بهترین کلینیک زیبایی و مرکز لیزر موی جردن

۰
(۰)

یکی از دغدغه‌های افراد ساکن خیابان جردن در تهران، یافتن مراکز لیزر مو جردن است، چرا که این منطقه از تهران، دارای مراکز نام‌آشنا و معتبری در زمینه لیزر موهای زائد میباشد. ما در این مقاله از وبسایت ویکی درمان، پس از معرفی این مراکز به شما، اطلاعاتی را در خصوص لیزر موهای زائد در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد کدام اند؟

دستگاه‌های لیزر متنوعی در ایران وجود دارند که عموما ساخت کشور‌های دیگری نظیر چین و کره و برخی از آنها توسط برند‌های معتبر در اروپا و آمریکا ساخته شده اند. در ادامه به بررسی تفاوت و شباهت‌های برخی دستگاه‌ها با برند‌های محبوب میپردازیم.

عموما تکنولوژی و فناوری در تمامی دستگاه‌های لیزر به یک صورت است. معمولا اکثر دستگاه‌های موجود در مراکز لیزر مو جردن، از لیزر الکساندرایت، دایود یا Nd:yag استفاده می‌کنند. این پرتوهای لیزر در دستگاه‌های جدید و برند‌های مشهور باهم تفاوتی ندارند.

اما برند‌های محبوب موجود در لیزر مو جردن، از دستگاه‌های بهینه‌تری استفاده می‌کنند. یک دستگاه لیزر موهای زائد، علاوه بر اینکه برای حذف موهای زائد از تاباندن اشعه استفاده می‌کند، مدت زمان تابش این اشعه و همچنین خنک کنندگی و قطر پرتو‌های آن نیز بر روی نتیجه نهایی لیزر موهای زائد تاثیرگذار است.

پس بهینه بودن دستگاه‌های آمریکایی و اروپایی موجود در لیزر مو جردن، از دستگاه‌های چینی بیشتر است. همچنین هزینه لیزر موهای زائد نیز ممکن است با این دستگاه‌ها کمی افزایش یابد.

بهترین دستگاه لیزر موی جردن

لیزر مو جردن چه ویژگی هایی دارد؟

عموما بهترین کلینیک‌های لیزر موهای زائد که لیزر مو جردن نیز جزوی از آن محسوب می‌شود، ویژگی‌های مشخصی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • کلینیک لیزر مو جردن برای انجام لیزر ، از چند دستگاه متفاوت و مطابق با تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کند که وجود این تنوع در مراکز لیزر بسیار حائز اهمیت است، چرا که همه اشخاصی که به مرکز لیزر مو جردن مراجعه می‌کنند دارای رنگ پوست و موی یکسانی نیستند.
  • مراکز لیزر مو جردن عموما تحت نظر پزشکان متخصص اداره شده و این مسئله در کسب نتیجه‌ی موردنظر شما از لیزر موهای زائد نقش بسزایی را ایفا می‌کند.
  • کلینیک لیزر مو جردن از بهترین اپراتور‌ها برای انجام لیزر استفاده می‌کند که این مورد باعث می‌شود لیزر را بدون عوارض جانبی بعدی انجام دهید.
  • همچنین در کلینیک لیزر مو جردن، خدمات لیزر با مناسب‌ترین قیمت‌ها و بهترین کیفیت خدمات در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی: لیست بهترین مرکز لیزر در تهران

نکاتی که قبل از لیزر موهای زائد باید بدانید

قبل از انجام فرآیند لیزر در کلینیک لیزر مو جردن، نیاز است که پوست ناحیه موردنظر را یک روز قبل از زمان لیزر، شیو کنید. اگر برای اولین بار است که به مراکز لیزر مراجعه می‌کنید، توصیه می‌شود در قسمتی از بدن خود مقداری مو باقی بگذارید تا اپراتور مجموعه لیزر مو جردن، از نوع و جنس موی شما مطلع شود.

البته لازم به ذکر است که در بسیاری از کلینیک های لیزر موهای زائد معتبر، قبل از شروع جلسات لیزر، یک جلسه به عنوان مشاوره انجام می‌شود.

نکته‌ی بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که در زمان لیزر موهای زائد، بر روی سطح پوست از لوسیون‌ها، کرم‌ و روغن‌ها استفاده نکنید. ضمنا برای پیشگیری از هرگونه عوارض احتمالی پیشنهاد می‌شود تا دو هفته قبل از انجام لیزر، از برنزه کردن خودداری فرمایید.

پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه اکثر موها در فاز آناژن قرار بگیرند که لیزر بتواند فولیکول‌های آن را از بین ببرد، تا یک ماه قبل از انجام لیزر، از وکس و اپیلاسیون در نواحی موردنظر استفاده نکنید

مراقبت های بعد از لیزر

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

  • اگر بعد از انجام لیزر موهای زائد در نواحی مورد درمان قرمزی و سوزشی احساس کردید، این مورد طبیعی بوده و امکان دارد تا چند ساعت پس از درمان نیز در این نواحی احساسی مانند آفتاب سوختگی داشته باشید.
  • همچنین سعی کنید تا دوروز بعد از انجام لیزر مو جردن، از مالیدن نواحی تحت درمان خودداری کرده و آنها را به آرامی شست و شو کنید.
  • اگر احساس زبری و خشکی در نواحی موردنظر داشتید، حتی المقدور از استفاده‌ی مرطوب کننده‌ها صرف نظر کرده و همچنین با رویت موهای زبر در سطح پوست در روزهای پس از انجام لیزر نگران نشوید، چرا که این موها، تارهایی هستند که بر اثر لیزر مرده اند و به خودی خود از بین می‌روند.
  • اگر میخواهید این موهای مرده سریع‌تر از بین بروند، میتوانید به آرامی با استفاده از لیف‌های لایه بردار، پوست خود را لایه برداری کنید.
  • لازم به ذکر است برای دریافت نتیجه مطلوب از لیزر مو جردن، حداقل تا ۲ ماه در معرض نور خورشید قرار نگیرید چرا که ممکن است دچار لکه شوید.

بنابراین لازم است تا این مراقبت های بعد از لیزر را رعایت کنید تا عوراضی شما را تهدید نکند.

و در آخر

در این مطلب از ویکی درمان با معرفی مراکز معتبر لیزر مو جردن و همچنین بررسی این روش درمانی اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دادیم. امید است مورد توجهتان قرار گرفته باشد.

سوالات متداول شما عزیزان

آیا لیزر موهای زائد باعث ناباروری در مردان می شود؟

لیزر موهای زائد تنها تا عمق فولیکول پوست نفوذ کرده و بر موارد دیگر تاثیر ندارد.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

در جلسات اولیه ممکن است مقداری درد را احساس کنید که میتوانید از کرم ها و اسپری های بیحسی در نواحی موردنظر استفاده کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *