ارزان ترین هزینه پاک کردن تاتو با لیزر

۳
(۳)

برخی افراد ممکن است بعد از انجام تتو یا همان روز از تاتوی خود راضی نباشند و یا پشیمان شوند،‌ و تمایل به پاک کردن تاتو داشته باشند. در این مقاله از ویکی درمان مطالب مفید و جدید در رابطه با هزینه پاک کردن تاتو با لیزر جمع آوری کرده ایم. در ادامه همراه ما باشید.

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر چند است؟

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر بستگی به عوامل مختلفی دارد. در این مقاله ما به هزینه‌های لازم برای برداشتن تاتو از روی نقاط مختلف بدن می‌پردازیم. شما ممکن است که قبلاً یک تاتو یا خال‌کوبی روی قسمتی از بدن خود زده باشید و الان به فکر این باشید که این خال‌کوبی‌ها را بردارید. همانند زدن تاتو که هزینه نیاز دارد، پاک کردن تاتو نیز هزینه‌هایی در پی دارد.

پاک کردن تاتو در گذشته تقریباً یک کار غیرممکن بود، مگر اینکه از پوست لایه‌برداری می‌کردند؛ که این روش هم اصلاً گزینه مناسبی نبود و علاوه بر درد شدید، فرد احتمالاً با بد فرم شدن شکل پوست یا عفونت‌هایی نیز مواجه می‌شد. امروزه به لطف تکنولوژی و لیزرها، می‌توان این کار را انجام داد. ما در این جا به هزینه پاک کردن تاتو با لیزرها می‌پردازیم.

بهترین کلینیک برای پاک کردن تاتو با لیزر

کلینیک زیبایی رامونا

پاک کردن تاتو با لیزر دستگاه کره ای (دستگاه سایناشور). دستگاه لیزر کیوسوئیچ بهترین دستگاه برای پاک کردن خالکوبی، لک های پوستی، کک و مک.

شروع قیمت ها از ۶۰۰ هزار تومان

نمونه کارهای پاک کردن لیزر:

لینک اینستاگرام: https://www.instagram.com/ramona_beauty_center

نمونه کارهای پاک کردن تاتو با لیزر

نمونه پاک کردن تاتو با لیزر

 

انواع روش‌های پاک کردن تاتو و خالکوبی

پاک کردن تاتو روش‌های مختلفی دارد. اما به نظر می‌رسد که بهترین گزینه همان لیزر درمانی باشد. از جمله مهم‌ترین روش‌های پاک کردن تاتو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بریدن و لایه‌برداری پوست ناحیه تاتو شده
  • سرما درمانی
  • خمیر درمانی
  • به‌کاربردن اسیدهای شیمیایی
  • درم ابریژن‌ها برای سایش نقاط تاتو شده (یک ابزار مکانیکی برای سایش است)
  • روش سل ابریژن (در این روش از نمک برای تراشیدن پوست تاتو شده استفاده می‌کنند)
  • لیزر درمانی (استفاده از لیزر برای برداشتن تاتو، در این جا با این روش و هزینه پاک کردن تاتو با لیزر آشنا خواهیم شد)

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر ارزان

سختی پاک کردن تاتو یا خالکوبی ها

خالکوبی‌های قدیمی و  آماتور راحت‌تر از خال‌کوبی‌های جدید پاک می‌شوند. حذف برخی از رنگ‌ها مانند سیاه، قهوه‌ای، آبی تیره، سبز و قرمز نسبت به بقیه آسان‌تر است. خال‌کوبی‌های بزرگ‌تر، تیره و رنگارنگ نسبت به خال‌کوبی‌های کوچک‌تر، سبک‌تر و کم‌رنگ، زمان‌برتر و گران‌ترند. یعنی هزینه پاک کردن تاتو با لیزر و سایر روش‌ها برای این نوع خال‌کوبی‌ها بیشتر است.

اگر شما هم در دسته بندی زیر قرار دارید، بدانید که هزینه تاتو با لیزر شما کمی بیشتر از افراد دیگر است:

  • اگر پوست تیره‌تری دارید؛
  • یک بیماری پوستی از قبل، مانند اگزما دارید؛
  • یک بیماری سلامتی که بر روی پوست تاثیر می‌گذارد، مانند تب‌خال.

بااین‌حال، این بدان معنا نیست که اگر هر یک از این موارد مربوط به شما باشد، نمی‌توانید تاتو خود را پاک کنید. این فقط به این معنی است که شما ممکن است کمی بیشتر وقت بگذارید تا بهترین گزینه حذف تاتو را برای خود پیدا کنید.

اگر بیماری خاصی دارید، ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند به شما کمک کند. به‌عنوان‌مثال، آن‌ها می‌توانند داروهای ضد ویروسی را برای جلوگیری از روش برداشته شدن خال‌کوبی از ایجاد تب‌خال، تجویز کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند برای راهنمایی بیشتر شما را به یک متخصص پوست ارجاع دهند. در صورت تجویز دارو ممکن است هزینه پاک کردن تاتو با لیزر و سایر روش‌ها برای شما افزایش یابد.

پاک کردن تاتو با لیزر

اکثر کارشناسان، لیزر را موفق‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش برای ازبین‌بردن خال‌کوبی می‌دانند. امروزه بیشتر خال‌کوبی‌ها با لیزر Q-switched برداشته می‌شوند. این انرژی را در یک پالس قوی به بیرون می‌فرستد. این نبض انرژی جوهر موجود در پوست شما را گرم می‌کند تا حل شود. برای از بین‌ بردن خال‌کوبی خود باید طی چندین هفته یا بیشتر چندین روش لیزر درمانی دریافت کنید. غالباً، لیزرها تاتو را کاملاً از بین نمی‌برند. در عوض، آنها آن را سبک یا محو می‌کنند، بنابراین بسیار کمتر قابل‌توجه است.

کاندیدای مناسب برای پاک کردن تاتو با لیزر

ازبین‌بردن خال‌کوبی با رنگ‌های بسیار دشوارتر است. برای موثر بودن ممکن است به درمان با لیزرها و طول موج‌های مختلف نیاز داشته باشند. بهترین گزینه برای لیزر سنتی کسانی هستند که پوست روشن‌تری دارند. زیرا لیز ردرمانی می‌تواند رنگ پوست تیره را تغییر دهد.

اگر پوست تیره‌تری دارید، بهترین گزینه لیزر شما درمان با لیزر Q: switched Nd: YAG است. حداقل ممکن است که رنگ پوست تیره را تغییر دهد. خال‌کوبی‌های قدیمی با لیزر درمانی بیشتر محو می‌شوند. ازبین‌بردن خال‌کوبی‌های جدید دشوارتر است.

در بخش بعدی به سراغ گفتگو دررابطه‌ با هزینه پاک کردن تاتو با لیزر می‌پردازیم.

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر چقدر است؟

هزینه پاک کردن خالکوبی با لیزر به‌اندازه، رنگ و سن تاتو شما بستگی دارد. حذف خال‌کوبی توسط اکثر شرکت‌های بیمه پوشش داده نمی‌شود زیرا این یک عمل زیبایی محسوب می‌شود. پس مهم‌ترین عوامل برای هزینه پاک کردن تاتو با لیزر عبارت‌اند از:

  • اندازه تاتو
  • رنگ‌های به کار برده شده در تاتو
  • سن تاتو
  • این‌که تاتو در چه قسمتی از بدن قرار دارد
  • تعداد جلسات لازم برای برداشتن تاتو
  • هزینه‌های دارو در صورت نیاز
  • دستمزد متخصصی که برای شما تاتو برمی‌دارد
  • دستمزد کلینیک

موارد بالا از جمله مهمترین مورد در رابطه‌ با هزینه پاک کردن تاتو با لیزر بودند.

هزینه پاک کردن خالکوبی با لیزر

فرایند برداشتن تاتو با لیزر

شما می‌توانید لیزر تاتو را در یک کلینیک زیبایی انجام دهید. یک تکنسین لیزر پوست خال‌کوبی‌شده را با بی‌حسی موضعی بی حس می‌کند. سپس، آنها لیزر را روی پوست قرار می‌دهند. به دنبال هر روش ممکن است پوست خونریزی کند، تاول بزند و متورم شود.

این روند در طی چندین جلسه تکرار می‌شود تا زمانی که از میزان کم‌رنگ شدن تاتو خود راضی باشید. دوره متوسط درمان در افراد مختلف بسیار متفاوت است. به‌طورکلی، حذف خال‌کوبی با لیزردرمانی حدود شش تا هشت جلسه طول می‌کشد.

برای داشتن بهترین نتیجه باید بین جلسات شش تا هشت هفته صبر کنید. بسته به مدت‌زمان و داروهایی که شما لازم دارید هزینه پاک کردن تاتو با لیزر برای شما متفاوت خواهد بود.

مراقبت‌های بعد از پاک کردن تاتو با لیزر

تکنسین شما دستورالعمل‌های خاص مراقبت‌های ویژه را به شما می‌دهد. به‌طورکلی، پس از هر روش برای چند روز پماد ضد باکتری بر روی پوست خود قرار دهید. پماد به بهبود پوست و کاهش خطر عفونت کمک می‌کند. هر بار که پماد می‌زنید، ضماد زخم را عوض کنید.

حداقل برای دو هفته آینده بعد از برداشتن تاتو کارهای زیر را انجام دهید.

  • ناحیه تحت درمان را تمیز و خشک نگه دارید.
  • از پوشیدن لباس تنگ خودداری کنید.
  • از قراردادن ناحیه تحت درمان در معرض تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.

ممکن است هزینه پاک کردن تاتو با لیزر برای شما از اول فرایند تا آخر فرایند و زمانی که به‌صورت کامل بهبود یافتید برای شما ادامه داشته باشد. در نتیجه هزینه پاک کردن تاتو با لیزر از زمانی که شما به یک کلینیک یا متخصص مراجعه می‌کنید تا زمانی که شما بهبود میابد، متفاوت است.

آیا پاک کردن خالکوبی و تاتو با لیزر برای همه به یک شیوه انجام می‌شود؟

خیر. در هر جلسه، وضعیت پوست بیمار مجدداً مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا پروتکل درمانی به طور مداوم با وضعیت بیمار مطابقت داشته باشد. پاک کردن خالکوبی و تاتو با لیزر برای همه بیماران به یک شیوه انجام نمی‌شود. درمان برای هر بیمار به صورت مخصوص طراحی می‌شود و در هر جلسه مراجعه بر اساس نتایج به دست آمده از هفته‌های قبلی تنظیم می‌شود. اجرای یک پروتکل یکسان برای همه بیماران بدون توجه به نوع پوست و شرایط بیمار می‌تواند برای شخص خطرناک بوده و نتایج غیرمطلوبی را برای وی در پی داشته باشد.

خطرات ناشی از استفاده از لیزر بر روی پوست کدامند؟

تغییرات رنگدانه‌ای (ممکن است مناطقی از پوست کمی روشنتر و یا تیره‌تر شوند، که معمولا موقتی است)، تورم (برای چند روز)، پوسته پوسته شدن سطح پوست و گاهی اوقات تاول زدن. پس از درمان با بعضی لیزرها، ممکن است موقتا پوست کبود شده و یا ضخامت ناخوشایندی روی سطح آن ایجاد شود.

هزینه لیزر پاک کردن تاتو و خالکوبی چقدر است؟

قیمت پاک کردن خالکوبی و تاتو با لیزر برای هر شخص متفاوت است و بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله گستردگی خالکوبی و تعداد جلسات مورد نیاز. از عوامل مهم دیگر نوع لیزر، محل جغرافیایی کلینیک و شهرت پزشک هستند.

آیا می‌توان پاک کردن خالکوبی و تاتو با لیزر را در تابستان انجام داد؟

بله، می‌توان در طول ماه‌های تابستان نیز از این درمان استفاده کردد. تفاوت بین انجام دادن درمان در روزهای تابستانی نسبت به ماه‌های سرد سال این است که بیمار باید از برنزه کردن پوست خود در این ماه‌ها خودداری کند. به عبارت دیگر بیمار باید پوست خود را پوشانده و از کرم ضد آفتاب استفاده کند، مخصوصاً در زمان‌های نزدیک به تاریخ مراجعه. اکثر کسانی که خالکوبی و تاتو می‌زنند پوست آن ناحیه را با کرم ضد آفتاب می‌پوشانند؛ حال باز هم باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد ولی این بار به دلیلی دیگر.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۳ / ۵. تعداد رای: ۳

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۴۵ دیدگاه

  1. سلام.من یه تتو نوشته شده روی دستم دارم(طولش ۱۰سانته) که پر رنگم هست.راهی هست که بشه کمرنگش کرد تا هزینه پاک کردنش پایینتر دربیاد؟
    و اگه کمرنگ بشه حدودا چقدر میشه هزینش؟

  2. سلام جهت مشاوره و برآورد هزینه با چه شماره ای تماس بگیریم ؟
    من یه تتو طرح گل با رنگ مشکی و قرمز روی ساق پام هست که میخام پاک بشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  3. یلاممن خط چشم دارم میخوام لیزر کنم ولی ارایشگاها گفتن اینکارو نکن چون سبز میشه و از بین نمیره این درسته؟؟؟؟
    و اینگه یه تاتو زیر خط چشمم دادم که یبار مشکی بوده بعدروش تاتو سفید زده ارایشگر بهم‌میگه انگار سبز شده و نمیشه پاکش کرد ایا با لیزر میتونم؟
    هیچ لک و خط و رنگی رو چشمام نمیمونه با لیزر ؟؟،

  4. سلام ‌وقت بخیر-بنده حدود ۵ ماه میشه که یک دستم رو فول تتو کردم(جوهر مشکی)پوستم هم نسبتا سفید هست،برام موقعیت استخدام در ارگان دولتی پیش اومده که متاسفاته مجبورم به هرقیمتی که شده پاکش کنم،میخواستم بدونم با لیزر کامل پاک میشه جوری که برای گزینش به مشکل نخورم؟یا راه دیگه ای باشه یا چند روش درمانی رو باهم انجام بدم که کامل از بین بره؟؟؟

  5. سلام من پوست نسبتاً تیره ای دارم و پارسال از ناحیه‌ خط ریش تا کنار بینی رو تتو به شکل ( سیم خار دار ضربدری ) تتو با رنگ مشکی کردم (دقیق زیر چشم چپ)
    الانم پشیمون نشدم ولی هرمکان دولتی که بخوام مراجعه کنم محکوم میشم و ناچار به پاک کردنش هستم
    میشه پروسه درمان رو راهنمایی کنید چون من راهم نزدیک نیست و از عظیمیه کرج میخوام بیام پیشتون

    1. بهترین روش درمان استفاده از لیزر هست که هم کم ریسک تر هست هم نتیجه بهتری و میگیرید. می تونید از کلینیک هایی که کار پاک کردن تاتو با لیزر تو کرج انجام میدن پروسه رو پیگیری و انجام دهید.

  6. سلام من ۵ماه یه تتو کوچولو زدم رو پام الان خیلی پشیمونم میخام هرچی زوتردپاک بشه یعنی با نمک و آب پاک میشه یا با جوش شیرین و آبلیمو تورو خدا به منم بگین..

    1. سلام
      واسه پاک کردن هاشور تازه باید بشور ین اصلا هم چرب نکنین تا خشک بشه بعد بکنینش یکم سوزش درد دارد. واسه اون روش استفاده کیوی هم باید بگم از کیوی سفت استفاده کنین اسیدش بیشتره یه ورق کیوی رو روی محل بزارین بعد ۱۰دقیقه ۱۵بردارین با دستمال مرطوب محکم بکشید پاک کنید میبینید که جوهر گرفته به دستمال ده روزی زمان میبره احتمالا خراش هم خواهد افتاد ولی اثر گذاری دارد.

  7. لیزر کیوسوییچ روی موهای ابرو هم تاثیر داره؟ من دو جلسه انجام دادم و تتوی یکی از ابروهام که به موهای خود ابرو خیلی نزدیک بود بعد از جلسه دوم، در نیومده، در صورتی که اون یکی ابرو کامل موهاش دراومده؟

    1. لیزر کیوسویچ روی خود موهای ابرو مثل رنگ بر عمل می کند که بعد از مدتی که آن ابرو دوباره رشد می‌کند دوباره سیاه می‌شود. ولی روی ریشه موها اثر تخریبی ندارد.

  8. سلام من در جوانی یک خال روی سرم زدم؛ الان که موهام داره میریزه قصد پاک کردنش رو دارم. آیا باید برای پاک کردنش موهام رو بتراشم و اینکه استفاده از لیزر موهای سرم رو از بین نمی بره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *