بهترین دکتر لیفت ابرو در تهران (۱۴۰۲) ❤️

۰
(۰)

اگر دچار افتادگی پلک شده‌اید و به دنبال بهترین دکتر لیفت ابرو هستید تا پایان این مقاله با همراه باشید. با بالا رفتن شن، چهره دچار تغییراتی می‌شود که معمولا این تغییرات با آسیب‌هایی همراه است که رنجش و ناراحتی بسیاری در افراد به وجود می‌آورد. ابرو یکی از مهم‌ترین اجزا در صورت هر فردی است که با افزایش سن و روند پیری و نیز عوامل ژنتیکی ابروها افتاده‌تر شده و صورت به حالتی عبوس و خشن درمی‌آید.

از آنجایی که عمل لیفت ابرو باعث ایجاد ابروهایی خوش فرم و کشیده، شده و نیز موجب افزایش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد می‌شود، مراجعین زیادی برای انجام لیفت ابرو به بهترین کلینیک در تهران مراجعه می‌کنند. پس می‌توان اینگونه بیان کرد که، متقاضیانی که ابروهای نامرتب و افتاده داشته و یا در میان ابروهای‌شلن چین و چروک دیده می‌شود، کاندیدهای مناسبی برای لیفت ابرو بوده و می‌توانند به بهترین دکتر لیفت ابرو برای انجام این عمل مراجعه کنند.

با انجام لیفت ابرو توسط بهترین دکتر لیفت ابرو در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید از شر چین و چروک‌های ابرو و پیشانی خود خلاص شده و چهره‌ای شاد و باطراوت داشته باشید. همچین با انجام لیفت ابرو یا بوتاکس می‌توانید هر فرم و حالتی که می‌خواهید، به ابروهای‌تان بدهید.

لازم به ذکر است، لیفت ابرو که توسط بهترین دکتر لیفت ابرو انجام می‌شود دارای انواع گوناگونی است که پزشک با توجه به وضعیت جسمانی متقاضی، مناسب‌ترین روش را انتخاب می‌کند. از انواع روش‌های لیفت ابرو می‌توان به این موارد اشاره کرد:

لیفت ابرو چیست؟

این عمل زیبایی روشی بدون جراحی جهت بالا بردن و فرم‌دهی به ابرو است که توسط روش‌های ذکر شده مانند تزریق و ژل بوتاکس برای بالا بردن ابرو استفاده می‌شود. اگرچه در برخی مواقع، برای به دست آوردن نتیجه‌ای مطلبوب‌تر، بهترین دکتر لیفت ابرو از روش‌های جراحی تهاجمی نیز کمک می‌گیرد.

عوارض لیفت ابرو

از دلایلی که مراجعان جهت لیفت ابرو به بهترین دکتر لیفت ابرو مراجعه می‌کنند این است که، این روش باعث ایجاد تعادل در صورت، تغییر چهره و درشت‌تر و بازتر شدن چشم می‌شود. امروزه خانم‌های زیادی برای فرم‌دهی ابروهای خود، روی به هاشور، تاتو و یا میکرونیدلینگ می‌آورند، اما نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که، این روش‌ها در حجم‌دهی و پرپشت شدن ابرو تاثیر خاصی به جای نمی‌گذارند و تغییرات آن جزئی و موقت خواهد بود و فرد ناچار است پس از مدتی، دوباره به ترمیم آن بپردازد.

پس به شما پیشنهاد می‌کنیم روش مناسب‌تر؛ یعنی لیفت ابرو را انتخاب کنید، همچنین توجه داشته باشید، این عمل زیبایی باید توسط بهترین دکتر لیفت ابرو انجام شده تا نتیجه دلخواه شما را به ارمغان بیاورد.

مزایای لیفت ابرو

لیفت ابرو از آنجایی که یکی از روش‌های زیبایی و جوانسازی به شمار می‌رود، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. همانطور که گفته شد، این روش هم به صورت غیر تهاجمی می‌تواند انجام شود (تزریق چربی و ژل) و هم به صورت جراحی و تهاجمی. حال در ادامه به یکسری از مزایای عمل لیفت ابرو پرداخته‌ایم:

  • رفع چین و چروک‌های پوست
  • از بین بردن حفره‌های صورت
  • سفید وشفاف شدن پوست صورت
  • رفع زخم‌های جزئی
  • رفع لک و آفتاب‌سختگی
  • رفع شل شدگی پوست

نکات و مراقبت های قبل و بعد از لیفت ابرو

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از عمل زیبایی لیفت ابرو به دست آورید، لازم است نکات مراقبتی خاصی را رعایت کنید که در ادامه آن‌ها را شرح داده‌ایم:

  • در روز عمل، صورت خود را به خوبی بشویید.
  • پس از عمل تا چند روز از مواد آرایشی استفاده نکنید.
  • تا چند روز قبل از عمل از مصرف داروهای مسکن بپرهیزید.
  • از نوشیدن مشروبات الکلی و استعمال دخانیات قبل و بعد از لیفت ابرو خودداری کنید.
  • اگر از روش جراحی در لیفت ابروی‌تان استفاده شده و دارای بخیه‌هایی هستید، هنگام پانسمان، با دقت این کار را انجام دهید.
  • بعد از عمل استراحت کافی داشته باشید و از کرم استفاده نکنید.

هزینه لیفت ابرو

کلام پایانی

ما در این مقاله از ویکی درمان سعی نمودیم تا در رابطه با لیفت ابرو، مزایا، انواع و مراقبت‌های قبل و بعد از آن توضیحاتی را خدمت‌تان ارائه دهیم، همچنین لیست اسامی بهترین دکتر لیفت ابرو در این مطلب آورده شد. همچنین شما می توانید راه های لیفت ابرو در خانه را بشناسید تا خودتان به این کار بپردازید، امیدواریم برای‌تان مفید بوده باشد.

سوالات متداول

آیا لیفت ابرو عوارضی نیز دارد؟

بله؛ بهترین جراح لیفت ابرو موظف است قبل از انجام این عمل عوارض احتمالی را به بیمار شرح دهد که عبارت است ار: تورم پوست، خشکی چشم، تغییر رنگ پوست، عفونت در محل جراحی، بالا رفتن خط رویش مو، فلج شدن عضلات صورت، خونریزی در موضع جراحی، بروز التهاب در محل جراحی، باقی ماندن جای زخم نامطلوب، بی حس شدن یا خارش پوست، تجمع مایعات زیر پوست در موضع جراحی

هزینه لیفت ابرو چقدر است؟

قیمت انواع لیفت ابرو در ایران از ۵ میلیون تومان شروع می شود، اما بسته به شرایط پوستی هر بیمار و روش انتخابی مورد استفاده، این هزینه متغیر است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۸ دیدگاه

    1. باسلام دوست عزیز
      درصورت استفاده از روش های غیرتهاجمی و یا پیشگیرانه نیاز به ترمیم دارد. اما اگر لیفت ابرو از طریق جراحی انجام شود، حدود ۶ تا ۱۰ سال ماندگاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *