بهترین مرکز لیزر مو صادقیه

۵
(۱)

لیزر مو صادقیه یکی از راه‌های رهایی از موهای زائد بدن برای افرادی است که در محله صادقیه و محل‌های اطراف آن سکونت می‌کنند. لیزر یک پرتو نوری به همراه ویژگی‌های فیزیکی منحصر به فردی است. گفتنی است که، لیزر در دو حوزه پزشکی و حوزه صنعت به کار برده می‌شود. در حوزه صنعت برای حکاکی و برش و در زمینه‌های پزشکی جهت انجام جراحی‌های مختلف مانند لیزیک چشم از لیزر استفاده می‌شود.

از آنجایی که لیزر مو صادقیه دارای دانش و فناوری است، بسته به نوع کاربردی که دارد، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. دستگاه‌های لیزر گوناگونی برای حذف موهای زائد بدن وجود دارند. از پرکاربردترین این دستگاه‌های لیزر می‌توان به الکساندریت، دایود و Nd:YAG اشاره کرد.

لازم به ذکر است که، این دستگاه‌ها از لحاظ کاربردی متفاوت هستند. مثلا، الکساندریت برای افرادی که پوست روشنی دارند مناسب بوده و لیزر Nd:YAG نیز برای افرادی که پوستی تیره دارند کاربردی‌تر است.‌ همچنین، تفاوت‌ها در این دستگاه‌ها به علت ویژگی‌های فیزیکی دستگاه لیزر مانند طول موج و فرکانس است.

کلینیک زیبایی تهران لیزر

لیزر مو زائد

صادقیه، ابتدای کاشانی، جنب بیمارستان ابن سینا، برج مینا، ط ۹، واحد ۵۱

۰۲۱۴۴۲۴۳۲۲۸ | ۰۹۱۲۸۹۲۵۹۵۵

کلینیک زیبایی دلدار

لیزر مو زائد

صادقیه، خ سازمان آب، نرسیده به گلناز شمالی، روبروی کارواش ایران، پلاک ۳۰۲، واحد ۱۰

 ۰۲۱۴۴۲۶۹۵۱۴ |  ۰۹۱۲۴۵۰۳۶۶۷

کلینیک زیبایی نوین اسکین

لیزر مو زائد

فلکه دوم صادقیه، بین مجتمع گلدیس و مجتمع افق، کوچه نوزدهم غربی، ساختمان کاج

۰۹۱۹۷۲۹۲۹۶۹

کلینیک زیبایی نوران

لیزر مو زائد

صادقیه، آیت الله کاشانی، جنب بیمارستان ابن سینا، برج مینا، طبقه ۸ واحد ۴۵

۰۲۱۴۴۹۵۰۱۹۳ | ۰۹۹۲۵۰۰۸۵۰۲

کلینیک زیبایی دکتر رز

لیزر مو زائد

میدان صادقیه، ابتدای اشرفی اصفهانی، کوچه مرودشت، پلاک ۱۲، واحد ۲

۰۹۹۰۴۸۸۴۱۰۰ | ۰۲۱۴۴۳۷۲۴۰۲

کلینیک زیبایی براکا

لیزر مو زائد

اتوبان جناح، نرسیده به فلکه دوم صادقیه، سمت راست، کوچه ی پرویز، رو بروی پارکینگ طبقاتی، پلاک ۱۹، طبقه۴، واحد ۱۲

کلینیک زیبایی دکتر اسماعیلی

لیزر مو زائد

فلکه دوم صادقیه، بلوار ایت الله کاشانی، جنب بیمارستان ابن سینا، برج مینا، طبقه اول، واحد ۳

کلینیک زیبایی هیمو

لیزر مو زائد

صادقیه، آیت اله کاشانی، نبش نجف زاده فروتن، ساختمان بوستان، پلاک۱۳، طبقه۳، واحد۱۱

کلینیک زیبایی گلدن بادی

لیزر مو زائد

فلکه دوم صادقیه، آیت اله کاشانی، برج طلا، طبقه دوم، واحد ۷

کلینیک زیبایی هوراماه

لیزر مو زائد
فلکه دوم صادقیه، خیابان اعتمادیان، جنب پاساژ سبحان، پلاک۱۸، طبقه دوم، واحد۱۲

لیزر مو صادقیه چگونه است؟

روش لیزر جهت آسیب‌رسانی به فولیکول و پیاز مو است. این فولیکول‌ها واحدهای ریز درون پوست هستند که کار تولید موهای بدن را بر عهده دارند. همچنین لیزر با آسیب به فولیکول و پیاز مو، می‌تواند موجب توقف در رویش موها شود. لازم به ذکر است که، لیزر موهای زائد توانایی این را دارد که ۷۰ تا ۹۰ درصد موها رو از بین ببرد، به همین جهت از لحاظ علمی، این روش، روشی دائمی برای حذف کامل موهای زائد نبوده و تنها به کاهش حجم آن می‌پردازد. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت لیزر، به صفحه هزینه لیزر موهای زائد مراجعه کنید.

لیزر محدوده صادقیه

درست است که لیزر باعث آسیب دیدن فولیکول‌های مو می‌شود، اما خوشبختانه آسیبی به پوست و بافت‌های مجاور فولیکول وارد نمی‌کند. در یک صورت بروز این آسیب‌ها امکان‌پذیر است که اپراتور هنگام لیزر، دچار اشتباه شود. همچنین برای مشاهده سایر مراکز لیزر دیگر در تهران، می‌توانید به صفحه بهترین مرکز لیزر در تهران مراجعه کنید.

لیزر مو صادقیه چه کاربردهایی دارد؟

لیزر موهای زائد می‌تواند در هر نقطه از بدن استفاده شود و تاثیر زیادی در زیبایی شما دارد؛ مثلا لیزر مو بینی باعث آراستگی ظاهر میشود. .البته، مراجعات برای بهترین مرکز لیزر مو صادقیه در بعضی از قسمت‌های بدن، بیشتر از دیگر نواحی است. مثلا در خانم‌ها لیزر ناحیه‌ بیکینی و واژن و لیزر موهای صورت بیشتر است. در آقایان هم لیزر موهای زیر بغل، لیزر خط ریش، موهای کمر و پشت گردن بیشتر انجام می‌شود. 

 با انعطاف پذیری، سرعت و میزان تاثیر لیزر، در یک جلسه می‌توان تمام بدن (فول بادی) را در مدت زمان کمتر از یک ساعت لیزر کرد. هر چه ناحیه تحت درمان محدود یا گسترده باشد، برای حذف یا کاهش موثر موهای زائد، باید یک دوره‌ درمانی را تکمیل کرده که این دوره شامل ۴ تا ۶ جلسه‌ لیزر با فواصل حدود ۶ هفته است. همچنین اگر به دنبال این هستید که بدانید کدام یک از دستگاه‌های لیزر برای شما مناسب‌ترین است، می‌توانید به صفحه بهترین دستگاه لیزر مراجعه کرده تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

توصیه های قبل از مرکز لیزر مو در صادقیه

  • در صورتی که باردار هستید یا قرار است که باردار شوید، استفاده از لیزر برای شما ممنوع بوده و در دوران شیردهی هم، به دلیل وجود اختلالات هورمونی، با تایید پزشک و تعهد فرد، امکان انجام لیزر وجود خواهد داشت.
  • اگر از داروهایی مانند ماینوکسیدیل، فنی تویین، سیکلوسپورین ، ایزوترتینوئین، راکوتان، کورتون، Retin_A، استفاده می‌کنید، قبل از انجام لیزر، در موارد خاص، حتما با پزشک خود مشورت کنید..
  • اگر دارای سوابقی از بیماری‌هایی چون بیماری‌های عصبی و روحی، اختلالات هورمونی، بیماری ویتیلیگو، MS، کیست تخمدان، نازایی، حساسیت پوستی و دارویی، بیماری های تیروئید، پریود نامنظم، سابقه تبخال، دیابت هستید، به اپراتور گزارش داده در صورت لزوم، حتما با پزشک مشورت کنید.
  • اگر قبل از لیزر، تزریق ژل و بوتاکس کرده‌اید، حتما به اپراتور خود گزارش دهید.

مزایای لیزر مو در صادقیه

  • این روش برای تمامی نقاط بدن می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
  • از آنجایی که لیزر مو صادقیه اثرات طولانی مدت بر موها دارد، شایع‌ترین روش از بین بردن موهای زائد محسوب می‌شود.
  • پس از انجام لیزر، تنها موهای کرکی و نازک باقی می‌ماند که تا چند ماه نیازی به اصلاح ندارد.
  • نسبت به روش‌های سنتی مانند اپیلاسیون، در لیزر؛ سیستم خنک‏ کننده (کولینگ) قسمت مهمی است که برای نداشتن احساس درد و جلوگیری از سوختگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • با محبوبیت‌ زیاد لیزر، امروزه هیچ روشی بهتر از آن جهت حذف و رفع موهای زائد وجود ندارد.

مرکز لیزر خوب در صادقیه

سخن‌نهایی درباره لیزر مو صادقیه

ما در این مطلب از ویکی درمان سعی کردیم تا راجع به لیزر مو در منطقه صادقیه و معرفی چند کلینیک در این منطقه و حومه آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم برای‌تان کاربردی بوده باشد. کلینیک‌های لیزر در صادقیه که در این مطلب خدمت شما معرفی شدند، از مجهزترین و شیک‌ترین مراکز لیزر بوده که بیشترین میزان رضایت را از طرف مراجعه کنندگان داشته‌اند.

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

درد، قرمزی و التهاب، پوسته پوسته شدن، تغییر در رنگ پوست، هایپوپیگمنتیشن، هایپرپیگمنتیشن، آسیب به چشم، خطر عفونت های پوستی، سوختگی و تاول، اسکار و زخم

آیا لیزر باعث ناباروری یا سرطان می گردد؟

خیر! بارها در مورد سرطان‌زا بودن یا تاثیر لیزر در بارداری و کارکرد اندام¬ های داخلی بدن شایعاتی شنیده‌ایم ولی واقعیت این است که تا کنون هیچ مقاله علمی چاپ شده یا ژورنال تخصصی بروز عوارض در اثر لیزر را ثابت نکرده‌اند. در واقع به این علت که لیزر تاثیر خیلی سطحی بر روی پوست می‌گذارد و حداکثر تا عمق ۳ میلی‌متر به داخل پوست نفوذ می‌کند امکان به‌ وجود آوردن چنین تاثیراتی را نداشته و تاثیر آن در ناباروری و کارکرد اندام‌های داخلی کاملا بی¬ اساس است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *