فرم دهی و لیفت سینه با طب سنتی

۳
(۲)

یکی از مشکلات رایجی که بانوان در سنین میان‌سالی با آن مواجه می‌شوند؛ داشتن سینه‌های شل و آویزان است. این مسئله با تأثیر منفی که بر ظاهر خانم‌ها میگذارد؛ اعتمادبه‌نفس آن‌ها را کاهش داده و موجب حس پیری می‌شود. گفتنی است افتادگی سینه‌ها از لحاظ پزشکی و سلامتی، مسئله‌ای برای خانم‌ها نداشته و فقط تأثیرات منفی آن محدود به زیبایی می‌باشد. امروز قصد داریم تا در این مقاله به بررسی افتادگی سینه پرداخته؛ و لیفت سینه با طب سنتی را خدمت شما معرفی نماییم.

 چه عواملی باعث افتادگی سینه می‌شوند؟

افتادگی سینه یک امر بسیار شایع بین زنان است که خود را به‌صورت جابه‌جایی نوک سینه به سمت پایین نشان می‌دهد. امروزه درمان‌های زیادی برای این مسئله در دسترس هستند. از میان روش‌ها مختلف بهترین و کم عارضه‌ترین روش؛ لیفت سینه با طب سنتی است. اما قبل از آن که به بررسی لیفت سینه با طب سنتی بپردازیم؛ لازم است ابتدا با برخی دلایل که باعث افتادگی سینه‌ها می‌شوند آشنا شویم.

اولین و اصلی‌ترین علتی که باعث افتادگی سن می‌شود؛ بالا رفتن سن است. با بالا رفتن سن میزان استروژن در بدن کاهش‌یافته و این امر باعث می‌شود پوست انعطاف‌پذیری خود را از دست بدهد که این امر موجب افتادگی سینه می‌شود.

استعمال دخانیات نیز می‌تواند یکی دیگر از علت‌های افتادگی سینه باشد. چراکه استعمال دخانیات باعث می‌شود میزان الاستین و کلاژن در بدن کم شده و بدن طراوتی و سفتی خود را از دست بدهد. عوامل دیگری که باعث افتادگی سینه‌ها می‌شوند، شامل بارداری، اضافه‌وزن و عوامل ژنتیکی است.

مطلب پیشنهادی: لیفت سینه با نخ

 چه عواملی باعث افتادگی سینه می‌شوند؟

هزینه لیفت سینه با طب سنتی

ازآنجاکه در لیفت سینه با طب سنتی، بیشتر از مواد طبیعی استفاده می‌شود که در دسترس همگان هستند. لیفت سینه با طب سنتی، روشی بسیار کم‌هزینه می‌باشد. این امر وقتی نمود بیشتری پیدا می‌کند؛ که آن را با دیگر روش‌های لیفت مانند انجام پروتز سینه و عمل جراحی مقایسه کنید. البته ناگفته نماند که اگر هزینه‌ی کلی درمان را مقایسه کنید. لیفت سینه با طب سنتی  چون به‌صورت مستمر انجام می‌شود ممکن است هزینه‌ی کلی بالایی داشته باشد.

روش‌های لیفت سینه با طب سنتی

در طب سنتی روش‌های مختلفی برای لیفت سینه ارائه ‌شده است. هر فردی می‌تواند بسته به نیاز خود از هر یک از این روش‌ها استفاده کند؛ اما ما توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از اقدام به هر یک از روش‌های لیفت سینه با طب سنتی، با پزشک متخصص مشورت نمایید تا بتوانید بهترین روش را بسته به نیاز بدنتان انتخاب نمایید. در ادامه این روش‌ها به تفکیک توضیح داده‌شده‌اند.

لیفت سینه با ماساژ یخ

یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که برای لیفت سینه با طب سنتی ارائه شده است؛ ماساژ سینه با یخ است. در این روش باید روزانه ۴ الی ۵ بار، به مدت دو دقیقه، یک قطعه یخ را به‌صورت دورانی روی هر سینه ماساژ دهید. و سپس به مدت نیم ساعت به پشت دراز کشیده؛ و با کمک یک حوله سینه‌های خود را خشک نمایید.

استفاده از روغن‌زیتون

روغن‌زیتون ماده‌ای طبیعی است که سرشار از اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان‌های مناسب پوست است. از این رو یکی از روش‌های که در لیفت سینه با طب سنتی توصیه می‌شود؛ ماساژ سینه‌ها با روغن‌زیتون است. در لیفت سینه با طب سنتی به کمک روغن‌زیتون، باید ابتدا یک قاشق غذاخوری روغن‌زیتون را کف دستتان ریخته و به هم بمالید؛ سپس با کف دست‌هایتان که به‌خوبی به روغن‌زیتون آغشته شده است. به مدت ۲۰ دقیقه سینه‌هایتان را ماساژ دهید. این کار را تا رسیدن به فرم مناسب روزانه ۴ بار تکرار کنید.

لیفت سینه با ترکیب خیار و زرده تخم‌مرغ

یکی از روش‌های جالبی که در لیفت سینه با طب سنتی ارائه شده است، استفاده از ترکیب زرده‌ی تخم‌مرغ و خیار است. این روش می‌تواند پوست شما را به‌خوبی با مواد مغذی که در این دو ماده‌ی خوراکی موجود است تغذیه نماید.در لیفت سینه با طب سنتی برای این منظور توصیه می‌شود؛ یک خیار را پوست‌کنده و به‌خوبی پوره نمایید. سپس زرده‌ی یک تخم‌مرغ را با یک ۱۰ به‌خوبی مخلوط نموده تا ماده‌ای خمیری به دست آید. خمیری که تهیه نموده‌اید را به روی سینه‌هایتان مالیده و بگذارید له مدت سی دقیقه بماند. این روش را می‌توانید هفته‌ای یک‌بار تکرار کنید.

لیفت سینه با ترکیب خیار و زرده تخم‌مرغ

لیفت سینه با ترکیب پیاز و تخم‌مرغ

یکی از روش‌های طبیعی که به‌منظور لیفت سینه با طب سنتی توصیه‌شده؛ استفاده از ترکیب پیاز و تخم‌مرغ است. در این روش کافی است یک تخم‌مرغ را در ظرفی گود شکسته و هم بزنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که تخم‌مرغی حالت کرم مانند به خود بگیرد. سپس آن را به سینه‌های خود زده و بگذارید بماند.  پس از گذشت نیم ساعت آب یک پیاز را گرفته و با یک لیوان آب ترکیب نمایید. سپس سینه‌هایتان را با آن بشویید.

لیفت سینه به کمک روغن خردل و انار

انار و روغن خردل دو ماده‌ی طبیعی هستند که سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی برای پوست می‌باشند. به همین خاطر در لیفت سینه با طب سنتی به استفاده از ترکیب آن‌ها توصیه‌شده است. برای این منظور کافی است؛ یک انار را پوست‌کرده و در همزن به‌خوبی له نمایید. سپس مقداری روغن خردل را به آن اضافه نموده تا قدری سفت شود. در انتها برای لیفت سینه با طب سنتی به این روش کافی است؛ ترکیب به‌دست‌آمده را هر شب قبل از خواب روی سینه‌های خود مالیده و بگذارید بماند.

لیفت سینه با کمک ژل آلوئه ورا

مگر می‌شود صحبت از درمان‌های جوان‌سازی باشد و اسمی از آلوئه ورا آورده نشود. آلوئه ورا یکی از مواد طبیعی است؛ که سرشار از آنتی‌اکسیدان و رادیکال‌های آزاد است. همچنین ترکیبات آلوئه ورا می‌تواند خاصیت کشسانی پوست را افزایش دهد.  به همین خاطر در بیشتر ترکیباتی که به‌منظور مراقبت‌های پوستی ساخته می‌شوند؛ از این گیاه استفاده می‌شود.

یکی از روش‌هایی که در لیفت سینه با طب سنتی توصیه می‌شود. استفاده از آلوئه ورا می‌باشد. برای این منظور کافی است قدری ژل آلوئه ورا تهیه‌کرده و سینه‌های خود را به مدت ۱۵ دقیقه با آن ماساژ دهید. و بعد از آن بگذارید این ژل به مدت ۱۵ دقیقه دیگر نیز روی سینه‌هایتان بماند. درنهایت سینه‌هایتان را با آب ولرم شسته و با حوله‌ی تمیز خشک نمایید. این کار را می‌توانید روزی یک‌بار تکرار نمایید.

جمع‌بندی

بر اثر افزایش سن و برخی عوامل دیگر سینه‌های خانم‌ها بعد از سی‌سالگی با افتادگی مواجه می‌شود. که نشانه‌ی اصلی این مسئله جابه‌جا شدن نوک سینه‌ها می‌باشد. این امر می‌تواند بر ظاهر زنان تأثیر منفی گذاشته و اعتمادبه‌نفس آن‌ها را کاهش دهد. به همین منظور در این مقاله به بررسی برخی روش‌های لیفت سینه با طب سنتی پرداخته شد. شما می‌توانید برای اطلاع از روش‌های دیگر لیفت سینه و هم‌چنین جوان‌سازی پوست دیگر مقالات این سایت را نیز مطالعه بفرمایید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۳ / ۵. تعداد رای: ۲

هنوز رای ثبت نشده است.

ویدا جامی

ویدا جامی هستم. علاقه مند به حوزه تولید محتوا. سالها در زمینه ترجمه و تولید محتوا اطلاعات عمومی مشغول به فعالیت هستم.

نوشته های مشابه

۵ دیدگاه

  1. اشتباه فک نکنین لیفت سینه با جراحی وقتی رضایت بخشه که بافت سینه تون حجم زیادی داشته باشه درغیراینصورت باید با پروتز لیفت کنین که خودش به مرور زمان بعد از جراحی افتاده میشه خدا از دکتر شهریار حدادی نگذره که این موضوع رو پنهان کردن و صادقانه مشاوره ندادن من الان بشدت پشیمونم چون بافت سینه های خودمو از دست دادم
    باپروتز لیفت کردن که دوباره افتاده شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *