لیست بهترین مرکز لیزر مو یوسف آباد (۱۴۰۲)

۵
(۲)

اگر در منطقه یوسف آباد به دنبال بهترین مرکز لیزر میگردید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. علاوه بر معرفی بهترین مرکز لیزر در یوسف آباد، مشخصات بهترین کلینیک لیزر را بررسی خواهیم کرد.

حذف موهای بدن همیشه کاری دشوار بوده است. لیزر یکی از پر طرفدار ترین راه های از بین بردن موهای ذائد است که بیشتر به حذف دائمی آن ها کمک می کند. با دستگاه لیزر موهای زائد بدن را می توانید به صورت طولانی مدت و یا همیشگی حذف کنید. بسیاری از عوارض دستگاه لیزر ترس دارند و فکر می کنند باعث آسیب به بدن می شود.

بهترین مرکز لیزر یوسف آباد
مراکز لیزر مو یوسف آباد

کلینیک زیبایی دکتر سپیده امیر منصوری

لیزر مو زائد

تهران، یوسف آباد، سید جمال‌الدین اسدآبادی، نبش خیابان شصتم، ساختمان تابان ، طبقه ۴، واحد ۴۰۳

کلینیک زیبایی صدرا

لیزر مو زائد

تهران، یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، بین چهل ستون و سیدجمال‌الدین اسدآبادی

کلینیک زیبایی پرفکتا

لیزر مو زائد

تهران، یوسف‌آباد، خیابان شهید گمنام، خیابان فتحی شقاقی، پلاک ۱۱۷

کلینیک شات پلاس

لیزر مو زائد

تهران، یوسف‌آباد، خیابان ولیعصر، خیابان سوم، خیابان ششم، پلاک ۲

کلینیک زیبایی دکتر حسین مزینی

لیزر مو زائد

تهران، یوسف آباد، سید جمال الدین اسدآبادی، خیابان فراهانی پور، نبش خیابان یازدهم، پلاک ۱۲، واحد یک جنوبی

کلینیک زیبایی اکسیر

لیزر مو زائد

تهران، یوسف‌آباد، خیابان اسدآبادی، خیابان هجدهم، پلاک ۱۰، واحد ۱۷ و ۱۸

کلینیک زیبایی دکتر الهه لطفی

لیزر مو زائد

تهران، یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، ابتدای خیابان جهان مهر، پلاک ۶۳

کلینیک زیبایی رازی

لیزر مو زائد

تهران، یوسف‌آباد، میدان سلماس، ضلع شرقی میدان، پلاک ۲۱، واحد ۱

همچنین اگر ساکن نیاوران یا محله‌های همجوار آن هستید و قصد دارید به مراکز لیزر آن ناحیه مراجعه کنید، می‌توانید مقاله لیزر مو نیاوران را مشاهده کنید.

لیزر مو یوسف آباد به چه صورت است؟

لیزر مو یوسف آباد یک پرتو نوری است. اما نوری است که ویژگی های فیزیکی و پر انرژی خاصی دارد. ریشه مو رنگدانه هایی به نام ملانین دارد که برای رویش مو باید فعال باشند. لیزر مو یوسف آباد بر روی موهایی با رنگدانه تیره اثر می کند و به این صورت است که لیزر بر روی ریشه مو تمرکز می کند و باعث نابودی مو و ریشه ان می شود.

هرچه موهای افراد تیره و ضخیم باشد از لیزر مو یوسف آباد بیشتر نتیجه می گیرند. اغلب پیش آمده است که افراد با رنگ پوست روشن در اثر استفاده از لیزر دچار سوختگی شدند.

انواع دستگاه لیزر مو یوسف آباد

انواع لیزر مو یوسف آباد برای جنس های مختلف مو و پوست مناسب است. انواع دستگاه های لیزر مو طول موج های متفاوتی نیز دارند که بر اساس آنها تقسیم بندی می شوند.

لیزر الکساندرایت:

از این لیزر برای از بین بردن مو هایی با رنگ پوست زیتونی در نظر گرفته شده است. معمولا برای پوست های روشن و معمولی استفاده می شود. طول موج این دستگاه ۷۵۵ نانومتر است. این لیزر دارای موج کوتاه تری به نسبت سایر لیزرها است. این لیزر برای از بین بردن مو های در ناحیه پا بسیار مناسب است.

لیزر دایود:

این لیزر مو برای افرادی که پوست های تیره تر و یا معمولی مورد استفاده است. این لیزر طول موج کمتری به نسبت الکساندرایت دارد. این لیزر دارای طول موج ۸۱۰ نانومتر است. این دستگاه قدرت نفوذ به پوست را دارد. لیزر دایود یکی از دستگاه های لیزر مو یوسف آباد است که می تواند سطح بزرگتری را برای لیزر پوشش دهد.

لیزر ND: YAG:

برای پوست های افراد تیره تر و یا برنزه شده مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه طول موج ۱۰۶۴ نانومتر دارد و در بین لیزرها عمیق ترین نفوذ به پوست را دارد. این دستگاه برای افراد برنزه و تیره ایمن تر است و درصد ابتلا به سوختگی را کاهش می دهد.

علت تعداد جلسات متعدد لیزر مو یوسف آباد
انواع لیزر مو یوسف آباد

همچنین اگر پوست تیره‌ای داشته و قصد انجام لیزر را دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه لیزر مو زائد پوست تیره، اطلاعات کافی را بدست آورید.

تعداد جلسات لیزر در مرکز خوب لیزر یوسف آباد

تعداد جلسات لیزر مو یوسف آباد بین ۶ تا ۸ جلسه است. جلسه اول تا دوم فاصله زمانی ۳۱ روزه دارد و باقی جلسات فاصله زمانی ۴۲ روزه دارند. تعداد این جلسات به نواحی بستگی دارد مثلا ناحیه تناسلی به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد برای جوابدهی به علت رطوبت زیادی که وجود دارد.

برای نتیجه گرفتن از لیزر باید تمام جلسات را به صورت کامل و منظم انجام دهید. برای تاثیرپذیری فولیکول مو نباید ریشه مو خارج شود به همین علت است که باید در طول دوره لیزر نواحی بدن را با ژیلت شیو کنید.

برای اطلاع از مراکز لیزر در تهران می‌توانید به صفحه بهترین مرکز لیزر در تهران مراجعه کنید.

مزایای استفاده از لیزر مو یوسف آباد

برای تسکین درد و کاهش سوختگی لیزر از سیستم خنک کننده ای به نام کولینگ استفاده می شود.

بعد از انجام تعداد جلسات کامل لیزر مو یوسف آباد شما تنها امکان دارد موهای کرکی و نازکی داشته باشید که آنها تا مدت های طولانی نیازی به شیو ندارند.

لیزر به دلیل تاثیر بسیار زیادی که بر روی موها دارد یکی از پر طرفدار ترین روش های از بین بردن مو است.

از دستگاه لیزر مو یوسف آباد برای تمامی نقاط بدن می توانید استفاده کنید.

همچنین لیزر مو زائد در شیردهی نیز دارای مزایایی میباشد.

سخن آخر بهترین مرکز لیزر مو یوسف آباد

ما در این مطلب از ویکی درمان به معرفی بهترین مراکز لیزر یوسف آباد پرداختیم که از شیک‌ترین و مجهزترین کلینیک‌ها بوده و بیشترین میزان رضایت را از جانب مراجعه کنندگان داشته‌اند. برای بهتر نتیجه گرفتن از لیزر مو یوسف آباد باید جلسات خود را با نظم و ترتیب بروید. به توصیه های مشاوران در مراکز لیزر گوش کنید و مراقبت ها را انجام دهید. 

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ممنوع است؟

کسانی که دچار بیماری های فعال پوستی مثل اگزما، کهیر، زگیل، هرپس(تبخال) و جوش فعال هستند نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند. همچنین لیزر موهای زائد برای خانم­ هایی که در دوران بارداری هستند توصیه نمی ­شود.

آیا لیزر در رفع موهای زیرپوستی تاثیری دارد؟

لیزر موهای زائد به علت نابود کردن فولیکول مو تاثیر دائمی و چشمگیری در موهای زیرپوستی دارد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۲

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *