بهترین مارک رنگ موی گیاهی و ارگانیک

۳.۵
(۲)

رنگ گردن مو در خانم‌ها امروزه رواج چشمگیری پیدا کرده است و باعث زیبایی بیشتر در چهره آن‌ها می‌شود. در این میان، هستند رنک موهایی که به مو آسیب جدی وارد کرده و باعث ریزش و سوختگی مو می‌شود، این دسته رنگ مو، رنگ موی شیمیایی است، اما از طرف دیگر اگر از بهترین مارک رنگ موی گیاهی استفاده کنید، نتیجه بهتری به دست خواهید آورد.

رنگ موی گیاهی نه تنها باعث زیبا شدن مو می‌شود، بلکه از به وجود آمدن آسیب‌های گوناگون نیز جلوگیری می کند. بهترین مارک رنگ موی طبیعی مناسب افرادی است که علاقه به استفاده از رنگ موی شیمیایی ندارند. با ما در این مقاله از ویکی درمان همراه باشید تا توضیحات بیشتری در رابطه با بهترین مارک رنگ موی گیاهی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مطالعه بیشتر: نگاهی به لیست بهترین کلینیک زیبایی در تهران

رنگ موی گیاهی ارگانیک چیست؟

رنگ موی ارگانیک شامل درصدی زیادی از مواد گیاهی است و مشکلاتی که رنگ موی شیمیایی در بدن ایجاد می‌کند مانند آلرژی، خارش، مشکلات تنفسی و غیره را ندارد. رنگ موی گیاهی برای تمام افراد همچنین بانوانانی که باردار هستند یا دوران شیردهی را می گذرانند، مناسب است. این رنگ مو فاقد آمونیاک بوده و از خشک و وز شدن مو جلوگیری می‌کند و باعث نرم و لطیف شدن آن می‌شود.

لازم به ذکر است، رنگ موهایی که فاقد آمونیاک هستند از ۴ ماده اصلی تشکیل شده‌اند که عبارتند از: مونو اتانول آمین، اتانولامین، کوکامید و آمینومتیل پروپانول. این مواد باعث باز شدن کوتیکول‌های مو شده و با افزایش PH موی سر، رنگ مو سریع تر به سر جذب می‌شود. البته، با بالا رفتن PH مو، آسیب‌های جدی به موی سر وارد می‌شود.

از دیگر مزایای بهترین مارک رنگ موی گیاهی می‌توان به حفظ کردن بافت مو اشاره کرد. از آنجایی که رنگ موی شیمیایی باعث شکستگی بافت مو می‌شود، استفاده از رنگ موی گیاهی به مراتب بیشتر توصیه می‌شود.

رنگ موی گیاهی ارگانیک چیست؟
رنگ موی گیاهی ارگانیک، رنگ مویی است که سبب ریزش مو نشود

با وجود همه این مزایا، بهترین مارک رنگ موی گیاهی نیز مانند هر چیز دیگر در این جهان هستی، مشمول معایبی نیز می‌باشد. رنگ موی طبیعی طیف رنگی گسترده‌ای نداشته و به همین سبب افراد رنگ موی فانتزی پسند نمی‌توانند از این محصول استفاده کنند.

همچنین، مدت زمانی که طول می‌کشد این رنگ مو به طور کامل در تمام نواحی سر رنگ بگیرد، ۲ ساعت بوده و برای افرادی که پر مشغله هستند این زمان طولانی است. از دیگر معایب رنگ موی گیاهی این است که ماندگاری آن نسبت به رنگ موی شیمیایی کمتر است.

بهترین مارک رنگ موی گیاهی ایرانی چیست؟

امروزه این محصول گیاهی و فاقد آمونیاک در مدل‌های مختلفی در بازار رواج پیدا کرده است که به دو دسته رنگ موی گیاهی ابریشم و رنگ موی گیاهی ویتامول. در ادامه توضیحاتی بیشتری در رابطه با این دو محصول خدمت شما عزیزان ارائه داده‌ایم.

  • رنگ موی گیاهی ابریشم: این رنگ مو پوشش‌دهی بالایی دارد، باعث از بین رفتن سفیدیه کامل مو می‌شود و ریشه مو را نیز رنگ میدهد. همچنین به دلیل طبیعی بودن این محصول، باعث نرم و ابریشمی شدن مو، عدم ریزش و تقیوت موی سر می‌شود.
  • رنگ موی گیاهی ویتامول: این رنگ مو نسبت به رنگ موهای شیمیایی آسیب‌پذیر، گزینه مناسب‌تری است. این محصول با دارا بودن موادی چون کراتین، نرم کننده مو، عصاره آلوئه‌ورا و عصاره انگور، باعث نرم و لطیف شدن مو، تغذیه فولیکول‌های مو و عدم تخریب سلول‌های مو می‌شود.

در ادامه تعدادی دیگر از بهترین مارک رنگ موی گیاهی را به همراه مشخصات آن ذکر کرده ایم.

رنگ موی گیاهی دائمی ناتورتینت

این رنگ موی طبیعی، از مواد گیاهی ساخته شده است. افرادی که یک رنگ مو طبیعی و سالم برای موهای خود می‌خواهند، این محصول بهترین گزینه است. این رنگ موی خارجی موهای شما را تغذیه و درخشان می‌کند. این برند در ۲۹ طیف رنگی و در رنگ‌های متنوع عرضه شده است.

رنگ موی گیاهی دائمی ناتورتینت
رنگ موی گیاهی دائمی ناتورتینت سبب درخشندگی مو میشود

 مزایای این رنگ مو عبارتند از: فاقد آمونیاک، پوشانندگی کامل موهای سفید، قدرت رنگ دهی سریع و برق کردن مو، ماندگاری طولانی روی سر. از معایب این محصول نیز می‌توان به آسیب و حساسیت پوستی اشاره کرد. لازم به ذکر است، این محصول یکی از ۱۰ تا از بهترین مارک رنگ موی گیاهی است.

رنگ موی گیاهی Matrix SoColor

آرایشگران زیادی به این محصول علاقه‌مند هستند؛ زیرا دارای طیف رنگی متنوع بوده و باعث پررنگ شدن و درخشندگی مو می‌شود. این برند رنگ مو کاملا موهای سفید را پوشش می‌دهد و دارای شامپوی براق‌کننده مو نیز است.

رنگ موی گیاهی Matrix SoColor
رنگ موی گیاهی Matrix SoColor دارای طیف های رنگی بسیار متنوعی است

مطالعه بیشتر: سرم کراتینه مو

رنگ موی گیاهی Logona

این رنگ مو دارای طیف رنگی گسترده‌ای است. این محصول از ترکیب حنا، گیاهان طبیعی پوست گردو و صدف ساخته شده استاین مارک رنگ مو صد در صد گیاهی بوده و تمام موهای سفید را پوشش می‌دهد و نیز باعث تغذیه و رشد مو می‌شود. از مزایای این محصول، حجیم شدن مو است. این برند که از عصاره گیاهی ساخته شده است، موهای شما را براق و درخشان می‌کند.

رنگ موی گیاهی Logona
این رنگ مو از حنای باکیفیت تولید شده است

رنگ موی گیاهی مارال

این برند ایرانی بوده و به شفافیت و درخشندگی مو کمک می‌کند. در این محصول از سیلیکون استفاده شده است که از کدر شدن مو جلوگیری می‌کند. با استفاده از این رنگ مو، موهای شما جلوه‌ای طبیعی نشان خواهد داد.  این محصول دارای روغن بادام و ویتامین c است که از شکنندگی و خشکی مو جلوگیری می‌کند. تمام موهای سفید و خاکستری سر را پوشش داده و در طولانی مدت روی سر باقی می‌ماند.

رنگ موی گیاهی مارال
رنگ موی گیاهی مارال از کدر شدن موها جلوگیری میکند

رنگ موی گیاهی دوماسی

از بهترین مارک رنگ موی گیاهی است که پوشانندگی بالایی دارد. این محصول فرانسوی حاوی سه نوع روغن نارگیل، بادام و زیتون است که موهای شما را در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند. طیف رنگ این برند نیز زیاد است.

رنگ موی گیاهی دوماسی
در داخل رنگ موی گیاهی دوماسی روغن زیتون، نارگیل بکار رفته است، که کمک بسیاری به تقویت ریشه مو میکند

رنگ موی گیاهی روت

رنگ موی گیاهی روت یکی از محصولات مجموعه شرکت ماهر آرا است. مواد اولیه این برند از فرانسه تامین می‌شود، شامل طیف رنگی بالای ۱۰۰ عدد است، حاوی ویتامین c و رنگدانه‌های غلیظ است که باعث پوشش کامل سر و دوام بیشتر رنگ مو می‌شود. علاوه بر ویتامین سی، این محصول حاویه موادی چون کراتین، روغن کاستور، روغن آرگان، روغن بادام و روغن زیتون است.

رنگ موی گیاهی روت
رنگ موی گیاهی روت دارای ویتامین سی است

مطالعه بیشتر: تقویت موی سر

رنگ موی گیاهی پروکسا

رنگ موی پروکسا یک برند ایرانی است که در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را تحت لیسانس یک کمپانی اسپانیایی در زمینه تولید محصولات تخصصی زیبایی و سلامت مو شروع کرده است. این برند طیف رنگی گسترده‌ای دارد، پوشش بالایی دارد، حاوی ویتامین و پروتئین است ک به لطافت و مراقبت از مو کمک می‌کند، سفیدی مو را کاملا پوشش می‌دهد و حاوی کمی آمونیاک و درصد بالایی کراتین است.

رنگ موی گیاهی پروکسا
رنگ موی گیاهی پروکسا به لطافت و رشد مو کمک بسیاری میکند

کلام پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم هر آنچه در رابطه با رنگ موی گیاهی مانند مزایا و معایب و بهترین مارک رنگ موی گیاهی وجود دارد به شما شرح دهیم. امیدواریم مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

سوالات متداول

رنگ موی گیاهی ابریشم در بارداری ضرر دارد؟

این رنگ یک رنگ موی گیاهی ، بدون آمونیاک و مناسب دوران بارداری است منتهی بهتر است سه ماه اول دوران بارداری به دلیل اینکه دوران حساسیت زا و دوران شکل گیری جنین است استفاده نشود و بعد از ماه ۳ حاملگی می توان از رنگ استفاده نمود ولی این نکته دلیل بر ۱۰۰% گیاهی نبودن رنگ مو نیست.

آیا رنگ موی گیاهی ابریشم روی موهای مشکی و تیره رنگ می دهد؟

با توجه به اینکه رنگ مو کاملا گیاهی هست و هیچ ماده شیمیایی در رنگ به کار نرفته بنابراین روی موهای مشکی و تیره تغییر رنگ نخواهد داد و بیشتر روی موهای سفید و روشن می توان به رنگ مد نظر رسید ولی میتوانید به عنوان یک تقویت کننده فوق العاده برای مو نیز استفاده کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۳.۵ / ۵. تعداد رای: ۲

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. بهترین مارک رنگ مو ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد، زیرا هر کس نیازهای خاص و موهای متفاوتی دارد. اما اطلاعات بیشتر در مورد مارک‌های مختلف و نظرات مشتریان می‌توانند به شما در انتخاب بهترین رنگ مو برای خود کمک کنند. بهتر است قبل از انجام تغییرات رادیکال در رنگ مو، با یک کارشناس مشورت کنید.

  2. بهترین مارک رنگ مو، بدون شک، یکی از موارد مهم برای تغییر رنگ موهاست. اما قبل از خرید، بهتر است در مورد این موضوع تحقیق کنید. برخی از مارک‌های معتبر شامل لورآل، شوارتسکوف و ولوو عالی هستند. پیشنهاد می‌دهم که از نظرات تجربی دیگران هم استفاده کنید. مهمتر از همه، حتماً از مشاوران مو و پوست متخصص دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *