۴ ماسک صورت با سفیده تخم مرغ که معجزه می کند!

۰
(۰)

ماسک صورت با سفیده تخم مرغ یکی از بهترین و قابل دسترس ترین ماسک های خونگی است. اگر به جوانسازی و شفافیت پوست خود اهمیت می دهید بهتر است ماسک صورت با سفیده تخم مرغ را امتحان کنید. ماسک صورت با سفیده تخم مرغ هم در دسترس و هم ارزان است و استفاده از آن فواید بسیار مفیدی دارد.

مطلب پیشنهادی: انواع ماسک صورت با آرد برنج

فواید ماسک صورت با سفیده تخم مرغ

ماسک صورت با سفیده تخم مرغ فواید بسیاری دارد که از این فواید می توان موارد زیر را نام برد:

  • افزایش حالت ارتجاعی بودن پوست
  • از بین بردن چین و چروک و خطوط عمیق روی صورت
  • منبع کلاژن
  • منبع ویتامین A
  • درمان جای جوش و سوختگی پوست
  • کاهش منافذ باز صورت
  • درمان و کاهش جوش و آکنه
  • افزایش شفافیت و درخشندگی پوست

انواع ماسک صورت با سفیده تخم مرغ

انواع ماسک صورت با تخم مرغ چگونه است؟

ماسک صورت با سفیده تخم مرغ: این ماسک به افزایش درخشندگی پوست شما کمک می کند. شما این ماسک را به راحتی می توانید تهیه کنید تا مواد مغذی بسیاری را به پوست شما برساند. این ماسک برای انواع پوست مناسب است.

از یک سفیده تخم مرغ برای تهیه این ماسک استفاده کنید. سفیده تخم مرغ را با چنگال خوب هم یزنید تا به صورت کف بشود. آن را روی پوست تمیز بزنید و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. بعد از ۱۵ دقیقه احساس می کنید پوست شما حالت جمع شدگی دارد؛ با آب ولرم صورت خود را بشویید.

ماسک صورت با سفیده تخم مرغ و لیمو: این ماسک برای پوست های چرب و مستعد به جوش بسیار مناسب است. این ماسک از سفیده تخم مرغ و لیمو تهیه می شود و بسیار آسان است. این ماسک باعث درخشندگی و سفت شدن پوست است. همچنین این ماسک به جمع شدن منافذ باز پوست کمک می کند. به دلیل وجود لیمو و خاصیت میکروب زدایی آن باعث روشن شدن و لایه برداری پوست است.

سفیده تخم مرغ را در داخل ظرف بریزید و آنقدر با چنگال هم بزنید تا کف کند. بعد آب لیموی تازه را به آن اضافه کنید. این ماسک را به پوست خود بزنید و با دهان و چشمان خود فاصله دهید. بعد از ۲۵ دقیقه این ماسک را بشویید.

مطلب پیشنهادی: طرز تهیه انواع ماسک صورت انار

ماسک صورت با سفیده تخم مرغ و آووکادو: این ماسک باعث رفع چین و چروک، رطوبت رسانی به پوست و درمان آفتاب سوختگی کمک می کند. همچنین این ماسک برای پاکسازی پوست بسیار مفید است. برای تهیه این ماسک از یک سفیده تخم مرغ، یک چهارم آووکادو و یک قاشق عسل استفاده کنید.

در ابتدا سفیده تخم مرغ را جدا کنید و آنقدر هم بزنید تا کف کند و بعد آووکادو را له کنید و مخلوط کنید. در آخر عسل را به آن اضافه کنید. این ماسک را بعد از ۱۵تا ۲۰ دقیقه بشویید.

ماسک صورت سفیده تخم مرغ و ماست: این ماسک باعث بازسازی پوست و شفافیت آن می شود. ماسک آنتی باکتریال است و به کاهش روند چین و چروک کمک می کند. این ماسک برای انواع پوست مناسب است. این ماسک را با یک سفیده تخم مرغ، یک قاشق عسل و یک قاشق ماست تهیه کنید.

اول سفیده تخم مرغ را جدا کنید و خوب هم یزنید تا کف کند و بعد عسل و ماست را به ان اضافه کنید و مخلوط کنید. این ماسک را بر روی پوست تمیز بزنید و بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه که ماسک کامل خشک شد بشویید.

انواع ماسک صورت با سفیده تخم مرغ

جمع بندی

امکان دارد ماسک صورت با سفیده تخم مرغ باعث آلرژی در پوست شود بهتر است قبل از استفاده از انواع ماسک ها، آن را بر روی دست خود امتحان کنید تا در صورت بروز علائم حساسیت از مصرف آن خودداری کنید. اگر دچار خارش و یا سوزش شدید سریع صورت خود را بشویید و بعد از مرطوب کننده خود استفاده کنید. علاوه بر این موارد می توانید مقاله مربوط به روش خانگی لیفت صورت را بخوانید و اطلاعات بیشتری درباره راه های صورت زیباتر کسب نمایید.

تخم مرغ خام دارای عفونت سالمونلا است، امکان دارد دچار این عفونت بشوید که علائم ان ناراحتی در دستگاه گوارش ۸ تا ۱۰ روز است. بهتر است از تخم مرغ های ارگانیک استفاده کنید تا خطر ابتلا به این عفونت برای شما کاهش پیدا کند.

سوالات متداول

آیا ماسک تخم مرغ باعث آلرژی می شود؟

بله, حتما قبل از استفاده آن را در قسمت ک.چکی از دست خود امتحان کنید.

این ماسک برای چه سنی مناسب است؟

ماسک صورت با سفیده تخم مرغ محدودیت سنی برای استفاده ندارد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *