میکرودرم ابریژن خانگی

۰
(۰)

میکرودرم ابریژن خانگی در دستگاه‌ها و پکیج‌های مختلفی در بازار وجود دارد. در حالی که رزرو قرار ملاقات با میکرودرم در کلینیک محلی شما ممکن است سخت باشد، اما خرید بهترین دستگاه‌های میکرودرم ابریژن در خانه به شما این امکان را می‌دهد که در راحتی منزل خود به همان سطح صافی و جوان‌سازی برسید.

این ابزارهای زیبایی با داشتن دستگاه‌های قدرتمند میکرودرم ابریژن خانگی که دارای نوآوری و کارایی با مکش درجه حرفه‌ای خود هستند، جریان خون را به سطح پوست برای افزایش گردش خون می‌کشند که سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و روند تجدید سلول‌های طبیعی بدن را تحریک می‌کند.

این فرایند برای انواع پوست مناسب است، نه‌تنها باعث صاف شدن پوست می‌شود، بلکه به‌عنوان یک روش مؤثر در کاهش ظاهر خطوط ریز، چین‌وچروک، تیرگی، لکه‌های تیره، بافت ناخواسته و موارد دیگر عمل می‌کند. این دستگاه‌های همه‌کاره همچنین به دلیل مزایای تصفیه کنندگی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند، و آنها را برای مبارزه با جوش‌های سرسیاه، بزرگ شدن منافذ و… به کار می‌برند.در ادامه با ویکی درمان همراه ما باشید.

دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی
دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی یکی از دستگاه های بسیار محبوب برای لایه برداری پوست

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی

قبل از آنکه به انواع دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی بپردازیم باید بگوییم که دستگاه‌های میکرودرم سبب میگردند تا سلول های مرده پوست به خوبی لایه‌برداری شوند و به رشد سلول های جدید کمک بسیاری میکنند. همین امر سبب جوان‌تر شدن هرچه بیشتر پوست میگردد. در ادامه به بررسی انواع این دستگاه‌ها میپردازیم.

۱.دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی PMD Personal Microderm Classic

ترکیبی از قدرت فناوری دیسک چرخان ثبت شده با مکش کاملاً کالیبره شده در خلا است. PMD Personal Microderm Classic یک درمان لایه‌برداری قدرتمند را ارائه می‌دهد که سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد.

این دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی به نوبه خود باعث ایجاد پوست صاف و درخشان می‌شود و درعین‌حال باعث کاهش خطوط ریز، رفع چین‌ و چروک پوست، لکه‌ها و بزرگ شدن منافذ پوست می‌شود.

دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی PMD Personal Microderm Classic
دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی PMD Personal Microderm Classic برای از بین بردن چین و چروک و صافی پوست استفاده میگردد

۲. پکیج میکرودرم ابریژن Neutrogena

Neutrogena Microdermabrasion  برای ارائه پوست سفت و روشن، از ارتعاشات میکرو برای تقویت نوسازی پوست و آشکار ساختن ظاهری سالم با گذشت زمان استفاده می‌کند.

این کیت میکرودرم ابریژن خانگی دارای امکانات خیلی مناسبی است. شامل یک دستگاه میکرودرم ابریژن، ۱۲ پاف جوان‌کننده قبل از دوز است که به‌آرامی پوست را پاک و لایه‌برداری می‌کند.

پکیج میکرودرم ابریژن Neutrogena
پکیج میکرودرم ابریژن Neutrogena جهت جوانسازی پوست استفاده میگردد

۳. پکیج میکرودرم ابریژن خانگی Silk’n Prestige

Silk’n Prestige Bundle با به نمایش گذاشتن قدرت جوان‌سازی یکی از پرفروش‌ترین دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی ReVit Prestige است که ثبات، درخشندگی و سلامتی پوست را در عرض چند دقیقه بازیابی می‌کند.

این دستگاه ترکیبی از پرفروش‌ترین لایه‌بردارهای پوست برای ارتقا پوست سالم است. این بسته شامل یک دستگاه ReVit Prestige و انواع مختلف ابزارهای صورت، بدن و ماساژ، به‌علاوه برس صورت دو سرعته Silk’n Swirl و یک دستگاه پاک‌کننده صورت است.

پکیج میکرودرم ابریژن خانگی Silk’n Prestige
پکیج میکرودرم ابریژن خانگی Silk’n Prestige سبب درخشان و جوانسازی هرچه بیشتر پوست میگردد

۴. دستگاه استخراج منافذ Microdermabrasion Michael Todd Beauty Sonic

دستگاه استخراج منافذ میکرودرم ابریژن خانگی Michael Todd Beauty Sonic که با استفاده از فناوری MicroMist ساخته شده است و شامل سه نوع درمان دستگاه نوک الماس در اندازه‌ها و قدرت‌های مختلف برای ازبین‌بردن سلول‌های مرده پوست، ترمیم سوختگی است.

این دستگاه قدرتمند با ارائه سه تنظیمات سرعت، صفحه LCD و قابلیت خشک / مرطوب، پوست را شفاف و درخشان می‌کند.

دستگاه استخراج منافذ Microdermabrasion Michael Todd Beauty Sonic
دستگاه استخراج منافذ Microdermabrasion Michael Todd Beauty Sonic با استفاده از فناوری MicroMist تولید شده است

۵. دستگاه میکرودرم ابریژن Microderm GLO Diamond

با استفاده از فناوری مکش Diamond Safe 3-D برای لایه‌برداری ایمن و موثر پوست در خانه، دستگاه Microderm GLO Diamond Microdermabrasion با موفقیت ظاهر منافذ و سایر ناخالصی‌ها را ایجاد می‌کند تا پوستی روشن، صاف و یکدست‌تر ایجاد کند.

این مجموعه دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی شامل دو پکیج از برند Diamond Safe 3-D، برس تمیز کننده و ۲۰ بسته تعویض فیلتر است.

دستگاه میکرودرم ابریژن Microderm GLO Diamond
این دستگاه دارای دو پکیج از برند Diamond Safe 3-D، برس تمیز کننده و ۲۰ بسته تعویض فیلتر میباشد

۶. دستگاه میکرودرم ابریژن Lancer Skincare Pro Polish

دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی Lancer Skincare Pro Polish دارای سر نوک الماس است که برای لایه‌برداری سلول‌های مرده پوست و مکش هم‌زمان آنها طراحی شده است، یک‌لایه برداری قدرتمند و درعین‌حال ملایم ارائه می‌دهد. این دستگاه را می‌توان با تنظیمات سه سرعته آن را سفارشی کرد.

با این دستگاه کاربران بهبود در روشنایی، بافت و رنگ کلی پوست و همچنین ازبین‌رفتن چین‌وچروک، منافذ و سایر ناخالصی‌ها را مشاهده خواهند کرد.

دستگاه میکرودرم ابریژن Lancer Skincare Pro Polish
دستگاه میکرودرم ابریژن Lancer Skincare Pro Polish یکی از لایه بردارهای قدرتمند در عین حال ملایم میباشد

۷. دستگاه میکرودرم ابریژن Trophy Skin MicrodermMD

دستگاه میکرودرم ابریژن Trophy Skin MicrodermMD که برای جوان‌سازی صورت، زیر چشم و بدن طراحی شده است، با هشت سطح مکش کار می‌کند تا پوست را عمیقاً لایه‌برداری و احیا کند.

علاوه بر ارائه یک درمان موثر برای خطوط ریز و چین‌وچروک، در ازبین‌بردن جوش‌های سرسیاه و سایر آلودگی‌های پوست نیز موثر است. این دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی بسیار مناسب می‌باشد.

دستگاه میکرودرم ابریژن Trophy Skin MicrodermMD
دستگاه میکرودرم ابریژن Trophy Skin MicrodermMD برای جوانسازی صورت، بدن استفاده میگردد

۸. مجموعه میکرودرم ابریژن Vanity Planet

مجموعه Vanity Planet  برای تصفیه، تسکین و عصاره‌گیری ایجاد شده است. این دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی پوست را از عمیق‌ترین سطح تغییر می‌دهد تا اثرات رفع گرفتگی، تیرگی، تن و بافت ناهموار و پیری را معکوس کند. این مجموعه با پنج دستگاه پرفروش ابزار زیبایی این برند است.

این دستگاه درخشندگی را بهبود می‌بخشد، خطوط ریز را از بین می‌برد، لایه‌برداری می‌کند و پوست را با استفاده از فناوری درجه حرارت آبگرم تمیز می‌کند. این مجموعه شامل برس پاک‌کن صورت Raedia، بخار صورت Aira، عصای میکرودرم ابریژن Exfora، عصای کشش صورت Essia و عصای جوان‌کننده و گرم و سرد Forever Young است.

۹. مجموعه دستگاه Dermaflash Luxe Dermaplaning

با مجموعه دستگاه Dermaflash Luxe Dermaplaning فوراً پوستی صاف، درخشان و ظاهری جوان‌تر نشان دهید. این مجموعه دارای دستگاه DermaFlash Luxe است که از Edge اختصاصی و یک لرزش صوتی ظریف برای لایه‌برداری ملایم پوست استفاده می‌کند.

این مجموعه میکرودرم ابریژن خانگی همچنین شامل پاک‌کننده Preflash، مرطوب‌کننده Postflash و چهار لبه لایه‌برداری یکبار مصرف است.

دستگاه Dermaflash Luxe Dermaplaning
دستگاه Dermaflash Luxe Dermaplaning شامل پاک کننده و مرطوب کننده میباشد

۱۰. پکیج میکرودرم ابریژن  Spa Science MIO Diamond Microdermabrasion

Spa Sciences MIO Diamond Microdermabrasion  با ارائه مکش قدرتمند خود، نتایج جوان‌سازی پوست را ارائه می‌دهد و باعث بهبود تجدید سلول می‌شود، درعین‌حال زبری، لکه‌های خشک و بافت ناخواسته را برای پوست صاف‌تر می‌کند.

این ابزار ارزان‌قیمت میکرودرم علاوه بر هدف قراردادن مناطق متراکم، باعث خالص‌سازی چهره و کاهش ناخالصی‌ها، خطوط ریز و موارد دیگر می‌شود. در داخل، ابزار شارژ مجدد MIO میکرودرم ابریژن، نوک الماس جوان‌کننده، سه ابزار استخراج منافذ، ۲۰ فیلتر فوم یکبار مصرف و یک سیم شارژر USB وجود دارد.

این دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی متقاضیان خیلی زیادی دارد و بیشتر افراد رضایت خود را از آن نشان داده‌اند.

میکرودرم ابریژن  Spa Science MIO Diamond Microdermabrasion
میکرودرم ابریژن  Spa Science MIO Diamond Microdermabrasion قدرت مکش فوق العاده دارد

۱۱. دستگاه میکرودرم ابریژن Appolus

به‌عنوان یک راه‌حل مؤثر برای ازدست‌دادن استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست، دستگاه میکرودرم ابریژن Appolus با مکش قدرتمند خود تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند. با این کار پوست استحکام اولیه خود را به دست می‌آورد و جوان‌تر می‌شود.

علاوه بر این، این ماده همچنین باعث ازبین‌بردن سریع جوش‌های سرسیاه می‌شود و حتی مشخص شده است که به‌مرورزمان با صاف شدن و روشن شدن، جای زخم‌های آکنه، لکه‌های تیره و سایر منابع تغییر رنگ را از بین می‌برد. این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌های میکرودرم ابریژن خانگی به‌حساب می‌آید.

آنچه در این مقاله خواندیم

برای خرید بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن عجله نکنید و تحقیقات لازم را انجام دهید. شما باید با توجه به نیازهایتان مشخصات دستگاه را بررسی کنید و سپس دستگاهی با کیفیت و مقرون به صرفه را خریداری کنید.

عملکرد میکرودرم به چه صورت است؟

در این روش با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده‌ای با سطح پوست در تماس قرار می‌گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه‌های فوقانی شاخی پوست ایجاد می‌کند. در ضمن این کار، مکشی نیز روی پوست انجام می‌شود که باعث جمع شدن کریستال‌ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول‌های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می‌شود.

میکرودرم برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که سنی بالای ۳۰ سال دارند و از نظر جسمی سالم و تنها چند زائده و یا جای جوش در صورت خود دارند مناسب می باشد. این روش نمی تواند چین و چروک های پوست را برطرف کند. برای این که بتوان افتادگی و چروک ها درمان کرد باید از روش های دیگر از جمله لیفت صورت، هایفوتراپی و یا سفت کردن پوست با لیزر استفاده کرد.

نحوه‌ استفاده از میکرودرم خانگی چگونه است؟

قبل از انجام میکرودرم در خانه پوست خود را از چربی ها و آلودگی ها پاک کنید و با آب و صابون مخصوص پوست تان بشویید. فقط دقت کنید که پوست تان خیلی خشک نشود. سپس صبر کنید تا صورت تان در هوای آزاد خشک شود. طرز استفاده از میکرودرم خانگی به این صورت است که ابتدا دکمه start/pause را نگه دارید تا دستگاه روشن شود. بعد ساعت کار و شدت کار را تنظیم کنید. سر دستگاه را روی صورت خود قرار دهید و آن را روی پوست حرکت دهید.

مراقبت بعد از میکرودرم خانگی چگونه است؟

برای رفع التهاب، تورم، سوزش و خارش می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.تا یک هفته از فعالیت های شدید و تعریق آور و رفتن به سونا و استخر بپرهیزید.نوشیدن آب را بیشتر کنید و برای رطوبت رسانی به پوست مایعات زیادی بنوشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *