بهترین مرکز لیزر مو نیاوران کجاست؟ 【لیست ۱۰تایی ۱۴۰۲】❤

۵
(۱)

اگر ساکن نیاوران و شمال تهران هستید به لیست مراکز لیزر مو نیاوران فوق تهیه شده توسط ویکی درمان توجه فرمایید. لیست فوق از بهترین مراکز لیزر مو نیاوران بر اساس میزان رضایت مشتریان می باشد.

لیزر موهای زائد یکی از موثرترین و بهترین روش برای حذف دائمی موهای زائد بدن و صورت می شود که که هر روزه به علاقه مندان و متقاضیان این روش درمانی افزوده می شود. از این رو برای انتخاب بهترین مرکز لیزر در تهران باید بیشتر تحقیق کنید؛ لیست جمع آوری شده فوق لیست بهترین مراکز لیزر مو نیاوران بوده و با مراجعه به چنین مراکزی می توانید بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید.

دقت داشته باشید بر خلاف سایر روش های حذف موهای زائد، لیزر کردن به پوست صدمه ای وارد نمی کند. هزینه لیزر موهای زائد در نواحی مختلف نیز متفاوت است، اما قطعا ارزش از بین بردن دائم موهای زائد را دارد. از همین جهت اگر به دنبال حذف هر چه سریع تر موهای زائد خود هستید، همین حالا به مراکز لیزر مو نیاوران مراجعه نمایید.

عملکرد لیزر موها چگونه است ؟

لیزر مو نیاوران

به طور ساده، لیزر موهای زائد با تبدیل نور پرتوی لیزر به گرما کار می کند. نور به رنگدانه (ملانین) در مو جذب شده و رنگدانه تیره نور را جذب خود می کند و در نهایت به گرما تبدیل می شود. در نهایت گرما به روی فولیکول های مو تاثیر می گذارد و باعث از بین رفتن فولیکول مو می شود.

جالب است بدانید موهای تیره تر و ضخیم تر، رنگدانه بیشتری را به خود نگه می دارند و باعث جذب نور بیشتری می شود؛ به همین دلیل موهای خود را قبل از لیزر کردن، موم نکنید و یا آنها را به طور کامل شیو نکنید، زیرا اگر مو در پوست وجود نداشته باشد، راهی برای درمان لیزر آن وجود نخواهد داشت.

مراکز لیزر نیاوران با به کارگیری آخرین تکنولوژی روز خدمات به روزی را به مشتریان خود ارائه می کند. جالب است بدانید مرحله رشد موها به سه دسته تقسیم بندی می شوند؛ این دسته ها عبارت است از :

آناژن : مرحله رشد فعال موها. در این مرحله، کف فولیکول مو به درم وصل شده و خون آن را از طریق پاپیلای پوستی تامین می سازد.

کاتاژن : مرحله انتقال؛ فولیکول مو شروع به مردن می کند و وارد فاز کاتاژن می شود.

تلوژن : در نهایت مرحله استراحت می باشد. در این قسمت رشد موها به طور کامل متوقف شده و موها به راحتی از بین می روند.

آیا حذف موهای زائد در مراکز لیزر نیاوران دائمی است ؟

لیست مراکز لیزر مو

۲ علل اصلی در دائمی بودن و غیر دائمی بودن لیزر موها نقش بزرگی را ایفا می کنند.

دقت داشته باشید فقط موهای مرحله رشد با موفقیت با لیزر کردن قابل رفع هستند. زیرا همه موها در همان زمان رشد نمی کنند. به عنوان مثال در زمان مشخصی روی بدن فقط حدود ۲۰ الی ۴۰ درصد مو در حال رشد است. به همین دلیل جلسات لیزر کردن موها ممکن است به چند جلسه به طول بکشد.

همچنین فقط موهایی که رنگدانه دارند قابل حذف می باشند. به عنوان مثال اگر موهای شما خاکستری، سفید، بلوند یا قرمز باشد، لیزر نمی تواند برای حذف چنین موهایی موثر واقع شود. هرچه پوست بدن شما روشن تر باشد و موها تیره تر و ضخیم تر باشند، در نهایت روند لیزر کردن مو ساده تر و موثرتر خواهد بود.

نکات ضروری قبل از مراجعه به مراکز لیزر مو نیاوران

لیزر موهای زائد با یک جلسه معجزه نمی کند : همان طور که در ابتدا گفته شد برای حذف کامل و طولانی مدت موهای زائد باید چندین جلسه لیزر را سپری کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. بنابراین با یک جلسه لیزر درمانی منتظر معجزه نباشید.

بهترین مرکز لیزر مو نیاوران

قبل از لیزر از نور خورشید دوری کنید : برای لیزر موهای زائد در مراکز لیزر مو نیاوران باید به مدت حداقل ۴ هفته از بودن در معرض آفتاب یا برنزه کردن خودداری کنید. زیرا همان طور که در ابتدا گفته شد هر چه رنگ پوست روشن تر باشد، قطعا برای حذف موهای زائد نتیجه بهتری را کسب خواهید کرد.

شیو کردن قبل از لیزر موهای زائد : شیو کردن موهای زائد قبل از لیزر نکته ای بسیار مهم می باشد. به خاطر داشته باشید که لیزر رنگ ‌دانه های فولیکول را هدف قرار می ‌دهد، لذا باید فولیکول در جای خود وجود داشته باشد. در نهایت سعی کنید ۲۴ ساعت از زمان شیو کردن بگذرد؛ زیرا این امر باعث می شود تا از هر گونه التهاب غیرعادی جلوگیری شود.

مطلب پیشنهادی: بهترین مرکز لیزر در یوسف آباد

سخن آخر

در این مطلب از ویکی درمان به معرفی بهترین مراکز لیزر مو نیاوران اشاره کردیم اگر ساکن شمال تهران هستید و قصد حذف طولانی مدت موهای زائد خود را دارید می‌توانید علاوه بر مراجعه به مراکز لیزر موی نیاوران، به بهترین مرکز لیزر جردن نیز مراجعه کنید و از شر موهای زائد خود در کوتاه ترین زمان ممکن خلاص شوید.

سوالات متداول

آیا لیزر موهای زائد واقعا موثر است ؟

قبل از لیزر موهای زائد بهتر است بدانید که این روش معمولا باعث حذف دائم تمام موهای زائد شما نمی‌شود؛ اما بدون شک می‌تواند ۶۰ تا ۹۰ درصد از موهای زائد را به طور دائم از بین ببرد.

آیا لیزر کردن موها درد دارد ؟

مراکز لیزر مو نیاوران با به کارگیری پیشرفته ترین نوع دستگاه لیزر، هیچ گونه دردی را به همراه ندارد. به کار گیری دستگاه های نامناسب و تکنیک های غلط باعث دردناک شدن روند لیزر موی شود. این موارد را در مراکز نامعتبر مشاهده می کنیم. از این رو برای انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد کمی تحقیق داشته باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *