قیمت پروتز لب چقدر است؟

۵
(۱)

یکی از مهم‌ترین مواردی که در انجام انواع جراحی باید در نظر گرفت، میزان هزینه‌ها و قیمت لازم برای انجام آن جراحی و هزینه‌های لازم برای انجام مراقبت‌های لازم پس از آن است. در مورد پروتز لب نیز به همین صورت است و هزینه و قیمت پروتز لب برای افرادی که متقاضی آن هستند بسیار مهم است.

قیمت پروتز لب در سال ۱۴۰۲

از جراحی‌های زیبایی برای رفع عوارض پوستی و ناصافی و نامتقارن بودن برخی از قسمت‌های صورت یا نواحی دیگر بدن که ظاهری زشت و ظاهری بد به بیمار بخشیده است، استفاده می‌شود. یکی از جراحی‌های خاصی که بسیاری از افراد انجام داده‌اند و تغییرات خاص و محسوسی در صورت ایجاد خواهد کرد پروتز لب است که انواع مختلفی دارد و قیمت‌ها متفاوتی دارد.

در این مقاله از ویکی درمان قصد داریم در مورد هزینه و قیمت پروتزلب صحبت کنیم که برای بسیاری از متقاضیان این عمل ضروری است و در صورت بی اطلاعی از این موارد ممکن است هزینه‌های آن جراحی افزایش چشمگیری پیدا کند. به گونه‌ای که نتایج عمل با توجه به هزینه برای متقاضی رضایت‌بخش نباشد.

قیمت پروتز لب در تهران در مقایسه با هزینه انجام این عمل در سایر شهرها و استان‌های کشور با توجه به تعداد زیاد جراحان و متخصصان در این شهر می‌تواند بسیار ارزان‌تر باشد. وقتی تراکم متخصصان و پزشکان متخصص در یک رشته در منطقه یا شهر افزایش یابد، رقابت بین آن‌ها به دو صورت ایجاد و افزایش می‌یابد. در این شرایط پزشکان سعی می‌کنند بیشترین دقت را داشته باشند و بهترین عمل‌های جراحی خود را انجام دهند تا متقاضیان از دیدن نتایج عمل که جزو سوابق پزشک است به وجد بیایند و از آن پزشک بخواهند که جراحی را انجام دهد.

پروتز لب

اما اقدام دیگر این گونه پزشکان کاهش قیمت پروتز لب برای هدایت متقاضیان و بیماران به سمت مطب آ‌ن‌ها است که بسیار تاثیرگذار است و در یک چشم به هم زدن متقاضیان چندین برابر خواهد شد. اما همیشه باید در نظر داشته باشید که کیفیت مهم‌تر از هزینه کم خواهد بود، به خصوص در مواردی مانند جراحی‌هایی که با سلامت فرد در ارتباط هستند.

هزینه و قیمت پروتز لب بسته به کلینیک انتخاب شده توسط بیمار می‌تواند به میزان قابل توجهی درکاهش یا افزایش آن تاثیرگذار باشد. به این دلیل که کلینیکهای مجهز معمولا قیمتهای بالاتری دارند و هزینه جراحی را افزایش می‌دهند.

در کشور ما این امر کاملاً طبیعی است و هر جا که کیفیت بهتری ارائه می‌دهد معمولاً قیمت‌های بالاتری برای خدمات خود می‌گیرد. البته همه چیز به انتخاب یک کلینیک مجهز بستگی ندارد و در موارد بسیاری پزشک حاذق اهمیت بیشتری خواهد داشت، اما انتخاب مکانی مجهز برای انجام جراحی، شما را به نتیجه دلخواه‌تان نزدیک‌تر می‌کند.

این که از چه مواد و روشی برای انجام پروتز خود استفاده می‌کنید بسیار مهم است و می‌تواند نقش عمده‌ای در هزینه داشته باشد. بهترین فردی که می‌تواند صورت شما را آنالیز کند و به شما بگوید از چه برند و روشی برای افزایش حجم لب‌هایتان استفاده کنید، پزشک مورد نظر شماست، پس حتما در انتخاب او بسیار دقت کنید.

به عنوان مثال، ممکن است در ابتدا بخواهید از تزریق چربی یا ایمپلنت لب برای افزایش حجم لب‌های خود استفاده کنید، اما پزشک نظر متفاوتی دارد و به شما می‌گوید که ابتدا از ژل پرکننده موقت استفاده کنید.

قبل و بعد از پروتز لباین کار در ابتدا شاید از نظر شما خودخواهانه باشد، اما در واقعیت اینطور نخواهد بود و در واقع پزشک شما قصد دارد ابتدا از ژل پرکننده موقت پروتز استفاده کند تا شکل نهایی لب‌های شما را بعد از عمل ببیند و آن را تجزیه و تحلیل کند تا نواقص آن برطرف شود. سپس برای تزریق چربی نهایی که به عنوان پروتز دائمی نیز آماده شوید.

البته اکثر پزشکان تزریق ژل‌های پرکننده موقت را توصیه می‌کنند، زیرا اگر از پروتز لب خود خسته شوید، نمی‌توانید لب‌های خود را به صورت سابق خود بازگردانید. با این حال، اگر از ایمپلنت لب دائمی استفاده می‌کنید، برای بازگشت به حالت طبیعی خود باید دو بار تحت عمل جراحی قرار بگیرید.

قیمت پروتز لب تهران در صورت استفاده از بهترین کلینیک‌ها و حرفه‌ای‌ترین پزشکان و متخصصان در مقایسه با امکانات مشابه در سایر نقاط کشور می‌تواند کم و بیش باشد. اما آنچه بسیار مهم است نتیجه نهایی کار و جراحی است که ممکن است در صورت عدم مراجعه به جراح متخصص کاملاً بر خلاف انتظار بیمار بوده و باعث نارضایتی وی شود. بنابراین انتخاب پزشک مناسب برای جراحی بسیار مهم است.

بزرگ کردن لب با ژل یا چربی‌های گرفته شده از بدن خود بدن نیازی به جراحی خاص و یا استفاده از بی ‌حس ‌کننده ندارد و فقط به ژل یا چربی با مقدار کمی ماده نیاز دارد. ماده بی حس کننده زیر پوست لب بیمار تزریق می‌شود و نتیجه نهایی به سرعت و در حدود نیم ساعت حاصل می‌شود.

پروتز لب دائمی

قیمت پروتز لب دائمی چقدر است؟

مدتی است که بزرگ کردن لب در بین عموم مردم به خصوص خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و در این میان استفاده از چربی‌ها و ژل‌های موقت بیشتر رایج است؛ اما برخی افراد برای حجیم شدن لب‌های خود از پروتزهای دائمی نیز استفاده می‌کنند.

انواع مختلفی از پروتزها از جمله پروتزهای سیلیکونی و نخ‌های گورتکس وجود دارند. پزشکان ابتدا برش‌هایی روی لب‌ها ایجاد می‌کنند و سپس آن‌ها را در بافت لب قرار می‌دهند. این نوع کار عوارض و مخاطراتی نیز دارد که در مورد آن‌ها اختلاف نظر زیادی وجود دارد. برخی افراد معتقدند که این عمل نمی‌تواند دائمی باشد و معمولا پس از چند سال حجم لب‌ها دوباره کاهش می‌یابد.

همان طور که ذکر شد، نوع ماده و ترکیب چربی در پسوریازیس دائمی اهمیت ویژه‌ای دارد. فیلرها ویژگی‌های زیادی دارند که می‌تواند غیر سمی، سازگار با بدنه، دوام و قیمت باشد. البته هر چه قیمت و کیفیت بالاتر باشد هزینه آن نیز بیشتر می‌شود. علاوه بر این، حقوق پزشک، محل عمل، تجهیزات، بیمه و موارد دیگر در هزینه آن تاثیر مستقیم دارد. توصیه می‌شود قبل از عمل ابتدا با پزشک خود درباره هزینه و قیمت پروتز لب مشورت کنید.

پروتز لب بالا

قیمت پروتز لب بالا

معمولا در برخی افراد مشاهده می‌شود که لب بالایی آن‌ها نازک است و با لب پایینی هماهنگی ندارد. در چنین مواردی پزشک تزریق در لب بالایی را برای اصلاح شکل آن و حفظ تناسب لازم با لب پایین و همچنین صورت توصیه می‌کند. به همین دلیل، حرفه‌ای‌ها به طور مداوم از پرکننده‌های مخصوص برای برجسته کردن و جذاب‌تر کردن ظاهر استفاده می‌کنند.

پرکننده‌ها انواع مختلفی دارند که بسته به نوع آن‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند. برخی از آن‌ها موقتی و برخی از آن‌ها مدت طولانی‌تری دارند. همچنین تکنیک‌های زیادی وجود دارد که می‌توان برای رسیدن به این هدف از آن‌ها استفاده کرد، مانند تزریق ژل لب، تزریق چربی و چند روش دیگر. هر کدام از این روش‌ها هزینه‌های خاصی دارند. حال با توجه به این نکات باید برنامه‌ریزی خود را انجام دهید و در نهایت خود را از نظر مالی آماده کنید.

لب با تزریق چربی

قیمت پروتز لب با تزریق چربی

این روش یکی از روش‌هایی است که متقاضیان زیادی دارد نسبت به بوتاکس لب و تزریق ژل به لب دارد. ولی باید در نظر داشت که این کار باید توسط فرد پزشک متخصص و ماهر انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسید. پزشکان ابتدا چربی را از سایر قسمت‌های بدن خارج می‌کنند. سپس در فرآیندی با نتیجه نهایی بزرگ کردن لب ارتباط مستقیم دارد، ضدعفونی و آماده می‌شوند؛ زیرا برای رسیدن به اهداف مورد نظر پس از تزریق باید سلول‌های چربی سالم آماده و آسیب ببینند.

جمع بندی و سوالات متداول

در مرحله آخر، انتخاب سوزن و سرنگ مناسب برای استفاده از تزریق مهم است. به طور کلی باید به یادداشته باشیم که برای نتیجه بهتر، امکانات و تجهیزات از اهمیت بالایی برخوردار است که تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده آن دارد.

قیمت پروتز لب بالا چقدر است؟

در این نوع جراحی زیبایی انتخاب مواد از اهمیت بالایی برخوردار است که تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد.

قیمت پروتز لب طبیعی چقدر است؟

راه‌حل‌های طبیعی معمولا از مواد ارزان قیمت استفاده می‌کنند که ارزان هستند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

احمد ملکی

احمد ملکی هستم. دانشجوی پزشکی. نویسنده و مترجم مطالب در حوزه جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *