بهترین جراح بینی طبیعی تهران (۱۴۰۲) – از نگاه بیماران ❤️

۵
(۱)

اگرشما هم به دنبال بهترین جراح بینی طبیعی در تهران هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی در بین انبوهی از پزشکان جراح بینی کار سخت و زمان بری هست. ما در این مقاله از ویکی درمان، لیستی از بهترین جراحان بینی طبیعی به همراه نمونه کارهایشان را آورده ایم که شما را در انتخاب بهترین دکتر عمل بینی طبیعی راهنمایی کرده باشیم. 

در کنار لیست ۱۰تایی بهترین جراح بینی طبیعی در تهران، مشخصات و ویژگی هایی که بهترین جراح بینی باید داشته باشد را بررسی کردیم تا بتوانید با درنظر گرفتن آن مشخصات، بهترین جراح بینی را انتخاب کنید.

امروزه بیشتر افراد سبک عمل بینی طبیعی را می پسندند و به دنبال پزشک با تجربه و حرفه ای در جراحی های طبیعی هستند. در جراحی بینی باید نواقص ظاهری بینی بر طرف شود، پس برای از بین بردن نواقص بهتر است با صبر و حوصله بهترین جراح بینی طبیعی را پیدا کنید. برای پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران با کارشناسان ما در تماس باشید.

جراحی بینی طبیعی چیست؟

جراحی بینی طبیعی به یکی از انواع جراحی می گویند که انجام آن باعث بهبود شکل، اندازه و میزان متقارن بودن بینی شود. اگر جراحی بینی توسط یک جراح بسیار ماهر و حرفه ای انجام شود باعث بهبود ظاهر و باطن بینی می‌شود. اگر جراحی بینی، طبیعی باشد انگار که بینی هیچ مشکل ظاهری نداشته است و از ابتدا اینگونه بوده است.

معمولا افراد همراه با تغییر بینی خود تغییرات در چانه و فک خود ایجاد می کنند. در این زمان همزمان با انجام اصلاحات مورد نظر در بینی، اصلاحات دیگری در فک و صورت انجام می شود. انجام این جراحی ها به صورت همزمان احتیاج به بررسی ها و صلاحدید پزشک دارد. در جلسه مشاوره خود با پزشک این موضوع را باید مطرح کنید.

با اینکه امروزه روش های نوینی در صنعت جراحی های زیبایی به وجود آمده است اما جراحی های زیبایی محدودیت هایی دارند. به علت وجود این محدودیت ها جراحان نمی توانند تغییرات زیادی بر روی بینی انجام دهند. در بینی های گوشتی جراحان نمی توانند فرم هایی خاص را اجرا کنند. انجام جراحی و نتیجه به دست آمده آن بستگی به اندازه بینی، نوع پوست و سن بیمار دارد.

بعد از پیدا کردن بهترین جراح بینی طبیعی، نوبت مشاوره و صحبت با پزشک است. صحبت بسیار راحت و بیان درخواست های بیمار به جراح یکی از مهم ترین اتفاقات قبل از عمل است. در این گفتگو با توجه به درخواست های بیمار جراح می تواند محدودیت ها و ظاهری که مناسب صورت بیمار است را بیان کند و بیمار نتیجه تقریبی از جراحی را متوجه شود. حتی در این جلسه شاید شما متوجه شوید که به بهترین جراح بینی گوشتی نیاز دارید.

معرفی بهترین جراح بینی طبیعی
معرفی بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

 

لیست بهترین جراح بینی طبیعی تهران

دکتر علی جاودانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و آمریکا.

تصویر دکتر علی جاودانی جراح بینی در تهران

ایشان دوره پزشکی عمومی (دوره ۷ساله)، بورد تخصصی جراحی (دوره ۴ساله) و بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی (دوره ۳ساله) خود را در دانشگاههای علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی ایران با رتبه ممتاز پشت سرگذاشته اند و در حال حاضر عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و انجمن راینولوژی آمریکا می باشند

درصد بالای نمونه های موفق عمل های ایشان به علت در اولویت قرار داشتن سلامت بیمار، وضعیت تنفسی، مشاوره صادقانه، تمرکز بالا در تناسب بینی با شاخص های آناتومیک صورت و همچنین سن و جنس بیمار می باشد.
تمامی مراحل پروسه جراحی اعم از مشاوره قبل از عمل و آنالیز ، عمل جراحی و ویزیتها و مراقبت های بعد از عمل و آموزشها مشخصا توسط خود ایشان انجام شده که طبعا این مسئله تاثیر مثبتی بر درصد رضایت مندی بالای نتجیه اعمال جراحی ایشان داشته‌است.

راه های ارتباطی با دکتر جاودانی:

تلفن: ۸۸۶۹۰۹۰۹

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۱۶۴۳۷۲

آدرس: تهران، بلوار فرحزادی، روبروی اریکه ایرانیان، کوچه عباسی اناری، انتهای کوچه پلاک ۵۱، واحد ۲۱

وبسایت: https://javdanimd.com/

شبکه های اجتماعی: https://www.instagram.com/javdani_md

نمونه کارهای جراحی بینی دکتر جاودانی:

نمونه کارهاهی جراحی بینی دکتر جاودانی

نمونه کار جراحی بینی اولیه دکتر علی جاودانی

 

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

مشخصات بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

پیدا کردن بهترین جراح بینی طبیعی تقریبا کار دشواری است و برای یافتن بهترین جراح بینی طبیعی باید با ویژگی های چنین جراح آشنا باشید. در ادامه به مهمترین این ویژگی ها اشاره شده است:

  • بهترین جراح بینی بایستی از تکنیک ها و دستگاه های پیشرفته استفاده کند.
  • دارای تجربه و سابقه درخشان در این زمینه باشد.
  • به قدر کافی ماهر باشد و توانایی لازم را داشته باشد.
  • مراجعین قبلی از وی رضایت کاملی داشته باشد.
  • دارای اخلاق حرفه ای و دلسوزانه ای باشد.
  • مسلط به فن هنر نیز باشد.

به طور کلی بهترین جراح بینی طبیعی در تهران پزشکی است که بتواند در شرایطی پیچیده و خاص از خود بهترین رویکرد ها را نشان دهد تا بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد.

انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی در تهران
ویژگی بهترین جراح بینی طبیعی

روش های جراحی بینی طبیعی در تهران

بعد از پیدا کردن بهترین جراح بینی طبیعی و مشاوره گرفتن از آن باید به انواع روش های جراحی آگاه باشید و به خوبی آن ها را بشناسید. جراحی بینی طبیعی می تواند به دو صورت باز و بسته انجام شود. اگر جراحی در داخل مجاری بینی اتفاق بیفتد به آن جراحی بینی بسته می گویند. انجام هر یک از این روش ها بستگی به صلاحدید و تشخیص جراح شما دارد. هر کدام از روش های عمل بینی مزایا و ویژگی های خود را دارند، پس جراح با توجه به شرایط هر فرد روش مناسب را انتخاب می کند.

روش جراحی بینی طبیعی باز

در این روش بر روی بینی بیمار برش هایی زده می شود که جراح به بخش های مختلف بینی دسترسی راحتی داشته باشد. در این حالت یک برش بر لبه های داخلی بینی و برش دوم بر پوست میان دو بینی و یا کلوملا است. ایجاد این برش ها باعث جدا شدن پوست بینی از استخوان و غضروفی که در زیر خود قرار دارد می‌شود. شکل برش ها در جراحی بینی طبیعی باز به شکل V است. بهترین جراح بینی طبیعی با توجه به نوع فرم بینی و نوع پوست شما تصمیم به عمل باز و یا بسته می گیرد.

روش جراحی بینی طبیعی بسته

این روش برای جراحی بینی روشی قدیمی است. در این روش تمامی برش ها و بخیه ها در داخل بینی شما زده می شود و هیچ برش و یا بخیه ای در بیرون بینی مشاهده نمی کنید. میزان برش های داخل بینی به صورت محدود است. یکی از مزایای روش بسته جراحی بینی این است که در بیرون بینی هیچ برشی وجود ندارد و محل بخیه ای دیده نمی شود. شما برای آگاهی از هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۲ می توانید به لینک ذکر شده مراجعه نمایید.

کاربرد های جراحی بینی طبیعی در تهران

با پیدا کردن بهترین جراح بینی طبیعی و انجام آن، ممکن است مواردی پیش بیاید که جای نگرانی ندارند و قابل حل است که عبارت است از:

  • نداشتن تقارن در بینی
  • پهن بودن بینی
  • داشتن قوز در بینی
  • افتادگی نوک بینی
  • بزرگ بودن مجرای بینی

دلایل جراحی بینی طبیعی در تهران

دلایل انجام جراحی بینی طبیعی، به دو دلیل عمده تقسیم می شود که در ادامه به بررسی هر کدام پرداختیم:

دلایل زیبایی جراحی بینی طبیعی

بیشتر افرادی که تمایل به انجام جراحی بینی طبیعی دارند. معمولا مشکل با ظاهر بینی خود دارند، خیلی از افراد با نوک بینی و خیلی از افراد دیگر قوز بینی خود را مشکل زیبایی بینی می بینند. در انجام این جراحی ها، انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی اهمیت زیادی دارد چرا که که جراحی های آن مطابق با میل شما خواهد بود.

دلایل درمانی جراحی بینی طبیعی

برخی از افراد به دلیل وجود آسیب در بینی خود مانند شکستگی در بینی و یا خم بودن بینی خواستار جراحی بینی طبیعی هستند. این نوع عیب ها اغلب به دلیل تصادف و یا ضربه های شدید اتفاق می افتد. بعضی دیگر از بیماران به دلیل داشتن مشکلات تنفسی به فکر جراحی بینی طبیعی هستند. این نوع عمل ها که به علت بازسازی داخلی بینی است را عمل بازسازی می نامند. برای این جراحی ها باید به دنبال بهترین جراح بینی طبیعی باشید. یا اگر بینی استخوانی دارید بهتر است به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی باشید.

اهمیت پیدا کردن بهترین جراح بینی طبیعی
دلایل جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی مردانه در تهران چگونه است؟

ترجیح آقایان بر این است که بینی خود را به صورت طبیعی جراحی کنند و تنها نقص و ایرادات بینی خود را برطرف و درمان کنند. از این رو جراحی بینی طبیعی برای اینگونه افراد مناسب میباشد. به دلیل اینکه در این روش بینی بیش از حد کوچک نشده و بر روی پل بینی قوس ایجاد نمیشود. در حقیقت جراحی بینی طبیعی به طریقی انجام میشود که درنهایت تغییرات اعمال شده به وضوح مشخص نمیباشد.

مقایسه جراحی بینی فانتزی با جراحی بینی طبیعی در تهران

در واقع جراحی بینی طبیعی و جراحی بینی فانتزی تفاوت های زیادی باهم دارند که در زیر به بخشی از آنها اشاره کردیم:

  • در جراحی بینی طبیعی از کوچک کردن بینی جلوگیری میشود و فقط به منظور رفع ایرادات و نواقص ظاهری بینی از روش جراحی بینی طبیعی استفاده میشود.
  • در جراحی بینی فانتزی نوک بینی به حالت سربالا شده و بر روی پل بینی قوس ایجاد میشود.
  • در جراحی بینی طبیعی زاویه نوک بینی تا لب بالایی حدود ۹۰ درجه میباشد که این زاویه در جراحی بینی فانتزی حدود ۱۰۵ درجه میباشد.
  • در جراحی بینی فانتزی یا همان عروسکی تا حد توان بینی کوچک میگردد؛ به طوری که به ساختار داخلی بینی آسیب وارد نشود.
  • به دلیل اینکه در جراحی بینی فانتزی بافت قابل توجهی از بینی کاسته میشود بایستی توسط جراحی ماهر و با تجربه انجام شود.

مراحل و چگونگی جراحی بینی طبیعی در تهران

مراحل و چگونگی انجام جراحی بینی طبیعی در تهران در بخش های مختلفی صورت میگیرد که در ادامه آمده است:

  1. در مرحله اول باید عکس هایی که توسط پزشک تجویز شده یا آزمایشات مورد نیاز را انجام و آنها را به پزشک خود ارائه دهید.
  2. در روز جراحی باید ناشتا باشید و به کلینیک مورد نظر جهت انجام جراحی بینی طبیعی مراجعه کنید. دقت داشته باشید که حتما یک فرد به عنوان همراه در کنار خود داشته باشید.
  3. بسته به شرایط مراجعه کننده پیش از انجام جراحی یا بیهوشی صورت میگیرد و یا بی حسی موضعی انجام میشود.
  4. در مرحله بعد تغییرات لازم روی بینی شما اعمال میشود و نواحی برش داده شده را بخیه میزنند.
  5. در آخر روی بینی شما را گچ یا آتل میگیرند و سپس به اتاق ریکاوری منتقل میشوید. این امر به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی و محافظت از بینی انجام میشود.
مراقبت های بعد جراحی بینی
مراقبت های پس از جراحی بینی طبیعی

مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی در تهران

از موارد مهم پس از جراحی بینی طبیعی، مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی در تهران است که اگر میخواهید دچار عوارض آزاردهنده ناشی از جراحی بینی طبیعی نشوید باید این مواردی که در ادامه آمده را به خوبی رعایت کنید:

  • از قرار گرفتن در زیر نور خورشید در طی دوران نقاهت خود، خودداری کنید.
  • برای رفع کبودی بعد از عمل و بهبودی سریع ‌تر التهاب از کمپرس سرد استفاده نمائید.
  • در طول دوران نقاهت خود مایعات، غذاهای نرم و آبکی و همچنین مقوی بیشتر میل کنید.
  • در این دوره از خوردن غذاهایی که نیاز به جویدن زیاد دارد خودداری کنید.
  • داروها و پمادهای تجویز شده توسط پزشک را سر موقع و به خوبی استفاده کنید.
  • به مدت یک تا دو هفته استراحت کنید و از انجام فعالیت های سنگین و ورزش خودداری نمایید.
  • در زمان استراحت سر خود را بالاتر از بدن قرار بدهید و از دو بالشت برای خوابیدن استفاده کنید.

سخن آخر و سوالات رایج

بعد از انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی یکی از حساس ترین زمان ها برای بینی شما سه هفته بعد از عمل است که نیاز به رعایت نکاتی دارد تا روند بهبودی به خوبی سپری شود. یک سری از نکات باید کاملا رعایت شود تا دوره نقاهت خوبی را پشت سر بگذارید. بعد از گذشت دوره ای برای فرم دهی بهتر بینی جراح ماساژ هایی را توصیه می کند که انجام درست آنها مهم ترین مراقبت های بعد از عمل است.

دلیل انجام جراحی بینی چیست؟

بالا بردن اعتماد به نفس فرد می تواند یکی از مهم ترین دلایل انجام جراحی بینی باشد. تغییر سایز، شکل و موقعیت بینی بیمار و دست یابی به ظاهری که تمایل دارد، از دلایل مهم انجام جراحی بینی است. اصلاح مشکلات تنفسی بیمار که ناشی از سایز و شکل و موقعیت بینی است، هم می تواند با جراحی بینی رفع گردد.

جراحی بینی شامل چه مراحلی است و چقدر زمان می برد؟

جزئیات جراحی بینی بر اساس تکنیک مورد استفاده متفاوت است. ولی اسکار کمی در اطراف بینی و زیر مجرای بینی بعد از جراحی دیده می شود. اگر استخوان بینی تغییر داده شود، جراح تماماً داخل بینی را تحت جراحی قرار می دهد. بنابراین پوست بینی تغییر می کند تا با سایز جدید بینی همخوانی داشته باشد. جراحی بینی معمولاً حدود دو ساعت زمان می برد و با بیهوشی کامل انجام می گیرد.

در چه مواردی جراحی بینی انجام نمی گیرد؟

اغلب افراد برای انجام جراحی بینی مناسب هستند. با این حال اگر توقعات نامعقولی از جراحی دارید، برای این جراحی گزینه مناسبی نیستید. همچنین در مورد سبک زندگی بیمار و بیماری های زمینه ای لازم است که بررسی شود. در برخی موارد به دلیل مشکلات کم خونی، دیابت و … نمی توان جراحی بینی را انجام داد. نیاز به اقدامات خاصی است تا شرایط برای جراحی بینی فراهم شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

احمد ملکی

احمد ملکی هستم. دانشجوی پزشکی. نویسنده و مترجم مطالب در حوزه جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *