بهترین جراح فک و صورت در تهران کیست؟❤️

۰
(۰)

جراحی فک و صورت، مجموعه گسترده‌ای از جراحی‌ها است که هنگام آسیب دیدن به سر، صورت، فک و یا جمجمه انجام می‌گیرد. این مشکل ممکن است استخوان، یا عضله را درگیر کرده باشد. که توسط بهترین جراح فک و صورت ایران قابل اصلاح است. این رشته، یکی از جدیدترین رشته‌هاست، که متخصصان بعد از گذراندن رشته عمومی دندان‌پزشکی و دوره‌های مخصوص به مدت ۵ سال در بیمارستان‌های مختلف، این جراحی را می‌توانند انجام دهند. به‌دلیل اهمیت این موضوع و همچنین جدید بودن این رشته تصمیم به نگارش مطلبی با عنوان بهترین جراح فک و صورت ایران گرفتیم.

دکتر وحید دهقان

دکتر وحید دهقان متخصص ایمپلنت و جراح فک در تهران

انجام کلیه خدمات دندانپزشکی در کلینیک دکتر وحید دهقان

  • جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)
  • پیوند استخوان و ایمپلنت
  • جراحی ایمپلنت با بیهوشی
  • کاشت یک دقیقه ای و فوری دندان
  • جراحی سینوس های فک
  • جراحی دندان های نهفته
  • درمان عفونت های فک و صورت
  • سرطان های ناحیه فک و صورت
  • جراحی فک و زیبایی صورت
  • جراحی تصادفات و صدمات وارده به فک

تماس با دکتر دهقان

آدرس پیج :drdehghan_implant
آدرس سایت: Www.drdehghanclinic.com

شماره تماس : ۰۲۱۹۱۰۰۳۹۹۹
شماره واتس آپ : ۰۹۳۹۷۵۹۰۷۸۲

آدرس: جردن، نلسون ماندلا، خیابان قبادیان غربی، پلاک ۸
تخصص پزشک: متخصص جراحی فک و صورت

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

جراحی‌های این حوزه به سبب اصلاح بسیاری از ناهنجاری‌های اسکلتی و دندانی جزئی و اساسی از جمله نامرتبی فک و دندان‌ها انجام می‌شود. متخصص جراحی فک، دهان، صورت، جراحیست که طیف وسیعی از بیماری‌ها، صدمات و نقوص سر، صورت، فک، گردن، طاق و جمجمه، بافت نرم را درمان می‌کند. خدماتی که جراح دهان و فک و صورت می‌تواند به شما ارائه بدهد شامل ایمپلنت دندان (کاشت دندان)، جراحی‌های داخل دهانی، جراحی بینی، پلک و صورت، تصحیح خط خنده و جراحی دندان‌های نهفته و عقل است. برای یافتن بهترین‌ها ما را در ویکی درمان همراهی کنید.

بهترین جراح فک و صورت

 

بهترین جراح فک و صورت ایران و تهران

مشکلات مربوط به فک و صورت می‌تواند به دلایل زیادی به وجود بیایند. عوامل ایجاد کننده آسیب‌ها و مشکلات بسیار وسیع هستند و هر کدام باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرند. به همین دلیل شاهد آن هستیم که درمان‌ها نیز با توجه به دلیل ایجاد بیماری‌ها ارائه می‌شود. بیماری‌های دندانی بخش مهمی از این مسائل هستند که فرد را درگیرد می‌کنند. وجود انواع مشکلات مختلف در فک نیز بسیار مشکل ایجاد می‌کند و زندگی شخص را با بحران مواجه خواهد کرد. اما با مراجعه به بهترین جراح فک و صورت ایران به‌راحتی قابل حل است.

با توجه به مسائل و دغدغه‌هایی که برای این افراد به‌وجود آمده است، بسیاری از افراد به دنبال بهترین جراح فک و صورت ایران و تهران هستند. اگر نگاهی به اطرافیان خود بیندازیم، متوجه خواهیم شد که بسیاری از آن‌ها درگیر مشکلات مربوط به فک و دهان و صورت هستند. به طور مثال بعضی از افراد با مشکلاتی نظیر عقب ماندگی فک بالا یا پایین روبرو هستند که این موضوع تاثیر بدی بر روی چهره آن‌ها گذاشته است. همانطور که می‌دانید زیبایی هر انسان به دلیل ویژگی‌های فوق العاده‌ی صورت و چهره او است.

مشکلات مربوط به دهان و صورت به صورت مستقیم بر روی ظاهر فرد تاثیر می‌گذارند که به همین علت آسیب‌های روحی و روانی زیادی به شخص وارد می‌کنند. خوشبختانه رشته جراحی دهان و فک و صورت توانسته است که این مشکلات را به صورت ریشه‌ای درمان کند و شخص را به زندگی ایده‌آل خود نزدیک کند. در صورتی که می‌خواهید چهره زیبا و جذابی داشته باشید بهتر است که مقاله‌های ویکی درمان را کامل دنبال کنید و کارهای مربوط به عمل خود را با بهترین جراح فک و صورت ایران هماهنگ کنید و همینطور راجب هزینه جراحی فک اطلاعاتی داشته باشید و داشتن یک چهره زیبا و جذاب به شما کمک زیادی خواهد کرد.

رشته‌های دندانپزشکی دارای شاخه‌های متفاوتی هستند که هر کدام برای حل مشکلات بخصوصی در رابطه با صورت و دهان شما ایجاد شده‌اند. به صورت کلی شاهد این مورد هستیم که متخصص بیماری‌های دهان و فک و صورت رشته‌ای متفاوت با متخصص جراحی فک و صورت است موردی که شاید در رابطه با آن اطلاعی نداشته باشید.

دامنه فعالیت رشته بهترین جراح فک و صورت ایران به شرح زیر است:

  • درمان بیماری‌های خوش خیم و بدخیم فک
  • درمان لب شکری
  • جراحی ایمپلنت دندان و گذاشتن پروتز صورت
  • کمک به درمان اختلالات خواب، ناشی از کوچک بودن فک و زبان یا جلو و عقب بودن فک
  • درمان التهاب فک و صورت
  • درمان مشکلات فک و صورت ناشی از تصادف، جنگ و تومور
  • جراحی کوچک در دندان مثل خارج کردن دندان‌های نهفته، سوراخ کردن فک، جهت استفاده از پروتز، درمان مشکلات ریشه‌ای، نمونه‌برداریری، درمان کیست‌ها  تومورها در فک یا دهان.

جراح فک و صورت تهران

سوالات متداول

جراحی‌های فک و صورت در ایران در چه سنی قابل انجام است؟

اعمال جراحی تصحیحی فک و صورت بعد از اتمام سن رشد، قابل انجام است. از نظر بهترین جراح فک و صورت ایران علت این‌کار اینست که بدن باید به یک حالت استیبل و پایدار فکی برسد تا بعد بتوان این جراحی را انجام داد. چنانچه هنوز رشد کامل نباشد، وضعیت پایدار بعد از عمل، از دست می‌رود . به عنوان یک چالش می‌شود. البته در بعضی موارد باید جلوی رشد ناموزون گرفته شود و در چنین موارد، مداخله جراحی در سنین رشد انجام می‌گیرد. اما به‌طور کلی برای اصلاح فکی باید بعد از سن رشد اقدام به این عمل نمود.

تغذیه مناسب بعد از جراحی فک ، صورت چیست ؟

تغذیه بعد از این جراحی بسیار حائز اهمیت است، بعد از عمل یه‌هیچ عنوان از غذاهای جویدنی نباید استفاده کرد و به مدت دو ماه باید از غذاهای آبکی استفاده کرد. به علت فشار نیامدن به فک و صورت.

آیا بعد از جراحی فک ، صورت توسط بهترین جراح فک و صورت ایران آثار زخم بر جای خواهد ماند؟

از سوالات مهمی که همیشه پرسیده می‌شوددر مورد نتایج زخم روی صورت است که در پاسخ می‌توان گفت، در صورتی‌که شما جراحی فک و صورت یا چانه انجام دهید، تمام برش‌های جراحی از داخل هستند و اثری باقی نمی‌ماند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

سمیرا حسن آبادی

من متخصص سئو و بهینه سازی سایت هستم. جزو نفرات اول تیم ویکی درمان بوده ام و خوشحالم که توانسته ایم محتوای به روزی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همیشه برای بالا بردن کیفیت محتواها و خدمات ویکی درمان در تلاش خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *