بهترین جراح چاقی در تهران (لیست ۱۰تایی ۱۴۰۲)

۵
(۱)

خیلی از افراد برای کم کردن وزن به دنبال روش هایی مانند گرفتن رژیم های سخت و طاقت فرسا می روند. گرفتن رژیم برای خیلی از افراد زیادی در طولانی مدت سخت است و بعد از رها کردن برنامه رژیم غذایی، وزن های کاهش یافته دوباره به حالت اولیه خود برمیگردد. اما یکی از کوتاهترین مسیرها برای رسیدن به تناسب اندام، در کنار اصلاح تکنیک تغذیه و سبک زندگی، استفاده از عمل های لاغری است. در این مقاله تصمیم داریم در خصوص روش های عمل لاغری که توسط بهترین جراح چاقی انجام می شود اطلاعات کاملی را در مورد بهترین کلینیک چاقی در تهران و جراحان آن در اختیارتان بگذاریم تا در صورت نیاز به این جراحی ها، آگاهانه تصمیم بگیرید.

دکتر علی الماسی

دکتر علی الماسی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود هشت سال سابقه جراحی عضو جامعه جراحان ایران دارای مدرک ATLS امریکا و عضو جامعه جراحان امریکا

دکتر علی الماسی

راه های ارتباطی با دکتر الماسی:

آدرس: میرداماد.خیابان کازرون شمالی کوچه نیک رای پلاک ۲ ساختمان ماریا طبقه ۳ واحد ۵

شماره تماس: ۰۹۱۹۹۰۴۷۵۸۴

آدرس سایت: https://sleevetop.com

آدرس اینستاگرام: dr_alialmasi_org

دکتر پدرام طالبیان

دکتر پدرام طالبیان فلوشیپ فوق تخصص جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک هستند.

دکتر پدرام طالبیان، بورد تخصصی جراحی عمومی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک هستند، و تخصص اصلی ایشان انواع عمل های جراحی چاقی اعم از اسلیو معده، بای پس کلاسیک معده و مینی بای پس معده می باشد. ایشان همچنین عضو فدراسیون بین المللی جراحی چاقی و متابولیک و عضو انجمن جراحان درون بین ایران هستند.

دکتر پدرام طالبیان بهترین دکتر اسلیو معده

راه های ارتباطی با دکتر طالبیان:

شماره تماس: ۲۲۲۲۷۳۳۲ – ۲۲۲۲۱۱۰۵

موبایل (واتساپ): ۰۹۱۲۹۲۶۵۳۶۴

سایت: drpedramtalebian.com

آدرس مطب: خیابان ولیعصر (عج)، بین میرداماد و ظفر، مقابل بیمارستان ناجا، برج پیروز، واحد ۲۰۶

اینستاگرام: https://www.instagram.com/dr_pedramtalebian

نمونه کارهای دکتر طالبیان

نمونه کارهای دکتر طالبیان
نمونه کار دکتر طالبیان

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

عمل اسلیو معده، عمل بای پس معده و مینی بای پس معده جزء روش هایی است که افراد برای کاهش وزن و لاغری استفاده میکنند. اما هستند افرادی که از انجام این جراحی ها و عوارض آن واهمه دارند. این نکته را در نظر بگیرید که اگر جراحی های لاغری توسط بهترین جراح چاقی انجام شود، می تواند نتیجه رضایت بخش، بدون عوارض یا با حداقل میزان عارضه رقم بخورد. سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که چگونه بهترین جراح چاقی را بشناسیم؟

بهترین جراح چاقی

مشخصات بهترین جراح چاقی

در تمام بیماری ها همیشه به دنبال این هستیم که بهترین پزشک را انتخاب کنیم که باتوجه به هزینه و زمانی که صرف میکنیم، بیشترین میزان بازدهی را برای ما داشته باشد و پروسه درمان را کوتاهتر کند. چاقی هم نوعی بیماری است و این کاملا صحیح است که به دنبال بهترین جراح چاقی برای انجام عمل های لاغری باشیم. موارد زیر به شما در پیدا کردن بهترین جراح چاقی کمک خواهد کرد.

  • به تخصص پزشک دقت کنید. پزشکی که انتخاب میکنید حتما تخصص مربوطه داشته باشد. جراحی های لاغری امروزه به صورت لاپارسکوپی انجام میشود؛ آیا پزشک در انجام این نوع جراحی تبحر دارد؟
  • جراح چاقی که انتخاب کرده اید چند عمل در سال انجام داده است. آیا تجربه کافی دارد؟ در عمل های قبلی چند درصد موفق بوده است؟
  • استاندارد و به روز بودن تجهیزاتی که پزشک استفاده میکند در کنار به روز بودن اطلاعات و دانش او بسیار مهم است.
  • اطلاعات جامع در مورد عوارض جراحی و انتقال این اطلاعات به بیمار
  • اگر هزینه جراحی برایتان اهمیت دارد، آیا پزشک با بیمه طرف قرارداد است؟

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

    1. سلام دوست عزیز
      ریزش مو به صورت موقت برای کسانی که لیزش مو انجام می دهند، اتفاق می افتد که می توان با آمپول و قرص های ضد ریزش از آن جلوگیری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *