بهترین دکتر معده در تهران – لیست ۱۰تایی ۱۴۰۲ ❤️

۵
(۱)

امروزه با به وجود آمدن مشکلات متنوع در دستگاه گوارش بدن، نیاز افراد به مراجعه بهترین دکتر معده در تهران بیشتر شده است. بهترین دکتر معده در تهران شخصی است که، با گذراندن دوره‌های تخصصی در این زمینه، با هر آنچه که در دستگاه گوارش وجود دارد آشنایی داشته باشد. وی همچنین در تشخیص انواع بیماری‌ها مهارت کافی داشته و بهترین راه حل را برای درمان انتاب می‌کند.

متخصص گوارش در زمینه گوارش بدن انسان فعالیت دارد. در این بین، افرادی که قصد حل مشکلات گوارشی خود را داشته و به بهترین دکتر معده در تهران مراجعه می‌کنند، ممکن است بخواهند که با سیستم گوارش بدن و اعضا آن آشنا شوند. دستگاه گوارش انسان، از دهان تا مقعد را تشکیل داده و شامل غدد و لوله گوارشی است. غده‌های گوارشی شامل روده، کبد، غده‌های بزاقی و پانکراس معده است.

لوله‌های گوارشی نیز شامل حلق، معده، روده کوچک و بزرگ، راست روده و مری می‌باشد. پس در صورتی که در یکی از موارد ذکر شده دچار مشکل شدید، حتما به بهترین دکتر معده در تهران مراجعه کرده تا از مشکلات بزرگ‌تر احتمالی جلوگیری کرده باشید.

با ما تا پایان این مقاله از ویکی درمان همراه باشید تا در رابطه با بهترین متخصص گوارش، ویژگی‌های وی و لیستی از بهترین‌های این رشته، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

دکتر مرتضی خطیبیان

متخصص معده

تهران- خیابان کارگر شمالی کوچه ۱۹ پلاک ۱۴۴

دکتر محمد روشنی

متخصص معده

 تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، پلاک ۵۸، طبقه اول، واحد ۱

دکتر محمد کلانی

متخصص معده

تهران، بلوار مرزداران، تقاطع اشرفی اصفهانی، جنب بانک تجارت، شماره ۲۰۴، واحد ۹

دکتر حامد زمانی

متخصص معده

تهران، فرمانیه، تقاطع پاسداران، ساختمان ۲۲۲، طبقه سوم

دکتر امیرسعید صادقی

متخصص معده

 تهران، سعادت آباد، صراف های جنوبی، خیابان ۲۱، ساختمان بهاران، نبش بلوار سعادت آباد، پلاک ۳۶، واحد ۱۶

دکتر سید امیر طاهری

متخصص معده

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی ایستگاه مترو شریعتی، کوچه منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، واحد ۱۴

دکتر فاطمه زالی

متخصص معده

 تهران، سعادت آباد، میدان شهید تهرانی مقدم، نبش ۱۶ غربی، ساختمان کاج، طبقه ۳، واحد ۱۵

دکتر سید محمدباقر متولیان

متخصص معده

تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع توانیر، روبه روی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی، طبقه ۸

دکتر فرشاد ناصری فر

متخصص معده

تهران، اشرفی اصفهانی، بلوار مرزداران، بعد از خیابان بهار، ساختمان پزشکان ایمان، طیقه ی چهارم، واحد ۱۷ غربی

محمدرضا سیدمجیدی

متخصص معده

تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، بعد از کوچه تلاش، ساختمان پزشکان سینا، پلاک ۵۴ طبقه ۴

بهترین دکتر معده در تهران کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

مواقعی که افراد در زمینه‌های گوارشی دچار مشکلاتی می‌شوند، ابتدا به یک پزشک عمومی مراجعه کرده تا علت را جویا شوند. در صورتی که متوجه حاد بودن مشکل می‌شوند، مراجعه به بهترین دکتر معده در تهران را در اولویت قرار می‌دهند. اما سوالی که در همان ابتدا برای این دسته افراد به وجود می‌آید این است که، بهترین دکتر معده در تهران کیست، چه ویژگی‌هایی دارد؟ و سوالاتی از این دسته.

دکتر معده

در ادامه چند مورد از ویژگی‌های بهترین دکتر معده در تهران را به شما شرح داده‌ایم تا راحت‌تر به انتخاب متخصص مد نظرتان بپردازید.

استفاده از تکنیک‌های درمانی به‌روز:

با پیشرفت علم و دانش در زینه‌های پزشکی، روش‌های درمانی متعددی ابدا شده است. بنابراین، پزشک مد نظر شما به عنوان بهترین متخصص گوارش باید تمام این روش‌ها را از بر بوده و هر روزه خود را با روش‌های درمانی جدیدتر به‌روز نگه‌دارد و مهارت‌های خود را افزایش دهد.

داشتن مدارک تخصصی معتبر:

داشتن یک مدرک معتبر از بهترین دانشگاه‌های داخلی یا خارجی تاثیر بسیاری در عملکرد پزشک دارد. معمولا پزشکان و متخصصانی که دانش و مهارت‌های خود را در دانشگاه‌های معتبر به دست آورده‌اند، از بینش کامل‌تری در تخصص خود برخوردار هستند. در نتیجه، برای انتخاب بهترین دکتر معده در تهران این نکات را در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است، شما می‌توانید با مراجعه به صفحات و وب سایت‌های رسمی متخصصان ، از سوابق آ‌ن‌ها اطلاعات کافی به دست آورید.

با سابقه بودن متخصص:

بیشتر افراد معیار انتخاب بهترین دکتر معده در تهران را میزان سابقه کاری وی در نظر می‌گیرند. یعنی بیماران به دنبال متخصصی هستند که سال‌ها در زمینه درمان بیماری‌های گوارش و غدد فعالیت داشته و مورد اعتماد مردم قرار گرفته باشد. پس برای انتخاب بهترین فوق تخصص گوارش، به میزان سابقه کاری وی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین دکتر گوارش در تهران

وظایف بهترین دکتر معده در تهران

این شخص وظیفه دارد که در تمام مراحل درمانی به طور دقیقی کار خود را انجام دهد. همچنین زمانی که بیمار به توضیح مشکلات خود می‌پردازد پزشک موظف است صبورانه صحبت‌های وی را گوش داده و به بهترین شکل ممکن به او راهنمایی دهد. پس از آن دکتر باید معاینات را انجام داده تا نوع بیماری را تشخیص دهد.

موارد مختلفی از بیماری‌هایی که بهترین دکتر معده در تهران با آن‌ها سروکار دارد به شرح زیر است:

ویژگی های بهترین دکتر معده در تهران

  • مری
  • معده
  • روده کوچک
  • روده بزرگ
  • مجاری صفراوی
  • کبد
  • کیسه صفرا
  • پانکراس
  • راست روده
  • روده بزرگ
  • روده کوچک

زیر شاخه های تخصص بهترین دکتر معده در تهران

  • بیماری های التهابی روده
  • آندوسکوپی مداخله‌ای
  • تحرک دستگاه گوارش
  • اختلالات کبد
  • بیماری‌های نورولوژی
  • سران کولورکتال
  • جراحی کودکان و گوارش

مطلب پیشنهادی: عمل بای پس معده

چه زمانی باید به دکتر معده مراجعه کنیم؟

ناراحتی های معده با کمی رعایت رژیم غذایی کمی بهتر خواهد شد؛ اما اگر ناراحتی که در ناحیه معده احساس میکنید تا چند روز طول کشید بهترین پیشنهاد مراجعه به بهترین دکتر معده است. پزشک بعد از بررسی علائم، تجویز آندوسکوپی یا آزمایش مدفوع میدهد و براساس آن داروهای مناسب را پیشنهاد میکند. اما اگر شاهد علائم زیر بودید هر چه سریعتر باید به دکر معده مراجعه کنید:

  • کاهش وزن شدید در مدت زمان کوتاه
  • بالا آوردن و استفراغ خونی
  • معده درد همراه با تب
  • تغییر رنگ مدفوع به سیاه، خونی رنگ، قیری
  • مشکل در غذا خوردن و بلیعدن

جمع بندی و سوالات متداول

ما دراین مطلب سعی نمودیم، اطلاعات مفیدی در رابطه با دکتر معده خوب، وظایف و ویژگی‌های وی در اختیار شما قرار دهیم. همچنین لیستی از بهترین دکتر معده در تهران برای شما شرح داده شد. امیدواریم این مقاله مورد پسندتان بوده باشد.

آیا بد بو بودن دهان به علت مشکلات معده است؟

عوامل زیادی در ایجاد بوی بد دهان موثر هستند؛ مشکلات دهان و دندان یکی از این عوامل است؛ التهاب معده هم در بوی بد دهان موثر است.

علائم سوزش سر دل چیست؟

سوزش پشت جناغ قفسه‌ی سینه به خصوص بعد از خوردن غذا در شب، دردی که با دراز کشیدن یا خم شدن بدتر می‌شود، طعم تلخ یا اسیدی در دهان

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

سمیرا حسن آبادی

من متخصص سئو و بهینه سازی سایت هستم. جزو نفرات اول تیم ویکی درمان بوده ام و خوشحالم که توانسته ایم محتوای به روزی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همیشه برای بالا بردن کیفیت محتواها و خدمات ویکی درمان در تلاش خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *