لیست بهترین مرکز لیزر مو در عظیمیه کرج

۵
(۱)

امروزه با تعدد مراکز لیزر مو در عظیمیه کرج، انتخاب بهترین مراکز لیزر در این منطقه به امری دشوار تبدیل شده است. پس از این رو این مطلب بسیار حائز اهمیت است که قبل از مراجعه حضوری به لیزر مو در عظیمیه کرج، اطلاعاتی در خصوص ویژگی‌های مراکز لیزر معتبر در عظیمیه داشته باشید تا با گرفتن تصمیمی هوشمندانه، به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

بهترین مراکز لیزر مو در عظیمیه چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین مراکز لیزر در سراسر دنیا، ویژگی‌های مشترکی دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • استفاده از وسایل و تجهیزات روز دنیا

بهترین مراکز لیزر مو در عظیمیه کرج، عموما از دستگاه‌های پیشرفته برای انجام لیزر موهای زائد استفاده می‌کنند؛ چرا که استفاده از دستگاه‌های مطابق با تکنولوژی روز، تاثیر بسزایی در دریافت نتایج دلخواه در این زمینه دارد. همچنین مراکز لیزری که از دستگاه‌های فرسوده و قدیمی استفاده می‌کنند، ممکن است باعث ایجاد سوختگی و ایجاد لکه‌های پوستی در افراد مراجعه کننده شوند.

پس توصیه میکنیم قبل از مراجعه به مراکز لیزر مو در عظیمیه، در خصوص دستگاه‌های مورد استفاده، اطلاعات کافی را به دست آورید.

  • حضور اپراتور و پزشک متخصص در زمینه لیزر موهای زائد

یک مرکز لیزر مو در عظیمیه که دارای اعتبار بالایی است، برای انجام فرآیند لیزر موهای زائد، از متخصصان و اپراتور‌های با سابقه در این زمینه استفاده می‌کند، چرا که این کار از حساسیت بالایی برخوردار بوده و اگر توسط یک تیم حرفه‌ای انجام نشود، ممکن از متحمل عوارض جبران ناپذیری شوید.

لیزر مو در عظیمیه

آیا لیزر موهای زائد روشی دائمی است؟

لیزر مو در عظیمیه، به دلیل استفاده از دستگاه‌های روز دنیا، باعث حذف دائمی تقریبا ۷۰ درصد موهای زائد خواهد شد. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که لیزر، روشی دائمی برای حذف موهای زائد نیست، بلکه روشی طولانی مدت برای حذف آنهاست.

ممکن است پس از درمان با لیزر نیز، شاهد رشد مجدد موهای زائد باشید اما این موها بسیار روشن‌تر و نازک‌تر از حالت اولیه خود خواهند بود. با ادامه روند لیزر و مراجعه در ساعات مقرر توسط مرکز لیزر مو در عظیمیه، شاهد حذف مقدار زیادی از موهای زائد خود خواهید بود.

چند جلسه درمان برای لیزر موهای زائد نیاز است؟

مدت زمانی که به مرکز لیزر مو در عظیمیه برای لیزر موهای زائد خود مراجعه می‌کنید، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده توسط مرکز و همچنین نوع پوست شما، جنس مو‌ها و همچنین وسعت ناحیه موردنظر دارد. چرا که هرچقدر که موهای شما نازک‌تر و روشن تر باشد، به تعداد جلسات بیشتری برای حذف آنها نیاز دارید. و همچنین لیزر مو زائد پوست تیره نیز تعداد جلسات بیشتری لازم دارد.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر فولیکول‌های مو در اکثر اوقات، در فاز استراحت قرار دارند و لیزر موهای زائد تنها بر روی فولیکول‌هایی تاثیرگذار است که در فاز رشد قرار دارند.

اگر قصد حذف دائمی اکثر موهای خود را دارید، پیشنهاد میکنیم حداقل ۸ جلسه در فاصله‌های زمانی یکماهه، به مرکز لیزر مو در عظیمیه مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد

سخن پایانی

در این مطلب از مجله زیبایی و درمانی ویکی درمان، به معرفی بهترین مراکز لیزر مو در عظیمیه پرداخته و اطلاعاتی را در خصوص ویژگی‌های این مراکز، در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

سوالات متداول شما

آیا لیزر موهای زائد باعث سوختگی پوست می شود؟

اگر توسط مراکز و اپراتورهای معتبر و با سابقه انجام شود باعث سوختگی نمی‌شود.

برای درمان خارش پس از انجام لیزر موهای زائد چه باید کرد؟

سوزش و خارش پس از انجام لیزر موهای زائد طبیعی بوده و برای التیام آن میتوانید از کرم زینک اکساید استفاده کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *