بهترین دکتر اسلیو معده در تهران ۱۴۰۲ ❤️

۲.۷
(۳)

روش های درمان چاقی، مانند عمل اسلیو معده و بای پس معده امروز طرافداران زیادی پیدا کرده است. اما انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در تهران به شما کمک میکند تا روند درمان بهتری در مورد کاهش وزن و درمان چاقی خود داشته باشید. 

در این مقاله نکات مفیدی برای انتخاب بهترین دکتر اسلیو معده گفته ایم و لیستی از بهترین جراحان اسلیو معده که دارای فلوشیپ لاپاراسکوپی هستند را برای راحتی شما در اختیارتان گذاشته ایم. با ویکی درمان برای انتخاب بهترین دکتر اسلیو معده تهران و بهترین جراح چاقی همراه باشید.

عمل اسلیو معده چیست؟

در جراحی اسلیو معده بخشی از معده بیمار (تقریبا ۷۰ الی ۸۰ درصد) برداشته می شود.این عمل جراحی یک روش غیرقابل بازگشت در درمان چاقی است. عمل اسلیو معده با هدف درمان افرادی که دارای چاقی مفرط هستند انجام می شود. پس از انجام این جراحی، فرد به علت اینکه معده کوچکی دارد، خیلی سریع احساس سیری میکند. در نتیجه در مدت بسیار کمی وزن بیمار کاهش می یابد.

فهرست محتوا: نمایش

چگونه بهترین دکتر اسلیو معده پیدا کنیم؟

  • به خوبی تحقیق کنید:

یکی از روش های انتخاب بهترین دکتر اسیو معده، این است که از افرادی که این کار را انجام داده اند، تحقیق کنید. دوستان، خانواده و آشنایانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند را شناسایی کنید، در مورد پزشک شان سوال و نقاط ضعف و قوت پزشک را بررسی کنید. برای تحقیق در مورد دکتر اسلیو معده، می توانید از اینترنت، مراجع معرفی کننده جراحان اسلیو معده، مجلات و سایت های پزشکی استفاده کنید و نظرات کاربران را بخوانید.

  • تجربه، مجوز و تخصص پزشک مربوطه را بررسی کنید:

دکتر اسلیو معده ای که انتخاب میکنید باید تخصص لاپاراسکوپی داشته و از تجربه مهارت کافی برخوردار باشد.

  • نظرات بیماران قبلی پزشک:

یکی از بهترین روش ها برای انتخاب بهترین دکتر اسلیو معده، صحبت کردن با بیماران قبلی پزشک است. شما می توانید از این روش به نمونه کارهای واقعی دکتر اسلیو معده دست پیدا خواهید کرد.

لیست ۱۰ تایی از بهترین جراح اسلیو معده در تهران

انتخاب بهترین دکتر معده در تهران کار سختی خواهد بود. ما در این قسمت از این مقاله، لیستی از بهترین متخصص جراحی اسلیو معده به همراه نمونه کارهایشان را قرار داده ایم که بتوانید به راحتی با آنها تماس بگیرد. 

دکتر مخدوم - جراح اسلیو معده و بای پس

دکتر امیر مخدوم

بورد تخصصی جراحی لاپاروسکوپی

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با دکتر امیر مخدوم

شماره همراه :

وبسایت :

sleeve-surgery.com

آدرس :

خیابان نیاوران، چهارراه مژده، خ مقدسی، جنب خ احمدی زمانی پ۳۴ طبقه دوم

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر امیر مخدوم بورد تخصصی جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته از دانشگاه تهران، جراحی اسلیو / بای پس معده هستند.

دکتر طالبیان

دکتر پدرام طالبیان

جراح چاقی و متابولیک

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با دکتر پدرام طالبیان

شماره همراه :

۰۹۱۲۹۲۶۵۳۶۴ (واتساپ)

وبسایت :

آدرس :

خیابان ولیعصر (عج)، بین میرداماد و ظفر، مقابل بیمارستان ناجا، برج پیروز، واحد ۲۰۶

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر پدرام طالبیان فلوشیپ فوق تخصص جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک هستند.

دکتر پدرام طالبیان، بورد تخصصی جراحی عمومی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک هستند، و تخصص اصلی ایشان انواع عمل های جراحی چاقی اعم از اسلیو معده، بای پس کلاسیک معده و مینی بای پس معده می باشد. ایشان همچنین عضو فدراسیون بین المللی جراحی چاقی و متابولیک و عضو انجمن جراحان درون بین ایران هستند.

نمونه کارهای دکتر طالبیان

نمونه کارهای دکتر طالبیان
نمونه کار دکتر طالبیان
دکتر آقایی
دکتر هاشم آقایی

متخصص جراحی چاقی

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با دکتر هاشم آقایی

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

تهران، آیت اله کاشانی، نبش گلستان شمالی (ساختمان پزشکان ۱)، بلوک ۳.

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر هاشم آقایی یکی از ۱۰ جراح برتر حوزه جراحی اسلیو معده به شمار میروند. وجه تمایز جراحی های دکتر هاشم آقایی با بسیاری از جراحان دیگر کمترین عارضه و درد، بدون اسکار یا جای برش و با بالاترین کیفیت میباشد. 

دکتر هاشم آقایی با بیش از ۷ هزار جراحی موفق از جمله رکورد داران انجام جراحی های با کیفیت بالا به حساب می آید. فارغ از کیفیت، هزینه جراحی های ایشان نیز بسیار مناسب می باشد چرا که ایشان با خدای خود عهد نموده که دغدغه معیشت مراجعین خود را داشته باشد.

خدمات دکتر هاشم آقایی:

  • جراحی اسلیو یا چاقی یا کوچک کردن معده
  • بای پس معده و مینی بای پس
  • از بین بردن شلی پوست پس از جراحی لاغری (ابدومینو پلاستی) و لیپوماتیک
دکتر محسن میرحسینی

دکتر محسن میرحسینی

متخصص لاپاروسکوپی و جراح چاقی

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با دکتر میرحسینی

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

شبکه‌های اجتماعی :

از دکتر محسن میرحسینی به عنوان یکی از ۱۰جراح برتر اسلیو و بای پس معده در ایران و در بسیاری از سایت های معتبر نام برده شده است. از تبحر دکتر محسن میرحسینی می‌توان در بالاترین میزان رضایت بیماران دارای چاقی مفرط جراحی شده، و بدون عارضه بودن در ۷۰۰۰ جراحی جراحیشان اطمینان حاصل نمود. در تهران دکتر محسن میرحسینی،شهره اند به انجام جراحی های با بالاترین کیفیت (استفاده از مرغوب ترین وسایل)،‌ پایین ترین هزینه ممکن(داشتن دغدغه معیشت بیماران).

استاد میرحسینی تحصیلات بدوی را در مدارس استعدادهای درخشان به عنوان دانش اموز نمونه سپری نمود؛ و نیز در کنکور سراسری نیز با کسب رتبه برتر تحصیل در رشته جراحی عمومی را در دانشگاه مطرح شهید بهشتی تهران آغاز نمود، در این دوره چندین مقاله معتبر را نیز با مفهوم جراحی اسلیو بدون عارضه ‌مرگ و میر درسایت های معتبر جهان به ثبت رساند. پس از فارغ التحصیل شدن در رشتیه جراحی عمومی به عنوان دانشجوی برتر ‌نخبه با سپری کردن دوره ۲ساله لاپاراسکوپی ‌انجام جراحی های موفق ‌و بدون عارضه، تحسین استادید خود را نیز برانگیخت.

دکتر امامی

دکتر فربد امامی یگانه

متخصص جراح چاقی

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با دکتر امامی

تلفن :

وبسایت :

آدرس :

 تهران – شریعتی – نرسیده به ظفر- کوچه دفتری شرقی – پلاک ۸ – طبقه پنجم- واحد ۹ – زنگ ۱۱۲

شبکه‌های اجتماعی :

فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته و عضو فدراسیون بین المللی جراحان چاقی(IFSO). دکتر امامی فوق تخصص جراحی های چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته در تهران هستند. ایشان بصورت فوق تخصصی جراحی های چاقی لاپاراسکوپی از جمله عمل اسلیو معده و انواع عمل بای پس معده را در بهترین بیمارستان ها و مراکز انجام میدهند.از نظر بیمارانشان ایشان یکی بهترین جراحان اسلیو معده و بای پس معده در شهر تهران هستند.

لیست خدمات فربد امامی یگانه:

  • عمل جراحی اسلیو معده
  • جراحی بای پس امگا(مینی)
  • جراحی بای پس کلاسیک
  • عمل باندینگ معده(حلقه معده)
  • بالن معده
  • بای پس ساسی
  • بای پس ساسج
  • بوتاکس معده
  • و سایر جراحی های چاقی و متابولیک

dr.almasi

دکتر علی الماسی

جراح چاقی اسلیو و بای پس معده

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با دکتر الماسی

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

sleevetop.com

آدرس :

میرداماد.خیابان کازرون شمالی کوچه نیک رای پلاک ۲ ساختمان ماریا طبقه ۳ واحد ۵

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر علی الماسی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود هشت سال سابقه جراحی عضو جامعه جراحان ایران دارای مدرک ATLS امریکا و عضو جامعه جراحان امریکا.

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

معیارهای مهم در انتخاب دکتر اسلیو معده:

تجهیزات و امکانات مورد استفاده توسط پزشک:

استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز یکی از نکات مهم در انتخاب دکتر اسلیو معده است. تکنولوژی جدید می تواند فرایند لاغری شما را ساده تر و آسان تر می کند.

فیدبک مثبت بیماران:

نظرات بیماران را بپرسید. نظر بیماران و بازخوردهایی که از رفتار پزشک، نحوه جراحی، دوره نقاهت و.. می دهند می تواند به شما در انتخاب جراح اسلیو معده کمک کند.

تجربه:

میزان تجربه پزشکان مختلف را بررسی کنید. هر چه تجربه پزشک مورد انتخابی شما بیشتر باشد می توانید به نتیجه جراحی امیدوارتر باشید.

همچنین اگر می‌خواهید بدانید که مهمترین معیارهای انتخاب بهترین دکتر اسلیو معده در اصفهان چیست، می‌توانید به صفحه بهترین جراح اسلیو معده اصفهان مراجعه کنید.

توصیه ها و مراقبت های بعد از عمل از زبان بهترین دکتر اسلیو معده

❤️ صحیح سرفه کنید

برای اینکار ابتدا عمل دم را انجام دهید و بعد از طریق شکم سرفه کنید

❤️ صحیح نفس عمیق بکشید

یک نفس عمق بکشید ۳ ثانیه نفستان را حبس کنید سپس عمل بازدم  را انجام دهید

❤️ ورزش به صورت روزانه

روزهای اول بعد از عمل اسلیو بهتر است که پیاده روی را شروع کنید

❤️ تمرینات پا برای ایجاد گردش خون

انگشتان پای خود را خم کنید، بعد از آزاد کردن به سمت جلو بکشید و مچ پا را از راست به سمت چپ بچرخانید

در این راستا دکتر اسلیو معده با توجه به تجربه خود باید مشخص کند که کدام جراحی می‌تواند بهترین پاسخ برای مراجعه کننده باشد. در واقع بهترین دکتر اسلیو معده ابتدا BMI بیماران را محاسبه می‌کند که با محاسبه BMI به راحتی می‌توان روش جراحی مناسب را تشخیص داد. بای پس معده و اسلیو معده دو جراحی محبوب لاغری هستند. این جراحی‌ها اگر توسط پزشک ماهر انجام شود می‌تواند نتیجه خوبی برای کاهش وزن افراد ایجاد کند.

بهترین دکتر اسلیو معده

آیا تنها راه درمان چاقی مفرط، اسلیو معده است؟

اگر از چاقی مفرط رنج می‌برید و تمام راه‌های رایج از جمله رعایت رژیم‌های غذایی متنوع و ورزش منظم را امتحان کرده اید، اما به کاهش وزن مطلوب نرسیده اید، تنها راه باقی مانده انجام جراحی‌های لاغری متابولیک از جمله بای پس معده و اسلیو معده توسط بهترین دکتر اسلیو معده است؛ زیرا  اگر این جراحی توسط بهترین دکتر اسلیو معده انجام شود، خطرات و عوارض جانبی آن به حداقل می‌رسد.

روش جراحی توسط بهترین جراح اسلیو معده چگونه است؟

اسلیو معده اخیرا با کمک روش لاپاراسکوپی انجام میشود. در این روش بهترین دکتر اسلیو معده با کمک برش های کوچکی انجام میدهد. این کار باعث میشود جای زخم و بخیه کمتری روی شکم فرد باقی بماند و دوره نقاهت کمتری داشته باشد. اما گاهی پزشک تصمیم میگیرد از طریق جراحی و ایجاد برش های بزرگ، عمل اسلیو را انجام دهد.

most of the time, a sleeve gastrectomy is done by laparoscopic or robotic surgery. That means that instead of making a large incision (or cut) to open your abdominal cavity to access your organs, your surgeon will perform the operation through small incisions. This makes for an easier recovery, but some people may be better served by open surgery, depending on their conditions.

clevelandclinic

بهترین جراح اسلیو معده در تهران

مطالعه بیشتر: عمل مینی بای پس معده

 کاندیدای مناسب جراحی اسلیو معده

افرادی که برای کاهش وزن، جراحی اسلیو معده انجام می‌دهند، باید باید شرایطی که دکتر اسلیو معده مشخص می‌کند باشند. برخی از این شرایط شامل موارد زیر می‌باشد:

  • افرادی که با استفاده از ورزش و رژیم غذایی شش ماهه نتوانسته اند وزن خود را کاهش دهند.
  • افرادی که BMIیا شاخص توده بدنی بالای ۴۰ دارند و چاق هستند نیز حدود ۴۵ کیلوگرم اضافه وزن دارند.
  • اگر فردی دارای شاخص توده بدنی بین ۳۵ تا ۴۰ باشد و همچنین به دلیل چاقی مبتلا به دیابت و فشار خون بالا باشد، گزینه مناسبی برای جراحی اسلیو معده است.
  • همچنین افرادی که توانایی تغییر رژیم غذایی را دارند، اعتیاد به مواد مخدر ندارند و از نظر روحی نیز آمادگی انجام این عمل را دارند می‌توانند برای این جراحی اقدام کنند.
  • برای انجام جراحی معده به جهت کاهش وزن، مراجعه به بهترین دکتر اسلیو معده افراد را نسبت به نتیجه و رسیدن به هدف کاهش وزن مطمئن می‌کند، زیرا جراحی که دارای تخصص و تجربه باشد، می‌تواند جراحی را راحت و سالم را به درستی انجام دهد و در نتیجه منجر به رضایت بیمار شود.

دکتر اسلیو معده چگونه جراحی را انجام می دهد؟

دکتر اسلیو معده حدود یک ساعت طول می‌کشد و جراح پس از بیهوشی بیمار چندین برش در شکم ایجاد می‌کند. سپس تجهیزات لاپاراسکوپی را از طریق سوراخ‌های ایجاد شده، وارد شکم بیمار می‌کند. این دستگاه تصاویر داخلی را به مانیتور منتقل می‌کند که جراح با استفاده از این تجهیزات جراحی را با دقت انجام دهد. برای انجام جراحی، پزشک با استفاده از تجهیزات لازم، برش ۷۰ درصد معده را بر می‌دارد. پس از آن بقیه قسمت‌های معده به شکل آستین بخیه زده می‌شود و پس از جراحی با برداشتن مقداری از معده و خارج کردن آن شکم را بخیه می‌زند.

کاهش حجم معده با عمل اسلیو معده

سوالات متداول

چه افرادی می توانند برای جراحی اسلیو معده اقدام کنند ؟

کسانی که شاخص توده بدنی یا BMI بالای ۴۰ دارند و چاق می باشند یا حدود ۴۵ کیلوگرم اضافه وزن دارند، می توانند با نظر پزشک جراحی اسلیو معده انجام دهند.

هدف اصلی اسلیو معده چیست ؟

هدف اصلی کاهش حجم است و پزشک با برداشتن ۷۵ تا ۸۰ درصد از معده و خارج کردن آن از بدن بیمار، دچار لاغری دائمی خواهد شد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۲.۷ / ۵. تعداد رای: ۳

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

۱۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *