قیمت پروتز باسن

۵
(۱)

پروتز باسن برای افزایش حجم عضلات این ناحیه و حجم دهی آن استفاده می‌شود. معمولاً در ناحیه مفصل ران نیز این جراحی انجام می‌شود. با این‌حال قیمت پروتز باسن به چه صورت است؟ در ادامه همراه ما باشید تا جزییات بیشتری شرح دهیم.

قیمت پروتز باسن و ماهیت این جراحی

همان‌طور که میدانید، پروتز باسن امروزه طرفداران خاصی یافته است. این عمل جراحی که باید با دقت و مهارت جراح پلاستیکی حرفه‌ای انجام شود باعث زیبایی بیشتر می‌شود. افرادی که به این عمل جراحی علاقه دارند می‌دانند که حفظ تناسب‌اندام در کنار حفظ سلامتی از اصلی‌ترین موارد مورد تأکید پزشک است.

مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین جراح پروتز باسن در تهران

قیمت پروتز باسن در سال ۱۴۰۲ در تهران بین مبلغ ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان اعلام‌شده است که با توجه به فاکتورهای مختلف این قیمت متغیر است. البته معاینه حضوری پزشک و بررسی میزان تناسب‌اندام نیز جزو اصلی‌ترین شرایط تعیین قیمت پروتز باسن است.

این عمل جراحی امروزه به‌واسطه و دلایل مختلف انجام می‌شود. البته حجم دهی باسن و بزرگ‌تر نشان دادن عضلات این ناحیه از اصلی‌ترین دلایل آن است البته پروتزها نیز به مدل‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند که برای تناسب‌اندام شما، جراح پلاستیک نوع خاصی از این پروتزها را استفاده می‌کند؛ زیرا با افزایش سن بدن میزان کلاژن کمتری ترشح کرده و باسن برجستگی خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل افراد نسبت لاغر و افرادی که مشکلات جسمی رنج می‌برند معمولاً رغبت بیشتری به این عمل جراحی دارند.

البته علاوه بر پروتز باسن راه دیگری برای افزایش حجم باسن وجود دارد و آن هم تزریق چربی به باسن است. برای مطالعه بیشتر در مورد این روش می توانید به مقاله تزریق چربی به باسن مراجعه کنید.

قیمت پروتز باسن و کسانی که می‌توانند جراحی کنند

افراد مختلفی به این جراحی علاقه‌مند هستند. البته افراد سن بالاتر برای حفظ سلامتی خود و افراد جوان‌تر برای شادابی بیشتر سراغ این عمل جراحی می‌روند. معمولاً افرادی که از رژیم های تغذیه‌ای نتیجه دلخواه را نگرفته‌اند، به جراحی پروتز باسن فکر می‌کنند.

پروتز باسن از جنس سیلیکونی است که نرم و منعطف است. البته اندازه‌ها و ابعاد مختلف دارد که بیمار با توصیه پزشک برای تناسب‌اندام خود، نوع خاصی از آن‌ها را انتخاب می‌کند؛ بنابراین برای دسته‌بندی افرادی که می‌توانند پروتز باسن انجام دهند می‌توانیم گروه‌های زیر را نام ببریم:

  • افرادی که اضافه‌وزن ندارند.
  • افراد مسن‌تر برای بازیابی سلامتی خود
  • افرادی که به علت کاهش وزن دچار افتادگی باسن شده‌اند.
  • افرادی که از ورزش و رژیم‌های غذایی نتیجه خاصی دریافت نکرده‌اند.
  • افرادی که سلامت کامل دارند.
  • افرادی که میزان پهلوها از اندازه باسن بیشتر شده است و از ظاهر خود رضایت ندارند.
  • افرادی که دچار سانحه یا تصادف ای شده‌اند و میزان افتادگی باسن آن‌ها بسیار زیاد شده است.
  • افرادی که باسنی صاف دارند و برای پوشیدن لباس نیز عموماً با مشکل رو به رو می‌شوند.
  • افرادی که اعتمادبه‌نفس اندکی دارند و سعی دارند با این عمل جراحی میزان زیبایی ظاهری خود را بیشتر کنند.
  • افرادی که بالاتنه آن‌ها نسبت به قسمت پایین‌تنه در ظاهری متفاوت تر است و نیاز به جراحی دارد.

بنابراین با توجه به مواردی خاص که در ادامه به آن می‌پردازیم، قیمت پروتز باسن متفاوت است. بااین‌حال مشورت با پزشک و آگاهی از عوارض احتمالی بعد از جراحی تا حدود زیادی می‌تواند در این تصمیم‌گیری به شما کمک کند؛ زیرا نوع پروتزها و شیوه جراحی نیز ازاهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اثرات بر روی قیمت پروتز باسن

عوامل مؤثر در تغییر قیمت پروتز باسن

علاقه و علت انتخاب این عمل جراحی توسط افراد معمولاً باید مورد تائید پزشک نیز باشد؛ زیرا جراح پلاستیک با تسلط بر دانش و تجربه خود و با ارزیابی تناسب‌اندام فرد ف می‌تواند نوع و سایز خاصی از پروتز را برای مراجعین انتخاب کند؛ بنابراین انتخاب پزشکی حرفه‌ای باتجربه‌ای ارزشمند می‌تواند حتی میزان عوارض بعدی را نیز کاهش دهد. بااین‌حال در ادامه به دلایلی اشاره می‌کنیم که میزان قیمت پروتز باسن را تغییر می‌دهند:

  • قیمت پروتز باسن و سن افراد:

هرچه افراد سمن تر باشند دقت عمل جراحی پروتز باسن باید بیشتر باشد؛ بنابراین این افزایش قیمت نسبی طبیعی به نظر می‌رسد.

  • قیمت پروتز باسن و هزینه اتاق عمل و بیهوشی:

این برگ خرید نیز در تعیین قیمت پروتز باسن مؤثر است؛ زیرا معمولاً کلینیک‌های خاصی به این عمل می‌پردازند و باید تجهیزات لازم برای قبل و بعد عمل را داشته باشند.

  • قیمت پروتز باسن و هزینه داروهای تجویز شده و آزمایش‌های:

این آزمایش‌ها و داروها که بخش مهمی از روند درمان و جراحی موفق را تشکیل می‌دهند نیز در تغییر قیمت پروتز باسن مؤثر هستند.

  • قیمت پروتز باسن و ناهنجاری‌های جسمی:

برخی افراد به دلایل ژنتیکی یا تصادفات، نگران از افتادگی باسن خود هستند؛ بنابراین بر اساس نوع آسیب وارد شده و زمان و حساسیت این عمل، قیمت پروتز باسن نیز متفاوت خواهد بود.

  • قیمت پروتز باسن و نوع پروتز انتخابی:

پروتز بافتی نرم و منعطف دارد که باعث حجیم سازی عضلات باسن می‌شود. بااین‌حال، با توجه به نوع و مدل پروتز انتخابی توسط مراجعین نحوه و روش انجام عمل جراحی نیز تغییر می‌کند؛ بنابراین قیمت پروتز باسن بین این موارد متغیر است.

  • قیمت پروتز باسن و مهارت جراح پلاستیک:

همان‌طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم، افراد به دلایل خاصی به پروتز باسن علاقه نشان می‌دهند. پزشکان حرفه‌ای‌تر باسابقه کار درخشان تر نیز قیمت پروتز باسن بالاتری دارند؛ بنابراین کافی است برای حفظ سلامتی خود و تناسب‌اندام، با جراح پلاستیکی حرفه‌ای مشورت کرد و سلامت خود را به او بسپاریم.

  • قیمت پروتز باسن و حساسیت‌های پزشکی:

گاهی اوقات برخی افراد سابقه این عمل جراحی یا عمل‌های مشابه را دارند؛ بنابراین در ابتدا حتماً باید حساسیت آن‌ها به داروها و آزمایش‌ها خاص نیز چک بشود. معمولاً جراحی‌هایی که زمان بیشتر از دو تا ۵ ساعت می‌برند، قیمت پروتز باسن بالاتری دارند.

  • قیمت پروتز باسن و حال عمومی بیمار:

تناسب‌اندام فرد و علت تصمیم او به این عمل جراحی تا حدود زیادی در تعیین قیمت پروتز باسن مؤثر است. به این صورت که ایجاد برش‌ها و جاگذاری این برش‌ها در نواحی و مفاصل ران، برای افراد سالم از حساسیت کمتری برخوردار است. افراد سالم بعد از حداکثر ۲ یا ۵ ساعت عمل جراحی، نیازی به بستری در بیمارستان نداشته و بعد از دوره ریکاوری و بخیه زدن پزشک از بیمارستان مرخص می‌شوند.

عوامل موثر بر قیمت پروتز باسن

با توجه به نکات بالا می‌توانیم وجود تفاوت در قیمت پروتز باسن در مطب‌ها و کلینیک‌های مختلف را حدس بزنیم؛ بنابراین کافی است با حضور در جلسات مشاوره‌ای با پزشک خود، در مورد نوع و زمان این جراحی نیز مشورت کنید. به این صورت اطلاعات دقیق‌تری در مورد نوع و قیمت پروتز باسن به دست خواهید آورد.

پروتز باسن چیست؟

پروتز برای باسن از لایه‌ی سیلیکونی تشکیل‌ شده است و کاملاً انعطاف‌پذیر می‌باشد و در ساخت و تولید آن سعی شده است کاملاً طبیعی باشد و شبیه به باسن طبیعی طراحی و ساخته شود.

هدف از عمل باسن با قرار دادن پروتز

برطرف شدن مشکل باسن و افزایش اعتماد به‌ نفس فرد بزرگ‌تر و برجسته کردن باسن رسیدن به اندام متوازن و زیبا و بهبود یافتن شکل ظاهر باسن در افرادی که به‌طور مادرزادی در این ناحیه مشکل‌ دارند.

عوارض استفاده از پروتز در باسن

خونریزی پس از جراحی درد، جای زخم و تغییر رنگ پوست که برای خواباندن این درد پزشک مسکن تجویز می‌کند. به‌ هیچ‌ وجه نباید تا ۲ هفته پس از عمل قرار دادن پروتز در باسن بیمار از داروی آسپرین و ایبوپروفن استفاده نماید عفونت تجمع مایعات یا خون در زیر باسن شکستن و پارگی پروتز

آیا می‌شود پروتز باسن را با تزریق چربی، همزمان انجام داد؟

تزریق چربی در کنار ایمپلنت باسن موجب کانتورینگ بهتر و رضایت بیشتر بیماران شده است. در واقع شکل گرد ایمپلنت یا پروتز باسن مکن است در نهایت برای برخی چندان خوشایند نباشد. در حالی که با کمک تزریق چربی که از بدن خود فرد استخراج می‌شود، می‌توان کانتورینگ و فرم بسیار بهتری ایجاد کرد. به همین دلیل نتیجه عمل بسیار طبیعی خواهد بود و فرد، باسن خوش فرم‌تر و زیباتری به دست می‌آورد.

انواع پروتز باسن

پروتزهای باسن به دو دسته پروتز های سیلکون ژلی و پروتزهای سیلیکون الاستیک تقسیم می شوند ؛ انتخاب کدام یک از آن ها با توجه به قوام عضلات باسن انجام می گیرد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۱۰ دیدگاه

  1. باشگاه هیچ تاثیری نداره فقط بقیه چربی ها رو هم ذوب میکنه تو میمونی و یه پوست و استخون . مگر اینکه مکمل و اینا استفاده کنی . در هر صورت من که تو باشگاه دیدم کسایی که حتی چند سال بود کار میکردن کنار باسنشون خیلی گود و زشت بود

    1. با سلام
      من یه توضیح کلی راجع به پروتز باسن میدم خدمتتون:
      پروتز باسن دو روش داره
      ۱-تزریق چربی ۲-پروتز گذاری
      تزریق چربی عوارض و مشکلات زیادی داره چون اول باید چربی های اضافی بدنت به حدی باشه که بتونن ساکشن کنن و تجزیه کنن و زیر بافت باسن تزریق کنن که بازم مشکلات خودشو داره. اگه بدنت قابلیت جذب داشته باشه مثل من سریع چربی رو جذبش میکنه و باز حجم باسن بعد عمل کم میشه یا اینکه توده میکنه و جمع میشه یه گوشه و ازین مکافاتا. پروتز زیر بافت باسن کار میشه و . قسمت بالاشم ضخیم تره. هر باسنی چه بزرگ چه کوچیک رو به پایین افتادگی داره به همین دلیل بالای پروتز ضخامت بیشتری داره. پروتز گذاری مطمئن تره هزینش اگه اشتباه نکنم حدود ۱۰تومنه حالا یکی دو تومن بالاتر و پایین تر اطلاع ندارم.

  2. سلام گلم من میخوام پرتز باسن بزارم ولی دکتر خوب وباتجربه ک خیالم راحت باشه نمیشناسم دوست واشنا هم ندارم ساکن مشهدم ولی اگه تو تهران یا شهر دیگه ای باشه ک خیالم راحت باشه میرم اگه راهنمایم کنین ممنونم

    1. با سلام
      ‎دکتر امیر دریانی · ‎دکتر رضا وقردوست · ‎دکتر علیرضا سودمند · ‎دکتر امیررضا معتبر
      از بهترین دکتر ها هستند میتونید جست و جو کنید.

  3. سلام.
    دکتر بعد از انجام پروتز باسن، همچنان میشه راحت نشست یا به پشت خوابید؟ انجام ورزش های بدنسازی چطور؟ میشه انجام داد؟ بعد از چه مدتی پروتز ها باید تعویض بشن؟
    ممنون میشم جواب سوالامو بدید.

    1. با سلام
      تا چند سال پیش پروتز ها تاریخ انقضا داشتن و بعد از مدتی باید از بدن خارج می شدند ولی امروزه پروتز ها تا پایان عمر در بدن شخص باقی می مانند.
      بعد از انجام پروتز تا چند هفته نباید روی باسن نشست یا خوابید، معمولا تا ۲ ماه بعد عمل نباید ورزش سنگین انجام داد.
      =

    1. با سلام
      محدودیت سنس وجود نداره ولی نیاز به مراقبت های بعد از عمل داره بنابر این با شناختی که از خودتون دارید و نظر پزشک می‌توانید تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *