معرفی بهترین دکتر لابیاپلاستی (بهترین جراح لابیاپلاستی)

۰
(۰)

در این مطلب از ویکی درمان، به معرفی بهترین دکتر لابیاپلاستی و بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران خواهیم پرداخت.

امروزه دغدغه‌ی تعداد زیادی از بانوان، عدم رضایت از عملکرد و ظاهر ناحیه تناسلی خود است، چرا که این عدم تقارن و عدم عملکرد مطلوب، باعث بروز بسیاری از مشکلات نظیر: عدم انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی، ناتوانی در پوشیدن لباس‌های تنگ و بروز رابطه جنسی نامطلوب می‌شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، عمل‌های جراحی زیبایی متعددی برای زنان در سرتاسر دنیا در حال افزایش است. لابیاپلاستی نیز از آن دسته از عمل‌های جراحی زیبایی محسوب می‌شود که در طی آن، لابیا‌ها به اندازه دلخواه فرد رسیده و به تقارن می‌رسند.

برای اینکه متوجه شوید که آیا نیازمند لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن هستید، باید به بهترین دکتر لابیاپلاستی مراجعه کنید تا به صورت تخصصی مشاوره دریافت کنید.

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی، یکی از جراحی‌های زیبایی بانوان محسوب می‌شود که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. هدف از انجام لابیاپلاستی، کوچک کردن لابیا‌های ماژور، و همچنین تقارن دادن به لبه‌های نامتقارن واژن است. عوامل زیادی مانند: زایمان طبیعی، ژنتیک، بالارفتن سن و عوامل هورمونی در این عدم تقارن‌ها و ناهماهنگی‌ها دخیل هستند.

پس از انجام عمل زیبایی واژن توسط بهترین جراح لابیاپلاستی، تغییر شکل در لابیاها وجود ندارد، مگر اینکه فرد دچار نوسانات هورمونی شده و یا اینکه بارداری را تجربه کند.

بهترین جراح لابیاپلاستی تهران

خانم دکتر سعیده اسدی

متخصص زنان و زایمان

دکتر اسدی متخصص زنان و زایمان

  • اگر در شرق تهران ساکن هستید و به دنبال بهترین دکتر لابیاپلاستی هستید، در نزدکی شما یکی از بهترین دکترهای لابیاپلاستی وجود دارد. دکتر سعیده اسدی، با شماره نظام پزشکی ۹۱۹۰۸، متخصص زنان، زایمان و فلوشیپ زنان در شرق تهران می باشد. خدماتی که در مطب ایشان ارائه می شود عبارت است از:
  • لابیاپلاستی
  • واژینوپلاستی
  • پرینه پلاستی
  • تزریق فیلر به واژن
  • جوانسازی واژن
  • درمتان زگیل تناسلی

و سایر مشکلات زنانه است. برای دریافت خدمات و وقت مشاوره لطفا با شماره تماس های فوق ارتباط برقرار کنید.

تماس با دکتر سعیده اسدی

تلفن: ۷۶۷۰۰۵۱۸

موبایل: ۰۹۰۳۱۷۰۷۴۵۷

آدرس: تهران، تهرانپارس، نرسیده به فلکه سوم، کوچه ۱۸۸ شرقی، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۰

اینستاگرام:  https://instagram.com/drsaeidehasadi

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام لابیاپلاستی هستند؟

ناحیه تناسلی نیز مانند سایر اعضای بدن، در هر فرد، فرم و شکل متفاوتی دارد؛ اما معیار‌های زیبایی شناختی خاصی وجود دارند که بسیاری از افراد را به انجام لابیاپلاستی توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی ترغیب می‌کند.

عموما افرادی که لابیا‌های بیش از حد بزرگی دارند، به دلیل بروز مسائل جنسی و بهداشتی، به این جراحی روی می‌آورند. در واقع زمانی که لابیا‌ها بیش از اندازه رشد می‌کنند، این مسئله باعث عدم زیبایی و تقارن در آن‌ها می‌شود. به این دلیل که واژن، از نواحی اصلی جنسی محسوب می‌شود، تاثیر مستقیمی در روابط جنسی بین فردی خواهد داشت و هرگونه نارضایتی و مشکلات در این ناحیه، باعث کاهش میل جنسی و عدم رضایت طرفین خواهد شد.

کاندیدای مناسب لابیاپلاستی

بهترین روش جراحی لابیاپلاستی کدام است؟

بهترین دکتر لابیاپلاستی، عموما دو روش کلی را برای انجام لابیاپلاستی به شما معرفی خواهد کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

لابیاپلاستی با استفاده از جراحی: در این روش، با ایجاد برش‌هایی در طول لابیا‌ها، قسمت‌های اضافی از لابیای مینور جدا شده و به نسبت سایر روش‌ها عوارض شدیدتر و دوره نقاهت طولانی تری را در بر دارد.

انجام لابیاپلاستی با لیزر: لابیاپلاستی با لیزر، روش کم خطرتری نسبت به روش جراحی است؛ چرا که در این روش، با استفاده از لیزر، نواحی موردنظر در لابیای مینور برداشته شده و جراح لابیاپلاستی شما را به فرم دلخواه خود خواهد رساند.

همچنین بخوانید: بهترین دکتر زنان در تهران

ویژگی های بهترین جراح و دکتر لابیاپلاستی

بهترین دکتر لابیاپلاستی عموما باید دارای ویژگی‌هایی باشد که مراجعان ترغیب شوند برای انجام عمل زیبایی واژن به او مراجعه کرده و مردم او را به عنوان بهترین جراح لابیاپلاستی بشناسند. عموما عمل لابیاپلاستی، توسط متخصصین زنان و زایمان انجام می‌شود؛ چرا که برای انجام آن نیاز است پزشک، آشنایی کاملی با آناتومی بدن زنان داشته باشد. همین آشنایی کامل با آناتومی بدن، می‌تواند یکی از ویژگی‌های بهترین جراح لابیاپلاستی باشد.

مسئله‌ی بعدی که در انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی مطرح است، این است که در قدم اول، بیمار را به صورت دقیق معاینه کرده و با در نظر گرفتن کلیه معیار‌های سلامت و زیبایی شناختی، تشخیص خود را در خصوص نیاز یا عدم نیاز به لابیاپلاستی مطرح کند. برای این منظور، بهترین دکتر لابیاپلاستی، آزمایشات مخصوصی را تجویز کرده تا بر اساس آنها بتواند بهترین نوع درمان را برای شما انتخاب کند.

بهترین دکتر لابیاپلاستی، با بهترین و به روزترین روش‌های جراحی لابیاپلاستی آشناست و با تسلط کافی بر انواع تکنیک‌های عمل زیبایی واژن، تمامی نیازهای مراجعان خود را پاسخگو خواهد بود.

بهترین دکتر لابیاپلاستی همچنین، با بیماران خود صادق بوده و بیمار را از تمامی اتفاقات و عوارض این عمل جراحی آگاه خواهد کرد.

لابیاپلاستی

اهمیت انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی

پس از بررسی ویژگی‌های یک دکتر لابیاپلاستی مطمئن، قصد داریم به اهمیت انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی و همچنین عوارض یک تصمیم اشتباه در انتخاب پزشک معالج را بررسی کنیم.

اگر در انتخاب دکتر لابیاپلاستی خود دقت نکنید ممکن است این مسئله باعث افزایش عدم تقارن در لابیاها و همچنین آسیب به عصب‌های حسی می‌شود. در مواردی نیز عدم جوش خوردن بخیه‌ها و به جای‌ ماندن آثار آن‌ها بر روی واژن گزارش شده است.

همه‌ی این موارد باعث اخلال در رابطه‌ی جنسی بین فردی شده و در صورت لزوم، نیاز به عمل جراحی مجدد، برای ترمیم این شرایط است. پس در نتیجه، در صورت انتخاب اشتباه دکتر لابیاپلاستی، علاوه بر هزینه‌های مالی گزاف، ممکن است متحمل هزینه‌های جانی نیز شوید.

سخن پایانی

لابیاپلاستی، یکی از انواع روش‌های زیبایی مختص بانوان است که در طی آن به وسیله جراحی و یا لیزر، لابیاهای نامتقارن و بزرگ به فرم و سایز دلخواه شخص موردنظر می‌رسند. در ادامه ی این مطلب، به معرفی بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران خواهیم پرداخت.

سوالات متداول شما عزیزان

آیا انجام لابیاپلاستی در دوران بارداری امکانپذیر است؟

به دلیل نوسانات هورمونی و تغییر شکل مداوم لابیاها در دوران بارداری، انجام لابیاپلاستی در این دوران توصیه نمی‌شود.

آیا انجام لابیاپلاستی دردناک است؟

بله اما اگر لابیاپلاستی با روش لیزر انجام شود درد کمتری نسبت به روش جراحی خواهد داشت.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

الهام کریمی

الهام کریمی هستم. دانشجوی پزشکی، زنان و زایمان. تلاش میکنم شما را با محتواهای صحیح و به روز در زمینه آشنا کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *