فواید و طرز استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

۰
(۰)

چگونه میکرونیدلینگ در خانه با دستگاه میکرونیدلینگ خانگی می‌تواند جای زخم، لکه‌ها و چین و چروک را کاهش دهد؟ در این مقاله از ویکی درمان قصد داریم تا فواید میکرونیدلینگ در خانه با دستگاه میکرونیدلینگ خانگی را شرح دهیم و آموزشی جامع در خصوص دستگاه میکرونیدلینگ خانگی داشته باشیم.

امروزه معیارهای زیادی جهت زیباتر شدن وجود دارند که اولین فاکتور آن، پوست صورت است. با اطمینان می‌توان گفت که پوست، مهمترین جزء صورت است و اولین چیزی که در هنگام دیدن چهره یک شخص به چشم می‌آید، پوست اوست. با توجه به افزایش هزینه خدمات پوستی در مراکز درمانی و آرایشی، بسیاری از روتین‌های مراقبتی و درمانی پوستی را می‌توان در خانه انجام داد. در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش میکرونیدلینگ در خانه بپردازیم که روشی بسیار کاربردی برای ازبین‌بردن اسکار و جای جوش و تبدیل آن به پوستی شفاف و جوان است.

فهرست محتوا: نمایش

درمان میکرونیدلینگ خانگی به چه صورت است؟

قرار دادن سوزن در پوست چیزی شبیه به چیزی است که فقط یک فرد حرفه‌ای باید از عهده آن بر آید؛ در نتیجه هیچ فایده‌ای از میکرونیدلینگ در خانه حاصل نمی‌شود. در نتیجه وقتی صحبت از میکرونیدلینگ می شود، چرا به جای میکرونیدلینگ در کلینیک توسط پزشک، سراغ نسخه خانگی و دستگاه میکرونیدلینگ خانگی نروید؟

خوب، ممکن است یکی از این دلایل این اقدام، تفاوت هزینه میکرونیدلینگ در کلینیک با روش خانگی باشد. قیمتی که ممکن است برای بسیاری از افراد دور از دسترس باشد. به ویژه هنگامی‌که افراد به درمان مستمر و ویژه‌ای نیاز دارند.

آموزش میکرونیدلینگ خانگی

همانطور که می‌دانید، میکرونیدلینگ با قرار دادن سوزن‌های کوچک روی صورت انجام می‌شود که باعث افزایش کلاژن سازی و در نتیجه داشتن پوستی جوان و سالم می‌شود. با علم به اینکه در میکرونیدلینگ سوزن‌های کوچکی وارد پوست می‌شود، به نظر می‌رسد این روش فقط در مراکز درمانی انجام شود. اما با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که در صورت رعایت توصیه‌های لازم می‌توانید آن را در خانه انجام دهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

دستگاه (غلتک) میکرونیدلینگ

استادیار بالینی پوست در بهترین دانشگاه آمریکا (Yale) و یکی از خالقین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی، در این خصوص می‌گوید درمان‌های خانگی به اندازه کافی عمیق انجام نمی‌شوند تا نتایج چشمگیری ایجاد کنند. با این حال می‌توانند لایه برداری، سفت شدن و ازبین رفتن خطوط چین و چروک را افزایش دهند.

به این ترتیب به صورت تدریجی و آهسته این کار تداوم دارد. بیمارانی که طی دوره‌های چهار تا شش ماهه با درمان‌های خانگی سازگار شده‌اند و پیوسته از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی استفاده می‌کنند، قطعاً می‌توانند پیشرفت‌هایی داشته باشند.

فواید میکرونیدلینگ در خانه

آنجا که درمان میکرونیدلینگ در مطب صورت می‌گیرد و بسیار رایج است، اما می‌توان مزایای بالقوه و معتبر استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی شامل موارد زیر دانست:

  • بهبود جای زخم‌های آکنه و تغییر رنگ آن‌ها.
  • چین و چروک و علائم کششی کاهش می‌یابد.
  • جوان‌سازی پوست برای بافت و صورت.
  • افزایش ضخامت پوست.

در نتیجه در ادامه مواردی را متذکر می‌شویم که باید در انتخاب دستگاه میکرونیدلینگ خانگی بدانید.

انتخاب دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

گرچه با حضور در کلینیک می‌توانید پس از دو تا سه جلسه به پیشرفت‌های چشمگیری در پوست دست یابید، ولی می‌توانید در مقیاس کوچک این درمان را با دستگاه میکرونیدلینگ خانگی شروع کنید و با زمان بیشتری نتیجه را شاهد باشید. موارد ذکر شده در زیر مواردی هستند که شما باید در مورد انتخاب دستگاه میکرونیدلینگ خانگی بدانید.

چند مارک داخلی را که با توجه به توضیحات بهترین هستند را انتخاب کنید. یکی از این موارد غلتک‌ها هستند. پس غلتک را برای شروع این کار انتخاب کنید.

لیستی از بهترین دستگاه‌های میکرونیدلینگ خانگی

در این قسمت لیستی از بهترین دستگاه‌های میکرونیدلینگ خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد. این دستگاه‌ها جز پرطرف‌دارترین دستگاه‌های میکرونیدلینگ خانگی هستند.

بهترین دستگاه‌های میکرونیدلینگ خانگی

ابزار میکرونیدلینگ خانگی صورت Beauty Bio Gio PRO

  • دستی یا برقی: دستی
  • ویژگی‌ها: نوردرمانی LED
  • ۵۴۰ سوزن

غلتیدن سوزن‌های ۵۴۰ بر روی پوست، جذب محصولات موضعی را ۲۰۰ برابر بهبود می‌بخشد، اما مزایای آن در اینجا متوقف نمی‌شوند. این دستگاه میکرونیدلینگ خانگی همچنین درمانی با نور LED را ارائه می‌دهد که برای مبارزه با التهاب و کمک بیشتر به تولید کلاژن بسیار مناسب است، به‌ علاوه یک تحریک ویبرا تاکتیل منحصربه‌فرد که این اثرات را بیشتر می‌کند.

حتی می‌توانید ابزارهای جداگانه‌ای برای بدن، چشم‌ها و لب‌ها خریداری کنید تا بتوانید از این دستگاه پیشرفته نهایت استفاده را ببرید.

ابزار میکرونیدلینگ Derma Roller با مناسب‌ترین بودجه

  • دستی یا برقی: دستی
  • ویژگی‌ها: ۵۴۰ سوزن

به طور واضح، ممکن است شما نخواهید هزینه زیادی را برای ابزاری که قبلاً هرگز امتحان نکرده‌اید بپردازید. اینجاست که این دستگاه میکرونیدلینگ خانگی گزینه بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. گزینه‌ای عالی برای کسانی که تازه از میکرونیدلینگ‌های خانگی استفاده می‌کنید.

این دستگاه دارای ۵۴۰ سوزن ۲۵/۲۵ میلی‌متری ساخته شده از تیتانیوم است و می‌تواند از آن در صورت و بدن استفاده شود. با هزینه کمتر، این دستگاه به عمق پوست شما نفوذ می‌کنند و چهره‌ای صاف و درخشان را برای شما ایجاد می‌کنند.

بهترین میکرونیدلینگ خانگی برای جای زخم: Sdara Skincare Derma Roller

این دستگاه میکرونیدلینگ خانگی شماره یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های خانگی است. این دستگاه به شما کمک می‌کند تا علاوه بر کمک به نفوذ بهتر به پوست، به زخم‌های آکنه و آفتاب‌ سوختگی نیز کمک کند.

سوزن‌های تیتانیوم .۲۵ میلی‌متری این دستگاه، آن را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند. اگرچه این دستگاه فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه است، لازم به ذکر است که سرسوزن آن قابل تعویض نیست، بنابراین پس از سایش، باید یک غلتک کاملاً جدید خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با پروسه انجام میکرونیدلینگ، به صفحه جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ مراجعه کنید.

دستگاه میکرونیدلینگ Rose Derma Roller

  • دستی یا برقی: دستی
  • ویژگی‌ها: سر غلتک قابل تعویض
  • ۵۶۰ سوزن

این دستگاه میکرونیدلینگ خانگی از سوزن‌های ضد آلرژی و ضدزنگ استفاده می‌کند و دارای یک سر اضافی است، ویژگی‌ای که بسیاری از غلتک‌های دیگر ارائه نمی‌دهند. (شما می‌بایست پس از حدود ۲۰ بار استفاده از آن را تعویض کنید.)

این دستگاه میان استفاده‌کنندگان از این نوع ابزارها طرف‌دارهای بسیاری دارد. یکی از امکانات دیگر این دستگاه این است که یک لامپ کوارتز دارد که برای کاهش التهاب و ازبین‌بردن تنش در لکه‌هایی مانند زیر چشم یا شقیقه شما مناسب است.

سیستم غلطکی میکرونیدلینگ بدن ORA؛ بهترین دستگاه برای بدن

  • دستی یا برقی: دستی
  • ویژگی‌ها: ۱۰۸۰ سوزن

میکرونیدلینگ خانگی فقط برای صورت شما نیست. بلکه می‌تواند یک گزینه عالی برای مقابله با اسکارها، علائم کشش و حتی کاهش ظاهر سلولیت باشد.

آنچه این دستگاه خاص را برای این منظور انتخاب می‌کند، سر دوتایی است که دارای ۱۰۸۰ سوزن ضد زنگ پزشکی است که به شما امکان می‌دهد در زمان کمتری مناطق بیشتری از بدن را هدف قرار دهید. همچنین به کرم‌ها، لوسیون‌ ها و سرم‌های فانتزی بدن کمک می‌کند.

کیت غلتک میکرونیدلینگ خانگی Prosper Beauty 6 Piece

  • دستی یا برقی: دستی
  • ویژگی‌ها: سر غلتک قابل تعویض
  • ۶۰۰ سوزن

دقت‌کردن در مورد تمیزکردن و نگهداری میکرونیدلینگ خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. این به معنای تمیزکردن سر غلتک بعد از هر بار استفاده است، اما همچنین تعویض آن. باتوجه‌ به اینکه برای بسیاری از غلتک‌ها مجبورید سرهای اضافی یا جایگزین را جداگانه خریداری کنید، این می‌تواند کمی ناخوشایند باشد و برای شما گران شود.

به همین دلیل است که ما این محصول را به شما معرفی می‌کنیم. این دستگاه دارای چهار سردر یک کیت است، و به شما کمک جدی می‌کند. هرکدام حاوی ۶۰۰ سوزن تیتانیوم بادوام است. شما را به مدت طولانی بی‌ نیاز از هر دستگاه یا غلتک دیگری می‌کند.

غلتک میکرونیدلینگ خانگی

سیستم غلتکی میکرونیدلینگ ORA Lip Plumping؛ بهترین دستگاه برای لب‌ها

  • دستی یا برقی: دستی
  • ویژگی‌ها: ۱۸۰ سوزن
  • طراحی باریک

آیا به دنبال برجسته‌کردن لب‌های خود بدون روش زیبایی هستید؟ بله، این دستگاه میکرونیدلینگ خانگی می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

اگر شما می‌خواهید از دستگاه خاصی استفاده کنید که مخصوص لب‌ها ساخته شده است، این دستگاه خیلی مناسب و خاص است. سوزن‌های بسیار باریک و فوق‌العاده ریز برای هدف قراردادن این منطقه حساس در این دستگاه به‌ خوبی طراحی شده‌اند.

درست مانند آنچه در صورت خود انجام می‌دهید، ابتدا از لب‌ها و تمیز کردن و لایه‌برداری مطمئن شوید و پس از آن ازاین دستگاه برای رسیدن به فرم ایده آل لب‌های خود استفاده کنید. ممکن است در ابتدا کمی دردناک باشد، اما نتایج ممکن است تا دو هفته طول بکشد و ارزش آن را کاملاً رضایت شما را به دنبال خواهد داشت.

غلتک صورت میکرونیدلینگ Sonia Kashuk؛ بهترین دستگاه برای رشد مو

  • دستی یا برقی: دستی
  • ویژگی‌ها: طول سوزن ۰.۲۵ میلی‌متر

این دستگاه میکرونیدلینگ خانگی سوزن‌های استنلس‌استیل ۲۵/۲۵ میلی‌متر را در خود دارد که به‌آرامی روی پوست سر می‌خورد تا تولید کلاژن را تقویت کرده و سطح پوست را صاف کند.

همچنین می‌تواند برای کمک به رشد مو و کاهش ریزش مو با تحریک گردش خون، روی پوست سر نیز استفاده شود. به‌علاوه، به همه درمان‌های موضعی پوست سر و مو کمک می‌کند تا نفوذ بهتری داشته باشند.

سیستم قلم الکتریک میکرونیدلینگ ORA

  • دستی یا برقی: برقی
  • ویژگی‌ها: ۱۲ سوزن، دو سر از ۲ میلی‌متر تا .۲۵ میلی‌متر،
  • ۵ تنظیم سرعت

این میکرونیدلینگ خانگی از نظر فنی یک غلتک نیست، اما نتایج مطابق با سایر محصولات این لیست را دارد. این قلم الکتریکی ابتکاری ضربه‌های سوزنی کنترل شده و دقیق تولید می‌کند که سریع‌تر از غلتک‌های سنتی هستند، به‌علاوه دارای مکانیزم لرزش داخلی برای نفوذ عمیق‌تر سوزن است.

از پنج تنظیمات مختلف سرعت و سرسوزن قابل تنظیم برخوردار است که طول آنها از .۲۵ میلی‌متر تا ۲ میلی‌متر متفاوت است و یک درمان کاملاً قابل تنظیم است. این قلم را می‌توان هم‌روی صورت و هم بدن استفاده کرد تا باعث کاهش زخم، خطوط و علائم کشش شود. حتی می‌تواند روی پوست سر برای تحریک رشد مو استفاده شود.

سیستم قلم الکتریک میکرونیدلینگ ORA

۵ مرحله برای میکرونیدلینگ در خانه

اگر شما مایل به انجام معالجه در خانه باشید، باید قبل از آن پوست را با دقت تمیز کرده و از ابزارهای میکرونیدلینگ خود استفاده کنید. همچنین باید مراقب باشید که به دستگاه میکرونیدلینگ خانگی فشار زیادی وارد نکنید؛ زیرا باعث ایجاد زخم می‌شود. با توجه به اینکه واکنش‌های آلرژیک به محصولات اعمال شده، گزارش شده است، در نتیجه با دقت از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی استفاده کنید.

تمیز کردن صورت

این کار را با ۷۰ درصد الکل ایزوپروپیل نیز می‌توانید انجام دهید و صورت را به طور کامل پاک کنید. همچنین از پاک‌کننده‌های معمول نیز می‌توانید استفاده کنید. به طور کلی پوست خود را با یک پاک‌ کننده ملایم متعادل تمیز کنید و سپس دوباره صورت را بشویید.

اگر به درد حساس هستید، پس از شستن صورت، از یک کرم بی‌حس کننده استفاده کنید. اگر درمان خود را برای استفاده از سوزن‌های بزرگتری پیش ببرید، پیشنهاد میشود، یکی از این کرم‌های بی‌حس کننده را اعمال کنید.

ضد عفونی کردن دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

همیشه با ضد عفونی کردن غلتک خود، کار را شروع کنید. اجازه دهید، غلتک قبل از شروع به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه در الکل ایزوپروپیل ۷۰ درصد خیس بخورد.

غلتاندن دستگاه

قبل از شروع، به صورت فرضی و ذهنی صورت خود را به چهار قسمت تقسیم کنید و از دور چشم کاملاً اجتناب کنید:

  • بالا سمت چپ
  • سمت راست بالا
  • پایین سمت چپ
  • پایین سمت راست.

سپس به آرامی دو تا سه بار روی یک ناحیه در یک جهت (عمودی یا افقی) غلتک را حرکت دهید. حتماً قبل از هر رول غلتک را بلند کنید.

شستن صورت

بعد از استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی، صورت خود را فقط با آب تمیز بشویید. بعد از این کار صورت را با یک پد تمیز خشک کنید.

تعویض کردن دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

برای تعویض غلتک بیش از حد تعلل نکنید – شما باید غلتک فعلی خود را برای یک غلتک جدید پس از ۱۰ تا ۱۵ بار استفاده کنید. بنابراین اگر چند روز در هفته استفاده کنید ممکن است هر ماه به یک غلتک جدید نیاز داشته باشید.

بهترین سرم‌ها برای میکرونیدلینگ خانگی

  • ویتامین C: یافتن یک سرم با کیفیت بالا برای روشن و تقویت کردن کلاژن پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین برای جلوگیری از زخم از اهمیت بالایی دارد.
  • اسید هیالورونیک: اسید هیالورونیک این قابلیت را دارد تا رطوبت را جذب و سپس حفظ ‌کند. در نتیجه استفاده از آن پس از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی، می‌تواند به موارد مختلفی از جمله تجمع و آبرسانی پوست کمک کند.
  • پپتیدها: پپتیدهای مس به طور طبیعی در پوست وجود دارند که در تولید کلاژن افزایش می‌یابند.
  • عوامل رشد: فاکتورهای رشد، پروتئین‌هایی هستند که باعث تولید سلول‌ها و بافت‌های سالم می‌شوند. آن‌ها به سلول‌های پوست شما متصل می‌شوند و سیگنال ترمیم و جوان‌سازی پوست شما هستند. همچنین در جهت ضخیم شدن پوست عمل می‌کنند.

نکته بسیار مهم در میکرونیدلینگ خانگی

یکی از بزرگ‌ترین مزایای ادعا شده در میکرونیدلینگ خانگی، توانایی آن در استفاده از محصولاتی مانند سرم و مرطوب‌کننده‌ها است. به عبارتی این موارد می‌توانند در نفوذ عمیق‌تر و موثرتر به پوست شما عمل کنند و مراحل درمان خانگی را کامل کنند.به عبارتی دیگر، باید در مورد محصولاتی که استفاده می‌کنید بسیار مراقب باشید. به این دلیل که نفوذپذیری پوست، در این حالت بسیار بالاست. پس باید در استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی، کاملا عاقلانه رفتار کنید. اگر هم قصد دارید برای انجام میکرونیدلینگ به بهترین مراکز مربوطه در این زمینه مراجعه کنید، صفحه معرفی بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران برای شماست.

میکرونیدلینگ خانگی

تعداد دفعات استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

تعداد دفعات درمانی که باید انجام دهید به طول سوزن‌های غلتکی پوست و همچنین حساسیت پوست شما بستگی دارند. به عنوان مثال اگر سوزن‌های شما از نظر اندازه کوتاه‌تر باشند، این احتمال وجود دارد که یک روز در میان زمان خوبی برای استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی باشد ولی اگر سوزن‌های شما بزرگ‌تر باشند، نیاز است هر سه تا چهار هفته، درمان‌ها را از یکدیگر فاصله دهید.

تاثیر میکرونیدلینگ در جوانسازی صورت

میکرونیدلینگ را می توان یک روش جدید زیبایی و درمانی دانست که راه‌حلی مطمئن برای رفع مشکلات پوستی و بازگرداندن شادابی به صورت محسوب می‌شود. همانطور که گفته شد این روش درمانی کاملا بی خطر است که در آن به کمک سوزن‌های بسیار ظریف، میکروکانال‌هایی در لایه‌های سطحی پوست (اپیدرم و درم) ایجاد می‌شود که نتیجه آن تشکیل و ایجاد کلاژن است.

این روش باعث قوام دوباره برای پوست می‌شود. شاید بتوان میکرونیدلینگ و نقش آن را در جوانسازی پوست مشابه روشی که مصریان باستان برای ترمیم پوست استفاده می‌کردند، دانست. بنابراین در آن زمان با کمک برخی مواد طبیعی خشن مانند گرد و غبار مرمر یا ماسک‌های زبر، لایه برداری می‌کردند و چین و چروک‌های پوست را از بین می‌بردند.

میکرونیدلینگ در مطب

اگر پوست شما آن را تحمل می‌کند، سایر روش‌های درمانی مانند گواشاتراپی و طب سوزنی صورت ممکن است نتایج شما را با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی نیز تسریع کنند. همچنین، باید هر بار اطمینان حاصل کنید که سوزن‌های خود را پس از هر بار استفاده تمیز کنید. هر وقت پوست را سوراخ می‌کنید، خطر ایجاد عفونت در شما ایجاد می‌شود.

ویکی درمان سعی دارد بهترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست را به شما معرفی کند. با مجله اینترنتی درمان، سلامت و زیبایی ویکی درمان همراه باشید.

خلاصه آنچه درباره دستگاه میکرونیدلینگ خانگی گفتیم

همانطور که گفتیم، داشتن پوستی جوان و شاداب در زیبایی افراد بسیار تاثیرگذار است؛ بنابراین اگر دچار مشکلات پوستی مانند چین‌وچروک، جای جوش، جای زخم یا پیری پوست هستید، می‌توانید برای درمان آن اقدام کنید. یکی از روش‌های درمانی که برای برطرف کردن این مشکلات وجود دارد، میکرونیدلینگ است که شما می‌توانید با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی در منزل، به انجام آن بپردازید. همچنین در این مطلب معیارهای انتخاب بهترین مدل دستگاه میکرونیدلینگ و رعایت نکات مهم قبل و بعد از انجام آن را بیان کردیم.

آیا میکرونیدلینگ بر روی هر رنگ پوستی تاثیر دارد؟

بله. میکرونیدلینگ بر روی هر رنگ پوستی تاثیر داشته و کاملا بدون عوارض است. حتی پوست های خیلی روشن که معمولا نازک تر و حساس تر هستند نیز می توانند از درمارولر استفاده کنند.

چه کسانی میکرونیدلینگ انجام داده اند؟

بسیاری از افراد مشهور در کل جهان روش میکرونیدلینگ را برای درمان مشکلات پوستی خود انتخاب کرده اند. یکی از افرادی که از این روش نتیجه ی بسیار مطلوبی دریافت کرده است کیم کارداشیان است. اگر عکس های قبل و بعد او را مشاهده کنید، می توانید تاثیر میکرونیدلینگ را روی پوست او ببینید.

آیا بعد از میکرونیدلینگ امکان عفونت وجود دارد؟

اگر هنگامی که زخم باز یا بریدگی تازه دارید از میکرونیدلینگ استفاده کنید امکان عفونت وجود دارد. به همین دلیل یکی از موارد منع مصرف میکرونیدلینگ زخم باز است. در شرایط عادی پوستی استفاده از درمارولر هیچگونه خطر عفونت را در پی نخواهد داشت و همانطور که گفتیم یک روش درمانی امن و کاملا بی خطر می باشد.

چند روز بعد از میکرونیدلینگ می توانیم اصلاح کنیم؟

برای جلوگیری از خارش و سوزش بعد از میکرونیدلینگ باید در روز بعد از درمان از اصلاح پوست صورت خودداری کنید. اگر در ناحیه ی مورد نظر شما موی متراکم وجود دارد بهتر است قبل از انجام میکرونیدلینگ اصلاح را انجام دهید تا از عوارض احتمالی جلوگیری شود. مشاورین ما به شما پیشنهاد می کنند بعد از اینکه التهاب و قرمزی پوست شما از بین رفت، اصلاح را انجام دهید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *