بهترین مرکز لیزر مو جنوب تهران

۰
(۰)

اگر ساکن جنوب تهران هستید، پس تا پایان این مقاله از ویکی درمان با ما همراه باشید، چرا که ما در پایان این مطلب، لیستی از بهترین مراکز لیزر مو جنوب تهران، به شما معرفی خواهیم کرد.

لیزر موهای زائد ، روشی برای از بین بردن موهای زائد بدن است. افراد زیادی ممکن است نیاز به درمان برای زیر بغل، پشت یا ناحیه بیکینی داشته باشند. لیزر موهای زائد عموما روشی دائمی نبوده اما نتایج آن، بیشتر از اصلاح یا اپیلاسیون باقی می ماند.

لیزر مو جنوب تهران، روشی غیر‌تهاجمی در از بین بردن موهای زائد محسوب می‌شود که در نواحی مختلفی از بدن کاربرد دارد.

اکثر افرادی که از لیزر موهای زائد استفاده می‌کندد، به شش جلسه درمان احتیاج دارند. لیزر موهای زائد، معمولاً بی‌خطر بوده اما عوارض جانبی آن که شامل زخم، اسکار یا زخم های دائمی هستند ممکن است تا طولانی مدت همراه شما باشند. البته این عوارض تنها در صورتی رخ می‌دهند که به یک مرکز لیزر مو جنوب تهران معتبر مراجعه نکنید.

لیزر مو جنوب تهران چیست؟

لیزر موهای زائد از فرآیندی به نام فتوترمولیز انتخابی  برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می کند. گرمای لیزر سلول هایی را که رنگدانه (رنگ) زیادی دارند از بین برده و از آنجایی که موهای تیره رنگدانه زیادتری نسبت به سایر موها دارند، بیشترین گرما را به خود جذب می کنند.

در ادامه این فرآیند، مو گرما را به فولیکول های مو منتقل کرده و آنها را از بین می برد، بنابراین مو نمی تواند رشد کند.

یک فولیکول مو باید در مرحله آناژن یا رشد خود باشد تا لیزر موهای زائد بتواند آن را از بین ببرد. فولیکول ها در زمان های مختلف در مراحل متفاوتی قرار دارند، پس بنابراین بیشتر افراد به چندین لیزر درمانی نیاز دارند.

لیزر مو جنوب تهران چیست

لیزر موهای زائد برای چه کسانی مناسب نیست؟

هر شخصی که از وجود موهای زائد بدن در نقاط مختلف بدن خود احساس نارضایتی دارد، میتواند از لیزر مو جنوب تهران استفاده کند؛ چرا که لیزر مو جنوب تهران عموما یک عمل زیبایی محسوب شده و ظاهر شما را بهبود می‌بخشد. لیزر موهای زائد همچنین برای افرادی که نمیتوانند دائما موهای خود را اصلاح کنند بسیار مفید و کاربردی به شمار می‌رود.

اما افرادی نیز وجود دارند که بسته به شرایط خاص خود، لیزر مو جنوب تهران، برای آنها توصیه نمی‌شود. این افراد عبارتند از:

  • کسانی که از داروهای خاص و قرص‌های ضد بارداری استفاده می‌کنند
  • اشخاصی که عدم تعادل هورمونی دارند
  • وجود اختلالات ارثی که موجب رشد بی رویه موهای زائد می‌شود.
  • سندرم تخمدان پلی کیستیک
  • وجود تومور‌هایی که تولید مو می‌کنند
  • افراد دارای پوست تیره، موهای بلوند، خاکستری و یا قرمز

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

در هفته ای که لیزر مو جنوب تهران را پیش رو دارید، بهترین مرکز لیزر در تهران به شما توصیه می‌کند، از برنزه کردن پوست خود، خودداری کنید و تا حد امکان از نور خورشید دوری کنید. برنزه شدن پوست به صورت طبیعی یا مصنوعی می تواند تاثیر لیزر موهای زائد را کم اثر کرده و منجر به عوارض جانبی شود.

پیشنهاد می‌شود دو تا سه روز قبل از درمان با لیزر، ناحیه ای را که درمان می شود اصلاح کنید. چرا که درمان‌ لیزر موهای زائد در مناطقی که موها بلندتر از یک دانه برنج هستند، کارایی ندارند. لازم به ذکر است که پس از شروع درمان، از اپیلاسیون، استفاده از موچین و کندن مو در نواحی تحت درمان خودداری کنید.

اگر میخواهید درد کمتری را در نواحی تحت درمان احساس کنید، میتوانید از اسپری های بی حس کننده مانند لیدوکایین در سطح پوست استفاده کنید و تمام این مراقبت های بعد از لیزر را رعایت کنید.

مراقبت های لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد مزایای بیشماری نسبت به انواع روش های حذف مو از جمله: شیو کردن و اپیلاسیون دارد. چرا که در این روش موها بسیار دیرتر از سایر روش‌ها رشد خواهند کرد و در صورت ادامه درمان، برخی مو‌ها دیگر رشد نخواهند کرد.

لیزر مو جنوب تهران همچنین، از خطرات رشد موهای زیرپوستی جلوگیری کرده و تورم و قرمزی در فولیکول‌های مو در سطح پوست نیز دیده نمی‌شود. لیزر مو جنوب تهران همچنین، روشی بهداشتی برای حذف موهای زائد بوده و دردسر‌ها و آسیب‌های اپیلاسیون و شیو کردن را نیز به دنبال ندارد.

سخن پایانی

در این مطلب از ویکی درمان، به معرفی روش لیزر، برای حذف موهای زائد پرداختیم. اگر ساکن جنوب تهران هستید و قصد حذف طولانی مدت موهای زائد خود را دارید، ما در ادامه این مطلب، به معرفی بهترین مراکز لیزر مو جنوب تهران خواهیم پرداخت.

سوالات متداول شما

آیا در بارداری میتوان لیزر کرد؟

توصیه می شود در دوران بارداری از انجام لیزر موهای زائد خودداری کنید.

آیا با وجود پوست تیره میتوان لیزر موهای زائد را انجام داد؟

با پیشرفت تکنولوژی دستگاه هایی به بازار عرضه شدند که لیزر موهای زائد را به راحتی بر روی پوست های تیره نیز اعمال می کنند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *