لیست بهترین مرکز لیزر مو شریعتی (تلفن و آدرس)

۰
(۰)

اگر ساکن شریعتی و شمال تهران هستید به لیست مراکز لیزر مو شریعتی فوق تهیه شده توسط ویکی درمان توجه فرمایید. لیست فوق از بهترین مراکز لیزر مو شریعتی بر اساس میزان رضایت مشتریان می باشد.

مرکز لیزر هیلدا

لیزر مو زائد

جنب مترو میرداماد، خیابان کازرون شمالی، کوچه نیک رای، پلاک ۲ ، واحد ۱۱

دارای بروزترین دستگاه های لیزر (جوابدهی در ۴ تا ۵ جلسه – تضمینی) تحت نظر پزشک مجرب

۰۹۱۲۰۶۲۱۳۳۴ – ۰۲۱۲۸۴۲۴۵۳۳
کلینیک زیبایی ...

لیزر مو زائد

میرداماد،..

…۰۹۱۲ | …۰۲۱

یکی از عمده ترین مشکلاتی که اغلب افراد به خصوص زنان بعد از دوران بلوغ آن را تجربه می کنند، دسته پنجه نرم کردن با موهای آزاردهنده زائد بدن می باشد. هم اکنون با مراجعه به بهترین مراکز لیزر مو شریعتی برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی کنید. مراکز لیزر مو شریعتی با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه لیزر، خدمات باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می کنند.

مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین مرکز لیزر در تهران

حتما تاکنون موهای خود را تراشیده اید و چند روز بعد ساقه های مو مثل خار باعث آزار شما می شود ؟ یا پس از اپیلاسیون رشد دوباره موهای تیغ مانند را احساس کرده اید ؟

با لیزر موهای زائد، هیچ موی درهم رشد کرده یا ریشه ای باقی نمی ماند. این بدان معنی است که پوست شما پس از یک جلسه لیزر درمانی صاف و لطیف خواهد بود. هر چند لیزر موهای زائد دائمی نبوده اما برای مدت زمان طولانی از شر موهای زائد بدن خود خلاص می شوید و نسبت به سایر روش های حذف موهای زائد در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید. مراکز لیزر مو شریعتی با به کارگیری متخصصان زیبایی حرفه ای، تجربه فوق العاده ای را برای مشتریان خود به ارمغان می آرود.

لیزر مو شریعتی

لیزر موهای زائد چیست ؟

به طور کاملا ساده نور لیزر هر چیزی که تیره رنگ باشد را حرارت داده و می سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب دیده و به طور کلی از بین می رود. جالب است بدانید هر یک از موهای بدن ما دارای یک چرخه رشد و استراحت هستند که در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آنها در مرحله رشد می باشند.

به همین دلیل برای کسب بهترین نتیجه برای حذف کلی موهای زائد، چندین جلسه لیزر توصیه می شود. با مراجعه به مراکز لیزر مو شریعتی به طور دائمی از شر تمام موهای زائد خود خلاص شوید.

مطلب پیشنهادی : بهترین مرکز لیزر مو نیاوران 

مهم ترین مزیت های حذف موهای زائد

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزایا لیزر موهای زائد، در مراکز لیزر مو شریعتی این است که افراد می توانند بدون هیچ دردسر زیبایی بدن خود را در ناحیه مورد نظر به دست آورند. همانطور که میدانید اصلاح موهای زائد همیشه وقت گیر بوده و باعث تحریک پوست نیز می شود و شما به ناچار باید در مدت زمان کوتاه دوبار موهای زائد خود را اصلاح کنید.

روش هایی که به طور معمول برای از بین بردن این موها در نظر گرفته می شود نیز نقاط ضعف متعددی دارند اما لیزر موهای زائد به عنوان یک روش موثر و مطلوب ریشه موها را کاملا حذف کرده و شما را از شر موهای زائد برای طولانی مدت خلاص می کند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه به فواید لیزر کردن موهای زائد به پردازیم به موارد زیر توجه فرمایید :

لیزر مو در شریعتی

  • کمترین خطرات جانبی و عوارض
  • هزینه موثر لیزر موهای زائد
  • جلوگیری از رشد موثر موها
  • روشی با دقت بسیار بالا
  • صرفه جویی در زمان و هزینه ها
  • حفظ سلامت پوست

عوارض لیزر موهای زائد

مراکز لیزر مو شریعتی با به کارگیری آخرین و بهترین دستگاه های لیزر دنیا، خدمات باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد و باعث می شود تا عوارض جانبی لیزر موهای زائد به طور کامل به حداقل برسد. عوارض لیزر موهای زائد بسیار جزئی بوده و می توان به مواردی همچون : قرمزی و تورم پوست اشاره داشت که کاملا طبیعی بوده و با گذشت حداکثر ۲ روز کاملا برطرف می شود.

بهترین مرکز لیزر مو شریعتی

نکات مهم در مورد لیزر موهای زائد

  • بهتر است منطقه لیزر را از قبل تراشیده باشید.
  • از عینک محافظ برای جلوگیری از عوارض ناشی از لیزر استفاده کنید.
  • از ژل تجویز شده برای تسکین درد، در موضع مورد نظر استعمال شود.
  • بعد از جلسات لیزر، حداقل تا ۱ الی ۲ روز به حمام و استخر نروید.
  • تا ۵ ماه قبل از لیزر کردن موهای زائد، از برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید.

در نهایت دقت داشته باشید که هر چه میزان رنگ پوست شما روشن تر و رنگ موهای زائد تیره تر باشد، عملیات لیزر موهای زائد به طور موثرتری انجام می شود. بنابراین توصیه می شود اگر قصد حذف موهای زائد بدنتان را دارید، از برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید. اما برای لیزر مو زائد پوست تیره نیز راه حل هایی وجود دارد.

سخن آخر

شاید هزینه خدمات مراکز لیزر مو شریعتی برای برخی از افراد یک دغدغه باشد اما باید به این نکته توجه داشته باشید که روش های دیگر مانند اپیلاسیون و استفاده از موم های گیاهی باید به طور مداوم و با صرف هزینه های روتین انجام شود از این رو با سپری کردن چند جلسات لیزر در مراکز لیزر مو شریعتی می توانید برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید و نتیجه بهتر و مطلوب تری را کسب کنید.

سوالات متداول

آیا عوارض جانبی جدی در اثر لیزر موهای زائد ممکن است به وجود بیاید ؟

عوارض جانبی لیزر موها شدید بسیار نادر است. این عوارض زمانی رخ می دهند که افراد به مراکز غیر معتبر و مکان هایی مانند آرایشگاه ها و اشخاص بی تجربه مراجعه کنند.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود ؟

با قاطعیت می‌توان گفت که تمامی آن‌ شایعه ‌ای بیش نیستند و امواج لیزر به هیچ وجه نمی‌تواند بر روی نازایی زنان تاثیر بگذارد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *