بهترین مرکز لیزر در سعادت آباد【سال ۱۴۰۲】+ لیست ۱۰تایی

۵
(۱)

لیزر مو سعادت آباد یکی از روش‌های خلاصی از دست موهای زائد بدن برای افرادی است که در محله سعادت آباد و مناطق غربی تهران سکونت دارند. 

به دلیل اینکه لیزر موهای زائد، یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی در بین بانوان و آقایان می باشد و انتخاب بهترین مرکز لیزر در سعادت آباد کمی سخت است، در این مقاله از ویکی درمان، قصد معرفی ۱۰تا از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در سعادت آباد را داریم. 

لیزر مو سعادت آباد با توجه به داشتن دانش و فناوری، بسته به کاربردی که دارد، می‌تواند ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد. لیزرهای مختلفی جهت از بین بردن موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. از پرکاربردترین این لیزرها می‌توان به فناوری‌های الکساندریت، دایود و Nd:YAG اشاره کرد.

همچنین این لیزرها از لحاظ کاربردی با هم تفاوت دارند. به عنوان مثال، الکساندریت برای افرادی که پوست روشن‌تری دارند بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و لیزر Nd:YAG نیز برای افرادی که پوستی تیره دارند مناسب‌تر است.‌ گفتنی است که، این تفاوت‌ها به دلیل خاصیت‌های فیزیکی دستگاه لیزر مانند طول موج و فرکانس آن است.

کلینیک زیبایی حورا
مرکز لیزر مو زائد

سعادت آباد، سرو شرقی، روبروی بیمارستان پارسیان، کوچه رشادت، نبش اقبال، پلاک ۳۰ واحد ۱

۰۲۱۲۶۷۴۴۸۹۱ |  ۰۹۱۲۲۹۳۶۵۵۱

کلینیک لیزر و زیبایی شی (شی لیزر)
مرکز لیزر مو زائد

سعادت آباد، سرو شرقی، دکتر ناهید محمدی

۲۶۶۵۴۵۰۰ | ۲۶۶۵۴۵۱۱

کلینیک زیبایی ثمین
مرکز لیزر مو زائد

سعادت آباد، میدان کتاب، روبه روی مجتمع تجاری اپال، پلاک ۲۸، طبقه دوم

۰۲۱۲۲۳۴۳۰۴۳

کلینیک زیبایی دکتر فهمیه عابدی منش
مرکز لیزر مو زائد

سعادت آباد، خیابان سرو غربی، مابین چهارراه سرو و میدان کتاب، پلاک ۱۰۴، ساختمان پزشکان نگار، طبقه ۳ واحد ۶۹

۲۲۰۶۹۶۲۸ – ۲۲۳۵۰۳۷۳

کلینیک زیبایی و مهتابی قریشی
مرکز لیزر مو زائد

سعادت آباد علامه جنوبی بین ۲۶ و ۲۸ غربی پلاک ۸۰، طبقه ۷، واحد ۳

۰۹۱۰۹۱۰۱۳۵۷ | ۸۸۵۸۳۸۰۰

کلینیک زیبایی بلومون
مرکز لیزر مو زائد

بلوار اصلی سعادت آباد، نرسیده به میدان کاج، نبش خیابان ۲۱، (کنعانی مقدم شرقی)

۰۲۱۸۸۶۸۳۰۰۱ |  ۰۲۱۸۸۶۸۱۰۷۷

کلینیک لیزر آنیدا
مرکز لیزر مو زائد

سعادت آباد، بلوار دریا، روبه روی صراف های جنوبی

۰۲۱۸۸۵۷۰۷۴۶ – ۰۹۹۹۹۹۱۸۲۰۲

کلینیک لیزر مارال
مرکز لیزر مو زائد

سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان رامشه، نبش توحید

۰۲۱۸۸۵۶۵۷۴۱ – ۰۹۱۲۰۸۸۸۳۷۰

کلینیک لیزر شیوانا
مرکز لیزر مو زائد

سعادت آباد، پل مدیریت

کلینیک لیزر الارز
مرکز لیزر مو زائد

سعادت آباد، پاکنژاد، صنوبر

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

نکات مهم در انتخاب مرکز خوب لیزر سعادت آباد

انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در سعادت آباد یا بهترین مرکز لیزر در تهران، کار بسیار سختی است؛ چراکه تعداد مراکز و کلینیک های زیبایی در این منطقه بسیار زیاد است. در این قسمت، مهم ترین معیارها در انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در سعادت آباد را آورده‌ایم تا به راحتی بتوانید مرکز خوب لیزر سعادت آباد را شناسایی کنید.

  • بهداشت محیط کلینیک و بهداشت فردی
  • استفاده از دستگاه های بروز و جدید
  • به کارگیری اپراتور حرفه ای، مجرب و حرفه ای
  • داشتن هزینه و قیمت مناسب در مقایسه با رقبا
  • رضایت مشتریان قبلی 

نحوه کار لیزر مو سعادت آباد

هدف لیزر در واقع آسیب‌رسانی به فولیکول و پیاز مو با استفاده از بهترین دستگاه لیزر است. فولیکول‌ها واحدهای کوچک درون پوست بوده که به ساخت موهای بدن می‌پردازد. لیزر می‌تواند با آسیب به فولیکول و پیاز مو، رویش آن را متوقف کند. لازم به ذکر است، لیزر موهای زائد بدن می‌تواند ۷۰ تا ۹۰ درصد موها رو از بین ببرد، به همین دلیل از لحاظ علمی، لیزر روش دائمی برای حذف کامل موهای زائد نیست و تنها برای کاهش حجم آن موثر است. 

از آنجایی که لیزر باعث آسیب دیدن فولیکول‌های مو می‌شود، اما آسیبی به پوست و بافت‌های مجاور فولیکول وارد نمی‌کند. در صورتی این آسیب‌ها امکان‌پذیر است که، اپراتور هنگام لیزر، اشتباهی انجام دهد.

مرکز لیزر خوب در سعادت آباد

کاربردهای لیزر مو سعادت آباد

لیزر موهای زائد در هر نقطه‌ای از بدن می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگرچه، مراجعات برای لیزر مو سعادت آباد در برخی از قسمت‌های بدن، بیشتر است. به عنوان مثال، در خانم‌ها لیزر ناحیه‌ بیکینی و واژن و لیزر مو چانه و صورت رواج بیشتری دارد. در آقایان نیز لیزر موهای زیر بغل، لیزر خط ریش، موهای کمر و پشت گردن بیشتر صورت می‌گیرد.

 با این وجود، لیزر مو سعادت آباد به قدری انعطاف‌پذیر، سریع و موثر است که در یک جلسه می‌توان تمام بدن (فول بادی) را در مدت زمان کمتر از یک ساعت لیزر کرد. هر چقدر ناحیه تحت درمان محدود یا گسترده باشد، برای حذف یا کاهش موثر موهای زائد، باید یک دوره‌ درمانی را تکمیل کنید که این دوره شامل ۴ تا ۶ جلسه‌ لیزر با فواصل حدود ۶ هفته است.

توصیه های قبل از لیزر مو سعادت آباد

  • اگر باردار هستید و یا قرار است اقدام برای بارداری کنید، استفاده از لیزر برای شما ممنوع است و در دوران شیردهی نیز، بنا به وجود اختلالات هورمونی، با تایید پزشک و تعهد فرد، امکان انجام لیزر را دارید.
  • در صورتی که از داروهایی مانند ماینوکسیدیل، فنی تویین، سیکلوسپورین ، ایزوترتینوئین، راکوتان، کورتون، Retin_A، استفاده می‌کنید، قبل از انجام لیزر، در صورت لزوم در موارد خاص، حتما با پزشک خود مشورت کنید..
  • اگر دارای سابقه‌ بیماری‌هایی از قبیل عصبی و روحی، اختلالات هورمونی، بیماری ویتیلیگو، MS، کیست تخمدان، نازایی، حساسیت پوستی و دارویی، بیماری های تیروئید، پریود نامنظم، سابقه تبخال، دیابت هستید، به اپراتور گزارش داده در صورت لزوم، حتما با پزشک مشورت کنید.
  • اگر قبل از لیزر، تزریق ژل و بوتاکس کرده‌اید، حتما به اپراتور خود گزارش دهید.
  • در صورتی که در طول دوران لیزر مصرف دارویی را شروع کرده‌اید، در جلسه بعدی لیزر مو سعادت آباد، به اپراتور خود اطلاع دهید.

تخفیف لیزر سعادت آباد

مزایای لیزر مو سعادت آباد

  • از این روش می‏‌توان برای تمامی نقاط بدن استفاده کرد.
  • از آنجایی که لیزر مو سعادت آباد اثرات طولانی مدت بر موها دارد، محبوب‌ترین روش حذف موهای زائد محسوب می‌شود.
  • پس از انجام لیزر موهای زائد، تنها موهای کرکی و نازک باقی مانده، که تا چندین ماه نیاز به اصلاح ندارد.
  • نسبت به روش‌های دیگر مانند اپیلاسیون، در لیزر سیستم خنک‏ کننده (کولینگ) بخش مهمی است که برای عدم احساس درد و جلوگیری از سوختگی مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • به جرعت می‌توان گفت که، امروزه هیچ روشی بهتر از لیزر، برای از بین بردن موهای زائد موثر نیست.

لیست مراکز لیزر مو سعادت آباد

سخن نهایی

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی پوست بدون موهای زائد اهمیت فراوان می‌دهید و به دنبال بهترین مرکز لیزر برای خلاص شدن از موهای زائد هستید، مراجعه  به بهترین کلینیک‌های لیزر سعادت آباد می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. همچنین علاوه بر سعادت آباد، می‌توانید به بهترین مرکز لیزر در صادقیه نیز مراجعه کنید. ما در این مقاله سعی کردیم تمام نکات لازم جهت لیزر سعادت آباد و روش‌های انتخاب بهترین مرکز لیزر در سعادت آباد را برای شما توضیح دهیم. اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر کندلا سعادت آباد، لیزر الکساندرایت سعادت آباد، لیزر سعادت آباد سرو شرقی و خیابان مجد هستید، خواندن این مقاله می تواند به شما کمک کند.

سوالات متداول

آیا لیزر بیکینی درد دارد؟

ممکن است کمی درد را تجربه کنید اما آن قدر نیست که غیرقابل تحمل باشد. بیشتر مراجعین درد لیزر را مثل برخورد یک کش لاستیکی با پوست توصیف می‌کنند.

تعدا جلسات لیزر موهای زائد چقدر است؟

۶ تا ۱۲ جلسه بین فواصل ۲ تا ۴ هفته ای

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *