هزینه زاویه سازی فک و صورت【جدول قیمت سال ۱۴۰۲】

بررسی هزینه‌های زاویه سازی در فک و صورت

۵
(۱)

قبل از اینکه اطلاعاتی در خصوص هزینه زاویه سازی صورت یا هزینه زاویه سازی فک به شما بدهیم، خوب است با این روش درمانی و زیبایی کمی بیشتر آشنا شوید. یکی از دغدغه های افراد با چهره های مختلف، داشتن صورتی خوش فرم و ایده آل است که این مسئله در جهان امروز خیلی هم دست نیافتنی نیست؛ چرا که وجود جراحان زیبایی خبره در کشور عزیزمان، این کار را برای همگان آسان کرده است.

زاویه ی فک و فرم های سه بعدی صورت باعث جذابیت هرچه بیشتر صورت می‌شوند؛ از طرفی وجود هماهنگی و تناسب در اعضای صورت نیز یک فاکتور مهم در زیبایی تلقی می‌شود. ممکن است صورت شما این هماهنگی و زیبایی لازم را از ابتدا نداشته باشد یا این ویژگی را در مرور زمان و بر اثر کهولت سن از دست داده باشد. در این صورت زاویه سازی فک یا صورت می‌تواند کمک شایانی به شما در این زمینه کند.

عمل زاویه سازی صورت و فک یا مادلینگ چهره می‌تواند تمامی نقص‌های چهره‌ی شما را پوشش داده و باعث جوان تر شدن صورت شما شود.

برای انجام زاویه سازی صورت، روش‌های مختلفی وجود دارد که هزینه زاویه سازی صورت در هرکدام متفاوت بوده و بسته به سلیقه و حالت چهره‌ی خود می توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر می خواهید در مورد هزینه زاویه سازی صورت بیشتر بدانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

زاویه سازی صورت چیست؟

در زاویه سازی صورت می‌توانید حالت صورت را به صورت جزئی اصلاح کرده و به تناسب صورت بر اساس استاندارد جهانی نزدیک‌تر شوید. برای این‌کار، به غیر از انواع روش‌های مرسوم زاویه سازی از جمله تزریق ژل و چربی، روش دیگری وجود دارد که پزشک متخصص با جراحی ناحیه مورد نظر، فرم دلخواهتان را در ناحیه فک و صورت ایجاد می‌کند.

زاویه سازی فک و صورت با روش های مختلفی انجام می‌شود که هریک به تنهایی طرفداران خاص خود را دارد، ؛ البته که امروزه روش جراحی به دلیل بالا بودن هزینه زاویه سازی فک، و طولانی بودن دوره نقاهت آن، مورد استقبال زیادی قرار نمی‌گیرد. در ادامه با روش‌های مختلف زاویه سازی فک آشنا خواهید شد.

روش‌های زاویه سازی صورت و فک چیست؟

روش‌های زاویه سازی فک چیست؟

زاویه سازی فک، روش‌های مختلفی دارد که انتخاب آن بسته به سلیقه فرد و نظر پزشک معالج انجام خواهد شد، به این صورت که قبل از انجام زاویه سازی فک، با آنالیز چهره فرد، بهترین روش درمانی با او استفاده خواهد شد.

  • زاویه سازی فک با تزریق چربی

یکی از انتخاب‌های مناسب برای انجام زاویه سازی فک، استفاده از روش تزریق چربی است. تزریق چربی به ناحیه مورد نظر از طریق سرپایی و انجام بی‌حسی صورت می‌گیرد؛ به این روش که از سایر قسمت‌های بدن چربی گرفته می‌شود و پس از آماده کرده چربی، به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود. این روش به دلیل اینکه چربی از داخل بدن خود فرد گرفته می‌شود کاملا بدون عارضه بوده و باعث بروز حساسیت نیز نمی‌شود.

  • زاویه سازی فک با تزریق ژل

برای استفاده از این روش، در ابتدا صورت شخص مورد نظر آنالیز شده و قسمت‌هایی که تزریق ژل در آن‌ها باید انجام شود نیز مشخص می‌شود. لازم به ذکر است که روش تزریق ژل یک روش غیر‌تهاجمی بوده و بدون جراحی انجام می‌شود اما باید در نظر داشته باشید که ماندگاری این روش حدودا ۳ تا ۶ سال است.

هزینه زاویه سازی صورت در این روش تقریبا معقول بوده و می‌توان به عنوان روشی کم‌خطر نیز به آن اشاره کرد. برای کم‌تر شدن عوارض پس از تزریق می‌توانید سوابق پزشک معالج را بررسی کرده و ژل مرغوب و مناسبی را برای تزریق انتخاب کنید.

  • زاویه سازی فک با نخ

یکی از روش‌های متداول انجام زاویه سازی فک، انجام این کار با استفاده از نخ است، چرا که این روش تقریبا بدون عوارض جانبی پس از عمل بوده و باعث ایجاد زخم و کبودی در ناحیه مورد نظر نیز نمی‌شود. در انجام این روش پزشک معالج با استفاده از خودکار یا ماژیک مخصوص، نواحی مورد نظر برای ورود و خروج نخ را مشخص کرده و با استفاده از سوزنی نازک، این نخ‌ها را در پوست وارد کرده و در زیر پوست می‌بندند.

به دلیل پرطرفدار و بدون عوارض بودن این روش، هزینه زاویه سازی صورت در آن نسبت به سایر روش‌ها کمی بالاتر است.

  • زاویه سازی فک با جراحی

عده ای از افراد به صورت مادرزادی دچار عدم تناسب در ناحیه فک و صورت هستند که به دلیل زیاد بودن این نواقص امکان اصلاح آنان با سایر روش‌های زاویه سازی امکانپذیر نیست، در این صورت با صلاحدید پزشک برای زاویه سازی، جراحی فک انجام می‌شود که دوره نقاهت آن طولانی بوده و همچنین هزینه زاویه سازی فک در این روش نسبت به تمامی روش‌ها زیاد‌تر است.

هزینه زاویه سازی صورت و فک

هزینه زاویه سازی صورت و فک

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، زاویه سازی صورت روش‌های مختلفی دارد که هزینه زاویه سازی صورت بر اساس عوامل گوناگونی از جمله کلینیک انتخابی، میزان تخصص پزشک معالج، و نوع روش انتخابی محاسبه می‌شود؛ چرا که هر یک از این روش‌ها دارای هزینه‌های متفاوتی هستند. در تعیین میزان هزینه‌های این عمل، عامل مهم دیگری به نام فرم صورت، تعیین کننده هزینه‌های پیش رو است، چرا که صورت‌هایی که فرم گرد دارند، میزان تزریق ژل و چربی بیشتری را نیاز دارد و همین مورد باعث بیشتر شدن هزینه‌ی زاویه سازی می‌شود.

قیمت زاویه سازی فک و صورت در سال ۱۴۰۲ بین ۱/۵۰۰/۰۰۰ – ۵/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان متغیر است. علاوه بر آن بهتر است بدانید که قیمت دقیق زاویه سازی فک بر اساس میزان سی سی و برند آن مشخص می شود.

هزینه زاویه سازی فک ۱۴۰۲

تهران: گلوریا سنتر (gloriacenter.ir)

زاویه سازی با تزریق ژل✅
زاویه سازی با تزریق چربی❌
هزینه هر سی سی: ۱.۰۰۰.۰۰۰ – ۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان

اصفهان: دکتر راضیه ایرجی (drraziehiraji.ir)

زاویه سازی با تزریق ژل✅
زاویه سازی با تزریق چربی❌
قیمت هر سی سی:  ۱.۸۵۰.۰۰۰ – ۳.۵۵۰.۰۰۰ تومان

تهران: کلینیک پاسارگاد (pasargad-clinic.com)

زاویه سازی با تزریق فیلر✅
زاویه سازی با تزریق چربی❌
قیمت هر سی سی: ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تهران: کلینیک صدف (clinicsadaf.com)

زاویه سازی با تزریق فیلر✅
زاویه سازی با تزریق چربی✅
قیمت هر سی سی: ۳.۸۰۰.۰۰۰ – ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

توجه: در صورتی که قصد زاویه سازی فک با چربی را داشته باشید. قیمت آن از ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان به بالا است.

معایب زاویه سازی صورت

پس از اینکه در خصوص هزینه زاویه سازی فک، اطلاعاتی را دریافت کردید، خوب است قبل از انجام زاویه سازی صورت از معایب و عوارض آن نیز اطلاعاتی در دست داشته باشید که با آگاهی کامل این کار را انجام دهید.

معمولا روش‌هایی که غیر‌تهاجمی هستند مانند تزریق ژل و چربی می‌توانند تقریبا بی‌خطر باشند که البته مقدار مهارت پزشک معالج و نوع تجهیزات آن مرکز درمانی در کم کردن عوارض زاویه سازی صورت نقص بسزایی دارند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می‌دهند به صورت دائمی و همیشگی صورت خود را زاویه سازی و مادلینگ کنند، پیشنهاد ویکی درمان به شما استفاده از روش جراحی است که البته هزینه زاویه سازی صورت نسبت به سایر روش‌ها بسیار بالاتر است اما تنها این روش ماندگاری دائمی دارد، سایر روش‌ها موقتی هستند.

انجام روش‌های تزریق ژل و چربی نیز می‌توانند برای شما موثر باشند، چرا که تاثیر مناسبی را روی زاویه سازی صورت گذاشته و دوره ی نقاهت طولانی را مانند روش جراحی در پی ندارند. باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که درست است هزینه زاویه سازی فک در روش‌های ژل و چربی کمتر است اما ژل‌ها معمولا در مدت ۳ تا ۶ ماه جذب پوست شده و از بین می‌روند که البته این زمان در تزریق چربی طولانی تر است.

با این تفاسیر دردسر‌های تزریق مجدد ژل و چربی را نیز نمی توان نادیده گرفت.

سخن نهایی

در این مطلب از ویکی درمان در خصوص هزینه زاویه سازی فک و صورت و انواع روش‌های آن اطلاعاتی را با شما درمیان گذاشتیم. اگر قصد زاویه سازی صورت را دارید می توانید با مطالعه این مقاله نسبت به انتخاب بهترین روش با هزینه مورد نظر خود اقدام به زاویه سازی صورت کنید.

آیا انجام زاویه سازی صورت دردناک است؟

بستگی به روش انتخابی در انجام زاویه سازی دارد، اما به طور کلی در روش جراحی پس از انجام زاویه سازی احساس درد خواهید داشت که به مرور زمان بهبود خواهید یافت.

زاویه سازی صورت در روش ژل چقدر ماندگاری دارد؟

در این روش معمولا ۳ تا ۶ ماه زاویه سازی صورت دوام می آورد و پس از آن ژل جذب پوست می شود

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

سمیرا حسن آبادی

من متخصص سئو و بهینه سازی سایت هستم. جزو نفرات اول تیم ویکی درمان بوده ام و خوشحالم که توانسته ایم محتوای به روزی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همیشه برای بالا بردن کیفیت محتواها و خدمات ویکی درمان در تلاش خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *