عوامل تعیین کننده قیمت هر جلسه مزوتراپی صورت

۰
(۰)

مزوتراپی امروزه یکی از روش‌های پرطرفدار برای خانم‌ها و آقایان است که زیبایی و سلامت را به پوست خود هدیه می‌کنند. این روش یکی از بهترین درمان‌های جوانسازی پوست محسوب می‌شود. قیمت هر جلسه مزوتراپی صورت با توجه به مشکل فرد تعیین می‌شود. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره هزینه‌های مزوتراپی صورت تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

عوامل تعیین کننده قیمت هر جلسه مزوتراپی صورت

هزینه مزوتراپی صورت به طور کلی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. به نوع درمان برای رفع جای جوش، لکه‌ها، از بین بردن تیرگی و پف چشم و غیره.
  2. تعداد جلساتی که باید مزوتراپی صورت انجام شود.
  3. میزا و نوع موادی که برای مزوتراپی انجام می‌شود.
  4.  هزینه های جانبی کلینیک.
  5. دستمزد پزشک متخصص.
  6. تعداد تزریق هایی که بر روی صورت فرد انجام می‌شود.

قیمت هر جلسه مزوتراپی صورت و مو

تعداد جلسات درمان مزوتراپی به بزرگی یا کوچکی ناحیه مورد نظر بستگی دارد.

نمی‌توان برای همه افراد قیمت هر جلسه مزوتراپی صورت را به طور یکسان تعیین کرد زیرا نسبت به مشکل هر فرد هزینه مواد متفاوت خواهد بود. البته می‌توان این مورد را هم در نظر داشت، که قیمت هر جلسه مزوتراپی صورت بسیار مقرون به صرفه تر از سایر روش‌های زیبایی جوانسازی پوست است.

آیا قیمت هر جلسه مزوتراپی صورت در تهران و شهرستان متفاوت است؟

بله زیرا هر پزشک متخصص و کلینیک بسته به موقعیت خود ممکن است هزینه خود را افزایش یا کاهش دهد. بطور معمول هزینه‌های کلینیک‌هایی که در تهران هستند بیشتر است.

قیمت هر جلسه مزوتراپی صورت بنا بر هر نوع علتی مبلغی بین ۷۵۰ هزار تومان الی ۱.۵۰۰ هزار تومان است.

آیا قیمت هر جلسه مزوتراپی صورت در تهران و شهرستان متفاوت است؟

نتیجه گیری 

برای انجام مزوتراپی سعی کنید بهترین متخصص زیبایی را پیدا کنید. مطمئن شوید که اگر قرار است هزینه‌ای زیاد را پرداخت کنید، در عوض نتیجه مطلوبی دریافت خواهید کرد.

فواید مزوتراپی چیست ؟

کاهش سلولیت های پوستی،جوان سازی یا تجدید پوست با تحریک تولید کلاژن، محو کردن چروک و خطوط پوست،محکم کردن پوست شل و آویزان، روشن کردن رنگدانه های پوست، درمان آلوپسیا (نوعی ریزش مو)، از بین بردن چربی های شکم، پا و ران، بازو و صورت و از بین بردن علائم کشیدگی (ترک) پوست.

انجام مزوتراپی به چه صورت است ؟

در هر جلسه مزوتراپی صورت با سوزن کوتاه و مخصوص که به دستگاه مکانیکی متصل است یک سری تزریقات متوالی انجام می شود.

محتویات محلول مزوتراپی چیست ؟

محلولی که با مزوتراپی به پوست تزریق می شود ترکیب ثابتی ندارد و بسته به دلیل انجام، ترکیبی از فاکتور ها و مواد موثره است؛ مانند: فاکتور های رشدی مانند فاکتور رشد اپیدرمال، فاکتور رشد-پایه فیبروبلاست و یا فاکتور رشد انسولین -پپتید های پروتئینی و پپتید های مس -رتینول، آسکوربیک اسید، گلوتاتیون و آنتی اکسیدانت های قدرتمند که مستقیما محرک عوامل بازسازی کلاژن و کاهش دهنده رنگدانه ها هستند. -هیالورونیک اسید به منظور جوان سازی و تجدید بافت پوست -ترکیبات روشن کننده و درخشان کننده برای کاهش -رنگدانه های پوستی -آنتی بیوتیک ها برای رفع التهاب -هورمون هایی مانند کلسی تونین و تیروکسین -ویتامین ها و مواد معدنی -عصاره های گیاهی

مزوتراپی در چه نواحی انجام می گیرد ؟

چانه و گونه ها، پیشانی و اطراف چشم ها، نواحی مختلف صورت برای زاویه سازی، تمامی، بخش هایی از بدن که حاوی توده های چربی تجمعی هستند، پوست سر برای تفویت موها

 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *