معرفی بهترین متخصص ایمپلنت در کرج (لیست ۱۰تایی)

۰
(۰)

کاشت دندان قطعی ترین و بهترین روش جایگزینی دندان های از دست رفته است. برای گرفتن نتیجه مثبت و راضی کننده از ایمپلنت دندان، قطعا باید به بهترین دکتر ایمپلنت مراجعه کرد. در این مقاله از سایت ویکی درمان تصمیم داریم، بهترین متخصص ایمپلنت در کرج را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا با لیست متخصص ایمپلنت کرج آشنا شوید.

دکتر سمیرا حاج حیدری

متخصص ایمپلنت در کرج

کرج، گلشهر ،چهارراه گلزار، نبش کوکب غربی، برج اسلام، طبقه ۴

دکتر حمید مسعودی

متخصص ایمپلنت در کرج

کرج، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، برج پزشکان قائم، واحد ۱۳ و ۱۸

دکتر نیکنام جهانفر

متخصص ایمپلنت در کرج

کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، ساختمان وزرا، طبقه ۷، واحد ۷۰۲

دکتر صادق پور احمدی

متخصص ایمپلنت در کرج

کرج چهارراه طالقانی، ساختمان حکیم، طبقه اول، واحد ۱۱

بهاره حسینی محور

متخصص ایمپلنت در کرج

کرج، چهارراه طالقانی، جنب برج طالقانی، کنارگذر پل

یوسف رفیع

متخصص ایمپلنت در کرج

کرج ، خ بهشتی، بین هلال احمر و دارایی

شبنم قاسمی

متخصص ایمپلنت در کرج

کرج، عظیمیه، ۴۵ متری کاج، نرسیده به ندای جنوبی

وحید خوشکام

متخصص ایمپلنت در کرج

کرج ،جهانشهر، بلوار جمهوری، کوچه مینا شکری

علی زرگانی

متخصص ایمپلنت در کرج

کرج، ماهدشت، میدان آزدگان

رضا واحدی

متخصص ایمپلنت در کرج

کرج ، فلکه اول فردیس، برج نگین البرز

مزایای مراجعه به متخصص ایمپلنت در کرج

مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت در کرج دارای مزایای زیر است:

  • امکان دریافت یک نتیجه کاملا رضایت بخش و موفق
  • از تجهیزات کافی و مناسب بهره مند شوید.
  • افزایش طبیعی بودن ایمپلنت مورد استفاده
  • امکان استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت دندان
  • عدم وجود عوارض جانبی یا بروز مشکلات مربوط به عدم تخصص پزشک
  • بدون آسیب به بافت های مجاور دندان
  • امکان استفاده از جدیدترین ابزار و مواد روز دنیا

چه کسانی واجد شرایط کاشت دندان هستند؟چه کسانی واجد شرایط کاشت دندان هستند؟

از نظر یک متخصص ایمپلنت در کرج ایمپلنت دندان تنها درمانی است که می تواند جای خالی دندان های از دست رفته را مانند دندان های واقعی پر کند. دندان های کاشته شده کاملا طبیعی به نظر می رسند و در هنگام صحبت کردن، غذا خوردن و لبخند زدن مانند دندان های واقعی عمل می کنند.

نکته مهم در ایمپلنت های دندانی وجود بافت استخوانی کافی در فک های فرد است. اگر بافت استخوانی به دلیل بیماری، استفاده از برخی داروها یا دلایل دیگر تحلیل رفته باشد، یا استخوان های فک به اندازه کافی سالم و قوی نباشند، ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت در کرج موفقیت آمیز نخواهد بود. در صورت بروز چنین مشکلاتی ابتدا باید بافت استخوانی ترمیم شود.

درمان ترمیمی استخوان فک با جراحی پیوند استخوان انجام می شود. پس از اینکه استخوان های فرد استحکام کافی پیدا کرد، امکان کاشت یا کاشت دندان وجود دارد. ایمپلنتی که در استخوان فک قرار می گیرد دقیقا مانند ریشه دندان عمل می کند و روکش نصب شده توسط متخصص ایمپلنت در کرج روی این ریشه مصنوعی مانند یک دندان طبیعی عمل خواهد کرد.

چه کسانی نباید برای ایمپلنت اقدام کنند؟

  • زنان حامله
  • کودکانی که هنوز در سن رشد هستند و استخوان فک آنها به طور کامل رشد نکرده است.
  • افرادی که به انواع دخانیات یا الکل معتاد هستند.
  • افراد مبتلا به بیماری های خاص مانند دیابت، فشار خون، هموفیلی و غیره.
  • لازم به ذکر است افرادی که دارو مصرف می کنند یا عادات دندانپزشکی خاصی دارند (مانند دندان قروچه) باید قبل از شروع درمان این موارد را با دندانپزشک در میان بگذارند.

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

در حین ایمپلنت دندان درد خفیفی دارید و در مرحله اولیه ایمپلنت احساس درد طبیعی است و این درد ممکن است از هفت تا ده روز طول بکشد. دستورات پزشک را دنبال کنید. اگر درد ادامه باید، دندانپزشک یا متخصص ایمپلنت در کرج ممکن است مسکن های قوی تری را تجویز کند.

به نظر یک متخصص ایمپلنت در کرج، ایمپلنت باعث درد و ناراحتی نمی شود. جراحی توسط متخصص ایمپلنت در کرج در محیطی استریل انجام می شود و نسبت به سایر جراحی های دهان و دندان کاملاً بدون درد و ناراحت کننده است و در صورت رعایت دستورات پزشک این جراحی به راحتی انجام می شود.

قرار دادن دندان روی ایمپلنت ممکن است کمی طول بکشد. پس از قرار دادن ایمپلنت در دهان، ۲ تا ۴ ماه یا حتی ۶ ماه طول می کشد تا استخوان اطراف ایمپلنت به طور کامل شکل بگیرد. اما با توجه به شرایط، در برخی موارد که استخوان فک مناسب است، ممکن است همزمان با ایمپلنت دندان، روکش موقت یا دائمی نیز گذاشته شود.

بدون آسیب ایمپلنت به استخوان فک، از آنجایی که ایمپلنت دندان از جنس تیتانیوم است، در بدن کاملاً خنثی عمل می کند و هیچ واکنش مضری برای بدن ایجاد نمی کند و با تغییراتی که در سطح آن ایجاد می شود، تمایل به جذب استخوان فک دارد. همچنین یک متخصص ایمپلنت در کرج،  ایمپلنت ها از تحلیل استخوان فک جلوگیری می کنند و به جز در موارد بسیار نادر هیچ واکنشی در استخوان ایجاد نمی کنند.

مطالعه بیشتر : ایمپلنت کره ای

نکات مهم در هنگام کاشت دنداننکات مهم در هنگام کاشت دندان

معمولاً دندان هایی که نمی توان آنها را نجات داد کشیده می شود و ۲ تا ۳ ماه بعد استخوان سازی در ناحیه بدون دندان انجام می شود، اما در برخی موارد ممکن است متخصص ایمپلنت در کرج تشخیص دهد که ریشه دندان عفونی نیست و می توان ایمپلنت را انجام داد. همزمان با کشیدن دندان. در این روش بیهوشی و جراحی در یک مرحله انجام می شود و زمان درمان طولانی نیست.

 نیاز به جراحی سینوس فک بالا برای برخی از بیماران توسط متخصص ایمپلنت در کرج، افرادی که مدت زیادی از کشیدن دندان های خلفی فک بالا می گذرد، زیرا سینوس استخوان فک بالا به داخل استخوان منبسط شده است، استخوان کافی برای ثابت کردن ایمپلنت ندارند، بنابراین لازم است قبل از گذاشتن استخوان فک ترمیم شود. ایمپلنت و بعد از ترمیم یا ۴ ماه بعد از ترمیم می توان ایمپلنت را گذاشت.

جراحی ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت در اکثر افراد انجام می شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد مگر در موارد بسیار نادر مانند بیمارانی که دیابت کنترل نشده دارند، بیمارانی که تحت رادیوتراپی هستند و بیمارانی که به مدت طولانی تحت درمان با بیس فسفونات بوده اند. تجویز ایمپلنت برای این افراد بستگی به تشخیص پزشک دارد. شایعات زیادی در مورد جراحی ایمپلنت به گوش مردم می رسد، از جمله: بعد از جراحی ایمپلنت نباید سر خود را خم کرد، بعد از جراحی ایمپلنت نباید سرما خورد، گذاشتن ایمپلنت در دهان باعث عفونت می شود.

جمع بندی

ما در این مقاله از ویکی درمان سعی کردیم که بتوانیم نکاتی در مورد ایمپلنت و یک متخصص ایمپلنت در کرج توضیح دادیم. امیدواریم برای شما سودمند واقع شده باشد. 

علاوه بر این صفحه، در سایت ویکی درمان به معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج پرداخته ایم. در صورت لزوم می توانید به صفحه مورد نظر مراجعه و از خدمات پیشرفته و به روز این مراکز استفاده کنید. خیلی از افراد در کنار ایمپلنت به درمان ارتودنسی هم نیاز دارند؛ در صفحه بهترین متخصص ارتودنسی در کرج به معرفی پزشکان این منطقه پرداخته ایم.

سوالات متداول

به گفته متخصص ایمپلنت در کرج آیا ایمپلنت محدودیت سنی دارد؟

ایمپلنت دندان محدودیت سنی خاصی ندارد و هر فردی که بتواند بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کند می تواند دندان خود را کاشت کند اما بهتر است خانم ها از پانزده سالگی و برای آقایان از سن هجده سالگی کاشت شوند زیرا فرد در حال رشد است.

آیا ایمپلنت دندان پس می زند؟

خیر، بر خلاف سایر انواع پیوند (قلب، کلیه، ریه) ایمپلنت دندان بر نمی گردد زیرا تیتانیوم فلزی است که کاملاً با محیط بدن سازگاری دارد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

حمید حیدری

حمید حیدری هستم دانشجوی رشته دندانپزشکی. شما را با جدیدترین مقالات منتشر شده در زمینه بهداشت دهان و دندان، بیمارهای دندان و.. آشنا می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *