بررسی روش تزریق ژل لب روسی ، فواید و قیمت

۰
(۰)

زیبایی چهره با توجه به معیارهای روز، ارزیابی می‌شود. تغییر حالت لب از جمله روش‌ها برای افزایش زیبایی است که با تزریق ژل انجام می‌شود. شناخته شده ترین و جدیدترین آن، ژل لب روسی است. در واقع ژل لب روسی، مدل لب را به حالت v تغییر می دهد. با این روش تزریق، سایز لب بیشتر می‌شود اما تمرکز بر روی تغییر سایز بدون ایجاد حالت اردکی است. این روش و تکنیک در تزریق برای افزایش طبیعی سایز لب ، کمک می کند. پیش از انجام هر گونه تغییر در حالت لب، برای دریافت مشاوره اقدام کنید. دریافت مشاوره پیش از تزریق به شما کمک می کند تا نتیجه رضایت بخشی را تجربه کنید.

عوارض ژل لب روسی

مشاوره تزریق ژل لب روسی

کلینیک‌ها و مراکز زیبایی به کمک متخصصان و کارشناسان خود، خدمات مشاوره را ارائه می‌دهند. در واقع در جلسه مشاوره، با ارائه اطلاعات مورد نیاز متقاضی، سعی می‌کنند با در نظر گرفتن، سلیقه و نیاز مراجعین، بهترین روش درمانی را پیشنهاد دهند. اگر احساس می کنید، به اطلاعات بیشتری برای تزریق ژل لب روسی نیاز دارید، حتما برای دریافت مشاوره به کلینیک‌های زیبایی معتبر مراجعه  کنید. مواردی در تزریق ژل لب تاثیر گذار است. پزشک معالج با درنظر گرفتن چهره ، فرم و  اندازه بینی و همچنین حالت چشم‌ها، نوع ژل و نحوه تزریق ژل را پیشنهاد می‌کند. بنابراین، در کنار سلیقه مراجع، باید نظر و پیشنهاد پزشک را جدی بگیرید.

برای انتخاب کلینیک زیبایی مناسب مقاله بهترین کلینیک زیبایی در تهران ۱۴۰۲ را مطالعه کنید.

تفاوت ژل لب روسی با روش معمولی

مهمترین و اصلی‌ترین تفاوت ژل لب روسی با روش معمولی در تغییر حالت و سایز لب است. روش تزریق ژل به لب به صورت معمولی، باعث افزایش لب به صورت اردکی می شود اما در تزریق ژل لب روسی ، امکان افزایش سایز به همراه کشیدگی لب، بدون ایجاد برجستگی غیر معمول می‌شود. معمولا از این روش برای تغییر سایز لب بالا استفاده می‌کنند. با تغییر سایز لب بالا، افزایش حجم لب طبیعی خواهد بود.

قیمت ژل لب روسی

نکات مهم در تزریق ژل لب روسی که باید بدانید

کلینیک‌ها و مراکز زیبایی که تزریق ژل را انجام می‌دهند، براساس تکنیک و روش کاری، تقسیم‌بندی می‌شوند. توجه به نکات مهم و ضروری، پیش از اقدام الزامی است. در ادامه این مقاله تمام نکات مهم را جمع آوری کردیم تا به آگاهی شما کمک کرده باشیم. به طور خلاصه باید بدانید که کسب اطلاع از روش تزریق ژل لب روسی ، میزان درد بعد از تزریق و مدت زمان ماندگاری از پارامترهای تاثیر گذار در تصمیم گیری نهایی هستند.

روش تزریق ژل لب

روش تزریق ژل لب روسی با دیگر روش‌های معمولی متفاوت است. این مدل ژل لب، الهام گرفته ازعروسک‌های ماتروشکای روسی است. در نهایت، حالت کلی لب به شکل قلب می‌شود، اما کناره لب حالت خود را حفظ می‌کند و تنها مرکز لب، از طریق لیفت و تزریق حجم اضافی به طوری برجسته و دارای قوس می‌شود. این تکنیک باعث می شود تا افزایش حجم لب، از حالت طبیعی و غیر معمول خود خارج نشود.

کلینیک تزریق ژل لب روسی

میزان درد تزریق ژل لب روسی

به عنوان تجربه اول، تا حدی نگرانی از درد تزریق، طبیعی است، اما بهتر است بدانید که برای این کار از بی حسی استفاده می‌شود. با توجه به اینکه اصولا روش و تکنیک در تزریق ژل لب روسی، بر روی ناحیه مرکزی لب است و دیگر نقاط برای ورود ژل استفاده نمی‌شود، پس، جای نگرانی نیست. شما هنگام تزریق ژل هیچ دردی را احساس نمی‌کنید.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل لب روسی

برای کاهش درد از بی‌حسی استفاده می‌شود، بعد از تزریق، تا زمان از بین رفتن بی حسی، از مصرف هر خوراکی و حتی آب بپرهیزید. به مدت حداقل ۲ هفته و حداکثر ۳ هفته زمان، برای دیدن فرم واقعی لب نیاز دارید، پس، پیش از آن، انتظار زیادی از فرم دهی لب به حالت دلخواه نباشید.

قیمت و هزینه تزریق ژل لب روسی

قیمت مشخصی برای تزریق ژل لب روسی نیست. قیمت تزریق ژل لب روسی به عوامل زیادی بستگی دارد. با توجه به اینکه، پزشک از چه برندی استفاده می‌کند، کیفیت کار پزشک و تبحر او، از دیگر عوامل تاثیر گذار است. این نوع ژل با برندهای متفاوتی در بازار وجود دارد. ما به شما توصیه می کنیم که کیفیت را به کمیت ترجیح دهید. در واقع کیفیت کار پزشک و برند ژل لب روسی ، باعث افزایش رضایت مراجعه کننده و کسب نتیجه مورد نظر می‌شود.

سخن پایانی

در پایان شما می‌توانید با در نظر گرفتن تمام نکات، برای تزریق ژل اقدام کنید، اما این امر، مستلزم انتخاب مراکز زیبایی معتبر است. به کمک سایت‌های راهنما می‌توانید بهترین مرکز زیبایی را برای این کار انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم، عوارض ژل لب، مراقبت‌های بعد از آن و همینطور روش تزریق را به اختصار توضیح بدهیم.

سوالات متداول در مورد ژل لب روسی

هزینه ژل لب روسی چقدر است؟

با توجه به موادی که پزشک استفاده می کند، متفاوت است. ژل لب روسی با برندهای زیادی استفاده می شود. تجیهیزات و تبهر پزشک هم بر روی هزینه تاثیر گذار است.

تزریق ژل لب روسی درد دارد؟

برای اینکه مراجع کننده درد تزریق را احساس نکند از مواد بی حسی استفاده می کنند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

سمیرا حسن آبادی

من متخصص سئو و بهینه سازی سایت هستم. جزو نفرات اول تیم ویکی درمان بوده ام و خوشحالم که توانسته ایم محتوای به روزی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همیشه برای بالا بردن کیفیت محتواها و خدمات ویکی درمان در تلاش خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *