بهترین ورزش ها و تمرین ‌های لیفت ابرو در خانه

۳
(۲)

ابروی یکی از اعضایی است که علاوه بر بیان احساس و حالت چهره افراد، تأثیر زیادی بر زیبایی صورت دارد. از این رو بسیاری از افراد با روش‌های مختلف سعی در زیباتر نشان دادن ابروهای خود دارند. یکی از کارهایی که می‌تواند بر زیبایی ابرو و چهره‌ی افراد تأثیرگذار باشد، لیفت ابرو است.

امروزه روش‌های مختلفی برای لیفت ابرو در دسترس هستند؛ که بیشتر آن‌ها در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شوند. اما یکی از مؤثرترین و بادوام‌ترین روش‌ها لیفت ابرو در خانه و با کمک برخی حرکات ورزشی است. اگر شما هم قصد دارید بدون پرداخت هزینه و مراجعه به کلینیک یا مراجعه به بهترین دکتر لیفت ابرو، اقدام به لیفت ابرو در خانه‌ خود نمایید، در این مقاله با ما همراه باشید.

ورزش های لیفت ابرو در خانه

همان‌طور که گفته شد، ابروها تأثیر زیادی بر زیبایی و حالت چهره‌ی شما دارند. شکل ظاهری ابرو و فاصله‌ای که آب چشم دارد، می‌تواند به حد زیادی جذابیت چهره‌ی شما را تحت تأثیر قرار دهد. هم‌چنین با گذشت زمان، ممکن است ابرو مقداری دچار افتادگی شود. به همین خاطر برای بازگشت زیبایی صورت گاهی اوقات لازم است؛ تا با روش‌هایی اقدام به لیفت ابرو شود.

امروزه روش‌های مختلفی برای لیفت ابرو در دسترس هستند؛ که از آن بین می‌توان به لیفت ابرو با تزریق ژل و بوتاکس، لیزر و نخ اشاره نمود. هم‌چنین برخی روش‌ها نیز هستند که می‌توان از آن‌ها برای لیفت ابرو در خانه استفاده کرد.

شاید تصور شود، روش‌های لیفت ابرو در خانه، تأثیر کمتری نسبت به روش‌های کلینیکی دارند. در بسیاری از موارد مانند، ژل‌ها و داروهای سفت کننده‌ی صورت، این امر تا حدودی درست است. اما در روش‌هایی که با کمک ماساژ و تمرین‌های صورت انجام می‌شود؛ شاید نتایج کار دیرتر قابل‌رؤیت باشند؛ اما ماندگاری و کیفیت بسیار بهتر از سایر روش‌ها دارند. در ادامه پنج مورد از بهترین تمرین‌هایی که می‌توانید برای لیفت ابرو در خانه انجام دهید را خدمت شما معرفی می‌نماییم.

ورزش لیفت ابرو در خانه

تمرین اول برای لیفت ابرو در خانه

این تمرین علاوه بر آنکه برای لیفت ابرو در خانه انجام می‌شود؛ به آرامش و گشاده‌رویی شما نیز کمک می‌کند. روند انجام این تمرین به صورت زیر است.

  1. انگشت وسط هر دو دستتان را زیر ابروهایتان قرار دهید. این حرکت می‌کند تا ابروی شما سست شود.
  2. مطمئن شوید کف هر دو دست شما به‌طور کامل روی صورتتان قرارگرفته‌اند.
  3. درحالی‌که چشم شما هنوز باز است، ابروهای خود را ابتدا به سمت بالا و سپس به سمت بیرون بکشید.
  4. برای ۵ ثانیه در همین وضع بمانید.
  5. ابروهای خود را برخلاف جهت انگشتانتان به سمت پایین فشار دهید. توجه داشته باشید که در این مرحله چشم شما بسته نشود.
  6. برای ۵ ثانیه در همین حالت بمانید.
  7. مراحل فوق را برای کسب نتایج بهتر حداقل سه بار دیگر تکرار نمایید.
  8. این عمل را سه بار در روز برای کسب بهترین نتیجه تکرار کنید.

تمرین دوم ورزش چشم، برای لیفت ابرو در خانه

تمرین دومی که برای لیفت ابرو در خانه انجام می‌دهید، باید با چشم بسته انجام شود. برای لیفت ابرو با این تمرین مراحل زیر را دنبال نمایید.

  1. چشم خود را بسته و تا جای ممکن به پایین نگاه کنید. در این مرحله شما باید قدری کشیدگی در ماهیچه‌های اطراف چشمتان احساس کنید.
  2. برای پنج ثانیه در همین حالت بمانید.
  3. در همان حالی که چشمانتان را بسته نگه‌ داشته‌اید، به سمت بالا نگاه کنید. در این مرحله نیز مقداری کشش در ماهیچه‌های اطراف چشمتان احساس می‌کنید.
  4. برای پنج ثانیه در همین حالت بمانید.
  5. برای کسب نتایج بهتر، این تمرین را شش بار تکرار کنید.
  6. این عمل را سه بار در روز برای کسب بهترین نتیجه تکرار کنید.

تمرین سوم ورزش چشم، برای لیفت ابرو در خانه

تمرین سومی که برای لیفت ابرو در خانه انجام می‌دهید؛ باید با چشم باز انجام شود. برای لیفت ابرو این تمرین مراحل زیر را دنبال نمایید.

  1. چشم خود را باز کنید.
  2. به صورت مستقیم به رو به روی خود نگاه کنید.
  3. سر خود را در همان حالت نگاه به رو به رو نگه داشته؛ و با چشم‌هایتان تا جای ممکن بالا را نگاه کنید.
  4. برای چند ثانیه در همین حالت بمانید.
  5. برای کسب نتایج بهتر مراحل فوق را شش بار تکرار کنید.
  6. مراحل فوق را در جهت‌های پایین، چپ و راست نیز تکرار کنید.
  7. این عمل را سه بار در روز برای کسب بهترین نتیجه تکرار کنید.

تمرین چهارم ورزش صورت، برای لیفت ابرو در خانه

در تمرین سومی که برای لیفت ابرو در خانه انجام می‌دهید باید ماهیچه‌های صورت خود را تمرین دهید. برای برای لیفت ابرو با این تمرین مراحل زیر را دنبال نمایید.

  1. تا جایی که می‌توانید؛ ماهیچه‌های صورت خود را فشرده کنید. این حالت مانند وقتی است که یک خوراکی‌ ترش‌مزه میل نموده‌اید.
  2. سعی کنید در همین حال که ماهیچه‌های صورت شما فشرده هستند؛ ابروهای خود را نیز به سمت پایین بکشید.
  3. حال هردو چشم خود را باز نموده؛ و سعی کنید ابروهای خود را تا جای ممکن به سمت بالا بکشید.
  4. این تمرین را برای کسب بهترین نتایج، شش بار تکرار کنید.
  5. این عمل را سه بار در روز برای کسب بهترین نتیجه تکرار کنید.

لیفت ابرو در خانه با صابون

تمرین پنجم ورزش چشم، برای لیفت ابرو در خانه

تمرین پنجمی که برای لیفت ابرو در خانه انجام می‌دهید؛ باید با چشم بسته انجام شود. برای لیفت ابرو با این تمرین مراحل زیر را دنبال نمایید.

  1. چشم‌های خود را تا جای ممکن محکم ببندید.
  2. حال تا جایی که می‌توانید؛ ابروهای خود را بالا بکشید.
  3. برای چند ثانیه در همین حالت بمانید.
  4. این عمل را برای ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید.
  5. این عمل را سه بار در روز برای کسب بهترین نتیجه تکرار کنید.

سخن آخر

همان‌طور که در مطالب بالا گفته شد، روش‌های مختلفی برای لیفت ابرو مثل لیفت ابرو بدون جراحی یا لیفت ابرو در خانه وجود دارد. در این مقاله ۵ تمرین برای لیفت ابرو خدمت شما معرفی گردید. با انجام مستمر این تمرین‌ها می‌توانید، حالت مناسبی را برای ابروی خود ایجاد نمایید. گفتنی است، برای مشاهده‌ی اثرات این روش‌های لیفت ابرو در خانه، باید مقداری صبور باشید. چرا که این روش به‌ آرامی و طی چند ماه ظاهر مناسبی را برای ابروی شما ایجاد می‌کند.

شما برای لیفت ابروی فوری، می‌توانید از روش‌های کلینیکی بهره ببرید. توصیه می‌شود برای آشنایی بیشتر با این روش، دیگر مقالات درج شده در سایت ویکی درمان را نیز مطالعه فرمایید. در آخر اگر پرسشی در مورد هریک از این تمرین‌ها داشتید؛ می‌توانید در بخش نظرات همین صفحه سؤالات خود را با ما مطرح نمایید.

کاندیدهای مناسب برای لیفت ابرو در خانه چه کسانی هستند؟

لیفت ابرو در خانه تقریبا مناسب همه کسانی که ابرو بسیار کم پشت یا نازک دارند و همچنین نیاز به مرتب و منظم شدن ابرو‌های خود دارند بسیار مناسب می‌باشد.

ورزش لیفت ابرو در خانه چه تاثیرات مثبتی بر روی ابرو می‌گذارند؟

این ورزش‌ها علاوه بر بی دردسر بودن و بدون عوارض جانبی که دارند، باعث جلوگیری از افتادگی پوست زیر ابرو و مرتب شدن ابروها می‌شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۳ / ۵. تعداد رای: ۲

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *