لیفت ابرو بدون جراحی

۰
(۰)

با بالا رفتن سن تغییرات زیادی مانند: شل شدن پوست، افتادگی ابرو و پیشانی در چهره انسان ایجاد می‌شود . انسان همواره علاقه به زیبایی و زیبا دیده شدن دارد. پیشرفت تکنولوژی و روش‌های نوین پزشکی در حوزه جراحی زیبایی، بسیاری از دغدغه های انسان را در زمینه زیبایی حل کرده است.

لیفت ابرو بدون جراحی یکی از روش‌های جدید برای زیباتر شدن چهره است که طرفداران زیادی دارد. بالا کشیدن ابرو‌ها، سبب خوش فرم شدن، باز شدن چهره، برطرف شدن چین و چروک های زیر‌ ابرو و درشت تر شدن چشم می‌شود. روش‌های مختلفی برای بالا کشیدن ابرو وجود دارد. ما در این مقاله شما را با انواع روش‌های لیفت ابرو بدون جراحی آشنا می‌کنیم.

لیفت ابرو مناسب چه کسانی است؟

اگر افتادگی ابروهایتان تازه شروع شده است یا اگر می‌خواهید یک لیفت نامحسوس انجام دهید.  لیفت ابرو بدون جراحی مناسب شما است. اکثرا افراد بین سنین ۴۰ الی ۵۰ سال لیفت ابرو انجام می‌دهند.

  • برای کسانی که ابروهای آنها صورتشان را خسته، گرفته و اخمو نشان می‌دهد.
  • برای کسانی که پوست اضافی روی پلک آن قرار گرفته است نیز مناسب است.

موارد منع این روش

  • این عمل به افرادی که دارای ضعف عضلانی هستند و اختلال عصبی عضلانی دارند توصیه نمی‌شود.
  • زنان باردار و شیرده نیز نباید انجام دهند.

اگر فردی دارای افتادگی پلک و یا افتادگی ابرو است و دوست ندارد از روش های درمان جراحی صورت و ابرو استفاده کند، می‌تواند از لیفت ابرو بدون جراحی استفاده کند.

مزایای لیفت ابرو بدون جراحی

  • چهره شما را جوان می‌کند.
  • طول درمان کوتاه است و سریعتر می‌توانید به کارهای روزانه خود برسید.
  • عمل سریع انجام می‌گیرد.
  • مراقبت‌های بعد از عمل خاصی وجود ندارد.

مزایای لیفت ابرو بدون جراحی

لیفت ابرو بدون جراحی با لیزر

با تحریک سلول‌های لایه میانی پوست با لیزر به روند کلاژن سازی سرعت می‌دهد. پالس‌های کوچکی که به پوست ما می‌رسد و باعث نفوذ حجم زیادی از انرژی و در انتها باعث تحریک کلاژن می‌شود.

کلاژن باعث بالا کشیده شدن پوست، صاف شدن پوست و رفع چین و چروک پوست می‌شود. لیفت ابرو بدون جراحی با لیزر دارای مزایا و معایبی نیز هست. برای مثال در تزریق ژل و بوتاکس ممکن است پوست شما به مواد تزریق شده واکنش نشان دهد. در صورت برش در ناحیه مورد نظر احتمال عفونت نیز وجود دارد. اما باید بدانید این روش نسبت به روش‌های دیگر روشی گران است.

تزریق ژل

تزریق ژل می‌تواند ابروها را بالا بکشد و به آن فرم دهد و استخوان‌ها و بافت نرم تحلیل رفته را اصلاح کند. با افزایش سن تغییراتی که در فرم و خط ابروها به وجود آمده است را می‎‌توان با تزریق ژل و چربی درست کرد و این کار باعث پهن شدن ابروها نیز می‌‎شود. برای روش‌های غیر جراحی تزریق ژل این عمل باید سالی یک مرتبه مجدد انجام شود.

لیفت ابرو بدون جراحی با نخ

لیفت با نخ یکی از روش‌های بدون جراحی می‎‌باشد. نخ آن از مواد پلی‌پروپبلن ساخته شده است، دندانه‌های یکسو با نخ بخیه وارد پوست می‌شود. این روش به این شکل است که در ابرو برش هایی به قطر ۳ الی ۴ سانتی متر ایجاد و با گرفتن و جمع کردن پوست شل شده و تحریک کلاژن در اطراف پوست ابرو صورت می‎‌گیرد.

این عمل حداکثر ۱ ساعت و تحت بیهوشی موضعی صورت می‌گیرد. حداکثر ۳ روز برای بهبودی زمان نیاز است. با این کار ظاهر شما جوان می‌شود و حالتی طبیعی دارد و چهره شما طبیعی بنظر می‌رسد. از این روش در سایر قسمت های صورت نیز می‌توان استفاده کرد.

نکته: در این روش قسمت درونی کمتر از قسمت بیرونی کشیده می‌شود. لیفت ابرو با نخ دائمی نیست و بعد از حداکثر ۱۸ ماه تجزیه می‌شود و باید برای ترمیم، دوباره به دکتر مراجعه کنید.

تزریق بوتاکس

در این روش برای تزریق بوتاکس بخش‌هایی مشخص می‌شوند سپس با استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی، محل‌های مشخص شده بی حس می‌شوند. سپس بوتاکس از قسمت‌های بی حس شده تزریق می‌شود. تزریق پرکننده در عضلات، سبب فلج شدن آن‌ها و برطرف شدن چین و چروک‌ها در این محل می‌شود.

زمان لازم برای لیفت ابرو بدون جراحی با تزریق بوتاکس، چند دقیقه است و به مدت ۳ الی ۵ ماه ماندگاری دارد. فرد بعد تزریق بوتاکس نیاز به استراحت ندارد و این امکان را دارد که به فعالیت‌های روزانه خود بپردازد.ابرو بدون جراحی با تزریق بوتاکس یک روش برای بالا بردن ابرو بدون استفاده از جراحی است.

لیفت ابرو بدون جراحی با هایفوتراپی

در این روش با استفاده از لیزر از انواع روش‌های لیفت ابرو بدون جراحی غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود. عملکرد بالا بردن لیزر با ابرو، مشابه همان استفاده از لیزر برای سفت کردن و برطرف کردن شل شدگی پوست است. در این روش طی یک فرآیندی به نام نئوکلاژنز، تولید کلاژن در پوست افزایش می‌یابد.

مطلب پیشنهادی: همه‌چیز در مورد کاشت ابرو

با حرارت دادن و گرم کردن ماهیچه‌های اطراف ابرو، آن‌ها منقبض می‌شوند و پوست بالای پلک به سمت بالا کشیده می‌شود. این روش از انواع روش‌های لیفت ابرو بدون جراحی است که بلافاصله بعد از درمان اثرات آن قابل مشاهده می‌باشد. در این روش مانند: روش تزریق بوتاکس ماده‌ای به داخل بدن تزریق نمی‌شود و روشی مؤثر و با کیفیت برای بالا بردن ابرو ها‌ است.

عکس العمل بدن در برابر تزریق ماده خارجی در این روش مشاهده نمی‌شود؛ اما با توجه به اینکه در ناحیه مورد نظر برش‌هایی ایجاد می‌شود، احتمال ایجاد عفونت وجود دارد. از طرف دیگر این روش‌ها نسبت به سایر روش‌های لیفت ابرو بدون جراحی، روشی گران‌ تر است. بیمار نیاز به چند جلسه لیزر درمانی دارد که این موضوع خود باعث افزایش هزینه می‌شود.

لیفت ابرو بدون جراحی

کلام آخر

با خواندن این صفحه از وب سایت ویکی درمان اطلاعات کاملی در مورد لیفت ابرو بدون جراحی کسب کرده و موفق شدید که اولین قدم را طی کنید. در دومین قدم، باید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا برای جلسه‌ی مشاوره حضوری یا غیرحضوری با متخصصان ویکی درمان، زمانی را رزرو کنید.با استفاده از لیفت ابرو بدون جراحی می‌توان چهره ای باز تر و شاداب تر داشت. بهتر است در مورد لیفت ابرو در خانه بیشتر بدانید.

سوالات متداول در مورد لیفت ابرو بدون جراحی

آیا شما کاندید مناسبی برای لیفت ابرو هستید؟

در ملاقات حضوری با دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک و بررسی وضعیت سلامتی مراجعه کننده، تعیین می گردد که آیا شما کاندید جراحی لیفت ابرو هستید یا خیر!

آیا لیفت ابرو دارای مزیت نیز می‌باشد؟

بله همینطور است! لیفت ابرو بدون جراحی چهره شما را جوان تر و جذاب می کند و علاوه بر این که این عمل سریع انجام میگیرد طول درمان آن کوتاه است و شما می‌توانید بعد از انجام این روش کارهای روزانه خود را انجام بدهید و به مراقبت خاصی بعد از انجام این روش نیاز ندارید.

آیا بعد از انجام‌ لیفت ابرو میتوان صورت خود را شست؟

بعد از انجام لیفت ابرو بدون جراحی سعی کنیم تا روز سوم از شستن موهای خود خودداری کنیم ولی از روز سوم می توانید موهای خود را با یک شامپوی ملایم مثل شامپو بچه شست و شو دهید.

چه مدت بعد از انجام لیفت ابرو نتایج را خواهید دید؟

در همان روز نتایج را کاملا مشاهده میکنید، اما انجام لیفت ابرو بر روی صورت با اینکه نمی‌توانند نتایج پیری را به طور کامل متوقف کند اما می‌تواند این مراحل را کند تر کند و چین چروک پوست شما را از بین ببرد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

سمیرا حسن آبادی

من متخصص سئو و بهینه سازی سایت هستم. جزو نفرات اول تیم ویکی درمان بوده ام و خوشحالم که توانسته ایم محتوای به روزی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همیشه برای بالا بردن کیفیت محتواها و خدمات ویکی درمان در تلاش خواهیم بود.

نوشته های مشابه

۶ دیدگاه

    1. لیفت ابرو با کمک نخ بسیار محبوب است. اما برای انکه شما انتخاب کنید که کدام روش مناسب شماست باید به حالت ابرو و چشم ها دقت کرد که این کار را پزشک انجام دهد نتیجه مطمئن تری خواهید گرفت. ماندگاری بوتاکس برای لیفت ابرو نهایت ۵ ماه هست و نیازمند تزریق مجدد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *