هزینه لیفت سینه با نخ در سال ۱۴۰۲

۰
(۰)

قبل از آنکه در رابطه‌ با هزینه لیفت سینه با نخ حرف بزنیم، بیایید با این عمل‌ و کاربرد آن‌ آشنا شویم. در اصل عمل لیفت سینه با نخ یک نوع عمل زیبایی است. اما ممکن است در برخی از موارد خاص یک عمل درمانی هم محسوب شود. این عمل به سفت کردن، فرم دهی و جلوگیری از بد فرم شدن سینه خانم‌ها کمک می‌کند. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های این عمل کمک به جوان‌سازی بافت‌ها است.

لیفت سینه به چه عملی گفته می‌شود؟

برخی از این روش‌ها ممکن است نیاز به بستری شدن قبل و بعد از عمل داشته باشند. اما روش‌هایی که در آن از نخ‌های پزشکی استفاده می‌کنند، نیازی به بستری شدن ندارند. مانند لفت سینه و صورت با نخ‌های پزشکی.

این عمل در ردهٔ عمل‌های سرپایی است. نیازی نیست قبل از لیفت سینه با نخ بیمار بستری شود. در نتیجه به‌خاطر همین ویژگی هزینه لیفت سینه با نخ خیلی زیاد نیست. اما روش‌های دیگر لیفت سینه، ممکن است به بستری شدن نیاز داشته باشند. در ادامه با هرکدام از این روش‌ها آشنا خواهیم شد. پس با ما همراه باشید.

انواع روش‌های لیفت سینه

همان‌طور که گفتیم، روش‌های لیفت سینه متفاوت هستند، بنابراین هزینه لیفت سینه با نخ و سایر روش‌های دیگر می‌تواند متفاوت باشد. این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • لیفت سینه با نخ
  • لیفت سینه با عمل جراحی
  • لیفت سینه با طب سوزنی
  • لیفت سینه با عمل ACI
  • پروتز سینه

هدف اصلی ما در این مقاله عمل لیفت سینه با نخ است، پس بیشتر در مورد آن حرف می‌زنیم.

هزینه لیفت سینه با نخ در1401

هزینه لیفت سینه با نخ به چه صورت است؟

هزینه لیفت سینه با نخ در مقایسه با سایر روش‌های لیفت سینه کم‌هزینه‌تر است. همچنین یک نکته دیگر در رابطه‌ با هزینه لیفت سینه با نخ و سایر روش‌های دیگر این است که، این عمل تحت پوشش هیچ‌گونه بیمه‌ای قرار نمی‌گیرد؛ بنابراین شخص متقاضی می‌بایست تمام هزینه‌های آن را خودش بپردازد. مگر اینکه در شرایط خاصی یک نوع بیماری باشد و عمل درمانی لحاظ شود.

لیفت سینه با نخ در مقایسه با سایر روش‌های دیگر، عملی آسان‌تر است. اما روش‌های دیگر برای این کار به‌مراتب پیچیده‌تر و سخت‌تر هستند، به همین دلیل هزینه لیفت سینه با نخ کمی گران‌تر است.

هزینه‌های لیفت سینه با نخ باتوجه‌ به محل زندگی شما، تجربه ارائه‌دهنده خدمات و دکتر شما و تعداد مناطقی که قرار است با درمان خود هدف بگیرید، بسیار متفاوت خواهد بود. بر اساس منابع معتبر، هزینه لیفت با نخ به طور معمول ۴۰ درصد از هزینه لیفت به‌صورت سنتی را دارد.

می‌توانید هم‌ زمان یک منطقه یا چندین منطقه را هدف قرار دهید و هزینه را افزایش دهید.  هزینه لیفت سینه با نخ برای کشیدن و سفت شدن سینه‌ها ممکن است بیشتر باشد.

لیفت سینه با نخ به بیهوشی عمومی احتیاج ندارند، بنابراین در هزینه درمان و خدمات نیز صرفه‌جویی می‌کنید. جراح یا دکتر شما ممکن است توصیه کند که برای تقویت اثرات لیفت نخ، روش‌های درمانی اضافی یا روش‌های زیبایی مانند بوتاکس یا روش‌های دیگری را نیز پیاده کنید.

عمل لیفت سینه با نخ

این عمل یک عمل سرپایی است. اما در آن بیمار را بی حس یا بیهوش می‌کنند. در این عمل ابتدا توسط پزشک متخصص نواحی از سینه را علامت‌گذاری می‌کنند. این نواحی برای عبور نخ‌های پزشکی معین می‌شوند. پس از عبور نخ‌های توسط پزشک متخصص، سینه‌ها به سمت بالا کشیده می‌شوند.

چون این عمل سرپایی است بنابراین هزینه لیفت سینه با نخ در مقابل سایر روش‌ها نیز کمتر است. اما این به این معنی نیست که این عمل تأثیری در روند فرم دهی به سینه‌ها ندارد. نه اصلاً این‌طوری نیست. ممکن است از روش‌های جراحی نیز بهتر جواب دهد. روش‌های جراحی بیشتر برای کسانی که شلی شدید در سینه‌ها دارند، توصیه شده است.

روش لیفت سینه با نخ یک گزینه کم تهاجمی برای جراحی سینه است. بالابرهای نخ با قراردادن مواد نخ پزشکی در سطح سینه و سپس کشیدن پوست خود به سمت بالا با محکم کردن نخ، سینه‌ها را سفت کنند. لیفت با نخ، لیفت بخیه خاردار نیز نامیده می‌شود، یک عمل زیبایی است که هدف آن بلند کردن و فرم دهی شکل صورت یا سینه‌های شماست.

استفاده از نخ برای عمل زیبایی از سال ۱۹۹۰ وجود داشته است. اما نوآوری در مواد مورداستفاده برای بالابرهای نخ باعث افزایش محبوبیت در سال‌های اخیر شده است. اما بازهم با نوآوری‌هایی در این روش، هزینه‌های آن نسبت به سایر روش‌ها کمتر است. از جمله هزینه لیفت سینه با نخ و یا لیفت صورت با نخ.

این عمل مناسب افراد میان ٣٠ تا ۵٠ سالگی است. یا هر زمان احساس کردید پوست شما شل می‌شود. فردی که به‌طورکلی از سلامتی خوبی برخوردار است و تازه شروع به مشاهده علائم پیری می‌کند، ممکن است از تأثیر لطیف لیفت با نخ بیشترین بهره را ببرد.

افزایش هزینه لیفت سینه با نخ

خطرات لیفت سینه با نخ

لیفت با نخ با روش کم‌ خطر با حداقل زمان بهبودی در نظر گرفته می‌شود، اما عوارض جانبی مانند قرمزی کبودی و تورم رخ می‌دهد. اما همه این‌ها موقتی هستند. پس نگران عوارض آن نباشید. چون هیچ‌کدام از این عوارض ماندگار نیستند.

کسانی که به دلیل شرایط پزشکی که بیهوشی عمومی برای آن‌ها خطرناک است و نمی‌توانند لیفت سنتی انجام دهند، ممکن است لیفت با نخ برای آن‌ها یک گزینه خوب باشد.

راحتی

این روش را می توان در مدت زمان حدود ۴۵ دقیقه انجام داد. در صورت تمایل، می توانید پس از آن دوباره به کار خود برگردید. یعنی به حالت عادی خود برگردید. اما این به این معنی نیست هر کسی میتواند آن را انجام دهد. شما باید دنبال یک متخصص بگردید. تا هم هزینه لیفت سینه با نخ برای شما مناسب در بیاد و هم ایمنی داشته باشید.

درجه تاثیر

روش‌های لیفتینگ نخ به‌اندازه روش‌های جراحی به طور چشمگیری ماندگار نیستند و مطالعات در مورد اثربخشی طولانی‌مدت آنها وجود ندارد. نتایج حاصل از لیفت با نخ از ۱ تا ۳ سال طول می‌کشد. برای بهترین نتیجه، جراحان توصیه می‌کنند که لیفت با نخ را با انواع دیگر روش‌های ضد پیری دیگر ترکیب کنید. البته با این روش هزینه لیفت سینه با نخ ممکن است برای شما افزایش یابد.

سخن پایانی و سوالات متداول

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، هزینه لیفت سینه با نخ فاکتورهای زیادی دارد. از جمله این فاکتورها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پزشک و تخصص آن
  • پشتیبانی
  • تعداد نواحی بدن
  • هزینه روز
  • محل زندگی شما
  • شدت افتادگی سینه‌ها

هزینه عمل لیفت با نخ چقدر است؟

عمل لیفت با نخ به نسبت تاثیر گذاری که پس از عمل دارد و به نسبت تفاوت هزینه ای که با دیگر روش های جراحی زیبایی صورت دارد بسیار هزینه کمتری دارد و به صرفه تر میباشد.

عمل لیفت با نخ صورت چقدر طول میکشد؟

زمان این عمل مانند زمان هر عملی به مهارت و چیره دستی پزشک بستگی دارد و عمل لیفت با نخ بسته به ناحیه ای که عمل در آن انجام می‌شود که حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.

عمل لیفت با نخ برای چه افرادی و چه سنی مناسب است؟

معمولا سن استاندارد برای انجام عمل لیفت با نخ بین ۳۰ تا ۶۰ سال می باشد و هم آقایان و هم بانوان می‌توانند از این تکنیک برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند.

پس از عمل لیفت با نخ چند روز باید در منزل دوران‌ نقاهت طی شود؟

پس از عمل لیفت با نخ هیچ نیازی به دوران نقاهت و استراحت در منزل نمی باشد و فرد می تواند به فعالیت های روزانه خود بپردازد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

احمد ملکی

احمد ملکی هستم. دانشجوی پزشکی. نویسنده و مترجم مطالب در حوزه جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی.

نوشته های مشابه

۱۰ دیدگاه

    1. خانم هایی که سینه های بزرگ دارند به دلیل سنگینی و وزن سینه ها، سینه ها حالت افتاده به خود می گیرد و بهترین روش استفاده از لیفت سینه با نخ هست.

    1. خیر دوست عزیز جنس این نخ ها به گونه ای است که کاملا با بدن سازگار بوده و پس از مدت زمان معین جذب میشن و هیچ گونه مشکلی برای فرد ایجاد نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *