب ترین روش رفع موهای زائد می باشد. بعد از لیزر موهای زائد تنها موهای نازک و کرکی باقی خواهند ماند که تا چند ماه نیاز به اصلاح ندارند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *