لیپوماتیک چربی زیر بغل چیست؟

۲
(۱)

لیپوماتیک چربی زیر بغل چیست؟ در این مقاله از ویکی درمان به بررسی چیستی لیپوماتیک و مزایا و هزینه های آن میپردازیم.

دارا بودن زیبایی اندام و تناسب میان اعضای بدن مخصوصا در قسمت بالا تنه برای افراد بسیار اهمیت دارد. عموما نوع بروز چاقی در اشخاص مختلف، تفاوت دارد؛ تعدادی از افراد، دچار تجمع چربی در قسمت بالاتنه شده و در تعدادی دیگر، تجمع چربی در پایین‌تنه رخ می‌دهد.

کسانی که دچار چاقی در قسمت بالاتنه هستند، از بهترین کاندیدا برای انجام لیپوماتیک چربی زیر بغل و یا لیپوماتیک سینه فرعی هستند.

در افرادی که نیاز به لیپوماتیک چربی زیر بغل دارند، بافت سینه به جز ناحیه سینه، در کنار آن اضافه شده و حالت بدفرمی را ایجاد می‌کند. چربی زیر بغل، عموما به مقدار چربی و مقدار پوست‌های اضافه‌ای اطلاق می‌شود که بر اثر اضافه وزن در بین فاصله‌ی سینه‌ و بازو ایجاد می‌شود. ایجاد چربی در این نواحی امری شایع بوده و عموما بانوان بیشتر از آقایان از وجود آنها ناراحت هستند.

لیپوماتیک زیر بغل چیست؟

لیپوماتیک، نوعی لیپوساکشن است که به نسبت آن، بیمار عوارض و درد کمتری را تحمل می‌کند. هدف از انجام لیپوماتیک، از بین بردن بافت چربی در زیر پوست، جابه‌جایی آن و در نهایت لاغری اندام موردنظر است. لیپوماتیک به نسل جدید جراحی‌های زیبایی اندام معروف بوده و با انجام آن، افراد میتوانند به محض تمام شدن لیپوماتیک، نتایج آن را مشاهده کنند.

عموما نواحی موردعلاقه افراد برای انجام لیپوماتیک، معمولا شامل: شکم و پهلو، ران، باسن و زیر بغل است. کسانی که پس از طی کردن تمامی مراحل لاغری باز هم به نتیجه نرسیده‌اند، آخرین انتخاب خود را لیپوماتیک می‌دانند. چرا که در طی عمل لیپوماتیک، دستگاه‌های آن، چربی‌های انباشته شده در بدن را به صورت محلول از بدن خارج می‌کند.

باید این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که لیپوماتیک زیر بغل، بدون عوارض جانبی نبوده و اگر توسط بهترین دکتر لیپوماتیک انجام نشود، ممکن است خونریزی و درد را در پی داشته باشد.

لیپوماتیک چربی زیر بغل چیست؟

سینه اضافه یا سینه فرعی چیست؟

سینه فرعی، نامیست که ممکن است به گوش اکثریت نا آشنا باشد. سینه اضافه یا همان سینه فرعی، ناحیه‌ی میان بازو تا سینه‌ها محسوب می‌شود که با تجمع چربی در این قسمت، برجستگی ایجاد می‌شود. این برجستگی‌ها زمانی مشهود‌تر می‌شود که از لباس‌های نیمتنه و یا بندی استفاده کنید.

عموما این برجستگی‌ها، در ۵ تا ۱۰ درصد افراد وجود داشته و به سختی از طریق رژیم‌غذایی و ورزش‌های سخت از بین می‌‌رود. سینه فرعی در زمان قاعدگی و بارداری نیز، همانند بافت سینه، متورم شده و تحمل آن برای افراد ناخوشایند خواهد بود. معمولا به دلیل ژنتیک در افراد ایجاد شده و در افرادی که دارای والدینی با این ویژگی هستند، بیشتر دیده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: کربوکسی تراپی زیر بغل

لیپوماتیک چربی زیر بغل چگونه انجام می شود؟

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، دارا بودن سینه فرعی برای افراد، امری ناخوشایند است. در این حالت، لیپوماتیک زیر بغل، بهترین انتخاب برای شماست! چرا که شما را به سادگی از شر این نواحی زائد راحت می‌کند. لیپوماتیک زیر بغل به شما کمک می‌کند، با انجام جراحی، اندام ایده‌آل خود نزدیک‌تر شوید.

در طی انجام لیپوماتیک چربی زیر بغل، برشی در نواحی سینه ایجاد نمی‌شود بلکه با استفاده از یک میله لیپوماتیک، پزشک متخصص به نواحی مورد نظر وارد شده و عمل تخلیه چربی را به سادگی انجام می‌دهد. قبل ازینکه لیپوماتیک زیر بغل را انجام دهید، در ابتدا باید بدانید که آیا کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل هستید یا خیر؛ چرا که لیپوماتیک چربی زیر بغل، در همه افراد نتیجه یکسان ندارد.

لیپوماتیک چربی زیر بغل، معمولا در مراکز جراحی و بیمارستان‌ها انجام شده و با بی حسی موضعی یا در مواردی خاص با ایجاد بیهوشی، انجام می‌شود. پس از انجام جراحی لیپوماتیک زیر بغل و تخلیه کامل چربی از نواحی موردنظر، پزشک متخصص اقدام به خارج کردن لوله لیپوماتیک کرده و ناحیه را بخیه می‌زند.

مزایای لیپوماتیک

هزینه لیپوماتیک زیر بغل چقدر است؟

یکی از دغدغه‌های کسانی که قصد انجام لیپوماتیک زیر بغل را دارند، هزینه آن است. اما باید این را بدانید که هزینه‌های لیپوماتیک، به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل و فاکتور‌ها، مشخص‌کننده‌ی هزینه‌هاییست که در قبال لیپوماتیک زیر بغل باید پرداخت کنید.

یکی از مهم‌ترین عوامل دخیل در تعیین هزینه‌های لیپوماتیک نقش اساسی دارد، کیفیت دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های مورد استفاده است. فاکتور دومی که در تعیین هزینه‌ها موثر است، تجربه،تخصص و سابقه‌ی پزشک معالجی است که شما برای پروسه درمان خود انتخاب می‌کنید. چرا که دستمزد پزشکان با یکدیگر متفاوت بوده و هزینه‌های لیپوماتیک چربی زیر بغل را متغیر می‌کند.

اما عموما این جراحی، هزینه‌های نسبتا پایینی داشته و همین موضوع، افراد مختلف را ترغیب به انجام آن می‌کند. اما همین هزینه‌های پایین نیز، گاهی ممکن است توسط پزشکان تازه‌کار و بدون سابقه انجام شود که به شما توصیه می‌کنیم ریسک آن را نپذیرید چرا که ممکن است متحمل عوارض جبران‌ناپذیری شوید.

همچنین بخوانید: تزریق بوتاکس زیر بغل

مزایای لیپوماتیک زیر بغل

لیپوماتیک زیر بغل، علاوه بر بالا‌بردن اعتماد به نفس افراد، باعث مشخص نبودن جای بخیه و اسکار ناشی از عمل نیز می‌شود. چرا که این جای زخم‌ها برای برخی از افراد ناخوشایند بوده و بخاطر به جای ماندن جای این اسکار‌ها از انجام لیپوماتیک زیر بغل خودداری می‌کردند.

پس از انجام لیپوماتیک چربی زیر بغل، میتوانید به راحتی لباس‌های موردعلاقه‌ی خود را پوشیده و از تناسب اندام خود لذت ببرید.

سخن پایانی

لیپوماتیک چربی زیر بغل، یک روش جراحی برای از بین بردن سینه فرعی و یا چربی انباشته شده در قسمت زیر بغل است که این چربی عموما از جنس چربی بافت سینه بوده و در نواحی بازو تا زیربغل وجود دارد. لیپوماتیک روش موثر و کم عوارضی برای از بین بردن چربی‌های این ناحیه و بازگرداندن اعتماد به نفس به شما خواهد بود.

لیپوماتیک چربی زیر بغل چه عوارضی دارد؟

ممکن است بعد از انجام عمل لیپوماتیک در ناحیه زیر بغل، تا بهبودی کامل احساس درد خفیفی داشته باشید.

برای انجام لیپوماتیک چربی زیر بغل به چه پزشکی باید مراجعه کرد؟

عموما متخصصان لاغری و تناسب اندام می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۲ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *