لیزر مو شمال تهران (آدرس و تلفن)

۵
(۱)

در این مقاله از ویکی درمان در خصوص لیزر مو شمال تهران، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

یکی از روش‌های موقتی و طولانی مدت حذف موهای زائد بدن، لیزر مو‌های زائد می‌باشد که در طی انجام آن، فولیکول‌های مو از بین می‌روند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، لیزر موهای زائد با استفاده از تکنیک‌ها و دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شوند که بسته به نوع پوست شما، استفاده از مدل‌های مختلف آن، به شما توصیه می‌شود.

در طی پروسه لیزر درمانی، ممکن است تعدادی از فولیکول‌های مو سالم بمانند و تنها تعدادی از آنها به صورت کامل از بین بروند، پس به همین منظور نیاز است که حتما به چند جلسه لیزر، بسته به نوع پوست و ضخامت موهای خود مراجعه نمایید.

یکی از دغدغه‌های افراد ساکن شمال تهران، انتخاب مرکز لیزر با سابقه و معتبر است. ما در ادامه این مطلب، به بررسی مرکز لیزر مو شمال تهران میپردازیم. همچنین ما در این مقاله تلاش میکنیم، تا در خصوص چگونگی اثرگذاری لیزر موهای زائد و همچنین هزینه لیزر مو شمال تهران بپردازیم.

کلینیک زیبایی و لیزر هیلدا

لیزر مو زائد

جنب مترو میرداماد، خیابان کازرون شمالی، کوچه نیک رای، پلاک ۲

 ۰۹۱۰۵۸۷۵۲۸۷

کلینیک زیبایی ...
لیزر مو زائد
خ شریعتی

…۰۲۱ | …۰۹۱۲

لیزر مو شمال تهران چگونه به رفع موهای زائد کمک می کند؟

در طی پروسه لیزر مو‌های زائد، اشعه و گرمای ساطع شده از آن، فولیکول‌های مو را مورد هدف قرار داده و این اشعه از سطح مو عبور کرده و سپس فولیکول را از بین می‌برند.

هر تار مو، شامل فاز‌های رشد مخصوص به خود است که شامل فاز رشد، ریزش و استراحت می‌شود. دستگاه‌های لیزر، نمیتوانند موهای در فاز استراحت را مورد هدف قرار داده و در نهایت تعدادی از مو‌ها از اشعه لیزر جان سالم به در میبرند. بنابراین، اگر برای لیزر موهای زائد مراجعه کردید، نیاز است تا رشد مجدد مو صبر کرده و مجدد نسبت به از بین بردن آنها اقدام کنید.

اگر میخواهید موهای زائد خود را در لیزر مو شمال تهران، برای طولانی مدت از بین ببرید، نیاز است حداقل تا ۶ ماه مداوم، به مرکز لیزر مو شمال تهران مراجعه کنید.

لیزر مو شمال تهران

آیا تاثیر لیزر موهای زائد دائمی است؟

یکی از سوالات همیشگی مراجعان بهترین کلینیک لیزر موهای زائد، این است که آیا تاثیر لیزر مو شمال تهران دائمی است؟ در جواب باید بگوییم که باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که رفع موهای زائد از طریق لیزر، روشی موقتی اما طولانی مدت است.

یعنی موهای زائدی که تحت درمان لیزر مو شمال تهران قرار میگیرند، پس از صرف مدت زمان مشخصی هرچند طولانی مدت، به صورت کامل از بین نرفته و به رشد خود ادامه می‌دهند. زمانی که موهای زائد مجدد رشد می‌کنند، میتوانید آنها را دوباره لیزر کنید، چرا که با این کار تعداد موهایی که در فاز رشد قرار می‌گیرند، کاهش میابند. در مواردی نیز، این مسئله پیش می‌آید که برخ موهای زائد، به طور کامل از بین بروند.

چه عواملی باعث رشد مجدد موهای لیزر شده می شود؟

رشد مجدد موهای لیزر شده، به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل موثر در این زمینه، جنس و رنگ پوست فرد موردنظر و متخصصان و تکنسین‌هایی است که این کار را برای شما انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که موهایی که پس از انجام فرآیند لیزر مو شمال تهران، مجددا رشد می‌کنند، بسیار نازکتر و روشن‌تر از حالت اولیه خود هستند.

از بین بردن فولیکول‌های مو کار بسیار سختی محسوب می‌شود، پس با این حساب بسیاری از افرادی که لیزر مو شمال تهران را تجربه می‌کنند، شاهد رشد مجدد موهای زائد خود خواهند بود. اگر شاهد رشد مجدد موهای لیزر شده‌ی خود بودید، میتوانید تا زمان از بین رفتن آنها، به لیزر مو شمال تهران ادامه داده و جلسات لیزردرمانی خود را تکمیل کنید.

اگر لیزر مو شمال تهران، تجربه‌ی ناخوشایندی برای شما محسوب می‌شود، میتوانید از وکس و اپیلاسیون و یا شیو کردن برای حذف موهای زائد خود استفاده کنید.

عوارض لیزر شمال تهران

لیزر مو شمال تهران چه عوارضی دارد؟

اگر در حین انجام فرآیند لیزر، دچار احساس سوختگی و یا سوزن سوزن شدن شدید، میتوانید از تکنسین لیزر مو شمال تهران، درخواست استفاده از کرم‌های مسکن را در حین درمان داشته باشید. چرا که این کرم‌ها، تاثیر بسزایی در کم کردن درد و سوزش در هنگام لیزر دارد. البته قبل از استفاده از کرم‌های بیحس کننده، اطمینان حاصل کنید که به این دسته از بیحس کننده‌ها آلرژی ندارید.

در ادامه برخی عوارض ناشی از لیزر مو شمال تهران، اشاره خواهیم کردد.

  1. تغییر رنگ موقتی پوست
  2. خارش و قرمزی پوست
  3. پوسته پوسته شدن و ایجاد تاول در نواحی مورد درمان
  4. بروز اسکار ناشی از خاراندن بیش از حد پوست

در صورت آسیب دیدن پوست و عدم مراجعه به پزشک، ممکن است پوست عفونت کرده و این عفونت نیز خطرناک است.

سخن پایانی

در این مطلب از ویکی درمان، اطلاعاتی در خصوص لیزر مو شمال تهران در اختیار شما عزیزان قرار دادیم، در ادامه نیز به معرفی برخی مراکز معتبر لیزر مو شمال تهران خواهیم پرداخت. 

سوالات متداول شما عزیزان

آیا عوارض لیزر موهای زائد ماندگار است؟

عموما عوارض لیزر موهای زائد پس از مدتی از بین میروند.

موهای زائد با چند جلسه لیزر به طور کامل از بین می روند؟

لیزر موهای زائد به عنوان روشی برای حذف دائمی موهای زائد شناخته نمی شود بلکه به عنوان راهی طولانی مدت برای حذف آنهاست که عموما ۶ تا ۸ جلسه انجام می شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *