بهترین دکتر بای پس معده در تهران (لیست ۱۰تایی ۱۴۰۲)

۱.۵
(۲)

در این مقاله از ویکی درمان قصد داریم پس از بررسی عمل بای پس معده، به ویژگی‌های بهترین دکتر بای پس معده در ایران نیز می‌پردازیم.

جراحی بای پس معده، نوعی جراحی کاهش وزن است که در طی آن، یک کیسه کوچک در معده ایجاد شده و معده توسط این کیسه به طور مستقیم به روده کوچک متصل می‌شود. پس از انجام عمل بای پس معده، غذای بلعیده شده توسط شما، به داخل این کیسه کوچک در معده رفته و سپس مستقیماً به روده کوچک می رود و در نتیجه قسمت اعظم معده و قسمت اول روده کوچک شما را دور می زند.

بای پس معده یکی از رایج ترین انواع جراحی‌ها برای درمان چاقی است که باید توسط بهترین جراح چاقی انجام شود. عمل بای پس معده زمانی انجام می شود که رژیم غذایی و ورزش برای لاغری موثر نبوده و یا زمانی انجام می‌شود که فرد به دلیل اضافه وزن خود دچار مشکلات جدی سلامتی شود.

جراحی بای پس معده اندازه معده شما را کوچک می کند، بنابراین نمی توانید به اندازه قبل غذا بخورید. همچنین جراح، با تغییر مسیر بخشی از سیستم گوارشی شما باعث می‌شود نتوانید غذای زیادی را جذب کنید.

دکتر هاشم آقایی

دکتر هاشم آقایی متخصص جراحی چاقی (اسلیو)، بای پس و مینی بای پس معده هستند.

دکتر هاشم آقایی - بهترین جراح اسلیو معده

دکتر هاشم آقایی یکی از ۱۰ جراح برتر حوزه جراحی اسلیو یا همان کوچک کردن معده در بسیاری از سایتهای معتبر به شمار میروند. وجه تمایز جراحی های دکتر هاشم آقایی با بسیاری از جراحان دیگر کمترین عارضه و درد، بدون اسکار یا جای برش و با بالاترین کیفیت میباشد. جراحیهای دکتر در یکی از بهترین بیمارستانهای تهران انجام می گردد.

دکتر هاشم آقایی با بیش از ۷ هزار جراحی موفق از جمله رکورد داران انجام جراحی های با کیفیت بالا به حساب می آید. فارغ از کیفیت، هزینه جراحی های ایشان نیز بسیار مناسب می باشد چرا که ایشان با خدای خود عهد نموده که دغدغه معیشت مراجعین خود را داشته باشد.

خدمات دکتر هاشم آقایی:

  • جراحی اسلیو یا چاقی یا کوچک کردن معده
  • بای پس معده و مینی بای پس
  • از بین بردن شلی پوست پس از جراحی لاغری (ابدومینو پلاستی) و لیپوماتیک

راههای ارتباطی با دکتر آقایی:

شماره تلفن:  ۰۹۳۳۱۵۶۳۰۰۳

سایت: jarahisleeve.com

اینستاگرام: https://instagram.com/dr_hashemaghae

آدرس مطب: تهران، آیت اله کاشانی، نبش گلستان شمالی (ساختمان پزشکان ۱)، بلوک ۳.

دکتر پدرام طالبیان

دکتر پدرام طالبیان فلوشیپ فوق تخصص جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک هستند.

دکتر پدرام طالبیان، بورد تخصصی جراحی عمومی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک هستند، و تخصص اصلی ایشان انواع عمل های جراحی چاقی اعم از اسلیو معده، بای پس کلاسیک معده و مینی بای پس معده می باشد. ایشان همچنین عضو فدراسیون بین المللی جراحی چاقی و متابولیک و عضو انجمن جراحان درون بین ایران هستند.

دکتر پدرام طالبیان بهترین دکتر اسلیو معده

راه های ارتباطی با دکتر طالبیان:

شماره تماس: ۲۲۲۲۷۳۳۲ – ۲۲۲۲۱۱۰۵

موبایل (واتساپ): ۰۹۱۲۹۲۶۵۳۶۴

سایت: drpedramtalebian.com

آدرس مطب: خیابان ولیعصر (عج)، بین میرداماد و ظفر، مقابل بیمارستان ناجا، برج پیروز، واحد ۲۰۶

اینستاگرام: https://www.instagram.com/dr_pedramtalebian

نمونه کارهای دکتر طالبیان

نمونه کارهای دکتر طالبیان
نمونه کار دکتر طالبیان
معرفی بهترین دکتر بای پس تهران
نمونه کار دکتر طالبیان از اسلیو معده

دکتر محسن میرحسینی

از دکتر محسن میرحسینی به عنوان یکی از ۱۰جراح برتر اسلیو و بای پس معده در ایران و در بسیاری از سایت های معتبر نام برده شده است.

دکتر میرحسینی بهترین جراح بای پس معده

از تبحر دکتر محسن میرحسینی می‌توان در بالاترین میزان رضایت بیماران دارای چاقی مفرط جراحی شده، و بدون عارضه بودن در ۷۰۰۰ جراحی جراحیشان اطمینان حاصل نمود. در تهران دکتر محسن میرحسینی،شهره اند به انجام جراحی های با بالاترین کیفیت (استفاده از مرغوب ترین وسایل)،‌ پایین ترین هزینه ممکن(داشتن دغدغه معیشت بیماران).

استاد میرحسینی تحصیلات بدوی رادرمدارس استعداد های درخشان به عنوان دانش اموز نمونه سپری نمود؛ و نیز درکنکور سراسری نیز با کسب رتبه برتر تحصیل در رشته جراحی عمومی را در دانشگاه مطرح شهید بهشتی تهران آغاز نمود، در این دوره چندین مقاله معتبر را نیز با مفهوم جراحی اسلیو بدون عارضه ‌مرگ ومیر درسایت های معتبر جهان به ثبت رساند. پس از فارغ التحصیل شدن در رشتیه جراحی عمومی به عنوان دانشجوی برتر ‌نخبه با سپری کردن دوره ۲ساله لاپاراسکوپی ‌انجام جراحی های موفق ‌وبدون عارضه ،تحسین استادید خود را نیز برانگیخت.

راه های ارتباطی با آقای دکتر میرحسینی:

اینستاگرام: dr_mirhoseini_org

سایت: http://fitteb.com

شماره تماس: ۰۹۳۸۴۶۰۹۲۱۲

دکتر فربد امامی یگانه

فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته و عضو فدراسیون بین المللی جراحان چاقی(IFSO)

دکتر فربد امامی یگانه فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته

دکتر امامی فوق تخصص جراحی های چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته در تهران هستند. ایشان بصورت فوق تخصصی جراحی های چاقی لاپاراسکوپی از جمله عمل اسلیو معده و انواع عمل بای پس معده را در بهترین بیمارستان ها و مراکز انجام میدهند.از نظر بیمارانشان ایشان یکی بهترین جراحان اسلیو معده و بای پس معده در شهر تهران هستند.

لیست خدمات فربد امامی یگانه:

  • عمل جراحی اسلیو معده
  • جراحی بای پس امگا(مینی)
  • جراحی بای پس کلاسیک
  • عمل باندینگ معده(حلقه معده)
  • بالن معده
  • بای پس ساسی
  • بای پس ساسج
  • بوتاکس معده
  • و سایر جراحی های چاقی و متابولیک

تماس با دکتر امامی یگانه:

تلفن: ۰۹۱۲۸۹۰۷۰۲۶ و ۰۹۰۳۶۳۴۱۲۴۱

آدرس: تهران – شریعتی – نرسیده به ظفر- کوچه دفتری شرقی – پلاک ۸ – طبقه پنجم- واحد ۹ – زنگ ۱۱۲

سایت: https://dremami.org

مپ: https://maps.app.goo.gl/8ep9RrduZp28wBrZ7?g_st=ic

دکتر علی الماسی

دکتر علی الماسی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود هشت سال سابقه جراحی عضو جامعه جراحان ایران دارای مدرک ATLS امریکا و عضو جامعه جراحان امریکا

دکتر علی الماسی

راه های ارتباطی با دکتر الماسی:

آدرس: میرداماد.خیابان کازرون شمالی کوچه نیک رای پلاک ۲ ساختمان ماریا طبقه ۳ واحد ۵

شماره تماس: ۰۹۱۹۹۰۴۷۵۸۴

آدرس سایت: https://sleevetop.com

آدرس اینستاگرام: dr_alialmasi_org

آشنایی با عمل بای پس معده 

بای پس معده یک روش جراحی است که می تواند به افراد چاق کمک کند وزن خود را تا حد چشمگیری کاهش دهند و سلامت خود را بهبود بخشند. عمل بای پس معده اندازه معده را کاهش می دهد و نحوه جذب غذا توسط معده و روده کوچک را تغییر می دهد و کاهش وزن را آسان تر می کند. این روش بای پس معده Roux-en-Y نیز نامیده می شود. به دلیل حساسیت بالای این عمل جراحی، انتخاب دکتر بای پس معده متخصص نقش موثری در نتیجه نهایی این عمل خواهد داشت.

جراحی کاهش وزن به عنوان جراحی چاقی و متابولیک نیز شناخته می شود. این اصطلاحات به منظور انعکاس تأثیر این عمل ها بر وزن بیماران و سلامت متابولیسم آنها (تجزیه غذا به انرژی) استفاده می شود.

این عمل‌ها علاوه بر توانایی خود در درمان چاقی، در درمان دیابت، فشار خون بالا، آپنه خواب و کلسترول بالا و بسیاری از بیماری‌های دیگر بسیار مؤثر هستند. این عملیات همچنین توانایی جلوگیری از مشکلات سلامتی آینده را نیز دارد. این مزایا به بیماران مبتلا به چاقی که انتخاب می کنند تحت درمان قرار گیرند، اجازه می دهد تا از کیفیت زندگی بهتر و طول عمر بیشتری برخوردار شوند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای عمل بای پس معده هستند؟

عمل بای پس معده می‌تواند یکی از انواع عمل‌ لاغری های سخت و با دوره‌ی نقاهت طولانی مدت باشد، اما انتخاب دکتر بای پس معده مناسب می‌تواند این زمان را کوتاهتر کند. اما به طور کلی، بای پس معده و سایر جراحی های کاهش وزن می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد اگر:

BMI  شما ۳۵ تا ۳۹.۹ (چاقی) است و یا شما یک مشکل سلامتی جدی مرتبط با وزن مانند دیابت نوع ۲، فشار خون بالا یا آپنه خواب شدید دارید ممکن است واجد شرایط انجام انواع خاصی از جراحی کاهش وزن و بای پس معده باشید.

اما بای پس معده برای همه افرادی که به شدت اضافه وزن دارند مناسب نیست، همچنین برای واجد شرایط بودن برای جراحی کاهش وزن، ممکن است نیاز به رعایت دستورالعمل های پزشکی خاصی داشته باشید و شما احتمالاً یک فرآیند غربالگری گسترده خواهید داشت تا ببینید آیا واجد شرایط انجام عمل بای پس معده هستید یا خیر.

شما همچنین باید مایل به ایجاد تغییرات دائمی برای داشتن یک سبک زندگی سالم باشید. گاهیی ممکن است پزشک معالج، از شما درخواست کند در برنامه‌های پیگیری طولانی‌مدت شرکت کنید که شامل نظارت بر تغذیه، سبک زندگی و رفتار و شرایط پزشکی شما می‌شود.

هزینه عمل بای پس معده نیز شامل فاکتور‌های مختلفی می‌شود که بسته به میزان بودجه شما بررسی می‌شود.

ویژگی‌های بهترین دکتر بای پس معده در ایران

برای انتخاب بهترین دکتر بای پس معده در ایران، لازم است در ابتدا تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام دهید؛ چرا که برای انجام یک جراحی موفق نیاز است این جراحی را به یک دکتر بای پس معده ی متخصص بسپارید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های دکتر بای پس معده مورد اطمینان اشاره خواهیم کرد.

درخواست مشاوره و ویزیت به صورت حضوری

امروزه با گسترش روزافزون فضای مجازی، انجام ویزیت‌ها به صورت مجازی بسیار رواج یافته است، اما خوب است بدانید به دلیل حساسیت بالای این عمل جراحی، معقول است پزشک متخصص از شما درخواست مشاوره و ویزیت را به صورت حضوری داشته باشد، چرا که از این طریق بهتر می‌تواند نسبت به شرح حال شما آگاهی پیدا کند.

تسلط در انجام انواع جراحی های چاقی

انجام عمل‌های جراحی چاقی اگر توسط دکتر بای پس معده متخصص انجام گیرد معمولا بی خطر بوده و عموما برای این عمل‌ها از روش لاپاراسکوپی استفاده می‌شود.

یک دکتر بای پس معده با تجربه باید این توانایی را داشته باشد که بتواند تمامی عمل‌های جراحی چاقی را از جمله عمل بای پس معده، اسلیو معده، حلقه معده و غیره را به درستی انجام دهد. اسلیو معده نیز مانند بای پس معده یکی از روش‌های لاغری است که انتخاب دکتر اسلیو معده متخصص بسیار حائز اهمیت است.

دارا بودن مدرک معتبر در زمینه عمل های جراحی چاقی

معمولا دکتر بای پس معده باید در این زمینه باید پس از گذراندن دوره‌های عمومی پزشکی، به گذراندن دوره‌های تخصصی در زمینه چاقی و جراحی‌های باریاتریک پرداخته باشد. در طی این دوره ها، پزشک با تمامی اصول و تکنیک‌های لاپاراسکوپی آشنا شده و اصطلاحا را فلوشیپ تخصصی چاقی و لاپاراسکوپی می‌نامند.بهترین دکتر بای پس معده

کلام پایانی

جراحی بای پس معده نوعی جراحی چاقی یا کاهش وزن است که در طی جراحی بای پس معده، پزشک تغییراتی در معده و روده کوچک شما ایجاد می کند تا نحوه جذب و هضم غذا را تغییر دهد.

در این مطلب از ویکی درمان، علاوه بر آشنایی با این روش درمان چاقی، به معرفی ویژگی‌های بهترین دکتر بای پس معده نیز پرداختیم.

هزینه عمل بای پس معده چقدر است؟

این هزینه ها با توجه به میزان چربی در ناحیه مورد نظر و نوع دکتر و کلینیک مورد‌نظر متغیر است.

آیا عمل بای پس معده دردناک است؟

در حین عمل به دلیل انجام بیهوشی دردی را حس نمی کنید اما ممکن است پس از انجام آن در دوره نقاهت پس از عمل مقداری احساس درد داشته باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۱.۵ / ۵. تعداد رای: ۲

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *