بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران (۱۴۰۲) ❤️

۰
(۰)

اغلب افرادی که مشکلاتی مانند زانو درد، کمر درد، گردن درد یا ناتوانی در یکی از اندام های حرکتی خود دارند؛ به دنبال پیدا کردن بهترین فیزیوتراپی تهران هستند. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن بهترین فیزیوتراپی در تهران هستید؛ با ویکی درمان همراه باشید.

فیزیوتراپی چیست ؟

علم فیزیوتراپی روی سلامت اندام‌های حرکتی انسان‌ها تمرکز دارد. به زبان ساده تر، هر فردی که در تحرک خود، در حرکت دادن اندام‌های دچار مشکل باشد؛ به یک فیزیوتراپ مراجعه می‌کند.

اغلب مراجعه کنندگان به بهترین فیزیوتراپی تهران افرادی هستند که  در ستون فقرات، قسمت‌های عضلانی اسکلتی، سیستم عصبی مشکل دارند یا مبتلا به بیماری‌هایی مثل ام اس، مشکلات تنفسی، سکته مغزی، پارکینسون و ضایعات نخاعی هستند.

مطلب پیشنهادی: فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل

در فیزیوتراپی برنامه های درمانی بر اساس اهداف و نیاز های بیماران ایجاد میشود و این درمان ها در مدیریت شرایط مزمن و پیشگیری از آسیب، نقش بسیار مهمی دارند. فیزیوتراپی به افراد کمک میکند تا کیفیت زندگی خود را تقویت کنند و استقلال خود را در زندگی بازیابند.

بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران

خدمات ارائه شده در بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران

فیزیوتراپی به کاهش درد و التهاب عضلانی می پردازد. در ادامه خدمات ارائه شده در بهترین مرکز فیزیوتراپی را بیان می کنیم:

  • درمان دردهای سر و گردن، دیسک کمر و دیسک گردن
  • درمان و اصلاح اختلالاتی مانند زانوی ضربدری و چرخش لگن
  • فیزیوتراپی بیماری های روماتیسمی، پارکینسون، MS و سکته مغزی
  • اصلاح کردن انحراف ستون فقرات
  • درمان زانو درد و آرتروز زانو
  • با روش های طب سوزنی به چاقی و لاغری موضعی می پردازد
  • درمان سردردهای میگرنی و تنشی
  • رفع مشکلات نفخ و یبوست با طب سوزنی
  • درمان پیچ خوردگی پا، کشیدگی تاندن و عضلات
  • درمان مشکلات شانه

لیست بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران

فیزیوتراپی مریم یزدیان

فیزیوتراپیست

ملاصدرا، بعد از چهارراه شیخ بهایی، روبه روی بیمارستان بقیه اله، ساختمان ۱۹۳، ط ۵ واحد ۱۴ (فیزیوتراپی رایان)

۰۲۱۸۸۶۰۳۵۹۵  |  ۰۹۱۲۶۴۵۶۵۱۵

مرکز فیزیوتراپی ..
درمانگاه فیزیوتراپی

خیابان دولت، ..

…۰۲۱ |  …۰۹۱۲ 

فیزیوتراپیست کیست؟

فیزیوتراپیست که به عنوان متخصص فیزیوتراپی نیز شناخته میشود، به مراقبت های بهداشتی خاصی مسلط است و در زمینه فیزیوتراپی تخصص دارد. فیزیوتراپیست ها از ساختار بدن درک بالایی دارند و کاملا با آن آشنا هستند. فیزیوتراپیست موظف است تا مشکل و اختلال فیزیکی بیمار را تشخیص داده و از انواع تکنیک های درمانی را برای درمان اختلالات فرد، استفاده کند. این درمان ها شامل درمان دستی، تجویز ورزش، الکتروتراپی و… میشود.

مطلب پبشنهادی: فیزیوتراپی در منزل

مشخصات بهترین مرکز فیزیوتراپی

مشخصات بهترین مرکز فیزیوتراپی

قطعا بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران ویژگی ها و مشخصاتی دارد که آن را از سایر مراکز فیزیوتراپی متمایز می کند. در قدم اول دارای تیمی میباشد که اعضای آن متشکل از فیزیوتراپ های ماهر میباشند که از سابقه درخشان و تجربه خوبی برخوردارند. از خصوصیت های خوب این متخصصان این است که از بدن انسان و مکانیک آن درک و شناخت خوبی دارند. همین مورد باعث میشود تا آنها بتوانند محدوده وسیعی از آسیب های فیزیکی را تشخیص دهند و به درمان آنها بپردازند.

نکته بعد در مورد مشخصات بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران این است که برنامه های درمانی منحصر به فرد و اختصاصی متناسب با نیاز هر فرد را برای درمان او به کار میگیرند. آنها در ابتدا به بررسی جامعی از وضعیت هر بیمار پرداخته و با جمع آوری اطلاعات دقیق از بیمار، برنامه درمانی مناسبی را برای او ایجاد میکنند.

علاوه بر این مواردی که گفته شد، برخی ویژگی ها و مشخصات دیگر بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران را در ادامه آورده ایم:

  • دارای تکنولوژی های پیشرفته درمانی
  • ارتباط قوی با بیماران
  • مسلط و هماهنگ با تکنیک ها و روش های روز دنیا
  • محیطی بهداشتی و ایمن

سخن آخر

در این مقاله از مجموعه مقاله‌های ویکی درمان به معرفی تعدادی از بهترین فیزیوتراپی تهران پرداختیم و مدت زمان جلسات فیزیوتراپی را مورد بررسی قرار دادیم. پیش از انتخاب کلینیک بهترین فیزیوتراپی تهران برای درمان، از معتبر بودن و مجوز آن اطمینان حاصل نمایید؛ چرا که اگر روند درمان شما به دست افرادی که در این زمینه تخصص ندارند انجام شود؛ ممکن است سلامتی تان به خطر بیوفتد.  بخاطر داشته باشید؛ فیزیوتراپی پیشگیری و درمان است و کیفیت زیست و سلامت انسان را ارتقا می‌دهد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

ویدا جامی

ویدا جامی هستم. علاقه مند به حوزه تولید محتوا. سالها در زمینه ترجمه و تولید محتوا اطلاعات عمومی مشغول به فعالیت هستم.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. سلام من امروز ام آری آی بودم وعکس راگرفتم نشون پکتر دادم‌میگه ارتروز گردن داری واستخ‌ان گردنت چرخیده با۳۰سال سن واینکه‌شاغل نیستم هیچ دارویی هم تجویز نکرده فقط گفته برو فیزیوتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *