مزایای کاشت مو به روش super FUE + هزینه

۰
(۰)

یکی از جدیدترین روش های کاشت مو که بروز بودن تکنولوژی در آن کاملا مشهود است، کاشت مو به روش super fue میباشد. که میتواند برای کاشت مو، ابرو و ریش مورد استفاده قرار گیرد.

کاشت مو به روش super fue برای تمامی افرادی که علاقه مند به استفاده از این روش هستند، قابل استفاده است. تمام افرادی که موهای کم پشتی دارند، کاندیدای مناسب کاشت مو با این روش هستند؛ اما استفاده از این روش در افراد زیر توصیه می شود:

  • اشخاصی که دارای پوست سر سفت هستند و امکان استفاده از کاشت مو به روش FIT در آن ها امکان پذیر نیست. سفتی پوست سر گاهی به دلایل ژنتیکی است. در برخی مواقع انجام ورزش های سنگین یا کاشت موهای قبلی عامل سفت شدن پوست سر هستند.
  • افرادی که دچار ریزش موی ژنتیکی شده اند.
  • افرادی که به دلیل ضربه یا سوختگی دچار ریزش مو شده اند.
  • با مشورت پزشک و بررسی های اولیه مشخص می شود که شما کاندید مناسبی برای کاشت مو به روش Super fue هستید یا خیر.

کاشت مو به روش super fue چیست؟

کاشت مو به روش FUE یا Follicular Unit Extraction در واقع استخراج فولیکول ها به صورت مجزا یا واحد است. در روش Super FUE نیز اساس کار شبیه FUE است با این تفاوت که تمام مراحل برداشت و کاشت فولیکول ها توسط دستگاه های هوشمند انجام می شود.

بدیهی است که استفاده از تجهیزات هوشمند و الکترونیک، بسیاری از نقایص قابل مشاهده در دیگر روش ها را برطرف کرده است. شایان ذکر است که کاشت مو به روش super fue، به عنوان یکی از باکیفیت ترین روش های کاشت مو شناخته می شود.

مراحل کاشت مو به روش Super fue

کاشت مو با این روش طی ۶ مراحل مختلف انجام می شود که به شرح ذیل است:

  • اسکن و آنالیز پوست سر و طراحی لیزری خط رویش مو.
  • ضد عفونی کردن پوست سر به منظور جلوگیری از عفونت.
  • بی حسی پوست سر به منظور از بین بردن احساس درد.
  • استخراج فولیکول ها از منطقه برداشت.
  • ذخیره فولیکول های استخراج شده.
  • کاشت فولیکول در منطقه بی مو.

مراحل کاشت مو به روش SUPER FUE و توصیه های قبل و بعد از آن

نکات مهم قبل از کاشت مو به روش Super fue

در صورتی که بیمار از داروها، مکمل های دارویی، گیاهان دارویی و ویتامین ها استفاده می کند، لازم است که با جزئیات کامل و به طور دقیق راجع به استفاده از آن ها با پزشک صحبت کند. در صورتی که استفاده از آن ها خطراتی برای بیمار طی عمل داشته باشد، پزشک استفاده از آن ها را مدتی قبل از کاشت مو متوقف یا آن ها را با داروهای دیگر جایگزین می کند.

برخی داروها سبب رقیق شدن خون و ایجاد مشکل خونریزی حین جراحی می شوند. استفاده از این داروها حداقل ۱۰ روز قبل از کاشت مو باید متوقف شود. داروهایی از قبیل وارفارین و آسپرین از این قبیل هستند.

توصیه های بعد از کاشت مو به روش Super fue

مراقبت های بعد از کاشت مو بسیار با اهمیت است، ‌بیمار باید با حوصله و دقت لازم در تمامی مراقبت های بعد از کاشت مو به روش Super fue را توجه داشته باشد.

از دیگر نکات مهم مراقبتی می توان به، جلسات معاینه بعد از کاشت مو اشاره کرد. در این جلسات پزشک کیفیت رشد موها را بررسی و در صورت وجود مشکل از روش های درمانی دیگر یا داروها برای تکمیل درمان استفاده می کند.

علاوه بر این در صورت وجود التهابات پوستی یا عفونت ها، تجویز دارو و اقدامات درمانی توسط پزشک انجام می شود. بنابراین در مراقبت های بعد از کاشت مو، جلسات معاینه اهمیت زیادی دارند؛

هزینه کاشت مو به روش Super fue

موارد مختلفی در تعیین هزینه کاشت مو به روش Super fue موثر است. مهم ترین عوامل آن به شرح زیر است:

  • تخصص پزشک: مهارت و تبحر پزشک و به روز بودن دانش او در زمینه کاشت مو، از دیگر عوامل موثر بر هزینه کاشت مو است. برخی از روش های کاشت مو با توجه به پیچیدگی و استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز به مهارت و تبحر خاص پزشک دارند و در تمام کلینیک های زیبایی انجام نمی شوند.
  • روش کاشت مو: در روش های مختلف کاشت مو با توجه به دقت و کیفیت آن روش و تجهیزات مورد استفاده، هزینه کاشت مو متفاوت می شود.
  • ویژگی های فردی: از دیگر عوامل موثر بر هزینه نهایی کاشت مو، ویژگی های فردی از قبیل وسعت منطقه طاسی و وضعیت بانک موی فرد است.

یکی از سوالاتی که در جلسه اول از فرد متقاضی کاشت مو پرسیده می شود این است که دوست دارد موهایش چقدر متراکم باشد. هرچقدر تراکم ایجاد شده بالاتر باشد، هزینه کاشت مو نیز متناسب با آن بیشتر می شود.

مزایای کاشت مو به روش SUPER FUE چیست؟

از جمله مزایایی که استفاده از کاشت مو به روش SUPER FUE می تواند به همراه داشته باشدف عبارت است از:

  1. به دلیل کم تهاجمی بودن کاشت مو به روش super fue، دارای خونریزی و یا درد نمی باشد و جای اسکار باقی نمی نماند.
  2. با استفاده از این روش، علاوه بر پیوند مو ،می تواند در کاشت ریش و سبیل هم استفاده شود.
  3. میزان تراکمی که کاشت مو به روش super fue به ارمغان می آورد از کاشت مو به روش sut و دیگر روش ها بیشتر است.
  4. از دیگر مزایای این روش، ایجاد خط رشد طبیعی است.
  5. علاوه بر پشت سر، از دیگر قسمت های بدن نیز می توان برای برداشت مو استفاده کرد.
  6. به دلیل استفاده از قلم های یکبار مصرف، خطر انتقال بیماری بسیار کم می شود.

جمع بندی

همه ما لایق موی زیبا و چهره ای آراسته هستیم. بنابراین پس از مشورت با پزشک خود در مورد مزایای این روش، طبق توصیه های او عمل کرده و با رعایت نکات بهداشتی و انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو تهران، برای مراقبت از موی جدید خود برنامه ریزی کنید.

کاشت مو به روش super fue plus چیست؟

super fue plus در واقع یکی از دستگاه هایی می باشد که از طریق آن می توان اقدام به کاشت مو کرد. به دلیل اینکه این دستگاه بسیار جدید است، امکان دستیابی به تراکم بیشتر، امکان پذیر است.

نتیجه نهایی بعد از کاشت مو چه زمانی مشخص می شود ؟

طی چند هفته پس از عمل ممکن است متوجه ریزش مو از ناحیه پیوند شده شوید؛ نگران نباشید موهای پیوند شده بعد از مرحله ریختن از حدود ماه چهارم مجدداً رشد خود را آغاز می کنند. رشد مو حتی برای افرادی که ریزش مو را تجربه نمی کنند روند کندی دارد، حدودا ۱۲ تا ۱۵ ماه طول می کشد تا فولیکول های مو قوی و سالم رشد کنند و قابل مشاهده باشند.

تفاوت روش super fue و super fue plus در چیست؟

در کاشت مو به روش super fue plus می توان تعداد گرافت های بیشتری را برداشت کرد. خط رشد مو در روش super fue plus بسیار طبیعی تر می باشد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۷ دیدگاه

    1. بله دوست عزیز برای کاشت مو روش‌های مختلفی وجود داره که شما میتونید با توجه به شرایط خودتون و نظر پزشکتون یکی از این روش‌ها رو انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *