بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران (۱۴۰۲)❤️

بهترین کلینیک و بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی در تهران

۰
(۰)

برای کسانی که حیوان خانگی دارند، بسیار مهم و ضروری است بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران را بشناسد. برای انتخاب کلینیک دامپزشکی مناسب، بهتر است از روش هایی مانند، پلتفرم ها و وب سایت ها، شناخت و بررسی ویژگی های یک کلینیک دامپزشکی خوب یا پرس و جو از دوست و آشنا و … استفاده کنید. پیش از این بهتر است، ویژگی های مهم بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران را بدانید، آگاهی پیش از انتخاب، لازم و البته ضروری است.

ویژگی های بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران

شاید برای شما هم سوال باشد که چطور بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران را انتخاب کنیم؟ برخی مشخصه ها در هر کلینیک خوب لازم و ضروری است. شما باید بدانید دقیقا چه خدماتی نیاز دارید و آیا کلینیک مورد نظر شما، قادر به ارائه خدمات مورد نظر شما هست؟ این ویژگی ها و خدمات چیست و چطور ارزیابی می شود؟

حیوانات خانگی به یک روتین درمانی نیاز دارند. در روتین درمانی، خدماتی که توسط کلینیک ارائه می شود، چکاپ دوره ای و ویزیت است. حیوانات موجودات بسیار حساسی هستند، نوع رفتار کادر پزشکی در همکاری حیوان تاثیر دارد. بهتر است، کلینیکی را انتخاب کنید که بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد، بهترین خدمات به همراه بهترین تجهیزات و متد درمانی جدید از جمله ویژگی های مهم در انتخاب کلینیک مناسب است.

در مواقع اورژانسی، برای شما بهترین کلینیک، نزدیک ترین کلینیک خواهد بود. در میان بهترین ها، نزدیک ترین به محل سکونت خود را انتخاب کنید. این امر مهم و ضروری است که شما اگر به مشکلات اورژانسی برخورد کردید، زندگی حیوان بیچاره در خطر نباشد. لیستی از بهترین کلینیک دامپزشکی تهران در این مقاله درج شده که می توانید در این میان نزدیک ترین ها را انتخاب کنید.

حتما سوابق پزشکی را ارزیابی کنید. سابقه پزشکی باید قابل توجه و استناد باشد. اینکه در دوره درمان خود چه نتایج موفقی را ارائه داده است؟ آیا سابقه درمان خوبی داشته است؟ مراجعین قبلی چه نظری درباره نوع درمان و تشخیص بیماری دارند؟ پاسخ درست به همه این پرسش ها و نمونه  های مشابه آن می تواند چراغی را در این مسیر برای شما روشن کند.

تشخیص به موقع بیماری، ارتباط مستقیم با دانش و مهارت پزشک دارد. ارائه به موقع خدمات و تجهیزات جهت درمان، موضوع مرگ و زندگی برای حیوانات است. کسانی که حیوان خانگی داشتند، احتمالا، استرس و اضطراب در دوران بیماری پت را تجربه کردند. پیدا کردن یک روش و متد مناسب که درمان قطعی را تضمین کند، اهمیت بالایی دارد.

بهداشت و نظافت فضای درمان به آرامش حیوان کمک می کند. اینکه حیوان با پزشک معالج خود احساس راحتی داشته باشد، دیگر مشخصه های مهم در زمینه درمان است.

خدمات بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران

بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران

بیمارستان دامپزشکی درین  

کلینیک درین بهترین کلینیک دامپزشکی تهران

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین بزرگترین و مجهزترین مرکز خدمات و درمان حیوانات خانگی،  پرندگان و حیوانات خاص (اگزوتیک) در محیطی زیبا و تخصصی همراه با پت شاپ و سایر بخشها و خدمات مورد نیاز حیوانات خانگی درفضای حدود ۱۰۰۰ متر مربع در ۷ طبقه با محیطی زیبا و تخصصی دارنده گواهینامه استاندارد ایزو ISO IWA1 2005 (ایزو مدیریت کیفیت، مراکز بهداشتی و درمانی) همچنین گواهینامهISO  ۲۶۰۰۰ (ایزو مسئولیت پذیری اجتماعی در زمینه دامپزشکی) شامل کلینیک ها، بخشها و خدمات مختلف

تماس با بیمارستان دامپزشکی درین

تلفن: ۷۷۴۴۹۱۴۷ – ۷۷۰۹۳۷۸۱ – ۷۷۱۳۰۵۳۹ – ۷۷۰۹۳۷۹۵ – ۷۷۰۹۳۷۹۲

شماره تلفن همراه: ۰۹۳۸۱۲۴۳۲۶۶

سایت: dorrinpethospital.com

آدرس: تهران – بزرگراه رسالت، بین آیت و مدائن، پلاک ۵۸۴ ساختمان ، بیمارستان دامپزشکی درین

اینستاگرام: https://www.instagram.com/dorrin_pet_hospital

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

خدمات بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران

هرکسی که از حیوان خانگی نگهداری کند دیر یا زود با بهترین کلینیک دامپزشکی تهران روبرو خواهد شد. حتی اگر دوست کوچک شما خوش شانس باشد و هرگز مریض نشود، باز هم باید برای کارهایی مانند واکسیناسیون، گرفتن شناسنامه، کوتاه کردن ناخن و مو و غیره به بهترین کلینیک دامپزشکی تهران مراجعه کنید. به همین منظور در این مقاله ما قصد دارم خدمات بهترین کلینیک دامپزشکی تهران را به شما دوستان معرفی کنم تا بدانید دفعه بعد سگ، گربه یا حیوان خانگی خود را به کدام کلینیک ببرید.

یکی از اولین و واضح ترین تفاوت های کلینیک و بیمارستان دامپزشکی اندازه است. بیمارستان بسیار بزرگتر و مجهزتر است و بخش های بیشتری دارد. بیمارستان ها بسیار بزرگتر هستند و خدمات بسیار بیشتری نسبت به کلینیک ها دارند. اکثر بیمارستان های دامپزشکی دارای خدمات شبانه روزی و بخش اورژانس هستند.

این بیمارستان تجهیزات و خدمات بیشتری مانند رادیولوژی، آزمایش خون، جراحی و  غیره دارد. البته بسیاری از کلینیک های دامپزشکی در تهران نیز بسیاری از خدمات فوق را ارائه می دهند.

به طور کلی بیمارستان ها بخشی را برای پذیرش یا سوار شدن حیوانات اختصاص می دهند. درست مانند بیمارستان انسانی تعداد پرسنل بیمارستان دامپزشکی بسیار بیشتر است و بیشتر آنها دامپزشک هستند. بیمارستان های دامپزشکی دارای یک داروخانه و اغلب یک فروشگاه حیوانات خانگی هستند که می توانید از آنجا دارو یا غذا برای حیوان خانگی خود بخرید.

  • داخلی و قلبی، جراحی، ارتوپدی
  • رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، داروسازی
  • دندانپزشکی، جرم گیری، اولتراسونیک، اصلاح و شستشو
  • فیزیوتراپی، آب درمانی، معاینات دوره ای، تشخیص و درمان
  • واکسیناسیون، حذف انگل، تزریق، پانسمان، سرم درمانی
  • الکتروکاردیوگرافی، قلب، ICU، عقیم سازی، جراحی ها، بافت نرم
  • ارتوپدی، چشم پزشکی حیوانات، بخش مراقبت های ویژه، بستری در بیمارستان
  • صدور شناسنامه، کاشت ریزتراشه، گواهی سلامت، گواهی خروج
  • آموزش و پرورش، خدمات مشاوره، تغذیه، رژیم درمانی
  • آمبولانس، کلینیک سیار، خدمات در محل
  • قوم شناسی، بخش پرندگان، بخش حیوانات خاص، پرندگان زینتی
  • خدمات عجیب و غریب و سایر حیوانات خانگی و حیوانات کوچک، درمان حیوانات و پرندگان عجیب و غریب
  • بستری و شبانه روزی حیوانات خانگی ذکر شده است.

کلینیک دامپزشکی

چکیده مقاله

سعی کردیم یک راهنمای کامل از مشخصات و ویژگی ها و همچنین خدماتی که در یک کلینیک ارائه می شود را گردآوری کنیم. با توجه به اینکه در کدام یکی از محدوده ها هستید می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. کلینیک های معرفی شده در میان مراجعین به عنوان برترین ارائه دهندگان خدمات درمانی و فروشگاهی و اصلاح و شستشو است. شما با انتخاب یک کلینیک خوب می توانید یک همراه در نگهداری از پت های خود داشته باشید.

کلینیکی که جراحی ارتوپدی و جراحی بافت نرم را هم انجام می دهند، قابل اعتمادتر هستند. چراکه با وجود یک مرکز جراحی حیوانات در نزدیکی محدوده سکونت یا محل کار، می توانید در مواقع اورژانسی، برای درمان و عبور از وضعیت بحرانی پت، اقدام کنید. با توجه به اینکه برای انتخاب بهترین ها نیاز به شناخت کافی دارید، در این مقاله به طور جامع به بررسی مشخصه ها پرداختیم.

سوالات متداول

یک کلینیک دامپزشکی باید چه ویژگی هایی برای جذب مشتری داشته باشد ؟

دامپزشکان با تجربه و تخصص، تجهیزات به روز و کامل، سفارش در ثبت اطلاعات صاحب حیوان و حیوان خانگی، بهداشت و نظافت از ویژگی های مهم کلینیک یا بیمارستان حیوانات خانگی و نحوه رفتار دامپزشکان در کلینیک دامپزشکی است.

آیا بهترین کلینیک دامپزشکی تهران ۹ واکسن به سگ ها هم تزریق می کند؟

بله، ۹ نوع واکسن سگ مربوط به پیشگیری از دیستمپر، پاروویروس، هپاتیت، پاراآنفلوآنزا، پنج سویه لپتوسپیروز نیز تزریق می شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

ویدا جامی

ویدا جامی هستم. علاقه مند به حوزه تولید محتوا. سالها در زمینه ترجمه و تولید محتوا اطلاعات عمومی مشغول به فعالیت هستم.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *