بهترین دکتر تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان (افزایش سایز آلت) ❤️

۳
(۳)

یکی از روش های بزرگ کردن قطر (حجم) و طول آلت تناسلی آقایان به صورت غیر جراحی و با استفاده از روش تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان است. این کار باید توسط بهترین دکتر تزریق ژل به آلت انجام شود تا عوارض جانبی نداشته باشد و بتوان نتیجه مثبتی از انجام این کار گرفت. در ادامه این مقاله از ویکی درمان، به ویژگی های بهترین دکتر تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان و روش های انجام آن می پردازیم.

استفاده از روش های جراحی می تواند عواقب منفی برای شخص داشته باشد. این در حالی است که تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان یک روش غیرتهاجمی و با ماندگاری بیشتری است. در این روش یک سوزن کوچک زیر پوست قرار میگیرد و مواد کلاژن ساز طبیعی زیر پوست تزریق می شود. نتایج این روش کاملا قابل پیش بینی و ماندگار است.

تزریق ژل به آلت تناسلی روی قطر و حجم دستگاه تناسلی تاثیر بیشتری دارد. این روش حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه طول میکشد و شخص در طول این مدت کاملا هوشیار است و بعد از تزریق می تواند به فعالیت های روزمره خود برسد و نیاز به بستری شدن ندارد.

 

تزریق ژل به آلت تناسلی چیست؟

یکی از روش های پزشکی که برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار میگیرد، تزریق ژل به آلت تناسلی میباشد. در این روش ژل مخصوصی مانند ردکسیس یا آلپروستادیل، به طور مستقیم به بافت نعوظ آلت تناسلی تزریق شده و با افزایش جریان خون و گشاد کردن رگ های خونی موجب تسهیل در نعوظ میشود.

این روش معمولا برای افرادی مورد استفاده قرار میگیرد که اختلال نعوظ دارند و نتوانسته اند با درمان های خوراکی یا سایر روش های درمانی، اختلال خود را بهبود ببخشند. با اینکه درمان نعوظ به روش تزریق ژل به آلت تناسلی راه حلی تاثیرگذار میباشد، اما بهتر از پیش از تصمیم گیری برای ستفاده از این روش، با پزشک متخصص در این زمینه صحبت و مشاوره ای داشته باشید.

بهترین دکتر تزریق ژل به آلت تناسلی

دکتر محمدرضا جعفری

متخصص ارولوژی و دوره تکمیلی سوئیس

دکتر محمدرضا جعفری - بهترین دکتر تزریق ژل به آلت در تهران

تماس با دکتر جعفری

تلفن: ۸۸۱۹۶۵۵۱ – ۸۸۱۹۶۴۴۹

آدرس:

  • تهران، نیاوران، مقدسی، نبش امیر احمدی زمانی، پلاک ۲، واحد ۲
  • تهران، جردن، قبادیان شرقی، پلاک ۵، واحد ۱۸

اینستاگرام: https://instagram.com/persian.urology

تزریق ژل به آلت تناسلی چگونه انجام میشود؟

در روش تزریق ژل به آلت تناسلی، ابتدا یک سوزن بسیار کوچک را در زیر پوست آلت تناسلی قرار میدهند و به وسیله آن ژل مخصوص توسط پزشک به بافت آلت تناسلی تزریق میشود. این تزریق باعث میشود تا تولید کلاژن در بدن افزایش یابد و درنتیجه آلت تناسلی بزرگ تر میشود. حتی میتوان این روش را تکرار کرد تا قطر و طول آلت تناسلی بزرگ تر شود.

چه کسانی متقاضی تزریق ژل به آلت هستند؟

تزریق ژل به آلت برای افرادی که از زودانزالی رنج می برند، قطر و طول آلت تناسلی آنها متوسط و کم است مناسب میباشد. این روش بیشتر به درد کسانی میخورد که تمام راه های درمان اختلال نعوظ یا افزایش قطر و طول آلت تناسلی خود را امتحان کرده اند و روش هایی همچون درمان های خوراکی برای آنها کارساز نبوده است. در این شرایط استفاده از تزریق ژل به آلت تناسلی به منظور درمان نعوظ و افزایش قطر و طول آن، میتواند گزینه مناسبی باشد.

قبل از تزریق ژل به دستگاه تناسلی حتما باید یک جلسه مشاوره با بهترین دکتر اورولوژی داشته باشید تا متوجه نتیجه نهایی بعد از تزریق داشته باشید. به صورت کلی افراد زیر جزو متقاضیان تزریق ژل به آلت تناسلی هستند:

  • افرادی که قطر کمتر از حد طبیعی آلت تناسلی دارند.
  • افرادی که از زودانزالی رنج می برند.
  • اعتماد به نفس خود را به دلیل اندازه آلت تناسلی خود از دست داده اند.
  • ضخامت و قطر آلت در حالت شل، بین زیر ۱۰ سانتی متر است. در حالت راست، ۱۲ سانتی متر است.
  • طول آلت در حالت شل، بین ۷ تا ۱۰ سانتی متر و در حالت راست، ۱۲ تا ۱۶ سانتی متر است.

بهترین دکتر تزریق ژل به آلت

در چه شرایطی تزریق ژل به آلت تجویز نمی شود؟

با توجه به اینکه انجام این روش می تواند تاثیرات مثبتی در زندگی فرد داشته باشد، اما دکتر تزریق ژل به آلت این روش را به همه توصیه نمیکند. افراد زیر نمی توانند از این روش استفاده کنند.

  • افرادی که به تزریق انواع ژل حساسیت دارند.
  • افرادی که سابقه جراحی آلت تناسلی داشته اند.
  • افرادی که به بیماری های آمیزشی مبتلا هستند.
  • کسانی که بیماری عفونی شدید، بیماری عروقی و لنفاوی دارند.

مزایای تزریق ژل به آلت تناسلی

تزریق ژل به آلت تناسلی قطعا فواید زیادی برای کسانی که اختلال نعوظ دارند، میتواند داشته باشد. از مزایای اصلی این روش، میزان بالای موفقیت آن در حفظ نعوظ است. این روش میتواند حتی برای کسانی که به دلیل شرایط سلامت زمینه ای قادر به مصرف داروهای خوراکی نیستند، مفید باشد.

از مزیت های دیگر تزریق ژل به آلت تناسلی میتوان به امکان تنظیم دقیق دوز و کاهش عوارض آن اشاره کرد. گاها این درمان را در خانه نیز میتوان انجام داد و معمولا راه حلی محتاطانه برای مشکلات نعوظ به حساب می آید. در کل، تزریق ژل به آلت تناسلی گزینه ای موثر و قابل اعتماد برای افرادی میباشد که به دنبال راهی برای بازگرداندن عملکرد جنسی خود و همچنین افزایش اعتماد به نفس در رابطه جنسی خود هستند.

عوارض تزریق ژل به آلت تناسلی

با این حال که درمان نعوظ از طریق تزریق ژل به آلت تناسلی میتواند روشی موثر و مفید باشد، اما بهتر است تا درمورد عوارض احتمالی آن آگاهی داشته باشید. در ادامه برخی از این عوارض احتمالی را آورده ایم اما بدین معنی نیست که شما دچار آنها خواهید شد:

  • درد یا ناراحتی
  • کبودی
  • خونریزی
  • جای زخم
  • بی حسی یا تغیر حس
  • عفنونت
  • واکنش های آلرژیک
  • افت فشار خون

Occasionally, penile injections can cause fainting, dizziness and low blood pressure. In rare instances, priapism or prolonged erections can occur. Patients who are not trained properly may experience pain, infection, bruising and scarring

www.ucsfhealth.org

اقدامات مهم قبل از تزریق ژل به آلت

قبل از اینکه این تزریق را انجام دهید اگر قبلا از روش های دیگری برای افزایش حجم یا سایز آلت تناسلی استفاده کرده اید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

  • قبل از تزریق موهای اطراف دستگاه تناسلی خود را کوتاه کنید.
  • روز تزریق، حمام کنید و محل تزریق را با آب و صابون ضدعفونی نمایید.
  • یک هفته قبل از تزریق از داروهای رقیق کننده خون ماننده آسپرین، ویتامین E و داروهای ضدالتهابی استفاده نکنید.

عوارض تزریق ژل به آلت تناسلی

مراقبت های بعد از تزریق ژل به آلت تناسلی

  • عوارض جانبی تزریق به صورت موقتی است و بعد از گذشت چند ساعت تا چند روز کاملا برطرف خواهد شد.
  • کبودی در محل تزریق
  • از برقراری رابطه جنسی تا یک هفته بپرهیزید
  • بین ۲ تا ۴ هفته بعد از تزریق به پزشک مراجعه نمایید تا از نتیجه تزریق مطمئن شوید. نتایج قابل مشهود بعد از دو هفته قابل مشاهده خواهد بود.

نتیجه گیری

در نهایت لازم به ذکر است که روش درمانی تزریق ژل به آلت تناسلی یک راه حل امیدوار کننده برای اختلالات جنسی آقایان به حساب می آید. این روش قابلیت خود را برای درمان شرایطی مانند اختلال نعوظ و بیماری های مشابه نشان داده و اگر با پزشک متخصص در این زمینه نیز مشاوره ای داشته باشید، متوجه میشوید که این یک روش درمان قطعی و امیدوار کننده در عین حال با کمترین عوارض میباشد.

چه مدت زمانی پس از تزریق طول می‌کشد تا نتایج قابل مشاهده باشند؟

به طور معمول تا چند روز بعد از تزریق نتایج را میتوان مشاهده کرد و طی دو تا چهار هفته طول میکشد که قطر و طول آلت تناسلی نیز افزایش یابد.

آیا تزریق ژل به آلت تناسلی ایمن میباشد؟

استفاده از این ژل باید تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت بگیرد. ممکن است برخی از این ژل ها باعث بروز عوارضی چون خارش، التهاب و حساسیت میشود.

کدام ژل برای تزریق آلت تناسلی استفاده می شود؟

انواع مختلفی از ژل در بازار وجود دارد. اما براساس تجربه پزشکان و تحقیقات انجام شده، ژل ردکسیس بیشترین میزان رضایت و بهترین نتیجه را در بر داشته است.

آیا تزریق ژل به آلت با درد همراه است؟

قبل از تزریق، ناحیه تناسلی با ژل لیدوکائین بی حس می شود و ما درد بسیار جزئی را هنگام تزریق احساس خواهید کرد. یکی دیگر از اقداماتی که برای کاهش درد ناحیه تناسلی انجام میشود، سرد کردن ناحیه تناسلی و منقبض کردن رگ های خونی است که علاوه بر کاهش درد، از بروز کبودی می کاهد.

هزینه تزریق ژل به آلت توسط بهترین دکتر چقدر است؟ 

قبل از انجام این تزریق حتما باید با بهترین دکتر تزریق ژل به لت تناسلی مشاوره داشته باشید. برای رسیدن به یک نتیجه مثبت و رضایت بخش، ممکن است به تزریق چند واحد ژل نیاز داشته باشید. در جلسه مشاوره هزینه تزریق ژل اعلام خواهد شد. اما هزینه این ژل ها زیاد نیستند و می توان با هزینه مقرون به صرفه ای به نتیجه دلخواه رسید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۳ / ۵. تعداد رای: ۳

هنوز رای ثبت نشده است.

ویدا جامی

ویدا جامی هستم. علاقه مند به حوزه تولید محتوا. سالها در زمینه ترجمه و تولید محتوا اطلاعات عمومی مشغول به فعالیت هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *