بهترین جراح بینی ترمیمی

۵
(۱)

اگر به دنبال بهترین جراح بینی ترمیمی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در اولین گام برای عمل بینی ترمیمی، به وجود آمدن یک سری سوال در ذهن زیباجو است. سوالاتی نظیر: چرا به بهترین جراح بینی ترمیمی نیاز دارم؟ بهترین جراح بینی ترمیمی چه ویژگی‌هایی دارد؟ و سوالاتی از این قبیل. در ادامه به تمام این سوالات پاسخ داده‌ایم.

معمولا شما زمانی به ترمیم بینی (جراحی بینی ثانویه) نیاز دارید که، در اولین عمل بینی خود نتیجه نامطلوبی به دست آورده باشید. به عنوان مثال مشکلاتی از قبیل: افتادگی نوک بینی، انسداد مجاری بینی، تقارن نامناسب بینی، به وجود آمدن ظاهری مصنوعی از بینی و افتادگی غضروف و استخوان‌های بینی برای شما پیش آمده باشد.

در نتیجه، باید در انتخاب پزشک جراح برای بار دوم دقت کافی داشته باشید. جراحی بینی ترمیمی در میان تمام عمل‌های زیبایی از حساسیت بالایی برخوردار است؛ زیرا ساختار پیچیده‌تری روی بینی شکل گرفته و اعمال تغییرات جدید مشکل‌تر خواهد بود. در نتیجه، هر پزشکی قادر به انجام این کار نیست.

دکتر اکبر اعتمادی

دکتر اعتمادی جراح بینی ترمیمی

دکتر اکبر اعتمادی متولد ١٣۴۵در مشهد می باشد. دکتر اعتمادی تحصیلات بدوی را در مدارس استعدادهای درخشان سپری نموده و سپس تحصیلات تکمیلی را با نمرات شاخص از دانشگاه معتبر دراروپا کسب نموده و نیز دوره حرفه ای جراحی زیبایی بینی رادر یکی از برترین دانشگاه های اروپا کسب نموده ودرجراحی بینی های گوشتی وترمیمی تبحر بسیار زیادی دارند، ایشان تحصیلات تکمیلی رانیز در دانشگاه شهیدبهشتی سپری نموده است.

تماس با دکتر اعتمادی:

موبایل: ۰۹۹۳۴۶۲۰۳۴۰

سایت: jarahanebini.com

آدرس: صادقیه ،فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر پایین تر از پردیس زندگی

اینستاگرام: https://www.instagram.com/jarahi_bini_ir

دکتر علی جاودانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و آمریکا.

تصویر دکتر علی جاودانی جراح بینی در تهران

ایشان دوره پزشکی عمومی (دوره ۷ساله)، بورد تخصصی جراحی (دوره ۴ساله) و بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی (دوره ۳ساله) خود را در دانشگاههای علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی ایران با رتبه ممتاز پشت سرگذاشته اند و در حال حاضر عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و انجمن راینولوژی آمریکا می باشند

درصد بالای نمونه های موفق عمل های ایشان به علت در اولویت قرار داشتن سلامت بیمار، وضعیت تنفسی، مشاوره صادقانه، تمرکز بالا در تناسب بینی با شاخص های آناتومیک صورت و همچنین سن و جنس بیمار می باشد.
تمامی مراحل پروسه جراحی اعم از مشاوره قبل از عمل و آنالیز ، عمل جراحی و ویزیتها و مراقبت های بعد از عمل و آموزشها مشخصا توسط خود ایشان انجام شده که طبعا این مسئله تاثیر مثبتی بر درصد رضایت مندی بالای نتجیه اعمال جراحی ایشان داشته‌است.

راه های ارتباطی با دکتر جاودانی:

تلفن: ۸۸۶۹۰۹۰۹

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۱۶۴۳۷۲

آدرس: تهران، بلوار فرحزادی، روبروی اریکه ایرانیان، کوچه عباسی اناری، انتهای کوچه پلاک ۵۱، واحد ۲۱

وبسایت: https://javdanimd.com/

شبکه های اجتماعی: https://www.instagram.com/javdani_md

نمونه کارهای جراحی بینی دکتر جاودانی:

نمونه کارهاهی جراحی بینی دکتر جاودانی

نمونه کار جراحی بینی اولیه دکتر علی جاودانی

 

دکتر آرزو خوانساری نیا

متخصص گوش، حلق و جراح زیبایی بینی.

دکتر خوانساری نیا - جراح بینی

دکتر آرزو خوانساری نیا متخصص گوش، حلق و جراح زیبایی بینی می باشند؛ ایشان یکی از بهترین جراح گوش و جراح بینی در تهران هستند و توانستند از دانشگاه علوم پزشکی با اخذ رتبه ٢١۵ کشوری فارغ التحصیل شوند؛ دکتر خوانساری نیا دوره عمومی شان را سال ۱۳۸۶ با رتبه دوم به پایان رساندند؛ ایشان دوره تخصصی گوش و حلق و زیبایی بینی شان را در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به پایان رساندند؛ وی در بهترین کنگره ها و اجتماع های مختلف عضو بوده اند و توانسته اند افتخارات بسیار زیادی برای خود به ارمغان بیاورند؛ دکتر خوانساری نیا تجربه و سابقه بسیار درخشانی برای خود اخذ کرده اند.ایشان جز معدود جراحانی هستند که از سبک فوق العاده پیشرفته (وی) درجراحی های خود استفاده میکنند.

تماس با دکتر خوانساری نیا:

شماره تلفن: ۰۹۹۳۴۱۷۳۲۴۴

وبسایت: jarahibiniv.com

آدرس: تهران، آیت اله کاشانی، نبش گلستان شمالی (ساختمان پزشکان ۱)، بلوک ۳.

شبکه های اجتماعی: https://www.instagram.com/Drkhansarinia.v

انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی چه اهمیتی دارد؟

بهترین جراح بینی ترمیمی زبده و باتجربه بوده و تخصص‌های منحصر به فردی را دارا می‌باشد؛ در نتیجه قادر به انجام سخت‌ترین جراحی‌های ترمیمی خواهد بود. همانطور که در ابتدای عمل بینی، انتظارات و اهداف زیباجو مورد بررسی قرار می گیرد، در جراحی ثانویه نیز این امر وجود دارد. این بررسی‌ها به نوعی، نگرانی‌های بیمار را برطرف می‌کنند. لازم به ذکر است، عکس‌های اولیه زیباجو قبل از جراحی بینی اولیه، در مواردی از عمل بینی ترمیمی به پزشک کمک می‌کند.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی

همانطور که در قبل‌تر به آن اشاره شد، جراحی بینی ترمیمی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید به دست یک پزشک متخصص و ماهر، رینوپلاستی مجدد انجام شود.

عوارض عمل ترمیمی بینی

برای به دست آوردن نتیجه مطلوب از جراحی ثانویه بینی خود باید نکاتی را در انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی در نظر داشته باشید:

  • نمونه کاری های پزشک را در صفحات مجازی بررسی کنید.
  • قبل از انتخاب جراح، مشاوره شوید.
  • نظرات افرادی که قبلا توسط این پزشک جراحی بینی انجام داده‌اند را پرسیده و مطمئن شوید که از عمل بینی ترمیمی یا عمل‌های دیگر خود راضی بوده‌اند یا خیر.
  • لیستی از بهترین جراحان بینی ترمیمی Rhinoplasty in iran تهیه کنید.
  • به کلینیک هر یک از پزشکانی که در لیست دارید، رفته و در آنجا پرس‌و‌جو انجام دهید.

ویژگی های بهترین جراح بینی ترمیمی

توجه داشته باشید، دانستن ویژگی‌های زیر در انتخاب بهترین جراح بینی در تهران به شما کمک فراوانی می‌کند:

  • بهترین جراح بینی ترمیمی باید قادر به تنظیم زمان جراحی بوده و آن را به نحو احسنت مدیریت کند تا بیمار در طولانی مدت در اتاق عمل نماند.
  • جراح رینوپلاستی باید قبل از شروع عمل بینی ترمیمی وضعیت زیباجو را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود هرگونه مشکلی که عمل ترمیمی را به خطر بیاندازد، آن را شناسایی کند. سپس تمام بررسی‌ها را تمام و کمال به بیمار گزارش داده و از او بخواهد که از انجام عمل ثانویه صرف نظر کند.
  • حضور در جلسه مشاوره یکی از اقدامات مهم قبل از جراحی است. در جلسه مشاوره می توانید تمام سوالات و ابهامات خود را برطرف کرده و اگر هدفتان از انجام جراحی ترمیمی عاقلانه نباشد، پزشک شما را از انجام این عمل منع می‌کند. در نتیجه، جلسه مشاوره به شما کمک می‌کند تا نتیجه قطعی جراحی را بررسی کرده و تا زمانی که از انتخاب خود اطمینان حاصل نکرده‌اید اقدام به انجام این عمل نکنید.

بهترین جراح ترمیمی بینی

مطلب پیشنهادی: بهترین جراح بینی گوشتی

سوالات متداول

چرا جراحی بینی ترمیمی آسان نیست؟

زیرا بافت های بینی در جراحی اولیه دستکاری شده اند از حساسیت زیادی برخوردارند و در بعضی از مواقع بافت های غضروفی تضعیف می شوند . در این مواقع احتیاج است غضروف و استخوان پیوند بخورد.

از چه روشی برای جراحی ترمیم بینی استفاده کنیم؟

به طور کلی از دو روش برای جراحی ترمیم بینی استفاده می شود: روش باز و روش بسته که در روش باز برش هایی در خارج از بینی ایجاد می شود و معمولا برای بینی هایی که نیاز به تغییرات زیاد می باشد استفاده می شود. در جراحی به روش بسته برش ها در داخل بینی زده می شود و در مواردی که نیاز به تغییرات کمی در بینی می باشد از این روش استفاده می شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

احمد ملکی

احمد ملکی هستم. دانشجوی پزشکی. نویسنده و مترجم مطالب در حوزه جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی.

نوشته های مشابه

۲۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *