بهترین مرکز لیزر مو پیروزی【لیست ۱۰ تایی ۱۴۰۳】❤

۵
(۱)

امروزه یکی از دغدغه های اصلی مردم جهت نظافت خود، از بین بردن موهای زائد بدن است. با پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه‌های پیشرفته‌ لیزر موهای زائد ابداع شده تا کار افراد را برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن راحت کند. در صورتی که در محدوه پیروزی سکونت دارید و به دنبال بهترین کلینیک لیزر پیروزی جهت لیزر موهای زائد خود هستید، این مقاله از ویکی درمان که راجع به لیزر مو پیروزی می‌باشد، آن را تا انتها دنبال کنید.

همچنین در ادامه توضیحاتی درباره با لیزر مو پیروزی و بهترین کلینیک لیزر پیروزی موجود در این ناحیه و محل‌های اطراف آن به شما ارائه شده است.

کلینیک لیزر و زیبایی نیلماه
مرکز لیزر مو زائد

تهران، پیروزی، پنجم نیروی هوایی، پلاک ۱۴۰

کلینیک لیزر و زیبایی دالیا
مرکز لیزر مو زائد

تهران، خیابان پیروزی، سه راه سلمانیه، نبش خیابان امیر بهمن دریاباری، پلاک ۶۹، واحد ۹

کلینیک زیبایی و لیزر برف
مرکز لیزر مو زائد

تهران، خیابان پیروزی، بالاتر از مترو پیروزی، رو به روی پادگان، سه راه قره یاضی، جنب بانک مسکن، کوچه والی، مجتمع پیروز

کلینیک زیبایی کالیستو
مرکز لیزر مو زائد

تهران، خیابان پیروزی، خیابان پنجم، نیروی هوایی، فلکه دوم، خیابان منادی، پلاک ۶، واحد ۲

کلینیک زیبایی و لیزر مینیاتور
مرکز لیزر مو زائد

تهران، خیابان پیروزی، بعد از اتوبان امام علی (ع)، روبروی خیابان زاهد گیلانی، جنب شیرینی زیتون، پلاک ۸۰۶، طبقه دوم

کلینیک زیبایی لیزر پوست و مو دکتر جلیلوند
مرکز لیزر مو زائد

تهران، خیابان پیروزی، رو به روی بیمارستان فجر بهنام، پلاک ۶۱۲، طبقه ۴

کلینیک پوست و مو زیبایی دکتر مهشید طالبی
مرکز لیزر مو زائد

تهران، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، روبروی فروشگاه افق کوروش، ساختمان امیرکبیر، طبقه ۵، واحد ۱۰

کلینیک پوست و لیزر نیلین
مرکز لیزر مو زائد

تهران، خیابان پیروزی، نرسیده به اتوبان امام علی، ابتدای بایزید بسطامی، پلاک ۹، طبقه ۱

کلینیک زیبایی خاتم
مرکز لیزر مو زائد

تهران، خیابان پیروزی، بین سوم و چهارم نیروی هوایی، جنب داروخانه دکتر بساکی، پلاک ۹۳

کلینیک لیزر و زیبایی لیلیا
مرکز لیزر مو زائد

تهران، خیابان پیروزی، رو به روی پاساژ کوه نور، جنب بانک پارسیان

نحوه انجام لیزر مو پیروزی

روش لیزر الکساندرایت پیروزی یا لیزر کندلا پیروزی توسط پرتو لیزر، کار آسیب رسانی به فولیکول‌ها را انجام می‌دهد. این کار آنقدر انجام می‌شود که فولیکول‌ها بسیار ضعیف شده و به کلی حذف شوند. گفتنی است که، این روش تاثیر دائمی نداشته و پس از چند روز، ۲۰ تا ۳۰ درصد از موهای شما دوباره شروع به رشد می‌کند. پس می‌توان نتیجه گرفت که، لیزر موهای زائد تنها باعث کاهش تراکم موها می‌شو، نه حذف دائمی آن.

 لیزر الکساندرایت پیروزی و لیزر کندلا پیروزی یک پرتو نور پر انرژی است که ویژگی‌های فیزیکی خاصی را دارا می‌باشد. لیزرها دستگاه‌های پیشرفته‌ای  هستند که عمل لیزر را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. گفتنی است که، هر کدام از این دستگاه‌ها ویژگی‌های خاصی داشته و متناسب با نوع پوست از آن استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است، مراحل کار این دستگاه‌ها اینگونه است که حرارت لیزر، به قسمت‌های تیره فولیکول‌ها آسیب وارد کرده و باعث ایجاد اختلالاتی در امر رشد مو می‌شود. اگرچه پس از انجام فرایند لیزر، فولیکول‌ها دوباره شروع به تولید مو می‌کنند، به همین جهت توصیه می‌شود، لیزر مو پیروزی را در چندین جلسه انجام دهید. از ۱ تا ۱۲ جلسه لیزر در فواصل ۴ تا ۶ هفته باید انجام شود. همچنین میزان جلسات حضوری برای لیزر ممکن است تاثیر مهمی در هزینه لیزر موهای زائد بگذارد.

بهترین مرکز لیزر در پیروزی

ویژگی بهترین مرکز لیزر پیروزی

بهترین مرکز لیزر پیروزی قطعا جایی است که ارائه دهنده خدمات لیزری با کیفیت بالا، تیم متخصصی و تجهیزات پیشرفته دارد. در ادامه، به بعضی از ویژگی‌هایی که بهترین کلینیک لیزر پیروزی باید دارای آنها باشد و اکنون دارد، اشاره می‌کنم:

تخصص و تجربه:

بهترین مرکز لیزر پیروزی باید به وسیله پزشکان و تکنسین‌های ماهر اداره شود. آنها بایستی در زمینه لیزر و روش‌های درمانی دارای تخصص و تجربه لازم باشند. برای مطمئن شدن از صلاحیت آنها می‌توانید به مطالعه پرونده‌های پزشکی، گواهینامه‌ها و تجربه‌های قبلی متخصصان مرکز بپردازید.

تجهیزات پیشرفته:

بهترین کلینیک لیزر پیروزی باید از دستگاه‌ها و تجهیزات لیزری پیشرفته و مورد تأیید سازمان‌های معتبر استفاده کند. هرچه تکنولوژی لیزری پیشرفته باشد، می‌تواند نتایج بهتر و ایمن‌تری را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

محیط بهداشتی:

بهترین مرکز لیزر پیروزی باید محیطی تمیز، بهداشتی و به روز داشته باشد. از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ضدعفونی کردن تجهیزات، استفاده از وسایل یکبار مصرف و از فضاهای مناسب به منظور ارائه خدمات درمانی ایمن باید پیروی شود.

مشاوره قبل از درمان:

بهترین مرکز لیزر پیروزی باید مشاوره کامل و حرفه‌ای پیش از درمان ارائه دهد. پزشک یا متخصص باید نیازهای شما و شرایط پوست را بررسی کند و توصیه‌های صحیحی برای رسیدن به نتایج هر چه بهتر ارائه دهد.

بنابراین، هر مرکز لیزر ممکن است شرایط و ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد و بهترین کلینیک لیزر پیروزی که در این مقاله به شما معرفی کردیم خوشبختانه دارای این ویژگی ها میباشند و شما نیز میتوانید با مراجعه به مرکز، مشاوره حضوری و بررسی وضعیت و شرایط آنجا، تصمیم نهایی خود را بگیرید.

حال در این قسمت قصد معرفی بهترین دستگاه‌ لیزر مو پیروزی را داریم.

دستگاه های کاربردی در لیزر مو پیروزی

  • دستگاه لیزر الکساندرایتدستگاه لیزر الکساندرایت در واقع محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر محسوب می‌شود که قادر به از بین بردن موهای زائد نوع ۱ تا ۶ است.
  • دستگاه لیزر کندلا : این دستگاه به دلیل داشتن الماس الکسا در خود، این امکان را فراهم میکند تا نور سبزی که از خود منتشر میکند، بیشترین اثر را دارا باشد. دستگاه لیزر کندلا پیروزی یکی از بهترین انتخاب ها است.
  • دستگاه لیزر آپوجی:  این دستگاه لیزر که ساخت کشور آمریکا است، در به کارگیری آن از تکنولوژی کندلا استفاده شده است. همچنین بنا به قدیمی بودن این دستگاه، معمولا در کلینیک‌های معدودی از آن استفاده می‌شود.
  • دستگاه لیزر دایوت:  این دستگاه می‌تواند موهای نوع ۱ تا ۶ را از بین ببرد، اما عوارضی چون کبودی و التهاب را در به ارمغان خواهد آورد. نکته قابل توجه این است که، طول موج لیزر دایوت بیشتر از دستگاه الکساندرایت است، یعنی قدرت نفوذ بیشتری در پوست دارد. اما برندهای به‌نام این دستگاه در ایران وجود ندارد.
  • دستگاه لیزر آی پی ال:  انجام لیزر مو پیروزی به وسیله این دستگاه لیزر، مقرون به صرفه‌تر از دیگر دستگاه‌ها بوده و همچنین اثرگذاری آن کم‌تر است. از این روش به عنوان روش لیزر خانگی نیز می‌توان اشاره کرد که به وسیله نور شدید پالسی انجام می‌شود. لازم به ذکر است که، این نور توسط لامپ گزون گرفته می‌شود.
  • دستگاه لیزر ND:YAG: افرادی که پوستی با رنگ تیره و گندمی دارند، این دستگاه برای‌شان کاربردی‌تر است.

نکته قابل توجهی مهمی که در این بین باید به آن اشاره کنیم این است که، مفهوم نوع اعداد ۱ تا ۶ یعنی چه؛ این اعداد، میزان تیرگی و روشنایی پوست افراد را مشخص می‌کنند، به این صورت که، عدد ۱ به معنای روشن‌ترین پوست و عدد ۶ نشان‌دهنده تیره‌ترین پوست است.

لیزر الکساندرایت پیروزی و لیزر کندلا پیروزی مقایسه لیزر الکساندرایت پیروزی و لیزر کندلا پیروزی

لیزر الکساندرایت پیروزی و لیزر کندلا پیروزی دو نوع لیزر مختلف هستند که در زمینه زیبایی و درمانی استفاده می‌شوند. در ادامه، مقایسه‌ای کوتاه بین این دو نوع لیزر ارائه می‌شود:

کاربردها

لیزر الکساندرایت پیروزی: از این لیزر اغلب برای کاهش جوش و آکنه، حذف موهای زائد، درمان عروق دیده، لکه‌های پوستی و تصاویری صاف و نرم بر روی پوست استفاده می‌شود.

لیزر کندلا پیروزی: این لیزر نیز اکثرا برای حذف موهای زائد، درمان آکنه، کاهش چین و چروک پوست، درمان لکه‌های پوستی ناشی از آفتاب، درمان عروق دیده و حتی حذف خالکوبی مورد استفاده قرار میگیرد.

ماهیت فیزیکی

لیزر الکساندرایت پیروزی: در این لیزر از شیوه اسپکتروسکوپی که به ماوراء بنفش نزدیک است استفاده میشود و با جذب پیگمانت مولد رنگ در موهای تیره یا پوست انرژی را به آنها انتقال میدهد.

لیزر کندلا پیروزی: در این لیزر از یک منبع نوری جامد استفاده میشود که به عنوان یک نوع لیزر Nd:YAG معرفی می‌شود و حذف موها یا درمان تاریکی پوست را با ایجاد پالس‌های کوتاه و بالا در طول موج ۱۰۶۴ نانومتر انجام میدهد.

عوارض و محدودیت‌ها

لیزر الکساندرایت پیروزی: احتمال آن وجود دارد که ایجاد التهاب و تیرگی پس از جلسات لیزر الکساندرایت در برخی افراد با پوست تیره و حساس اتفاق بیفتد. در عین حال، این لیزر در حذف موهای روشن و نازک توانایی کمتری را دارا میباشد.

لیزر کندلا پیروزی: استفاده از لیزر کندلا نیز در افراد با پوست تیره ممکن است به عوارضی مانند سوختگی پوستی یا تیرگی منجر شود و در برخی موارد ممکن است موهای خیس و روشن را کمتر حذف کند.

قابلیت تنظیم قدرت

لیزر الکساندرایت پیروزی: در این لیزر قدرت و توان را میتوان تنظیم کرد که این امکان را به پزشک می‌دهد تا شدت لیزر را متناسب با نوع پوست و مشکلات درمانی تغییر دهد.

لیزر کندلا پیروزی: این لیزر نیز از قابلیت تنظیم قدرت برخوردار است، اما به طور معمول توان بیشتری نسبت به لیزر الکساندرایت دارد و جهت درمان مشکلات پوستی سطح بالاتر استفاده میشود.

بنابراین، برای انتخاب مناسب‌ترین لیزر برای شما و فهمیدن اینکه لیزر الکساندرایت پیروزی بهتر است یا لیزر کندلا پیروزی، بهتر است با یک پزشک یا متخصص زیبایی مشورت کنید و با توجه به نوع پوست خود و مشکلات درمانی خاص، تصمیم نهایی را بگیرید.

مزایای لیزر مو پیروزی

  • صرفه جویی در هزینه‌های خرید ژیلت، تیغ و مو بر.
  • در صورتی که لیزر الکساندرایت پیروزی و یا لیزر کندلا پیروزی به بهترین شکل ممکن انجام شود، بدون عوارض و آسیب‌های احتمالی خواهد بود و نتایج مطلوبی برای شما به ارمغان خواهد آورد.
  • لیزر امری بدون درد است؛ اما برای آن دسته از افراد که آستانه درد پایینی‌تری دارند، ممکن است کمی دردناک باشد. اگرچه از روش‌های از برطرف کننده موهای زائد مانند اپیلاسیون، کم‌دردتر است.
  • لیزر برای تمام نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، حتی نواحی که با روش‌های دیگر قابل رفع نیست.
  • در لیزر مو پیروزی، هم لیزر موهای زائد آقایان صورت میگیرد و هم خانم ها.
  • این روش حذف موهای زائد، یک روش تایید شده در جهان است.

لیزر درمانی در پیروزی

لیزر مو پیروزی چه عوارض و معایبی دارد؟

همانطور که گفته شد، لیزر باید به بهترین شکل ممکن انجام شود تا نتایجی خوبی به بار آورد، اما در صورتی که این کار اصولی انجام نشده و مراقبت‌های لازم بعد از آن، به خوبی رعایت نشود، موجب بروز عوارضی مانند موارد زیر می‌شود:

  • در صورت عدم استفاده از عینک مخصوص، اشعه لیزر به چشم‌ها آسیب وارد می‌کند.
  • بلند و ضخیم شدن موهای نازک و کرکی
  • ایجاد تورم و قرمزی در ناحیه‌ای که مورد درمان قرار گرفته.
  • روشن شدن رنگ پوست یا هایپوپیگمنتیشن.
  • پوسته پوسته شدن و خشک شدن پوست در برخی مواقع
  • سوختگی، تاول و التهاب شدید.
  • ایجاد عفونت‌های پوستی مانند تبخال، زگیل، اگزما، زخم و مواردی از این دسته.

لیزر پیروزی پرستار

تمامی این عوارض و معایب شامل سایر مراکز لیزر از جمله لیزر مو تهرانپارس نیز می‌شود. پس قبل از اقدام به لیزر موهای زائد بدن، حتما با پزشک مختصص مشورت کنید تا از پزشک از  بروز مشکلات و عفونت‌ها جلوگیری کند

کلام آخر

اگر به دنبال بهترین خدمات لیزر زیبایی در کلینیک‌های معتبر مثل پیروزی هستید می‌توانید با خیال راحت و بدون هزینه بسیار سنگینی به بهترین کلینیک لیزر مو در پیروزی مراجعه کنید. همچنین اگر در به دنبال مناطق دیگر کلینیک‌های لیزر در تهران هستید می‌توانید به بهترین مرکز لیزر در تهران نیز مراجعه کنید. در این مقاله از ویکی درمان در رابطه با لیزر موهای زائد، مزایا و معایب آن و لیستی از بهترین کلینیک‌های لیزر مو پیروزی سخن گفته شد. امیدواریم این مطالب کاربردهای خوبی برای شما داشته باشد.

سوالات متداول

آیا لیزر موی زائد در پیروزی دردناک است؟

لیزر موی زائد بدن در پیروزی ممکن است برخی افراد به دلیل ضعف و مشکلات جسمانی دارند دردناک باشد اما برای اکثر افراد لیزر مو بدون درد نیز می‌باشد.

چرا برای لیزر موی زائد به بهترین مراکز پیروزی مراجعه کنیم؟

اگر به دنبال بهترین خدمات لیزر موی زائد هستید و در منطقه پیروزی زندگی می‌کنید پیشنهاد می‌شود به مراکز لیزر مو پیروزی مراجعه کنید

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *