بهترین دکتر مادلینگ صورت تهران (لیست ۱۰تایی – ۱۴۰۲) ❤️

۵
(۱)

صورت استخوانی و زاویه دار جز معیارهای زیبایی است که اکثر هنرمندان هالیودی از آن برخوردارند. این روزها اهمیت چهره زیبا، روز به روز در حال افزایش است و با رشد پلتفرم های اجتماعی، همه دوست دارند در زیباترین حالت ممکن خود باشند. به همین جهت انجام عمل های زیبایی رشد بیشتری از قبل پیدا کرده و به سبب آن متدهای جدید در این زمینه به وجود آمده است. یکی از این روش‌ها مدلینگ صورت است.

در این روش با با تزریق ژل هیالورونیک و برجسته کردن نقاط کلیدی صورت چانه، گونه و بینی، بین اجزای صورت تناسب برقرار می‌کنند. با توجه به اهمیت داشتن چهره زیبا، باید در انتخاب کلینیک مناسب و بهترین دکتر مادلینگ صورت دقت کرد.

مطلب پیشنهادی: لیست بهترین دکتر زاویه سازی صورت

 مادلینگ صورت چیست؟

مادلینگ صورت یعنی انتخاب نقاط کلیدی صورت برای زاویه دار کردن آنها با استفاده از ژل هیالورنیک است. برجسته دار کردن این نواحی صورت باعث ایجاد چهره متوازن و خوش فرم می‌شود. مادلینگ صورت را می‌توان به عنوان یک روش مناسب برای جوانسازی پوست در نظر گرفت. تعیین محل تزریق و دز تزریق شده در نتیجه عمل تاثیر گذار است.

مادلینگ صورت چیست

 انواع روش های مادلینگ صورت چیست؟

روش های کلینیکی معتبر برای زیبایی شامل:

اینکه شما می‌خواهید از کدام روش استفاده کنید با تشخیص پزشک شماست.

 زاویه سازی صورت با تزریق ژل

این روش با توجه به سازگاری زیاد با بدن در سال های مورد توجه قرار گرفته‌ است. ترکیبات اصلی آن شامل : کلسیم، اسید پلی ال لاکتیک، اسید هیالورونیک و پلی متیل متاکریلات است.

زاویه سازی صورت با تزریق ژل
ویه سازی صورت با تزریق ژل

 زاویه سازی صورت با تزریق چربی

برای زاویه دار کردن فک و صورت بخشی از چربی از ناحیه باسن پهلو ران یا سایر قسمت‌های بدن برداشته می‌شود و به محل مورد انتظار تزریق می‌شود.

 زاویه سازی با تزریق بوتاکس

این روش باعث از بین رفتن و رفع چین و چروک پوست و جوانسازی می‌شود. تزریق بوتاکس باعث کاهش شکل مربعی صورت می‌شود و چهره زاویه‌دار را برای متقاضیان خود بوجود می‌آورند.

لیفت با نخ

با افزایش سن کلاژن‌سازی پوست کاهش پیدا می‌کند و به سبب آن پوست شل می‌شود. لیفت با نخ یک روش غیر تهامی است که نیاز به جراحی ندارد. نخ های مورد استفاده در این روش ردی از خود به جای نمی گذارند.

لیفت با نخ

 سخن پایانی

خیلی از کسانی که از انجام جراحی می‌ترسند به لطف تکنیک های جراحی مثل مادلینگ صورت، می توانند به دلخواه چهره خود برسند. زیبایی در دنیای امروزی تعریف جدیدی پیدا کرده و ما نیز به تبع آن در تلاشیم به استانداردهای زیبایی دست پیدا کنیم. در این مقاله سعی کردیم بهترین دکتر مادلینگ صورت را به شما معرفی کنیم. در صورت انتخاب هر کدام از آنها نیاز است اطلاعات دقیقی کسب کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

احمد ملکی

احمد ملکی هستم. دانشجوی پزشکی. نویسنده و مترجم مطالب در حوزه جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *