تزریق ژل به لب کاملا طبیعی

۰
(۰)

با تزریق ژل به لب، لب‌های ریز خود را درشت کنید. داشتن لب‌هایی زیبا و جذاب همیشه آرزوی خانم‌ها و دختران جوان بوده است. با پیشرفت علم زیبایی در پزشکی، دیگر نگران کوچک بودن لب‌های خود نباشید. در این مقاله می‌خواهیم همه رازهای این روش زیبایی را برای شما فاش کنیم.

این روش می‌تواند، حجم لب را که کم شده، ارتفاع لب را که کاهش یافته و برجستگی آن را که از بین رفته به لب‌ها برگرداند. از این طریق میتوان حاشیه لب را برجسته و حجم داد و بدین ترتیب زیبایی لب‌ها باعث برگشت جذابیت به چهره میشود.

تزریق ژل به لب چگونه صورت می‌گیرد؟

یکی از روش‌های افزایش زیبایی و جوانسازی، تزریق ژل و بوتاکس است. در این میان تزریق ژل لب به دلیل تاثیری که بر زیبایی دارد، طرفداران بسیاری دارد.

شما برای تزریق، باید حتما به پزشک متخصص زیبایی مراجعه کرد. پزشک قبل از تزریق به لب ابتدا لب‌ها را با بی‌حسی موضعی، بی‌حس می‌کند و محل تزریق را با ماده‌ی ضدعفونی کننده پاک می‌کند. سپس به وسیله سرنگ‌ها و سوزن‌های زاویه‌دار میزان  دقیقی از مواد ژل را به داخل لایه‌ها و یا لایه های زیرین لبها تزریق میکند.

تزریق ژل به لب به روش روسی

در این روش فرم لب‌ها به شکل قلب است. بدین صورت که بیشتر حجم لب‌ها نزدیک و وسط لب است و لب به سمت بالا کشیده می‌شود. این روش به افرادی که لب‌های باریک دارند؛ بیشتر توصیه می‌شود.

مزایای تزریق ژل به لب

این روش مزیت‌های زیادی دارد که شامل موارد زیر است:

  1. باعث متقارن شدن لب های نامتقارن میشود.
  2. به لب ها حجم زیادی میدهد.
  3. ماندگاری بالایی دارد.
  4. بسیار سریع و راحت با بدن سازگار میشود.

تزریق ژل به لب راهکاری جدید برای زیبایی لب ها

عوارض تزریق ژل به لب

بله عوارضی چون تورم و کبودی را به همراه دارد. تزریق ژل اگر با مواد باکیفیت نباشد و یا توسط پزشک زیبایی انجام نشود؛ ممکن است عوارض زیادی را به‌همراه داشته باشد.

موارد منع تزریق ژل به لب

  • افرادی که دارای زخم بر روی لب‌های خود یا سابقه تبخال زدن در این ناحیه هستند.
  • افرادی که به انواع مواد شیمیایی زیبایی حساسیت پوستی دارند.
  • افرادی که همزمان با تزریق ژل به لب میخواهند سایر عمل‌های زیبایی را هم انجام دهند.

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق ژل به لب

باید قبل از انجام این راهکار زیبایی مواردی را رعایت کرد تا بتوان نتیجه بهتری بعد از انجام آن گرفت.

  • قبل از انجام این روش بمدت دو هفته نباید هیچ داروی رقیق کننده خون مصرف شود.
  • بهتر است تا دو هفته قبل از انجام تزریق هیچ درمان دندانپزشکی انجام نشود.
  • قبل از شروع تزریق حتما صورت با آب و صابون شسته شود.
  • اگر به داروی خاصی حساسیت دارید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

ضرورت مراقبت‌های بعد از تزریق، بیشتر از مراقبت‌های قبل آن است. مراقبت‌های بعد از تزریق باعث بهبود زودتر و رسیدن به نتیجه بهتر می‌شود.

  1. تا زمانی که لب‌ها بی‌حسی دارند، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.
  2. نباید زیاد در گرمای شدید قرار بگیرید.
  3. لب ها را بعد از تزریق اصلا دستکاری نکنید.

هزینه تزریق ژل به لب چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به لب چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به لب بستگی به عوامل مختلفی دارد؛ که نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن مشخص کرد. مهم‌ترین عاملی که بر روی تزریق آن تاثیر دارد، مقدار واحد تزریق شده و نوع برندی است که پزشک استفاده می‌کند. یکی دیگر از عوامل هزینه دستمزد پزشک میباشد.

با دانستن این مطالب به این نتیجه می‌رسیم که تزریق ژل به لب فقط برای زیبایی بیشتر چهره انجام می‌شود. شاید همه‌ی افراد به آن نیاز پیدا نکنند اما علاقه  به زیباتر شدن در همه خانم‌ها وجود دارد ولی باید در نظر داشت که آیا شما نیاز به انجام اینکار دارید یا خیر. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوان به صفحه قیمت پروتز لب مراجعه کنید.

سوالات متداول تزریق ژل لب

تزریق ژل به لب مدل عروسکی چگونه است؟

در این مدل لب پایین شما حجیم تر از لب بالا می شود و لب پایین شما حجیم تر دیده می شود. در این مدل چهره شما جذاب و عروسکی می شود.

بهترین برند ژل برای تزریق لب چیست؟

یکی از بهترین برند های ژل برای تزریق لب ژوویدرم Juvederm است.این برند به دلیل بالاتر بودن کیفیت و ماندگاری بالا در بین سایر محصولات شماره یک است.

قیمت تزریق ژل لب در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

هزینه تزریق در سال جدید بر اساس انتخاب نوع برند و ناحیه مورد نظر برای تزریق متفاوت است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *