هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟ (قیمت هر جلسه مزوتراپی مو )

۵
(۱)

خانم‌ها و آقایانی که به زیبایی موی خود اهمیت میدهند، عموما هزینه مزوتراپی مو برایشان اهمیت ندارد اما برخی از افراد هستند که قیمت این پیکیج برایشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. قبل از آنکه به این مورد بپردازیم باید بگوییم که مزوتراپی مو یکی از روش‌های درمانی است که جهت تقویت و بهبود سلامت مو بسیار موثر است.

در این روش میتوانید مواد مغذی و ترکیبات مفید را به پوست سر تزریق نمایید. تا مشکلاتی از جمله ریزش مو، نازک شدن موها و کاهش حجم موها را بهبود ببخشید. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

هزینه هر جلسه مزوتراپی مو چقدر است
تعداد جلسات مزوتراپی مو

عوامل موثر بر هزینه مزوتراپی مو

عوامل بسیاری وجود دارد که میتواند بر هزینه مزوتراپی تاثیر گذار باشد این عوامل موثر شامل:

کلینیک مزوتراپی

کلینیک یا ارائه دهنده مزوتراپی هر چقدر با تخصص بیشتر و دارای سابقه نتایج موفق باشد به طبع مشتری باید هزینه بیشتری را برای خدمات خود دریافت کند.

نوع مزوتراپی

مزوتراپی دارای انواع مختلفی است و هر کدام مجموعه‌ای از مواد و نواحی هدف خاص خود را دارند. این پکیج بسته به مواد مغذی و مواد خاصی که برای پوست استفاده میگردد ممکن است گرانتر از سایرین باشد.

شدت ریزش مو در مزوتراپی

شدت ریزش مو در مزوتراپی میتواند بر هزینه این خدمات تاثیر داشته باشد. برخی از افرادی دارای ریزش مو هستند به جلسات بیشتر به همراه غلظت بیشتری از مواد مغذی احتیاج دارند. این مورد باعث میگردد تا هزینه درمان افزایش یابد.

هزینه های اضافی در مزوتراپی

برخی از کیلینک‌ها و یا ارائه دهندگان هزینه‌های زیادی را برای مشاوره، قرار ملاقات بعدی، خدمات مربوط به درمان مزوتراپی دریافت میکنند.

منطقه مورد درمان مزوتراپی

منطقه مورد درمان یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه نمایید. عموما مزوتراپی مو در مناطقی انجام میگیرد که ریزش موی شدیدتری دارند. میتوان گفت هرچقدر منطقه درمان وسیع‌تر باشد، میزان محلولی که استفاده میشود بیشتر بوده و کار پزشک طولانی‌تر است. در این مناطق عموما درمان ریزش مو قطعی است.

عوامل موثر بر هزینه مزوتراپی مو
عوامل تاثیر گذار بر قیمت مزوتراپی مو

قیمت مزوتراپی مو در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

همانطور که اشاره شد، قیمت مزوتراپی مو به عواملی چون تعداد جلسات مورد نیاز، حجم مورد نیاز از کوکتل، برند کوکتل مزوتراپی، دستمزد پزشکی که مزوتراپی را برای شما انجام میدهد. در نتیجه نمی‌توان به صورت قطعی و دقیق هزینه مزوتراپی مو را اعلام کرد.

توصیه می‌کنیم برای اطلاع دقیق از قیمت مزوتراپی مو با پزشک خود مشورت کنید. اما اگر بخواهیم به صورت حدودی برای آگاهی شما زیباجوی عزیز قیمت مزوتراپی مو را اعلام کنیم:

حداقل هزینه مزوتراپی برای یک جلسه ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان است و بسته به برند کوکتل و حجم مورد نیاز هزینه هر جلسه می‌تواند تا ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان افزایش پیدا کند.

برند مزوتراپی موهزینه هر جلسه مزوتراپی مو در ۱۴۰۲
فیوژن (اسپانیایی)حداقل ۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان
رویتاکر (فرانسه)حداقل ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان
درماهیل (کره ای)حداقل ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت مزوتراپی مو در سال 1402

انواع کوکتل مزوتراپی مو

  • Whitening cocktail shine: کوکتل مزوتراپی روشن کننده و ضدلک تخصصی
  • Vitamin C: جوانسازی پوست، کمک به روشن کنندگی پوست
  • Lift cocktail: رفع افتادگی و شلی پوست
  •  Trace elements: از ریزش مو جلوگیری میکند و به احیای پوست و جوان‌سازی کمک میکند.
  • Hyaluronic acid: آبرسان، لیفت، کلاژن ساز، جوان ساز پوست
  • Brightening antiacne: از بین برنده جای جوش، آکنه، روشن کننده و ضدلک
  • Antiaging top age: برطرف کننده انواع چین و چروک، منافذ باز پوست و جوان سازی پوست
  • Lipolytic cocktail: لاغری موضعی شکم، پهلو، ران
  • Eye top cocktail: برطرف کردن پف دور چشم، رفع چین و چروک اطراف چشم
  • Glutathione: درخشان و روشن کننده پوست، جلوگیری از پیری پوست
انواع کوکتل مزوتراپی مو
کوکتل های مزوتراپی

خلاصه مقاله

مزوتراپی مو یکی از روش‌های غیرتهاجمی و محبوب در بین افراد میباشد. با استفاده از این روش میتوان از ریزش مو و بیماری های پوستی جلوگیری نمود زیر با این روش میتوان مواد مغذی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و موارد دیگر را به سر فرد مورد نظر تزریق نمود تا به تحریک و رشد موها کمک بسیاری کند. البته نتایج مزوتراپی مو برای هر فرد متفاوت است که باید این نکته را در نظر بگیرید.

سوالات متداول

  • برای گرفتن نتیجه چند جلسه مزوتراپی مو نیاز هست؟

بسته به موی مشتری دارد هرچقدر ریزش مو در یک فرد بیشتر باشد به طبع باید تعداد جلسات بیشتری را برای اینکار در نظر گرفت و البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر تعداد جلساتی که متخصص برای هر فردی تجویز میکند را کمتر انجام دهید، قطعا اثر مزوتراپی سریع تر از بین رفته و باید دفعات بیشتری را برای اینکار انجام دهید.

  • بهترین برند محلول مزوتراپی در چیست؟

بهترین برند محلول مزوتراپی مزو مو رویتاکر فرانسه، مزو موBCN اسپانیا، مزو مو BCN مدل اسکالپ، مزو مو BCN مدل کپیلوم میباشد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۲۱ دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر راستش دکتر من گف اگه مدت زیادی گذشته باشه با مزوتراپی هم موهات برنمیکرده و همینجوری میمونه ولی نمیذاره بیشتر پیشرفت کنه شما راهکاری برای این موضوع دارید؟

  2. سلام خسته نباشید من ۲۱ سال سن دارم و از کودکی ریزش سکه ی داشتم فقط هم دکتر بهم دارو میداد یه دوباری خوب شدم ولی بعد یه مدت ریزش شروع شد الان نصف بیشتر موهام ریخته موهامو هم دست میکنم کنده میشه حموم میرم کف دستم پر از مو میشه تا بحال به این شدت ریزش نداشته بود واقعا خسته شدم از جوونیم چیزی نفهمیدم میخواستم بدونم امیدی هست به درمان با مزوتراپی؟

    1. روش های مختلفی وجود داره که میتونید تست کنید. مزوتراپی، پی آر پی، و در نهایت کاشت. حتما به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید تا مشاوره تخصصی دریافت کنید.

  3. سلام وقت بخیر من مردادماه مو کاشتم و یک جلسه هم شهریورماه شهرستان مزو تراپی شده برای جلسه دوم می‌خوام خدمت برسم لطفا بفرمایید که نوع و جنس مزو شما چیست و هزینه چقدر هست و کی هماهنگ کنم .ممنون

    1. کوکتل مزوتراپی بسته به نیاز موهای شما مشخص شده. این کوکتل ها متفاوت هست و با یک جلسه ویزیت مشخص میشه که موهای شما به چه موادی نیاز دارد. در نتیحه قیمت مزو هم متفاوته.

    1. سلام دوست عزیز. مزوتراپی به سن فرد ارتباطی نداره و اگر پزشک شما تشخیص بده که این روش برای شما مناسب است میتونید این روش را انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *