عمل بینی مردانه (بهترین مدل و مناسب ترین فرم بینی برای مردان)

۰
(۰)

عمل بینی مردانه، یک جراحی زیبایی می‌باشد که امروزه در میان آقایان طرفداران بسیاری دارد. البته اکثر آقایان بر عکس خانم‌ها، تنها برای رفع ایرادات بینی خود، عمل بینی را انجام می‌دهند و معمولا به دنبال تغییرات قابل توجهی در بینی خود نیستند.

در مدل عمل بینی مردانه، حفظ تناسب بینی با سایر اجزای صورت یک امر اساسی محسوب می‌شود. همچنین این نکته حائز اهمیت است که اکثر آقایان دارای پوستی ضخیم هستند که تحت عنوان بینی گوشتی طبقه‌بندی می‌شوند و این ضخامت زیاد پوست باعث ایجاد تورم زیاد و ظرافت کمتر در عمل بینی می‌شود. در ادامه با ویکی درمان همراه باشید تا به بررسی مدل عمل بینی مردانه و عوارض بعد از عمل بپردازیم.

 بهترین مدل عمل بینی مردانه

عمل جراحی بینی، روشی برای کوچک‌تر کردن بینی و بالا بردن نوک آن است. خانم‌ها بیشتر تمایل دارند که بینی خود را کوچک نمایند و فرم آن را تغییر دهند، درحالیکه مردان متقاضی عمل بینی، علاقه‌ای به تغییرات قابل توجه در بینی خود ندارند. در واقع بهترین مدل عمل بینی مردانه ظاهری طبیعی دارد، به‌طوریکه نوک بینی رو به بالا نیست و کاملا متناسب است.

قابل ذکر است؛ بینی نقش مهمی در جذابیت صورت دارد بنابراین، فرم مناسب برای بینی زنانه بر روی صورت مردانه ممکن است هارمونی صورت را مختل کند. لذا باتوجه به تأثیری که بهبود شکل و فرم بینی بر روی جذابیت صورت می‌گذارد، عمل زیبایی بینی در آقایان به عنوان محبوب‌ترین عمل زیبایی در میان مردان شناخته می‌شود.

درواقع جراحی بینی مردان گاهی اوقات، تنها به معنای صاف کردن بینی و فقط کمی باریک شدن نوک است؛ بدون اینکه کل بینی بیش از حد باریک شود. برای پیدا کردن جراح مورد نظر خود، مقاله بهترین جراح بینی در تهران را از دست ندهید.

بهترین کاندیدا برای عمل بینی مردانه

بهترین افراد برای عمل بینی مردانه افرادی هستند که از سلامت جسمی و روانی سالمی برخوردارند و افراد واقع بینی هستند و از عمل جراحی توقعات غیرمعقول ندارند.

مزایای عمل بینی مردانه

اولین و بزرگ‌ترین مزیت عمل بینی برای مردان ایجاد هماهنگی بین اجزای صورت به بهترین شکل آن است. اگر این عمل جراحی توسط بهترین جراح بینی انجام شود، نتایج مثبت حاصل از این جراحی بسیار بالا خواهد بود.

بعضی از افراد دارای انحراف بینی هستند و تنفس آن‌ها بسیار مشکل است که این مشکل با کمک عمل بینی حل می‌شود.

عکس بینی مردانه

دلایل مردان برای عمل بینی کدام‌اند؟

در حال حاضر، در مقایسه با گذشته آمار جراحی بینی در مردان بسیار افرایش یافته است. درواقع بینی به دلیل اینکه در مرکز صورت قرار گرفته، تأثیر زیادی در زیبایی چهره دارد و همواره افراد زیادی متقاضی زیبایی چهره‌شان با انجام عمل بینی هستند. اگر در انتخاب جراح خود دقت نکنید یا مراقبت‌های بعد عمل را به‌درستی انجام ندهید مجبور به جراحی دوباره می‌شوید که برای این عمل به کمک بهترین جراح بینی ترمیمی نیاز دارید تا مشکلات بینی شما را رفع کند.
حال چنانچه بینی دارای ایرادات ظاهری باشد و متناسب با سایر اجزای صورت نباشد؛ زیبایی چهره را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث کاهش اعتماد به نفس خواهد شد. لذا مردان زیادی جهت رفع ایرادات ظاهری و تناسب فرم بینی با صورت مردانه‌شان، متقاضی انجام این عمل می‌باشند. از جمله ایرادات ظاهری موجود در بینی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیش از اندازه بزرگ بودن یبنی
  • بزرگ بودن نوک بینی
  • افتاده بودن نوک بینی
  • داشتن قوز بر روی بینی
  • متقارن نبودن سوراخ های بینی

 ویژگی‌های مدل عمل بینی مناسب برای مردان

همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم؛ مدل عمل بینی مناسب مردان، دارای ویژگی های خاص خود می‌باشد که این ویژگی ها عبارتند از:

  1. بینی مردان باید کشیده‌تر از بینی زنان باشد.
  2. پل بینی مردان باید مقاوم‌تر و بلندتر باشد.
  3. بین لب بالا و بینی مردان، زاویه حادتری باید تشکیل شود.
  4. فاصله بینی و پیشانی مرد نسبت به زنان باید زاویه حادتری ایجاد شود.
  5. بینی مردان باید دارای استخوان‌های سفت‌تر و غضروف‌های مقاوم‌تر باشد.

انواع مدل عمل بینی مردانه

چنانچه شما قصد انجام عمل بینی مردانه دارید؛ خوب است که با انواع مدل‌های آن آشنا باشید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید. انواع مدل عمل بینی مردانه به شرح زیر است:

عمل بینی مردانه طبیعی

برای اکثر مردان که قصد انجام عمل بینی را دارند، طبیعی بودن بینی برایشان اهمیت زیادی دارد. مدل عمل بینی مردانه طبیعی، باید به نحوی انجام شود تا بدون این که بینی فرد حالت زنانه به خود بگیرد، قوس بینی و یا مشکلات دیگر آن اصلاح و رفع شود.

درواقع بینی مردانه طبیعی دارای مشخصه‌های خاصی می‌باشد. برای مثال: معمولا تیغه بینی با زاویه ۹۰ درجه و صاف مابین نوک بینی و لب بالایی قرار می‌گیرد.لازم به ذکر است جراحی بینی طبیعی امروزه یکی از متداول‌ترین و بهترین روش‌های جراحی بینی می‌باشد زیرا از نظر تنفسی عملکرد بالاتری برای فرد ایجاد می‌کند. همه جراحان مهارت جراحی به‌فرم طبیعی را ندارند، بهتر است برای این عمل از بهترین جراح بینی طبیعی کمک بگیرید.

بینی خوش فرم مردانه

عمل بینی گوشتی مردانه

امکان جراحی بینی گوشتی هم در مردان و هم در زنان وجود دارد اما از آنجاییکه اکثرا مردان دارای بینی گوشتی هستند، به همین دلیل مدل عمل بینی گوشتی بیشتر در مردان انجام می‌شود.
قابل ذکر است؛ عمل بینی گوشتی در مردان نسبت به زنان متفاوت است و مردان علاقه‌ای ندارند که بینی آن‌ها حالت فانتزی یا عروسکی داشته باشد، بالعکس تمایل مردان آن است که بینی آن‌ها حالت طبیعی داشته باشد. به همین دلیل؛ مدل عمل بینی گوشتی مردانه باتوجه به اینکه در نهایت فرم بینی طبیعیست، از سختی و پیچیدگی‌های کم‌تری برخوردار است. با این حال جراحی بینی گوشتی نیاز به مهارت و. تخصص بسیار زیادی دارد که هر جراحی به آسانی از پس آن برنمی‌آید.اگر بینی گوشتی دارید و قصد انجام عمل جراحی دارید بهتر است قبل از هر اقدامی بهترین جراح بینی گوشتی را انتخاب کنید تا نتیجه حاصل از جراحی شما رضایت بخش شود.

عمل بینی مردانه فانتزی

در مدل بینی فانتزی، سوراخ‌های بینی کوچک است و تنفس به سختی انجام  می‌شود و از لحاظ پزشکی استاندارد نیست. همچنین در عمل بینی فانتزی ، نوک بینی سربالا بوده و تیغه بینی غیرطبیعی می‌باشد و این مدل بینی برای آقایان چندان مناسب نیست.

عمل بینی مردانه نیمه فانتزی

در فرم بینی نیمه فانتزی، نوک بینی به سمت بالا است و قوس کم‌تری روی تیغه مشاهده می‌شود، اما نسبت به مدل فانتزی کم‌تر است. در عمل بینی نیمه فانتزی مردانه؛ تیغه بینی نسبت به بینی طبیعی، ظریف‌تر است. درحقیقت این مدل مابین مدل طبیعی و فانتزی محسوب می‌شود که بیشتر برای خانم‌ها انجام می‌شود. درواقع تعداد بسیار کمی از مردان، مدل بینی نیمه فانتزی را انتخاب می‌کنند.

عوارض جراحی بینی در مردان

عوامل مؤثر بر مدل عمل بینی مردانه

عوامل مختلفی می‌توانند در میزان تغییرات چهره دخیل باشند. عواملی همچون:

  • نوع بینی شما
  • میزان و شدت اختلالات و مشکلات موجود در بافت بینی شما
  • کافی بودن بانک غضروفی بینی شما
  • استحکام بافت استخوانی بینی شما
  • روش کار جراح بینی
  • سلیقه ی شما

دقت داشته باشید؛ تمام موارد ذکر شده از جمله معیارهایی هستند که می‌توانند روند عمل جراحی را تحت تأثیر خود قرار دهند و در نتایج حاصل از این عمل جراحی، تأثیرات مستقیم و قابل توجهی داشته باشند اما نکته مهم در جراحی بینی، فرم بینی است. بهترین نوع بینی برای عمل بینی استخوانی است که عوارض بعد عمل آن بسیار کمتر است. برای عمل بینی استخوانی باید بهترین جراح بینی استخوانی را انتخاب کرده و سپس اقدام به جراحی کنید.

اقدامات قبل از عمل بینی مردانه

اگر شما تصمیم قطعی مبنی بر انجام عمل زیبایی بینی مردانه را گرفته اید؛ لازم است تا اقدامات قبل از عمل را جدی بگیرید و انجام دهید. اقداماتی همچون:

  1. آزمایش خون و سی‌تی اسکن را حتما انجام دهید.
  2. در صورت مصرف هر نوع دارو، حتما جراح خود را مطلع کنید.
  3. مشاوره با جراح بینی قبل از جراحی برای انتخاب مدل عمل بینی مردانه ضروری می‌باشد.
  4. دو هفته قبل از جراحی زیبایی بینی، از استعمال دخانیات و مشروبات الکلی اجتناب ورزید.

عوارض عمل بینی در مردان

عمل جراحی بینی مردانه هم مانند بقیه عمل‌های جراحی دارای عوارض و خطرات خاص خود می‌باشد که از شایع‌ترین آن‌ها می‌توان به عفونت، خون‌ریزی، کبودی چشم‌ها و حساسیت به داروی بیهوشی نام برد. در برخی از بیماران احساس درد در دندان‌های جلویی حس می‌شود که با مرور زمان از بین می‌رود.

تورم یکی دیگر از عوارض ناشی از عمل بینی است که برای از بین رفتن آن به زمان نسبتا زیادی احتیاج است. به‌طور معمول بین ۶ ماه تا ۲ سال زمان برای از بین رفتن کامل ورم بینی نیاز است.

رینوپلاستی آقایان

قیمت عمل بینی مردانه در سال ۱۴۰۲

یکی از چالش‌های زیباجویان قبل از جراحی، هزینه عمل بینی است که به عوامل مختلفی بستگی دارد. همه بیماران باید بدانند که یک سری هزینه‌ها مربوط به قبل عمل می‌شود مانند:

  • مشاوره قبل عمل
  • آزمایش‌های قبل از عمل بینی
  • عکاسی و چاپ عکس قبل عمل
  • هزینه بیمارستان یا کلینیک
  • دستمزد جراح

با وجود تمامی هزینه های جانبی عمل بینی مردانه، قیمت عمل بینی مردانه در سال ۱۴۰۲ در بینی های استخوانی از ۱۴ میلیون تومان، عمل بینی گوشتی از ۱۵ میلیون تومان و عمل بینی ترمیمی از ۲۰ میلیون تومان شروع میشود و تا ۸۰ میلیون تومان هم متغییر است. به دلیل تاثیرگذار بودن علل مختلفی در هزینه عمل بینی مردانه بهتر است ابتدا با یک جراح بینی ارتباط بگیرید. پزشک بعد از بررسی و معاینه بینی شما و نوع مدل انتخابی جراحی بینی، هزینه را به شما اعلام خواهد کرد.

عکس عمل بینی مردانه

عمل بینی استخوانی مردانه
تاثیر عمل بینی استخوانی مردانه
چگونگی عمل بینی مردانه
قبل و بعدعمل بینی مردانه
رفع قوس بینی مردانه
قبل و بعد عمل زیبایی بینی مردانه
قبل و بعد عمل بینی استخوانی مردان
تاثیر عمل بینی استخوانی مردانه

آیا انتخاب پزشک عمل بینی نقشی در مدل نهایی بینی دارد؟

اولین رکنی که در مدل نهایی بینی تاثیرگذار است انتخاب پزشک جراحی بینی است. بهتر است قبل از انتخاب پزشک مناسب، نمونه کارهای اورا با سلیقه خود مطابقت دهید.

آیا ممکن است مدل عمل بینی تغییر کند؟

در برخی بینی‌های گوشتی، امکان تغییر در فرم بینی وجود دارد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

احمد ملکی

احمد ملکی هستم. دانشجوی پزشکی. نویسنده و مترجم مطالب در حوزه جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *