بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران (آپدیت ۱۴۰۲) ❤️

۵
(۱)

با بالا رفتن هزینه های دندانپزشکی، همه افراد در تلاش هستند تا به سلامت دهان و دندان خود اهمیت بیشتری بدهند. همچنین بعضی می خواهند تا ظاهر دندان های خود را سالم و زیبا کنند. به این افراد توصیه می کنیم تا برای انجام کارهای دندانپزشکی به کلینیک های تخصصی مراجعه کنند.

تهران به علت اینکه پایتخت است و جمعیت بسیار زیادی در آن زندگی می کند، کلینیک های دندانپزشکی زیادی در آن وجود دارد. در این مقاله از ویکی درمان قصد داریم تا به معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران و مشخصات و ویژگی های آن بپردازیم و بهترین کلینیک دندانپزشکی خصوصی و دولتی از دید مراجعه کنندگان را، برای شما قرار دهیم تا دسترسی شما را آسان کنیم. 

فهرست محتوا: نمایش

لیست بهترین کلینیک های دندانپزشکی تهران

در ادامه لیستی از بهترین مراکز و کلینیک های دندانپزشکی را قرار داده ایم؛ خدماتی که هر کلینیک ارائه می دهد را نوشته ایم تا براساس خدمات موردنظر و نزدیکی کلینیک دندانپزشکی به محل زندگی و کارتان، بهترین کلینیک را انتخاب کنید.

لوگو دکتر آیت

کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت

دندانپزشکی عمومی، تخصصی، زیبایی و ارتودنسی

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با کلینیک دکتر آیت

تلفن :

وبسایت :

آدرس :

تهران، خیابان طالقانی بعد از تقاطع مفتح پلاک ۱۶۶ طبقه ی سوم

شبکه‌های اجتماعی :

کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت با شعار «هر لبخند، یک قصه» و با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی باکیفیت و مقرون‌بصرفه، توسط تعدادی از فارغ التحصیلان برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی شده است. تیم دندانپزشکی این کلینیک به تمام نیازهای دندانپزشکی شما رسیدگی می‌کنند و در مسیر درمان شما، دقت و ظرافت مورد نیاز را به کار می‌بندد. دندانپزشکان کلینیک دکتر آیت، جزء بهترین دندانپزشکان ایران هستند و طیف گسترده‌ای از باکیفیت‌ترین خدمات دندانپزشکی عمومی، تخصصی، زیبایی و ارتودنسی را ارائه می‌دهند تا دندان‌هایتان را سالم و قوی نگه دارید و لبخندی زیبا و ماندگار داشته باشید.

1 3

کلینیک دندانپزشکی مهر شریعتی

دندانپزشکی عمومی، تخصصی، زیبایی و ارتودنسی

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با کلینیک دندانپزشکی مهر شریعتی

وبسایت :

آدرس :

شریعتی، خیابان یخچال، خیابان کی نژاد، نبش خیابان قریب، مجتمع پزشکان دکتر قریب

شبکه‌های اجتماعی :

کلینیک دندانپزشکی مهر شریعتی با همکاری متخصصین دندانپزشکی و بهره گیری از بهترین و جدیدترین تجهیزات سعی دارد که به ارائه خدمات کامل بپردازد. هدف کلینیک دندانپزشکی مهر شریعتی انجام خدمات عالی در محیط آرام است.

2 1

کلینیک دندانپزشکی فوق تخصصی ایثار

انجام کلیه خدمات تخصصی، زیبایی و ارتودنسی

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با کلینیک دندانپزشکی فوق تخصصی ایثار

وبسایت :

آدرس :

سه راه افسریه، مشیریه، ۳۰ متری صالحی (مزینانی)، بین کوچه خرداد و تیرغربی، پلاک ۲۴۲، طبقه اول، واحد یک

شبکه‌های اجتماعی :

این کلینیک از بزرگ ترین و مجهزترین مطب های دندانپزشکی در شرق تهران است و دارای بخش های مختلف تخصصی ایمپلنت، جراحی فک و لثه، ارتودنسی، عصب کشی زیبایی و… است و آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات است و با قیمت عالی به شما عرضه می کند.

3

کلینیک دندانپزشکی دکتر لیلا خادمی

انجام کلیه خدمات تخصصی، زیبایی و ارتودنسی

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با کلینیک دندانپزشکی دکتر لیلا خادمی

وبسایت :

آدرس :

پاسداران، خیابان پایدارفرد، نبش بوستان هفتم، بین بانک آینده و موسسه ملل(پلاک ۱۴۶)، واحد ۴۰۴، طبقه ۴

شبکه‌های اجتماعی :

کلینیک دندانپزشکی دکتر لیلا خادمی همراه با ۵ سال سابقه درخشان در پاسداران، خدمات زیبایی دندان را مطابق با استاندارد های روز دنیا و مواد با کیفیت ارائه می دهد.

5 2

کلینیک دندانپزشکی درین

انجام کلیه خدمات تخصصی، زیبایی، ایمپلنت و پروتز دندان

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با کلینیک دندانپزشکی درین

وبسایت :

آدرس :

یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، چهارراه یوسف آباد، پلاک ۳۲، طبقه دوم، کلینیک دندانپزشکی درین

شبکه‌های اجتماعی :

کلینیک دندانپزشکی درین از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران است که با به کارگیری تجهیزات مدرن خدمات با کیفیتی را برای مراجعین خود ارائه میدهد. این کلینیک از لوازم مصرفی استاندارد جهانی به کار برده و با دستگاه های پیشرفته لوازم را استریل می کند.

ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • سابقه کادر درمان و پزشکان این کلینیک بالا باشد. هر چه تجربه دندانپزشکان کلینیک بالاتر باشد، تعداد مراجعین بیشتر و رضایت آن ها بالاتر است.
  • هزینه خدمات دندانپزشکی که ارائه می کند، مناسب باشد. دندانپزشکی یکی از کارهای حوزه درمان است که هزینه های سرسام آوری دارد. مواد اولیه استفاده شده در دندانپزشکی گران قیمت است. حتما دقت کنید که پایین بودن هزینه منجر به استفاده از مواد نامرغوب نباشد.
  • از متریال با کیفیت استفاده کنند. شاید شما هم تجربه این را داشته باشید که به دندانپزشکی مراجعه کرده باشید و بعد از اینکه دندان خود را پر کرده باشید، پس از مدتی دوباره دندان خالی شود. اگر کلینیک دندانپزشکی ای از مرغوب ترین متریال استفاده کند، می توانید آن را بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران بدانید و برای خدمات دندانپزشکی به آن جا مراجعه کنید.
  • تجهیزات به روزی داشته باشد و موارد بهداشتی و ایمنی را به طور کامل رعایت کند. دقت کنید که یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید از تجهیزات معتبر و برند استفاده کند و تمام ابزارها را به طور مرتب و دقیق ضدعفونی کند.
  • از برندهای مختلف استفاده کند. در مواردی مثل ایمپلنت که شرکت های مختلف در دنیا آن را تولید می کنند، این که بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران و متخصص ایمپلنت  از کدام برندها استفاده کند و محدود به یک برند خاص نباشد، بسیار اهمیت دارد.
  • با شرکت های بیمه قرارداد داشته باشد. درست است که اکثر شرکت های بیمه مبلغ ناچیزی از هزینه های دندانپزشکی را تقبل می کنند، اما اینکه یک کلینیک با اکثر شرکت های بیمه قرارداد داشته باشد، می تواند از ویژگی های بسیار مثبت آن باشد و مراجعان بیشتری را به سمت خود بکشاند.

مطلب پیشنهادی: بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج

خدمات ارائه شده در بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

خدمات ارائه شده در بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

اگر یک مرکز دندانپزشکی بتواند تمام خدمات زیر را ارائه دهد، می تواند مراجعین بیشتری داشته باشد و به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران شناخته شود.

  • بخش تخصصی درمان ریشه
  • بخش تخصصی ارتودنسی
  • بخش تخصصی ایمپلنت دندان
  • دندانپزشکی اطفال
  • بخش تخصصی جراحی فک و دهان
  • بخش ویژه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

چطور بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران را پیدا کنیم؟

انتخاب یک دندانپزشکی و متخصص ارتودنسی خوب واقعا کار سخت و دشواری است. در اینجا به شما چند مورد را یادآوری می کنیم تا به دنبال این ویژگی ها باشید و بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران را پیدا کنید.

جستجو کردن

شما می توانید با جستجو در سایت های اینترنتی مثل ویکی درمان، از تجارب افراد درباره بهترین کلینیک های دندانپزشکی اطلاعات به دست آورید. همچنین استفاده از اپلیکیشن هایی مثل تلگرام و اینستاگرام و تحقیق از دوستان و آشنایان می تواند به شما کمک کند تا یک کلینیک دندانپزشکی خوب را پیدا کنید.

سوابق کاری کادر کلینیک

شما می توانید بعد از لیست کردن اسامی کلینیک ها، به سایت های هر کلینیک سر بزنید و از سابقه کاری پزشکان و کادر هر کلینیک اطلاعات کاملی به دست آورید. همچنین اگر نظراتی در سایت یا پیج کاری مرکز دندانپزشکی وجود داشته باشد، می توانید آن ها را مشاهده کنید.

مشاهده نمونه کار

بعد از اینکه توانستید از لیست اولیه تعدادی از بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران را گلچین کنید، می توانید به آن مراجعه کنید و با مراجعان صحبت کنید. همچنین اکثر مراکز نمونه کارهای خود را درون صفحات کاری خود در شبکه های اجتماعی قرار می دهند.

مطلب پیشنهادی: بهترین کلینیک دندانپزشکی در قلهک

لیست بهترین بیمارستان ها و کلینیک های دندانپزشکی دولتی در تهران

اسم کلینیک دندانپزشکی

آدرس

دندانپزشکی بیمارستان شریعتی

کارگر شمالی، سه راه جلال

دندانپزشکی بیمارستان فرهیختگان

انتهای اتوبان ستاری شمال، میدان دانشگاه به سمت حصارک

دندانپزشکی شبانه روزی شهید مهدوی

میدان رسالت، بعد از مجتمع تجاری دنیای نور

دندانپزشکی شهید بهشتی

اوین، بلوار دانشجو

دندانپزشکی شهرداری منطقه ۲۲

شهرک سرو آزاد، خ گودرزی

دندانپزشکی بیمارستان خاتم الانبیا

خ ولیعصر، بالاتر از میرداماد، بیمارستان خاتم الانبیا

کلام آخر

ما در این مقاله از ویکی درمان در رابطه با ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران، خدماتی که ارئه می‌دهد و لیستی از بهترین‌های این کلینیک صحبت کردیم. امیدواریم این مطالب مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

سوالات متداول شما عزیزان

چه زمانی نیاز به کشیدن دندان عقل نیست؟

فک شما به اندازه کافی بزرگ است و دندان عقل آشکار شما به صورت منظم و درست در پشت دندان آسیاب قرار گرفته است. همچنین زمانی که فک شما به اندازه کافی بزرگ است تا بتوانید تمامی دندان خود را با مسواک و نخ دندان تمیز نگه دارید.

علت آبسه دندان چیست؟

اولین عاملی که باعث به وجود آمدن آبسه می شود سوراخ هایی است که بر روی قسمت بالایی دندان های بالا و قسمت پایینی دندان های پایین و بر روی لثه به وجود می آیند. از جمله عوامل دیگری که باعث به وجود آمدن عفونت در این نواحی از دهان شما می شوند می توان به عواملی مانند ترک خوردگی دندان ها، بیماری های مربوط به لثه و .. اشاره کرد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

حمید حیدری

حمید حیدری هستم دانشجوی رشته دندانپزشکی. شما را با جدیدترین مقالات منتشر شده در زمینه بهداشت دهان و دندان، بیمارهای دندان و.. آشنا می کنم.

نوشته های مشابه

۹ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *