بهترین دکتر تزریق چربی در تهران ❤【لیست سال ۱۴۰۲】

۰
(۰)

ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین دکتر تزریق چربی در تهران آشنا کنیم. تزریق چربی یک روش نسبتاً جدید است که هر سال بر محبوبیت آن افزوده می شود، از انواع موارد استفاده آن میتوان به: تزریق چربی به باسن، تزریق چربی به سینه، پروتز صورت با چربی و… نام برد.

نتایج طبیعی و زیبایی که ایجاد می کند و همچنین مزایای مختلفی که ارائه می دهد از عوامل موثر بر محبوبیت آن است. بزرگ کردن یا جوانسازی پوست با تزریق چربی اساسا از عمل لیپوساکشن برای برداشتن چربی از برخی قسمت های بدن و تزریق آن به سایر قسمت ها استفاده می کند. 

در ادامه همراه ویکی درمان باشید تا به بررسی و معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در تهران بپردازیم!

مطب زیبایی نیاوران (دکتر احمدی)

کلینیک پوست و مو نیاوران

این مرکز با بهره گیری از متخصین و بهترین دستگاه ها و با آخرین متد روز دنیا آماده ارائه خدمات زیبایی شامل:

  • تزریق چربی و پیوند چربی صورت
  • لیزر جوانسازی صورت
  • تزریق ژل و زاویه سازی و مدلینگ
  • بوتاکس و پروفایلو
  • رفع جای اسکار و تتو و استریا
  • لیزر co2
  • و لیزر jhpv

راه تماس با مطب زیبایی نیاوران

تلفن: ۸۸۱۹۶۵۵۱ – ۸۸۱۹۶۴۴۹

آدرس: نیاوران مژده خیابان مقدسی نبش امیر احمدی زمانی پ۲ واحد ۲

اینستاگرام: https://instagram.com/iranhifu

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

ویژگی های بهترین دکتر تزریق چربی

انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی یکی از مهمترین مراحل این عمل میباشد، چراکه متخصص بودن پزشک شما رابطه مستقیم با نتیجه مطلوب شما خواهد داشت؛ برخی از ویژگی های مهم بهترین دکتر تزریق چربی که میتواند در انتخاب پزشک شما را راهنمایی کند به شرح زیر است.

  • دارا بودن رتبه در بورد تخصصی دانشگاه های مطرح کشور
  • تجربه حداقل ۶ سال جراحی پس از دانشکده پزشکی
  • تجربه حداقل ۳ سال دستیاری جراح
  • مدرک تخصصی از دانشگاه های معتبر
  • فعالیت مداوم در زمینه تزریق چربی

مراحل تزریق چربی توسط بهترین دکتر تزریق چربی

بهترین دکتر تزریق چربی، از یک ناحیه از بدن شما چربی را جمع آوری میکند، آنرا تصفیه و با استفاده از سوزن های مخصوص به محل مورد نیاز تزریق میکند، این کار آنقدر تکرار میشود تا به نتیجه مطلوب برسید؛ در انتهای مطالب میتوانید معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در تهران را مشاهده کنید. به طور کلی این فرآیند توسط بهترین دکتر تزریق چربی در ۳ مرحله انجام میشود:

  1. مرحله برداشت: بهترین دکتر تزریق چربی محل های مستعد برداشت چربی را مشخص میکند و سپس با استفاده از بی حسی موضعی اقدام به ایجاد برشی کوچک جهت وارد کردن لوله کانول میکند که در نهایت عملیات برداشت چربی آغاز میگردد.
  2. مرحله تصفیه: هنگامی که چربی مورد نیاز به اندازه کافی توسط بهترین دکتر تزریق چربی برداشته شد، چربی وارد دستگاه سانتریفیوژ میشود تا از ناخالصی ها جدا شود سپس وارد سرنگ های مخصوص میشود و جهت تزریق آماده سازی میشود.
  3. مرحله انتقال چربی: در این مرحله بهترین دکتر تزریق چربی با استفاده از کانول و سوزن های مخصوص بافت های چربی را در به محل مورد نظر تزریق میکند، بعضی اوقات دکتر شما پیشنهاد میدهد که محل تزریق را جهت پیوند بهتر ماساژ دهید.

چرا از بهترین دکتر تزریق چربی استفاده کنیم؟

این عمل نیز مانند بسیاری از عمل های زیبایی دیگر میتواند موجب خطرات احتمالی زیادی شود که به منظور جلوگیری از این خطرات میتوانید از بهترین دکتر تزریق چربی کمک بگیرید!

در پایان این مطلب به معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در تهران میپردازیم؛ اما قبل از آن خطرات احتمالی این عمل را برایتان بازگو میکنیم.

  • ایجاد کیست
  • انواع عفونت
  • میکروکلسیفیکاسیون (رسوب کلسیمی)
  • نکروز (مرگ سلول های چربی)

به این نکته توجه کنید که این عوارض بسیار نادر هستند و تنها زمانی رخ می دهند که از تکنیک های جراحی نامناسب استفاده شود که دلیل دیگری برای اطمینان از انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی و قابل اعتماد است.

وظیفه بهترین دکتر تزریق چربی

ویژگی های بهترین دکتر تزریق چربی چیست؟

دارا بودن رتبه در بورد تخصصی، تجربه حداقل ۶ سال جراحی، مدرک تخصصی از دانشگاه های معتبر، عالیت مداوم در زمینه تزریق چربی و…

مراحل تزریق چربی توسط بهترین دکتر تزریق چربی چیست؟

مرحله برداشت، مرحله تصفیه و مرحله انتقال چربی به ترتیب اولویت عمل تزریق چربی میباشند.

ریسک های استفاده نکردن از دکتر متخصص چیست؟

ایجاد کیست، انواع عفونت، میکروکلسیفیکاسیون (رسوب کلسیمی)، نکروز (مرگ سلول های چربی) از جمله خطرات احتمالی این عمل میباشد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

احمد ملکی

احمد ملکی هستم. دانشجوی پزشکی. نویسنده و مترجم مطالب در حوزه جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

    1. سلام، هزینه این عمل بسته به شرایط بدنی هر فرد متفاوت است. اسن شرایط شامل مواردی چون دستمزد جراح انتخابی، هزینه بیمارستان یا مرکز تخصصی، مقدار تزریق، هزینه داروی بیهوشی، هزینه لباس، هزینه آزمایشات و غیره است. برای مشخص شدن عدد دقیق حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله هزینه عمل لیپوساکشن را در ویکی درمان مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *